Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!



Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.



Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!



Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, een nieuw deel! Iedereen kan inloggen en aanpassen. Mocht je niet weten hoe dat werkt geef dan je gegevens dikgedrukt door, dan verander ik of iemand anders het voor je.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Represent
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Wil je mijn gegevens toevoegen? Krijg het op de telefoon niet voor elkaar.



ik ben 32 mijn man 35 ronde 13 NOD op 8-8. 24-8 vervolgafspraak gyn vanwege slecht zaad van mijn man
Alle reacties Link kopieren
Spannend KimJ, jij loopt dus al over tijd?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk het wel.

Of mijn cyclus moet ineens rare fratsen uithalen haha
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Heb geode hoop voor je hoor als ik je symptomen zo lees. Maar je lichaam kan idd rare dingen met je doen. Hoop voor je dat het raak is



Hier nog in afwachting van mijn eisprong. Zit vandaag op dag 22. Verwacht 'm eigenlijk wel deze week, maar nog niet echt vruchtbaar slijm gespot.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Gevonden en tabel aangepast.



Spannend KimJ!



Sexylady jij zit nu bij de gyn, succes!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook de reden dat ik niet durf te testen.

En al zou die wel positief zijn dan ben ik alsnog bang dat het weer misgaat.



Hopelijk heb je snel je eisprong!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Kim! Het klinkt wel heel goed bij jou, maar snap ook helemaal als je eigenlijk niet zo goed durft te testen. Ik ga duimen dat je menstruatie gewoon uitblijft en je van de week een positieve test hebt!



Wolkje, wat balen dat je én niet ongesteld én geen positieve test hebt . Gelukkig mag je komende ronde starten met clomid, dan word je in ieder geval gevolgd!



Ik had vanmorgen ein-de-lijk een licht streepje op de ovulatie test. Donderdag zat er al een follikel van 19mm, ik had toch wel eerder een eisprong verwacht eigenlijk. Hopelijk vanmiddag een positieve ovulatietest en dan morgen eisprong!
Alle reacties Link kopieren
gevonden! Top Juul, dat je dit hebt opgepakt!



Spannend kim.. jeetje... Ik zou ook zeggen klinkt goed die symptomen, maar we weten denk ik allemaal hoe ontzettend ons lichaam ons voor de gek kan houden.... Dus snap heel goed dat je terughoudend bent.... Ik ga duimen voor je!



Nena... balen dat het dan sinds donderdag nog geduurd heeft voordat je een positieve ovulatietest had, maar ja, beter laat dan nooit toch! Hopelijk springt je ei morgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik zie een aantal bekende namen hier van andere topics waarin ik ook meeschrijf ik ga nu de 6e maand in, maar officieel ronde 5 omdat ik wegens prive omstandigheden afgelopen maand heb overgeslagen. Ik probeer zwanger te raken van de 2e via een bekende donor, dmv zelfinseminatie. Ik verwacht morgen of woensdag mijn eisprong, doe voor het eerst geen ovulatie testen maar ken mijn lichaam inmiddels vrij goed en ik temperatuur deze dagen wel om te zien/bevestigen wanneer/dat ik m'n eisprong ook daadwerkelijk gehad heb. Vruchtbaar slijm heb ik trouwens zelden voor de eisprong, dus daar zou ik ook niet al teveel op willen bouwen, tenzij je het standaard wel elke maand hebt natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Haaa meiden, even een tvp!

Ben aan het werk dus reageer snel op jullie.



Kim t klinkt wel super goed, ik draai mn duimen voor je!!!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik geen test meer had.

Toch een gevonden





Zie hier het resultaat



[IMG]http://i67.tinypic.com/j5e1oi.jpg[/IMG]
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
KIM!!!!! Zonder enige twijfel DIK positief! Ohhhhh wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meis! geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dames !

Geloof het nog niet echt haha.



Jeetje ik ben helemaal van 't padje op dit moment. Zit helemaal te shaken.

Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dat kan niet missen idd! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Kim, dat is niet te missen inderdaad! Van harte gefeliciteerd!!!



Bam, welkom in dit topic! Ik heb je volgens mij wel eens in een ander topic gelezen, jij wilt bewust alleen staande moeder worden toch? Of dat ben je al, want je gaat voor een tweede
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Klopt Juul
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zou ook graag hier mee willen schrijven, hoef niet perse in de tabel.

Ik ben 30, mijn vriend 31 en we zitten nu in ronde 5.



Bijzonder is dat ik probeer zwanger te raken via zelfinseminatie, omdat ik vaginisme heb.

Afgelopen weekend mijn eisprong gehad dus ik zit nu weer twee weken op het wachtbankje. Ik verwacht dat mijn NOD zondag 31 juli is.



@bam, jij dus ook via zelfinseminatie. Fijn om iemand te vinden die dat ook doet!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kim!



Na een uur uitloop van de afspraak eindelijk plan van aanpak. Echo gehad (geen afwijkingen te zien) uitstrijkje gehad. Volgende week zaad onderzoek. En ik deze maand temperatuur opnemen. En dan over ongeveer 5 week terug komen voor verder plan te maken. Owja krijg ook nog bloed onderzoeken (krijg ik nog afspraken van).

Tot nu toe allemaal positief in de zin van dat de kans tot nu toe groot is dat het gewoon gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
Hey Bam! Leuk dat ik je nu hier weer tegen kom en je hier gaat meeschrijven! Althans.. minder leuk dat het nog niet gelukt is natuurlijk, gezellig is misschien het betere woord
Alle reacties Link kopieren
Kim wat goed zeg!!! Gefeliciteerd! Ik dacht laatst nog er mag wel eens een positieve test voorbijkomen in deze groep en nu zijn er alweer twee zwanger! Geniet van het gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi wolkje! Ja het is een beetje stil in de andere topics dus ik dacht ik pak er nog eentje bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven