Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 3)

16-12-2016 11:11 3052 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.



De stand van zaken:

fasedameswachten op startabusu, Hosta, Animal2307, miillaa, gelukspoppetje,

Lilly53, Dazzle_ (juni), Duufje (~juni), -Sense (juli)prikken&slikkenFruity-Pebbles, Sofie87wachten op cryo-tpAngel88 (11 mei), flipje2 (~20 mei)in de wachtwekenboulu (verse tp (2x), 12 mei), Weija (cryo-tp, 16 mei)



Handige links:

- Informatie over IVF/ICSI: brochure VUmc, brochure AMC, informatie Isala

- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum

- Website Freya: www.freya.nl

- Moeders voor moeders: www.moedersvoormoeders.nl



Blogs:

- Wensmama van flipje2

- Eerste kind wens van Lampje1



Bezig met behandelingen:

naam

(leeftijd)wens

sindsMMM

sindsoorzaakbehandelingstatus

#cryo'slocatieflipje2

(28/41) blogokt

2014okt

2015<1 miljoen/ml zaadcellen

ICSI1: 2x mk (F☆ 18w (T21+T8), P☆ 12w (Turner))ICSI1jan '16 start

mei '17 tp4? (2 cryo's)VUmcDazzle_

(34/36)2013mei

2015Geen oorzaak gevonden

2015: IUI 6x, 2016: IVF1, 5x tp

2017: mrt IVF2, 1 tp, geen cryo's IVF3wachten op startIVF1&2: NL

IVF3: Gentgelukspoppetje2014mrt

2016♂ slechte zwemmers

jun '16 IVF1 niet zwangerICSI+PGDwachten op startMUMC/AMCDuufje

(38/41)2013dec

2015zeer slechte zaadkwaliteit

ICSI1: geen bevruchtingen

ICSI2: B☆ICSIwachten op start?abusu

(39)20142014alleenstaand, schildklier

9x IUI gehad, ICSI1 niet zwangerICSI2MCKpianokruk

(42)20132013alleenstaand

IVF1&2: niet zwanger, ICSI3: geen bevruchtingenICSI4wachten op startMCKAnimal2307

(36/36+)2014Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad

IVF1 en 2 (Isala) niet geluktIVF3wachten op startDusseldorfAngel88

(28/32)2014onbekende oorzaak

6x IUI gehadIVF1feb '17 start

10 eicellen ingevrorenRadboudmiillaaIVF1.1 afgebroken wegens allergische reactieIVF1.2wachten op verder onderzoek?boulu2014slechte zaadkwaliteit, PCOS

dec '16 ICSI1: vmk ☆, geen cryo's

feb '17 ICSI2.1: geen eicellen gevondenICSI2.2apr '17 start

dubbele tp, 1 cryo?Fruity_Pebbles

(30/33)2015Laag AMH, IVF1 mislukt

mrt '17 IVF2.1: escape-IUIIVF2.2apr '17 startMCKHosta

(38)2016Laag AMH, 2x vmk ☆☆

IVF1 misluktIVF2wachten op start?Weija2013201311x IUI gehad, ICSI1 3x zwanger,

2x vmk ☆☆, X☆ (23 wk)ICSI26 cryo's over?MevrouwStippel

(36/39)man hersteloperatie gehadICSI+

MESA/TESEwachten op start

(±juni '17)AMCSofie87

(29/28)endometriose

4x IUI gehadIVF1april '17 start?Lilly53

verstoring LH

azoospermieICSI1wachten op start?-Sense-

2015halve baarmoeder, 1 werkende eileiderIVF1wachten op start (juli)Wij houden altijd een plekje vrij

voor nieuwe meeschrijvers!



ZWANGER!! De zwangeren schrijven hier gezellig verder!

*deni308 (27/30) 5 jan '18, weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.

*freexx(27/29) 31 dec '17 , verminderde zaadkwaliteit en translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen

*Chevrolet (31/29) xx dec '17?, geen oorzaak gevonden, 3x vmk ☆☆☆, 6x IUI gehad, zwanger in IVF1 (2 cryo's over), MCL/UMCG

*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's

*piene1987 (29) 15 dec '17 , ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over

*Lampje1 (33/37), 11 dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over

*nemoo (30), 1 dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger inICSI1

*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf

*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD)

*Zima, 3 nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's)

*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1

*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.

*anne-1985 (31), 13 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1,

*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK)

*rosings, 4 aug '17 , alleenstaand: 23x ZI 1 mk, zwanger in IVF2, Nij Geertgen

*tasje76 (39/34), 8 juli '17 , geen oorzaak gevonden, zwanger in IVF2 (geen cryo's)

*alto (28/37), 26 mei '17, verminderde zaadkwaliteit, ICSI1 (5 cryo's), Leuven

*Soof83 (33/34), mei '17, PCOS, azoöspermie, ICSI1



Bevallen

Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), itsi_us (IVF1), Duufje ☆ (ICSI2), Noortje81 (ICSI1), lilly1980, Sunflower07 (IVF1), Blauwoogje1980 (IVF1), zwangerwordenvanaf2014 (ICSI1), Tulpenbol_boterbloempje (spontaan), Lisette_ (spontaan), Budhababe (spontaan), _sun (ICSI3), Ann-81 (ICSI1).



Je kunt de tabel zelf aanpassen:

Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum

♂ = Alt+11; ♀ = Alt+12
Alle reacties Link kopieren
angel misschien stom hoor maar worden dan alle eicellen ontdooid en bevrucht ofzo? of hoe werkt dat?
Even snel een kort berichtje.



Ben blij dat ik gisteren niet gegaan ben. Vriend kon helaas ook niet, zijn auto gaf storing aan in motormanagement. Met mijn auto mag hij niet rijden, hij mag alleen automaat rijden. Dus gezellig een dag thuis gebleven met z'n 2.

Vanochtend contract getekend bij nieuwe werkgever en daarna meteen opgezegd bij huidige werkgever.

Zaterdagavond begonnen met de Deca, gisteravond de Fostimon 300 erbij gespoten... Woensdag 3 mei pas weer terug.
Alle reacties Link kopieren
@ fruity, jij bent dus 'lekker' bezig. En fijn dat je nieuwe contract hebt getekend. Kun je tussendoor ke beetje richten op je werk en heb je iets meer afleiding.



@ piene, klopt idd. Alles wordt ontdooid zodra datum van terugplaatsing bekend is en alles word dan bevrucht. De beste embryo wordt op dag 3 teruggeplaatst en de rest wordt doorgedeeld tot dag 5 en dan ingevroren. Heb 9 eicellen, is dus nog onbekend hoeveel goed kunnen ontdooien, bevrucht worden en weer ingevroren. Het is een harde afvalrace, een stap meer als normaal. Er zijn al veel eicellen ingevroren wereldwijd, maar nog relatief weinig zwangerschappen zijn bekend. Dit omdat eicellenvitrificatie iets van de laatste tijd is en dus nog veel ingevroren eicellen nog niet gebruikt zijn.
Alle reacties Link kopieren
hallo dames

ik ben ook maar eens bij dit topic gaan kijken. Ik zit nu op wachtbankje na iui 20 april. ik voel er deze keer veel minder van dan de vorige. (zou dat goed/slecht zijn?) Onze arts heeft ons bij de inseminatie al verteld dat we waarschijnlijk geen succes gaan hebben met iui en dus hierna beter overstappen naar icsi. daar schrokken we wel van hoewel we er wel rekening mee hielden. het voelt zo raar hopen op wachtbankje maar de kans is zo klein. heeft het dan wel zin... en ja er is er maar 1 nodig. maar sja we zitten in een dipje dus waar we eerder vol goede moed alles aanpakten.

benieuwd hoe de icsi ervaringen zijn, en wat daarbij allemaal komt kijken. zeer benieuwd ook naar succesverhalen.
Alle reacties Link kopieren
Freexx dan toch echt gefeliciteerd meid!!

Leuke echo gehad Baggal?
Alle reacties Link kopieren
Freexx wat fijn! Dan nog een 'officiële' gefeliciteerd!



Welkom Miekje! Lees lekker mee, dan krijg je vanzelf een steeds beter beeld van wat icsi/ ivf betekent (want dat verschilt nogal per persoon).



Baggal fijn (en goed!) dat je man zo goed voor je zorgt! En gelukkig ben je weer aan het opknappen. Hoe was je echo vandaag?



Angel wat fijn dat je eindelijk verder kan! Spannend hoeveel bevruchtingen er ontstaan!



Fruity 'fijn' weer volop bezig. Lekker een dagje bijkomen met je vriend. Ben je alweer iets opgeknapt/ vrolijker?



@hier vanmiddag (dag 13) weer follikelmeting gehad. Het mysterie waarom het zo traag gaat deze cyclus is opgelost. Het blijkt dat er 3 (mogelijk 4) follikels groeien (geheel natuurlijk, zonder stimulatie) vandaar dat het zo traag gaat (normaal ovulatie op dag 12/13). Woensdag nog een keer terug om te meten.

Voordeel is wel dat het bms er heel goed uit ziet (bms is overigens nooit een issue geweest) en inmiddels 11 mm en triple layer is.

Ik zou voor iui hartstikke blij zijn met 3 eitjes maar nu heb ik er helemaal niets aan en vertraagt het alleen maar (#luxeprobleem ik weet dat een aantal van jullie zouden tekenen voor 3 follikels zelfs met stimulatie.....).

Dus nog even verder geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Yesssssssssss freexx, wat goed! Eerst die lichte streepjes, en nu toch ook echt voorbij je NOD.....

Ik zeg: tijd voor feestende poppetjes!



Miekje-5 welkom. Ervaringen over ICSI zijn hier meer dan genoeg te vinden (helaas)...

Ik heb een blog geschreven waar ik mijn ervaringen van A tot Z heb opgeschreven, dat kun je ook lezen: http://wensmama.blog



Angel en Fruity, spannend!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Weija: BMS klinkt mooi! Hopelijk snel een TP en..: een plakker!!



Flipje: Is het niet zo dat je voorrang krijgt omdat je deze maand niet kon? Of geldt dat alleen als zij (VU) geen plaats hebben voor jou? 21 Mei - het grote aftellen is weer begonnen voor jullie.



Miekje: welkom hier. Door je IUI ervaring heb je natuurlijk al wel het nodige meegekregen van de MMM. IVF / ICSI is soms een lange weg (hoeft niet overigens, sommige dames waren meteen zwanger, anderen hebben een paar pogingen nodig. Bij mij was het na de 4e (dubbele) terugplaatsing raak in ICSI 2. Wat ik het moeilijkste vond was het mentale aspect. De vraag wanneer en of het ooit zou lukken en zo niet hoe ik dan verder zou moeten... Ik heb het traject hard gevonden, hoewel het, als alles alles goed blijft gaan, straks wel geeft wat mijn man en ik het allerliefte wilde; een kind. Heel veel succes. Hopelijk heb je geen ICSI nodig en is deze IUI raak, maar zo niet, wees welkom hier.





Tasje: Echo was prima! Volgens de meting was Ze 16 + 2 en lekker aan het bewegen. Ze heeft echt niets meegekregen van het virus. Ik lig wel weer op bed overigens. Dacht dat het wat beter ging gister, maar toch weer duizelig en overgegeven. Brrr!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Nee baggal, het was onze 'eigen schuld' dat we deze ronde niet mee konden doen, dus we moeten straks gewoon achterin de rij aansluiten.

Ik ben benieuwd.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Spannend boulou! Woensdag punctie is definitief! 8 mooie eicellen zou een prachtig aantal zijn. Niet teveel en niet te weinig.



Lekker rustig aan hoor Fruity, aan jezelf denken is helemaal niet verkeerd, zeker niet in dit soort trajecten met daarnaast ook nog eens gaan beginnen met nieuwe baan.



Baggal Haha, jouw man heeft het juiste pressiemiddel gevonden en ik geef hem groot gelijk! Beter nu nog wat rustiger aan blijven doen dan dat het straks maar lang blijft doorsluimeren. Goed uitzieken!



Welkom Miekje Jammer dat ook jij hier moet meeschrijven maar het is heel fijn om ervaringen met elkaar te delen. Ik raad je zeker de link aan die Flipje van haar blog heeft gegeven. Dat heeft ook mij heel veel duidelijkheid gegeven en geholpen.



Hier heb ik uitgangsecho achter de rug. Eierstokken zagen er mooi maar ik mag nog niet definitief beginnen. Baardermoederslijm zag er uit alsof mijn menstruatie nog niet was begonnen. Bloedwaarde was ook nog iets te hoog om te beginnen dus morgen weer echo.

Menstruatie is gisteren begonnen en vandaag echt doorgebroken dus hopelijk laat de echo dat morgen ook echt zien en kan ik definitief beginnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 24 april 2017 @ 19:01:

Nee baggal, het was onze 'eigen schuld' dat we deze ronde niet mee konden doen, dus we moeten straks gewoon achterin de rij aansluiten.

Ik ben benieuwd.In mei heb je dan weer een terugplaatsing? Hopelijk vliegen de weken voorbij, zowel voor jou als voor alle anderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de welkomstwoorden. Al wachten ga ik idd meelezen (en meeleven voor wie dat nodig heeft) ik heb idd al enige ervaring hoewel dit pas onze 2e iui was. Onze dokter pakt lekker door, en is, gelukkig, niet van het oeverloos proberen.

Het is gek dat ik minder lijk te voelen dan in mijn normale cyclus of de 1e ronde iui. Maar probeer me maar niet te veel in het hoofd te halen de kans is nou eenmaal klein. Gelukkig volgende week even op vakantie.

Fijn te lezen dat hier mensen met succesverhalen zijn. Heel veel sterkte en geluk gewenst allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hosta spannend morgen echt beginnen! Hopelijk morgen een goede startecho en echt van start.



Baggal heerlijk weer een goede echo en daarop te zien dat Sweet Pea niets meekrijgt van jouw griep. Neem de tijd om goed uit te zieken.



Flipje succes met de eeuwige wachttijd tot de volgende poging. Hoop heel erg voor je dat er plek is als je je aanmeldt.



Boulu staat je punctie idd gepland voor as woensdag?
Alle reacties Link kopieren
@Freexx: Jaaaa super! Gefeliciteerd meid . Wat bijzonder. Ook heel spannend nu natuurlijk de komende weken...



@Christel: Nu ik je verhaal goed lees, vind ik het ook vreemd dat die echo is gemaakt en zegt het dus nog niks?! Wat vervelend hoe zo'n arts dan te werk gaat. Was je HCG waarde gisteren goed? Nu dus nog afwachten tot morgen, veel sterkte hoor!



@Baggal: Wat fijn dat je weer een echo hebt gehad en alles goed was!! Heerlijk om je meisje te kunnen zien. Wel echt balen dat je al een week flink ziek bent. Gelukkig zorgt je man goed voor je .



@Fruity: Wat leuk dat je een nieuwe baan hebt! Nou ja, ook heel druk natuurlijk, veel indrukken. Hoop dat de combinatie met spuiten goed gaat! Goed dat je niet naar die verjaardag bent gegaan!



@Angel: Ja bijzonder inderdaad, we zitten weer ongeveer tegelijk in de race... Hoop voor ons allebei een super positieve uitkomst!!



@Weija: Oh jammer dat het allemaal zo langzaam gaat!! Bijzonder dat je uit jezelf 3 eitjes hebt aangemaakt! Geduld geduld inderdaad... Hopelijk hebben ze nu snel een groeispurt! Succes morgen.



@Miekje5: Welkom hier. Ik zou zeggen: lees het hele topic door en dan heb je heel veel ervaringen bij elkaar ;). Ik heb dat in het begin veel gedaan haha, vond het soms ook echt superspannend als mensen een punctie hadden of moesten testen, je leeft zo met elkaar mee. Maar dan las ik ook verhalen van jaren geleden haha!



@Hosta: Hopelijk nu vandaag een iets betere echo! Had jij ook alweer een kort of lang protocol? spannend weer!!



Hier staat de punctie inderdaad morgen gepland!!! Spannend! Heb er vannacht al over gedroomd haha. De follikels waren flink doorgegroeid, nog steeds wel verschil tussen rechts en links en ze telde nu 8 follikels waarin een eicel zou kunnen zitten. Nou als het er 8 zijn ben ik blij, met minder iets minder tevreden, maar goed het gaat uiteindelijk om het aantal embryo's en de kwaliteit daarvan.

Ik heb inderdaad 34u van tevoren pregnyl moeten zetten ipv 36u. Ik moest 5000 eenheden spuiten omdat er net iets teveel follikels zaten ofzo. Ik hoop maar dat het zijn werk doet?! Ik vind het zo'n gek idee dat 1 zo'n spuitje dat voor elkaar moet krijgen.

Ik vind het weer super spannend komende dagen!! We proberen wel echt per dag te kijken/per moment, want het heeft geen zin om verder vooruit te kijken. De vorige keer hadden we het over de terugplaatsing ed, maar daar kwam niks van terecht natuurlijk. En wat betreft het testmoment steken we ook nog even onze kop in het zand ;).
Alle reacties Link kopieren
heel veel suc6 met de punctie boulu



hier steeds bloedverlies.. bah word er onzeker van
Boulu, succes met de punctie! Hoop op een mooi aantal voor je!



Piene, dat kan ik me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Is het veel/helder bloedverlies? Anders misschien even ziekenhuis bellen om je gerust te laten stellen?
Alle reacties Link kopieren
fruity afgelopen zondag naar zhuis geweest vanwege veel helder bloedverlies ze zagen wel een kloppen dus dat lijkt dan wel goed maar toxh maakt het me onzeker. vandaag ook weer aanhoudend. even contact opgenomen met ivf afdeling en mag morgen nog even langskomen dus dat is fijn! hopelijk kunnen ze zien waar het vandaan komt.
Piene, sorry, dat heb ik dan even gemist dat je zondag geweest was. Fijn dat je zo snel langs kon komen. Ook fijn dat je morgen eventueel weer mag bellen om weer even te laten kijken. Ik hoop voor je dat er gewoon een bloedvat gesprongen is en er niks ernstigs is
Alle reacties Link kopieren
nee heb dat ook niet hier neergezet

hoop het ook! het is afwachten zeg. alles bestaat ook maar uit wachten he zucht...
Oooh, dan had ik het ook niet kunnen weten



Het hele traject is alleen maar wachten, wachten, wachten en nog eens wachten....
Alle reacties Link kopieren
Bahh Piene! Wel fijn dat je al een echo hebt gehad met een kloppend hartje en vandaag nog ectra check. Hopelijk kunnen ze achterhalen waar het bloedverlies vandaan komt en is het iets onschuldigs. Kan mij je zorgen en onzekerheid heel goed voorstellen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Bruiloften en positieve testen! Daar worden we blij van



Ontzettend fijn Freexx dat de testen oplopen en je voorbij jouw NOD bent. Wat spannend allemaal! Heb je al een afspraak voor de eerste echo staan? Wel ontzettend fijn dat jij zelf zo vruchtbaar lijkt te zijn. Eerste IUI meteen raak.



Piene, wat naar dat je dit mee moet maken. Het heeft al zoveel moeite gekost en dan nog zit je in onzekerheid. Ik hoop dat ze morgen kunnen zien waar de bloeding vandaan komt en dat het onschuldig is. En dat wachten.... pffff... Ik leef met je mee meid!



Boulu, wat spannend! Ik duim als eerste voor een mooi aantal perfect rijpe eicellen. Veel succes morgen.



Angel, heb je al een echo gehad? Krijgen jullie eerste te horen hoeveel eicellen het ontdooien overleeft hebben? Of moet jouw man/vriend een vers potje inleveren en gaan ze dan pas ontdooien? Zou wel relaxed voor hem zijn als dat in het weekend uit zou komen.



Baggal, fijn dat het wat beter gaat. Rust goed uit voor je weer aan het werk gaat. Of begin met een halve dag of zo.



Flip, ik leef met je mee.... het wachten duurt lang... Ik vind het voor nu wel even relax, aangezien het straks intensief zal zijn, maar voor jou is het echt bijna alleen maar wachten... Ik vind het wel ontzettend rot voor je dat ze maar beperkt plek hebben elke maand. Dat het maar zo kan zijn dat het van hun uit een maand uitgesteld wordt.



Fruity, goed van jullie dat jullie lekker thuis gebleven zijn.



Mieke, welkom. Heb je enig idee wanneer jullie zouden kunnen starten? Ik zou zolang het kan IUI blijven doen. Zo kunnen ze ook een beetje bekijken hoe jouw lichaam reageert op de hormonen en ik vond het wel fijn dat ik het ziekenhuis al een beetje kende en de mensen ook. En wie weet is IUI wel genoeg voor jullie!



Weija, wel ja, 3 follikels! Toe maar! Stel: je hebt ook nog sex rond jouw eisprong en ze plaatsen 1 embryo terug, straks ben je zwanger van een vierling! Het hoeft niet, 1 is al spannend genoeg... Ik ben wel jaloers op jouw prachtige dikke baarmoederslijmvlies. Is het meer dan wat je gewend bent of is het altijd zo? Zouden meerdere follikels ook een dikker baarmoederslijmvlies geven? Ik heb daar bij me zelf niets van gemerkt met de IUI's en IVF's, maar anderen misschien wel?



Hier is alles rustig. Zit nu ergens tegen mijn eisprong aan. We wachten gewoon "geduldig" af...
Animal, nog even wachten dus, maar ook weer binnenkort verder



Christel, hoe gaat het nu met je? Hou je het nog een beetje vol?
Piene wat ontzettend naar en spannend. Die spanning en wachten op duidelijkheid is vreselijk. Vraagt al je aandacht en je kunt niks dan afwachten. Hoop zo voor je dat het snel duidelijk is en een onschuldige reden is.



Boulu heel veel succes en geluk morgen!! Ik duim voor een hele mooie opbrengst voor je. Weer een mijlpaal in een poging gehad. Vond dat je steeds hopte van ijkpunt naar ijkpunt in het traject.



Gefeliciteerd fruity met je nieuwe baan! Ook fijn dat er naast zo'n traject ook iets anders moois gebeurt wat aandacht vraagt.



Ik probeer m'n onzekerheid te verdragen. Na overleg met de verpleegkundige van de poli toch niet gekozen voor bloed testen. De enige zekerheid die je eruit kan halen is als het negatief is. En voor de rest geeft het geen zekerheid of garanties. En ken mezelf, ga bij een uitslag toch googelen ook al weet ik dat je dat niet moet doen. Moet 'gewoon' wachten tot echo over tweeënhalve week. En ene moment gaat dat makkelijker dan andere moment. Dus probeer afleiding te vinden en elke dag is er één..
Alle reacties Link kopieren
@animal de arts zei dat iui waarschijnlijk geen succes zal worden zaad is gewoon niet goed. We wachten iui van afgelopen donderdag af en hebben een afspraak voor vervolg de week daarna. Hoop nog steeds die afspraak te kunnen afzeggen. Heb vandaag steeds buikpijn beetje ongi achtig vreemd. Nog te vroeg voor pms vind ik. Borsten zijn juist minder gevoelig dan normaal op cyclusdag 21. Maar ja wat is normaal?

Gewoon maar afwachten of we volgende week test of tampons moeten kopen...



Klinkt eng van dat bloedverlies hoop dat t meevalt. Sterkte! Piene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven