Zwanger worden november 2016

31-10-2016 20:31 1300 berichten
Wie gaan er nog meer starten in november 2016?

Hoop dat we een leuk groepje kunnen worden waarin we kletsen over zwanger worden, zwanger zijn en het ouderschap



Mama's to be:

NaamLeeftijdKindjeNODRondeBijzonderhdenAliesje8333/352e?5Appelflappie31/301e?2Lange cyclus na pilstopAV199224/261e29-048B8829/341e08-055Litano29/302e21-044Miskraam februari '17 Roosiex 23/241e?52 miskramen Tamagotchi24/282e?4Onregelmatige cyclus



De zwangeren van ons topic!

NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderhedenMaatje86 30/331e3 augustus 2017 Een jongen!_Lady_29/353e7 augustus 2017Selise28/291e22 oktober 2017-Jet199323/271e17 november 2017Deye28/311e24 november 2017Roermondse36/432e?-Marilynne28/311e7 december 2017-Laurabb31/312e1 januari 2018



Uit de tabel gehaald ivm lang niet meer meeschrijven: Numberonejasmin, babyboom31, wilmamaworden, bastogne-02, kinderwens2017, hoopvol31, Minke1984, MM1983, Kells3v. Willen jullie er wel weer in, let us know!





Algemeen account zodat iedereen de tabel kan aanpassen

Gebruikersnaam: november2016

Wachtwoord: zwangerworden
Wat super spannend Roosie!! We zijn tegelijk, ik hoop dat we allebei met goed nieuws mogen komen dit weekend
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha Roosie, witte brij. Maar zo herkenbaar dit, dat je overal op let. Ik had nu echt borsten, gister leken ze wel maar groter en pijn, pff. Nu heb ik dat ook wel voor menstruatie maar de vorige ronde niet. Alleen leg je onder een vergrootglas. Was ook zoooo moe deze keer, maar had het blijkbaar te druk dus moet ook even rustiger aan doen. Hahaah



AV en Roosie ik ga heeeeeel hard duimen. Spannend weer.



Jammer Laura :( balen weer



Mijn menstruatie zet nu wel door. Weer lange cyclus. Gister man en ik de boel maar ff opgewekt. I
Alle reacties Link kopieren
De dagen aftellen Roosie en AV!



Had je die afscheiding niet ook bij de zwangerschap die een miskraam was geworden Roosie? Super spannend zeg! Er zijn in ieder geval symptomen, nu nog hopen dat ze van een zwangerschap zijn!



Jij had korte LF toch inderdaad AV? Lastig he, zo'n niet beïnvloedbaar iets. In dit traject wil je eigenlijk het liefst dat alles zo normaal mogelijk verloopt... Maar hopelijk gewoon ook goed nieuws voor jou deze ronde!



En aliesje, jij kan je menstruatie opwekken? Handig, haha! Maar vooral natuurlijk jammer dat je echt ongesteld bent geworden.



Trouwens, volgens mij zit ik een beetje verkeerd in dit topic, oops. Wij waren al eerder dan nov begonnen, okt was eerste poging die raak had kunnen zijn. Had ik ff beter op moeten letten bij het meeschrijven! Realiseer me dat nu pas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al in oktober begonnen. Maakt niets uit allemaal, we hebben het gezellig!



Dames, ik ben heel benieuwd! Hebben jullie al nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Ohh Jet, wat leuk! :D gefeliciteerd!! Lijkt me ook zo bijzonder om t je man/vriend te kunnen vertellen en idd daarna aan familie/vrienden etc.



Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden, dus op naar ronde 4!

Wel balen, had gisteren al drupje bloedverlies dus wist dat t er weer aan zat, maar had toch nog een beetje hoop ofzo?



Ik vierde gisteren m'n verjaardag en familie en vrienden waren er. Natuurlijk hadden sommigen de kleintjes mee en oh god, wat gaan je eierstokken daar van rammelen zeg!! En natuurlijk de opmerkingen: 'staat je goed hoor! Wanneer zijn jullie aan de beurt?' :( Natuurlijk leuk en goed bedoelt, maar als je aan t proberen bent niet leuk om te horen.



Maar goed.. we gaan weer vrolijk verder! M'n cyclus zit nu rond de 31/32 dagen. Als het deze ronde raak is, ist een december baby! :o haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een test gedaan en zowel mijn man als ik zagen een heeeeel licht streepje! Ben zo benieuwd, vanmiddag en morgenvroeg nog een testen om het zeker te weten. Ik vind het zo spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Roermondse!!! You're pregnant!!!! Heb je al een 2e testje gedaan? En ben je al overtijd? Spannend allemaal inderdaad! Was jouw 2e toch?



De 2e raak deze maand! Hopelijk snel meer goed nieuws!



Ik vanmorgen een knipperende smiley van CB, oestrogeen levels are rising whoopwhoop!!



Jullie ook zo genoten van t mooie voorjaarsweer?
Alle reacties Link kopieren
En voor jou balen B88 !! Snap wat je zegt over rammelende eierstokken, hier gister mn kleine neefje over de vloer, heerlijk ventje. Dan heb ik er ook helemaal zin in Gelukkig mooi weer om afleiding te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii, Nog niet ongesteld maar ook geen positieve test (action test, zijn die wel betrouwbaar?). Andere had ik zo niet liggen.



Gefeliciteerd roermondse!



AV!!! Al getest?????
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
@RoosieX De action testen zijn zeker wel betrouwbaar.





Hier nog een dag of 5-10 tot mijn NOD. Ik denk dat het deze maand niet raak zal zijn. Ik weet niet precies wat mijn vruchtbare dagen zijn. Lastig in te schatten als je een onregelmatige cyclus hebt, Plus dat we het deze maand niet heel vaak hebben gedaan.
Even tussendoor, ik was weer ongesteld geworden, opnieuw te vroeg. Ik ben er nu een beetje klaar mee en ik heb besloten even afstand te nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft. Ik blijf wel af en toe meelezen en meeschrijven, maar wel minder dan ik deed, in de hoop dat het dan wat minder pijn doet.



Alvast een voorzichtige gefeliciteerd Roermondse!
Super spannend allemaal dames! Gefeliciteerd Roermondse hopelijk wordt het streepje steeds duidelijker!

Ik moet aanstaand weekend weer ongesteld worden...Ben woensdag jarig en heb vandaag zwangerschapstesten besteld. Heb besloten om deze keer lekker niet te wachten en vroeg te gaan testen! Ben er afgelopen maand minder mee bezig geweest, maar wil het wel gewoon weten!

Van het weekend uit eten geweest met mijn beste vriendin die in september haar eerste kind heeft gekregen. Die maakt dan opmerkingen over wanneer ik plannen heb....Dit vind ik toch lastig! Wil het ook niet vertellen want anders krijg je misschien alleen maar meer verwachtingen. Het is allemaal super lief bedoelt maar eigenlijk kun je mensen gewoon beter niet naar een zwangerschap vragen denk ik.....Houd het iig voor de toekomst in mijn achterhoofd ;)
Alle reacties Link kopieren
Hè getsie av, NIET LEUK!! Heel veel succes met t btje loslaten, hoop dat t lukt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wow AV Wat een hetftig en moedig besluit!



Tamagotchi, hoevaak je seks hebt heeft niks te maken of het raak is.

Wat ik overigens niet snap is dat sommige vrouwen naar 1x seks al zwanger raken. Wat zit de wereld dan ook eigenlijk gek in elkaar.....



Spannend Deye! Ik duim voor je! Ik zie dat ik net te laat ben maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik snap precies wat je bedoelt, die teleurstelling word alleen maar groter als iemand jou zo'n vraag stelt pffff



Ik ben nog steeds niet ongesteld, ook niet het drukkende gevoel achter in mijn onderrug wat meestal paar dagen voor mijn ongesteldheid opkomt. Heb wel pijnlijke tepels, heeeeel gevoelig al 2 dagen. Ik wacht het allemaal even af. Ik heb geen testen in huis, dus ik zie wel wanneer ik ga testen. Liefsss
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Spannend Roosie!

Ik had vanmorgen een test in mijn handen met een licht streepje!! Durf het eigenlijk niet te geloven, maar iedereen zegt steeds een streepje is een streepje! Dus heb toch wel heel goede hoop! Heb nog 5 testen liggen, dus ga er gewoon morgenochtend weer een doen



Ben helemaal van slag!
Gefeliciteerd Deye! Ik snap dat je vaker gaat testen, maar een streep is inderdaad een streep.





Ik ga zaterdag weer testen, ik ben dan jarig en een positieve test zou een prachtig cadeau zijn,
Ik duim voor je Tamagotchi!! En mooier verjaardagscadeautje is er denk ik niet!
Helaas geen verjaardagscadeau voor mij. De test wastaat negatief, was zo'niet vroege test. En voel ook al wat ongeteldheidskramp opkomen. Naar ronde 4 dus..
Balen Tamagotchi, maar houd moed!

Ik durf nu wel te geloven dat het echt is (na 4 x testen)

Ik ben in ronde 4 zwanger geworden, hopelijk brengt deze ronde jou ook geluk!
Gefeliciteerd Deye!



En wat rot tamagotchi



Wij slaan even 2 maanden over (niet vanwege de uitgerekende datum in de winter), maar ik lees en schrijf nog wel af en toe mee
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Gefeliciteerd deye!



Aww tamagotchi dikke knuffel voor jou!!!



Ik heb nu al 3 dagen dat er kleine beetjes oud bloed van onderen komt. Alsof mijn ongesteldheid twijfelt om door te breken....

Heb ook geen last van mijn onderrug wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden.



Heb nog steeds verschikkelijk last van mijn tepels, zelfs een gordel om in de auto werd te veel. En nog geen tijd gehad om een test te halen... ik wacht nu eerst maar even af of de ongesteldheid doorbreekt. Als dit niet zo is over paar dagen ga ik testen!
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
Av wat een moedig besluit. Sterkte



Roermondse streep is streep hoor! Gefeliciteerd!



Deye ook gefeliciteerd wat super!!!!!



Tamagotchi balen weer he, blijft teleurstelling.



Roosie dat oude bloed is herkenbaar heb ik ook vaal voor menstruatie en de tepels laatste keer deden ook zon pijn. Ik ga duimen!!!!



B88 Vervelend he die vragen. Mensen hebben geen idee. Die weten nietwaar je mee bezig bent. Die vraag zou verboden moeten worden. Krijg ook zo vaak de vraag: krijg je dochter nog broertje of zusje?



Die ovulatietestem zie ik echt nooit wat op. Geb nog doos liggen van vrouw din dus die gebruik ik wel op, masr verder hou ik me aan men temperatuur. Afgelopen weekend laag dus lekker bezig geweest
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen getest en terwijl ik op de wc zat te wachten op de uitslag ben ik enorm ongesteld geworden. Helaas was mijn test positief, zal nog wel wat hormoon in mij hebben gezeten. Ongesteld is ongesteld helaas. Op naar ronde 5.
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Roosie..

Lijkt me toch anders voelen als 'normaal' ongesteld als je weet dat het eitje zich dus wel ingenesteld had...? Hopelijk snel wel echt blijvend raak voor jou!!!
Wat onwijs naar Roosie, ik was er ook van overtuigd dat je zwanger was omdat je al zo lang overtijd was Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven