Zwanger worden november 2016

31-10-2016 20:31 1300 berichten
Wie gaan er nog meer starten in november 2016?

Hoop dat we een leuk groepje kunnen worden waarin we kletsen over zwanger worden, zwanger zijn en het ouderschap



Mama's to be:

NaamLeeftijdKindjeNODRondeBijzonderhdenAliesje8333/352e?5Appelflappie31/301e?2Lange cyclus na pilstopAV199224/261e29-048B8829/341e08-055Litano29/302e21-044Miskraam februari '17 Roosiex 23/241e?52 miskramen Tamagotchi24/282e?4Onregelmatige cyclus



De zwangeren van ons topic!

NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderhedenMaatje86 30/331e3 augustus 2017 Een jongen!_Lady_29/353e7 augustus 2017Selise28/291e22 oktober 2017-Jet199323/271e17 november 2017Deye28/311e24 november 2017Roermondse36/432e?-Marilynne28/311e7 december 2017-Laurabb31/312e1 januari 2018



Uit de tabel gehaald ivm lang niet meer meeschrijven: Numberonejasmin, babyboom31, wilmamaworden, bastogne-02, kinderwens2017, hoopvol31, Minke1984, MM1983, Kells3v. Willen jullie er wel weer in, let us know!





Algemeen account zodat iedereen de tabel kan aanpassen

Gebruikersnaam: november2016

Wachtwoord: zwangerworden
Alle reacties Link kopieren
To trapt af

Ik ben 29 en partner is 35. We hebben al twee kindjes, een zoon van 2.5 en dochter van 11 maanden

Deze week verwacht ik mijn menstruatie en dan begint ronde 1!

Heel spannend weer maar ik heb er ook heel veel zin in
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben al in ronde 3 maar zou het wel leuk vinden om mee te schrijven. Ik schrijf ook in een ander groepje mee maar die is niet superactief dus dit lijkt mij wel leuk.

Ik ben 27 en mijn partner is 32. We hebben al 2 dochters van 7 en 5. We dachten eigenlijk dat het zo wel goed was maar sinds een halfjaar begon het toch weer te kriebelen.

Eind juli ben ik gestopt met de pil en gelijk weer een vrij regelmatige cyclus. Op dit moment zit ik in mijn vruchtbare week dus we zijn eigenlijk druk bezig nu!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lady,



Ik wil ook meedoen. Ik ben 31 en m'n man (we zijn net getrouwd) 30.

Ik heb 17 oktober m'n laatste pil genomen en na m'n menstruatie (21-24okt) nu dus een eerste ovulatie aan het afwachten...

Ik heb al n hele week enorme pijn aan eierstokken dus ik hoop dat dit het teken is dat ze snel in gang zullen schieten...

Oja het zou ons eerste kindje zijn....
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer Esmay! Bijzonder en leuk dat jullie nu toch voor een derde gaan

Was je de vorige keren snel zwanger?



Leuk dat je meeschrijft Appelflappie! Super spannend dat jullie voor de eerste gaan

Doe je ook ovulatietesten oid om je ovulatie te vinden?

Hoop dat je cyclus snel regelmatig is! (of helemaal niet op gang komt omdat je zwanger bent natuurlijk, nog beter!)
Alle reacties Link kopieren
Appelflappie, wow jij voelt echt pijn in je eierstokken? Dat vind ik zo bijzonder. Ik merk het voornamelijk aan mijn afscheiding en hoogstens wat gevoelige tepels... en zeker weet ik niks.



Ik hoop dat ik mee mag schrijven,ook al is dit voor mij al ronde 3. Het lijkt me erg gezellig om met elkaar mee te leven etc.
Alle reacties Link kopieren
Lady, ja jullie ook een 3e. Echt gezellig druk dus als het ons nog gegund is!



De vorige keren ben ik door de pil heen zwanger geraakt (vast een griepje oid), en werden we dus positief verrast zonder dat we ermee bezig waren! Nu is het wat dat betreft wel anders. Hoe is dat bij jou gegaan?
Alle reacties Link kopieren
@lady: ik heb zaterdag n ovulatietest gedaan, was super enthousiast want al die pijn aan m'n eierstokken wees mss wel op n vroege ovulatie (Dacht ik haha) maar was witter dan wit, dus nog geen ovulatie te bekennen...



@esmay: ik heb nu n dikke week enorme pijn in onderbuik maar aangezien ik twee weken geleden pas gestopt ben met m'n pil (na elf jaar) lijkt het mij dus pijn van te ontpillen ipv n ovulatie



Morgen probeer ik wel nog eens n ovulatietest! Ik wil dit om de drie dagen gaan doen...
Alle reacties Link kopieren
O dat kan ook heel goed Appelflappie. Ik heb zelf de eerste maand echt wel veel last gehad. Van gespannen borsten maar ook erg veel buikpijn. Stom is dat he, je gaat jezelf toch van alles wijs zitten maken.
Alle reacties Link kopieren
Esmay jeetje dat is wel een verrassing geweest dan, jullie twee kinderen!

Bijzonder dat jullie het deze keer zo anders beleven

Ja hier ook een derde inderdaad, gezellig druk en best intensief, hebben er net geen 3 onder de 3 (oudste wordt in juli 3 dus dat halen we niet meer). Maar super leuk als ze zo dicht op elkaar zitten, bij de oudste twee is dat heel positief



Oh appelflappie door het ontpillen kun je inderdaad heel rare dingen merken aan je lichaam... maar het zou ook zomaar je ovulatie kunnen zijn. Hopelijk kun je de ovulatie vinden met een test! Dan weet je waar je zit in je cyclus, ook fijn
Alle reacties Link kopieren
Ja waren echt verrassingen. Maar niet minder gewenst, we waren zo blij. Voor sommige mensen duurt het zo lang en wij kregen 2 keer zo'n groot cadeau in onze schoot geworpen. Dat is soms best rot natuurlijk voor anderen maar goed ik denk dat ieder zn portie wel krijgt. En ik heb het op andere gebieden weer erg lastig gehad. Dus ik hoop daarmee geen anderen te kwetsen.



Ja jeetje bij jullie zitten ze dichtop elkaar zeg! Lijkt me ook erg leuk, en hectisch haha!

Onze 2 dochters gaan prima samen, zijn elkaars beste vriendinnetjes. Tussen hun en een eventuele 3e zit minstens 6 jaar. Wel veel maar goed, dan zal dat kleintje ook wel flink verwend worden als ik mijn dames een beetje ken . En tussen mij en mijn jongste broer zit 8 jaar en dat ging altijd prima.
Alle reacties Link kopieren
Ja leeftijdsverschil zegt ook niet alles!

En een groter leeftijdsverschil heeft ook weer voordelen hihi. Jouw dochters zijn in ieder geval al uit de luiers, slapen door en gaan naar school. Ook erg fijn als je zwanger bent

En leuk dat zij het zo bewust gaan meemaken nu!
Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum! Ik ben 27 en mijn vriend is 31! Ik ga voor ronde elf! Kan ik meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wilmamaworden,



Is het ook jouw eerste?



Wow Esmay en Lady, allebei al twee kindjes!

Lijkt me superleuk maar ook superdruk haha!
Ja ik ga ook voor de eerste inderdaad! Ik voel mijn ovulaties ook altijd heel duidelijk!
Leuk meiden voor een 3e!
Ik ben gister trouwens ongesteld geworden en verwacht rond 17 november mijn eisprong
Foutje 13 november
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil ook heel graag mee schrijven met jullie. Mijn partner en ik zijn allebei 28. We hebben een zoon van bijna 1.5. Sinds een aantal maanden kriebelt t weer ontzettend. Op 8 oktober ben ik gestopt met de pil. M'n NOD zal liggen rond 8-11.



Ik vind het heel spannend en hoop dat we snel goed nieuws hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Guusie!

Heb jij geen last v pijn in eierstokken/onderbuik nu je ook zo recent gestopt bent met de pil?



Ik doe vanmiddag n tweede ovulatietestje... Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Appelflappie,



Ik heb daar ook last van. Maar ben ook geregeld misselijk en m'n botsten zijn wat gevoeliger dan anders. Ook heb ik een iet wat opgezette buik. Soms zelfs wat gerommel onder in m'n buik.



Ik kan me nog herinneren van de vorige keer dat ik dit ook had zo kort na het stoppen met de pil. De maand erna was ik zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk komt er wat uit. Ben benieuwd.



Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt. Ik gebruik(te) de app P-tracker. Die geeft ongeveer aan aan de hand van je cyclus wanneer je vruchtbare dagen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar was jij direct regelmatig dan als je stopte met de pil Guusie?



Ik heb voor zover ik me kan herinneren (was 20 toen ik begon met pil, nu 31 dus is al even geleden ) nooit mooi regelmatig geweest... Ben dus bang dat ik het nu ook niet direct ga zijn...



Maar kom we zien wel, positief zijn is het beste zeker? :-))
Alle reacties Link kopieren
Voor m'n pil was ik altijd vrij regelmatig. Ik ben bij m'n eerste ook 10 jaar aan de pil geweest. Voor m'n zwangerschap ben ik 1 keer ongesteld geweest. Deze viel wel precies in m'n "pil" cyclus zeg maar.



Afwachten is inderdaad het enigste wat we kunnen doen. En positief blijven en naar je gevoel luisteren ????
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nieuw vandaag net als Wilmamaworden, en ga nu ronde 7 in voor eerste kindje. Ik móet nu van me af schrijven want maak mezelf gek. Na het stoppen met de pil (12 jaar gebruikt) heb ik eerst 6 maanden lang dagelijks bloedverlies gehad. Dat is sinds 1 maand gestopt, daarna tijd lang niets waardoor ik dacht zwanger te zijn, nu lichte menstruatie. Geen idee dus van cyclus. Hoop dat dit de maand is waarin alles weer normaal wordt.



Omdat ik ondergewicht heb (5 kg afgevallen na stoppen met pil) probeer ik ook weer een paar kilo aan te komen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven