Zwanger worden van 1e kindje

15-02-2017 22:29 1785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Sinds augustus ben ik gestopt met de anti conceptie. Tot nu toe wel bezig geweest maar een heel onregelmatige cyclus. Sinds deze maand is ie weer normaal dus nu kunnen we echt beginnen!

Ik vind het leuk om te kletsen met andere dames die ook bezig zijn voor hun eerste en we zo onze ervaringen kunnen delen (in hoeverre wij die hebben haha)



Tabel Volquote:NM1717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/2716 April3ZWANGERNM171725/27130 Mei5In augustus gestopt met prikpil. Januari gyneacoloog: dun baarmoederslijmvliesAnanee34/37131 Maei2Beginnen na laatste pil aprilSilentStorm28/29119 Mei5Ronde 3 MK bij 6 wekenBebis29/27111 April1ZWANGERVivaforum201724/301???Pcos, afwachting ziekenhuisLove2229/32127 Mei - 5 Juni6Lange cyclusPhoebe-Buffay34/35129 Mei4-hendrika8729/30112 Mei4-DPW24/2917 Mei5-Nelle8927/29129 Mei4-Mellala26/31116 Maart7ZWANGER
nm1717 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 03:36
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha daar is een lichaam goed in ananee..



Maar carpaal tunnel syndroom heeft verder niks met een zwangerschap te maken. Dit heeft met de zenuwen te maken in de pols.. dit kan iedereen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen zwangere vrouwen die het hebben gehad & mij toen vertelden dat het een typische zwangerschapskwaal was. Dat iedereen het kan krijgen lijkt me ook logisch, ook al is Hendrika de 1e die ik er over hoor
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten dat het gekoppeld word aan een zwangerschap.. mensen die k ken die her gehad hebben zowel ook mijn collega was toen niet zwanger is namelijk op leeftijd. Een ander geval was het een client van mij Haha.. maar weer iets geleerd
Inderdaad, NM1717. Jullie bemoedigende woorden tijdens de miskraam hebben mij geholpen. Het gaf me rust dat ik er inderdaad aan dacht dat het afgestoten werd, omdat er wat mee aan de hand was.
Alle reacties Link kopieren
Even een update van mijn kant.. van de wek bij de gynaecoloog toch een flinke domper gehad..uit de echo bleek heel duidelijk PCO, waar ik al wel bang voor was. Nu moeten we fertiliteitstraject in. Wachttijd is ruim twee maanden :(.. op dit moment baal ik hier echt heel erg van..en voelen de komende twee maanden als verspilde tijd
Alle reacties Link kopieren
He getver, dikke knuf viva!!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Och viva... aller eerst een hele dikke knuffel voor jouw! wat ontzettend balen voor jullie dat de wachttijd 2 maanden is. Probeer iig die 2 maanden nog even lekker van elkaar te genieten en even lekker dingen gaan doen waar je even nergens rekening mee hoeft te houden..



@NM1717 hoe is het bij jouw gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Vivaforum: wat een naar bericht zeg! Heel veel sterkte, en hou in je achterhoofd waar je dit allemaal voor doet! Heel veel sterkte!



Ik heb vandaag goed bericht gehad bij de gynaecoloog (voel me wel een beetje lullig nu) mijn eileiders zagen er weer helemaal goed uit en het slijmvlies was ook weer goed aan het opbouwen. Ze gaat ervan uit dat ik zonder problemen zwanger raak, mocht dit niet zo zijn dat moet ik in februari 2018 weer contact opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles er goed uit zag nm1717 toch een hele gerustelling.
Alle reacties Link kopieren
@viva lees uit je berichtje dat je dit eigenlijk al had verwacht. Had jezelf al symptomen of iets dat je her daarom het mss had verwacht?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de lieve berichtjes dames!



Fijn NM1717 dat alles bij jou goed is nu! En je hoeft je echt niet lullig te voelen hoor, ben blij voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vaker van pcos gehoord, maar heb me net even ingelezen... vond een site waar het wel duidelijk stond en waar ze ook aangeven dat je het met je voedingspatroon etc zou kunnen verminderen.

Ik zal de link even neerzetten voor je, misschien heb je er iets aan.



http://jessevandervelde.c ... -en-behandeling-bij-pcos/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd ook wel is gelezen over pcos en dat je met voeding redelijk wat kunt bereiken mss heb je er toch wat aan viva
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben helemaal niet van de extreem gezonde leefstijlen en al die food trends van tegenwoordig.. maar ik zeg wel altijd: hoe minder rotzooi in je lichaam (hormonen en andere medicatie) hoe beter!
Alle reacties Link kopieren
ik heb het even flink druk gehad.. en in de tussentijd is er super veel geschreven!



Welkom fietjelief

Vivaforum super balen zeg! Knuff voor jou!

NM1717 fijn voor jou zeg, kun je je onzekerheid een beetje naast je neerleggen nu?



Ik kom trouwens uit Gelderland(nog net geen Brabant) en ben manager van een winkelketen.



Wel leuk om te weten zo van iedereen vind ik
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vond ik ook DPW anders heb je toch een beetje het gevoel dat je met robots aan het praten bent om het zo maar even te zeggen.



Haha ja ze wilde eerst geen echo doen omdat mijn cyclus weer regelmatig is geworden. Maar toen zei ik dat ik het eigenlijk wel even voor de zekerheid wilde weten. Nou toen mocht ik hup in die "kijk maar in mijn gaatje" stoel haha. Maar denk dat ik pas echt rust heb als ik echt zwanger ben hoor. Zij was in ieder geval heel enthousiast en overtuigend dus kan het wel naast me neer leggen nu
Alle reacties Link kopieren
@nm1717 ik ben ook exht niet van die food trents. Maar in de geval baad het niet schaad het niet.. of hoe ze het ook zeggen Haha.. toch fijn dat ze alsnog een echo doen.. snap best dat je die wou. Ze kan wel leuk achter het bureau zitten en zeggen het zit wel goed.. maar even checken is beter..



Jaa k vind ook wel leuk om te weten van de anderen kwa werk en wonen.. maakt het toch nog wat persoonlijker. Ondanks dat we al veel persoonlijke dingen vertellen..
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de dames?



Gaan jullie nog wat doen met Koningsdag? Ik moet werken.. dus denk niet dat we wat gaan doen.



Pff afgelopen 2 dagen ineens veel last van puistjes.. die vervelende dingen heb k normaal nooit.. 1 dikke puist onder men oksel en 1 dikke op me kin en paar puistjes in gezicht.. waar dat ineens weg komt.. verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles goed! Wij zijn vandaag lekker thuis gebleven! Sinds het koningsdag is geworden is het mijn ding niet meer helemaal, gek he?

Heb lekker nieuwe make-up besteld vandaag! M'n kast opgeruimd,4 vuilniszakken vol met kleding weg gedaan! Had echt niet teveel kleren hoor haha.



Phoebe hoe is het met jou? Morgen is jouw NOD... spannend
Alle reacties Link kopieren
Hier geklust thuis.. we willen ons huis verkopen dus maken het "verkoop klaar" heb ook niet zoveel met Koningsdag!



Fijn he hormonen nelle, ik heb het de laatste tijd ook veel erger Pff..



Ik ben ook wel nieuwsgierig Phoebe..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al sinds maandagavond af en toe hele korte steekjes in mijn rechterzij.. iemand een idee wat dat kan zijn? Eisprong is het niet want de eistokken waren schoon dus ik had een goede eisprong gehad zei de gynaecoloog.

Misschien is het ook wel niets maar ik voel het echt duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we een lekkere luie dag gehad. Joggingpak aan, samen ontbeten, op de bank gelegen film gekeken en avond eten besteld bij thuisbezorgd haha en zo nog even in bad... super relax dus!



NM1717, ik denk dat ik weet wat je bedoeld maar ik heb die steekjes meestal net na de eisprong maar weet ook niet wat het precies is..



Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn eisprong maar ik heb geen vruchtbaar slijm gehad en normaal heb ik last van me baarmoeder.. zwaar en beurs gevoel.. nu heb ik nergens last van?

Ik was zo blij dat ik normaal ongesteld was geworden maar nu geen vruchtbaar slijm en een beurs gevoel..

Mijn lichaam houd me gewoon nog steeds voor de gek.. denk je je lichaam weer wat te kennen, komt er weer wat anders bij
Alle reacties Link kopieren
Phoebe, ik ben ook nieuwsgierig?

Voel je al wat en wanneer wil je gaan testen?
Alle reacties Link kopieren
Je kan eigenlijk je vruchtbaar slijm alleen maar testen als je met je vingers langs je baarmoedermond gaat heb ik van de gynaecoloog begrepen. Dat is de enige manier om het juist te controleren (ik merk er namelijk ook nooit wat van dus had t ff gevraagd). Je verliest ook niet elke maand evenveel slijm. En sowieso kan het na het stoppen met de pil in t begin vaak veranderen.

Ze zij tegen mij: als je regelmatig ongesteld bent dan kan je er ook vanuit gaan dat je een goede eisprong hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de geruststelling NM1717!

Heb tot nu toe wel een regelmatige cyclus soms 1 dag later of eerder. Maar de afgelopen 5 maanden had ik veel vruchtbaar slijm .. nu dus niet dus werd alweer onzeker pff.. het doet wel wat met je als je bezig bent met zwanger worden..



Hoe gaat het met jou? Bijna je NOD toch?

hoop dat jij ook snel een positieve test mag vasthouden!!



Hoe gaat het met de andere dames op het wachtbankje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven