Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.





Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :



Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten



De zwangeren



Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18





Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis mee! Ik ben 24, mijn vriend 25. Ronde 1 en NOD is denk ik 28 oktober..
Ik ben alleen nog niet zo goed in een tabel maken haha maargoed het staat er wel. En naar mijn idee wordt het zo ook wel overzichtelijk. Ik forum namelijk mobiel xD
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis ook mee :)!



Al ga ik me wel afwezig melden voor komende week. Heb even rust nodig denk ik.



Vandaag echo gehad en t zag er volgens de gyn netjes uit maar wat ik ook al verwacht had kan ze geen uitsluitsel geven of t goed is of niet. Dus volgende week weer een echo.



Ik had echt 0 hoop meer maar merk door de opmerkingen zoals 'ziet er goed uit', 'ik zie echt niets wat niet goed is' ga ik toch weer hoop krijgen. Alleen zooo stom: ben vergeten te vragen hoe het dan kan dat ik maar een zeer licht test krijg na die ene aardig positieve

Nog een week geduld dus. Ik ga daarom wel even uitloggen. Hoop dat ik voor mezelf dan de rust ook een beetje kan bewaren!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben 29, ronde 1, status ? momenteel
Succes Kans!! We horen het wel
Ik verhuis ook mee 32-36 Ronde 1 NOD 26/10
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ook ik verhuis mee, sorry dat ik wat weinig actief ben .. ik vind het soms echt moeilijk in te haken, ga m'n best doen het meer te volgen en jullie uit elkaar te houden.



Voor in de tabel; 29/28 Ronde 1 NOD geeeeen idee :P wacht op m'n eerste menstruatie



Kans dikke we horen je volgende week & ik duim voor je mee op een goeie afloop!



Hier denk ik vanalles te voelen, maar wil nog 1,5 week wachten, dan is het 6 weken geleden en moet ik toch onderhand wel ongesteld geweest zijn?! Miskraam is kut, maar die spanning daarna of je menstruatie zich weer netjes aandient is ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve clubgenootjes-bij-de-club-waar-je-liever-geen-lid-van-wilt-zijn!



Fijn dat we naar een nieuw topic gaan met een tabel. Ik vind 'm mooi hoor Mennes

Mag ik er met mijn verhaal ook in. ik ben 30, vriend 35, ronde 1 na mk, eerste kind, NOD geen idee maar waarschijnlijk tussen 16 en 21 oktober.



Ik had het er gister ineens, 3 weken na de mk, erg moeilijk mee. Ik bedacht me dat ik precies een maand geleden hartstikke pijnlijke boobs had en de hele dag met een geheimpje rondliep. Ik was een soort van verliefd ofzo. Nu 3 weken later loop ik rond met een lege buik, stomme borsten waar niks bijzonders mee is, geen leuk geheim maar een stom geheim, onzekerheid over NOD... Plus ik had in mijn naïviteit meteen zo'n 9-maanden-babyboek gekocht en daar heel blij in gaan schrijven, ik twijfel of ik het heel dramatisch ga weggooien of toch bewaren om nog eens na te lezen als het wél goed gaat... Dus weer enorm liggen huilen tegen vriendlief die zelf allang weer in de 'het leven is mooi, op naar de volgende ronde' modus zit. Dus dat wilde ook niet echt... Allemaal erg stom dus.



Sorry, moest even 'ranten' en ga vanaf nu weer positief doen
Hahaha missfields!! Ik kon even heel hard lachen om je openingszin, maar helaas is het wel echt de waarheid.



Leuk dat er zoveel mee verhuizen!!

Ik zal vanavond de tabel bijwerken



Voor nu ga ik nog even lekker mn bed in, ik mag nachtdiensten draaien op mijn werk.



Lang leve de zorg

Maar stiekem ook blij dat ik nu nog niet prill zwanger ben. Geen idee of ik ze dan had overleefd namelijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis mee al kan zo'n tabel ook op de zenuwen werken ...



Ik 31/ vriend 32.

1e kindje

1e ronde na MK

Denk NOD rond 28 okt..maar das afwachten hoe het nu gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis graag mee, ik heb het even heel druk maar reageer snel weer wat uigebreider!



Voor in de tabel: 30/32 jaar, ronde 5 na mk (tussendoor bbz gehad), nod 3 november.
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis ook mee..

Ik wil jullie bedanken voor de fijne reacties opmijn post..

Ik ben vorige maand ongesteld geweest.. dus wie weet.. vrijdag test ik opnieuw.



@missfields: ik begrijp je helemaal als je die 'mijlpalen' tegen komt.. Ik had er ook moeite mee met de dag waarop ik het aan mijn collega's zou vertellen, de dag dat ik er een week geleden achter kwam, de dag dat ik de weer ervoor gecuretterd was.. er zijn best veel van die dagen.. gewoon lekker huilen.. Ik heb ook nog veel gehuild hierom..



@pinguïn: ik snap die spanning.. ik was ook echt heel blij toen ik weer ongesteld werd.. Was echt een opluchting.. alles werkt weer.. dat komt bij jou ook! Je moet alleen geduld hebben.. :s en dat is soms lastig..



@kans : wat spannend allemaal.. ik duim met je mee..



Jullie horen vrijdag weer van mij en ik hoop met goed nieuws.. en anders kan ik hier mijn verdriet kwijt.. dat vind ik ontzettend prettig..
Heb jullie er in gezet hoor dames!!





Willen jullie wel even kijken of het klopt? Ik ben niet meer zo wakker haha.
Hoi dames. Ik lees graag mee in het nieuwe forum! Sommige meiden volg ik al zo lang dat ik benieuwd ben hoe het gaat heb zelf ook heel veel aan dit forum gehad! Hopelijk is het een positief forum
Alle reacties Link kopieren
MissFiels, ik heb 't al eerder gezegd, maar wat kan jij fijn schrijven! Hoe je omschrijft hoe je je voelt is zo herkenbaar. Voor al dat 'geheim' stukje! Eerst een leuk, nu een rotgeheim.

En zoals jou vriend je probeert op te beuren, want dat is vast wat hij probeerde, dat deed mijn vriend ook heel erg. Hij bedoelde het echt goed, maar ik wilde het even niet horen. Hoezo het leven is mooi, ik heb mn tweede miskraam gehad, lul niet zo dom!



Hopelijk lukt het je een positieve vibe te krijgen. Dat heeft mij geholpen erdoor heen te komen.



Mennes; thnx voor het openen van het nieuwe topic met tabel (en het bijhouden daarvan) ik vind het in tegenstelling tot tZonnetje juist wel overzichtelijk. Kun je van iedereen een klein beetje bijhouden in welke 'fase' ze zitten



Spannend Lilian, maar als je ongesteld bent geweest, dan zegt die positieve test heel veel. Snap alleen ook dat je de zekerheid wilt van nog een positieve test. We horen je morgen!
Alle reacties Link kopieren
voor in de tabel

ik 27 vriend 32, ronde 2 na mk, NOD 13-10



Nou nog steeds niet ongesteld geworden.. ben zo benieuwd naar morgen.. en ook ontzettend bang.
Alle reacties Link kopieren
Hi, @Mennes. Kan jij leefijd goedzetten? Is 31/32



@Lilian, ik had 2wkn na MK witte test en dus geen HCG meer..dus denk wel dat je al wat mag gaan hopen hoor. Ik duim voor je!!



@missfields, heel herkenbaar.!! Hier vrienden die in groepsapp hun echo foto's dumpen en dan komt daar weer hele felicitatie ronde achteraan. Ik kon het echt niet om daar weer op te reageren. Vriend had zelfde maar vind dat we er langzaam aan dat weer aan moeten kunnen maar ik vind: nee! Het gaat allemaal al snel genoeg en dit is gewoon ( en blijft miss wel) gevoelig voor me. Voor mannen is het denk ik anders omdat zij die hormonen niet hebben gehad en zich niet zwanger voelden. HIer btw last v puistjes volgens mij ook door die wisselende hormonen :( Andere ook last van gehad na MK?
Zonnetje sorry!! Ik heb het aangepast.



Hier na de mk ook meer last van puistjes. Maar vooral op mijn rug.



Loes!! Je bent van harte welkom!



Lilian , zo spannend!! Ik hoop het zo voor je !
Alle reacties Link kopieren
Ja tZonnetje! Heel herkenbaar. Puisten all over the face! Ben je 29, krijg je dat weer!!

Had ik overigens met het stoppen van de pilhelemaal veel last van, ook op m'n rug! Heel extreem, vond ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ik kom ook hier heen ;)

Leeftijd 31 en 34

Ronde 1 na mk

Nod ehhh weet ik niet maar vermoed tussen 15 en 20 okt..



Moet alles nog ff bijlezen
Ben ik ook!

Ronde 1 na miskraam, ronde 5 totaal. Tweede kindje. 32 en 30 jaar. NOD 26 oktober.
Alle reacties Link kopieren
Lilian superspannend morgen!!



En puisten pffff word er gek van.. Hormonale puisten.. Soms heb ik er ook 1 in mn hals.. Nog nooit gehad!



Ik wachtbankje maar voel niks dus wachten maar wanneer ik ongie wordt..

Vraag me af wanneer je weer zwanger bent of je dan voelt wat je de eerste keer ook voelde..
Ik ben daar niet zo zeker van Messe. Mijn zoon voelde ik al met 7dpo ofzo aan mn borsten, wist het eigenlijk al zeker toen ik met 9dpo testte (en waren niet eens bewust bezig en ik had een zwaar onregelmatige cyclus).



Deze zwangerschap (vroege mk) voelde ik niets aan borsten. Maar misschien ook wel omdat het dus niet goed zat..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn elkaar hier allemaal weer te zien!



Puistjes heb ik ook opeens veel meer last van, soms ook opeens in mn hals, zo gek! Heeft denk ik zo te lezen toch echt met onze hormonen te maken..



Lilian, ben zo benieuwd voor je morgen!! Duim voor je!



Ik begin vanaf morgen toch maar weer met de ovu testen, gaf me een fijn gevoel. Ben benieuwd deze maand weer..



En Loes zeker gezellig meegaan hoor, wil jou ook graag blijven volgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven