Zwanger (worden) van 2e, 3e, 4e of .... kindje

03-01-2014 21:07 1099 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdAndere kinderenBezig voorBezig sindsZwanger/

NOD/uitg.Bijz.Kruidnootje

7736meisje 6 en 43e kindjenov 2013Zoon geboren!...Miekie8035jongen 5 en 33e kindjeaug.2013zoon geboren!!jongenDebouwer35Meisje 8, jongen 7 en 5, meisje *5e kindjeNov 2013 13-10-154e kindje geboren met 20+6Phon38Phonmini 42e kindjejan.2013 aug 2015 fingers crossed!!! ????Warsk34Jongens 10, 8 en 5, jongen*5e kindjedec.201310-01-20154e kindje geboren met 16 wknStefanie34jongen 3,

meisje 1,53e kindjedec.201316-09-2014??...Riekje8232meisje 6 en 43e kindjeapr.201326 febr 2015 meisje



Zwanger zijn of worden van 2e, 3e, 4e of misschien wel meer kindje is toch wat anders dan bij de eerste.



Wie schrijft er mee?
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Dat lijkt me een heel goed idee Phon!
Alle reacties Link kopieren
Heyy hallo meiden!!



Hier een goede echo gehad vandaag... Was wel wat minder ver volgens de echoscopist, over 2,5 weken weer terug komen voor de daadwerkelijke termijn bepaling... Staat nu op 1 maart. Ik voel me aardig goed, de vermoeidheid en misselijkheid beginnen wel wat te komen maar goed te doen, houden zo... En het was er 1, ook erg fijn! Vanmiddag hebben we het ook aan onze meiden verteld, die vonden het heel erg leuk, vooral de oudste kon er maar niet over ophouden, echt lief!!

Morgen gaan we op vakantie, 2 weken zuid frankrijk, zin in! Vandaag alles ingepakt, alles staat klaar! Morgen nog even ontbijten, spullen in de koelbox en gaan!!



Stefanie, hoe is het nu met je dochter?? Wat lastig weer elke maand hopen en dan toch geen goed nieuws... Heb je al eens gedacht aan kruiden pillen voor een goede cyclus? Teunisbloemolie en daarna tarwekiemolie? De zwanger worden pillen van de Etos schijnen ook goed te zijn (en heb ik de laatste maand voor het eerst gebruikt, geen idee of het toeval is, maar toch...) ik wilde op een gegeven moment al dat soort dingen wel proberen, misschien jij ook wel... Knuf voor jou!



De Bouwer, jij al meerdere echo's... Fijn dat het er goed uit ziet!Heb je de uitslag van de combinatietest al gehad? En hoe reageerden je kinderen op het nieuws?



Miekie, onwijs gefeliciteerd! Wat gaaf dat je nu toch opnieuw zwanger bent! Heb je er een goed gevoel over?



Phon, wat heftig he steeds weer die teleurstelling... Maar moet toch een keer gaan lukken, echt, ik hoop het zo voor je! Er zijn wel wat cyclus ondersteunende dingen die je evt zou kunnen proberen, kijk maar bij mijn reactie voor stefanie...

Je vakantie klinkt lekker trouwens, echt als vakantie!!



Doeg, fijne vakantie voor wie nog gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ha Riekje, mocht je dit nog lezen; fijne vakantie!

Wat fijn dat er ook bij jou een kloppend hartje is gezien. Gefeliciteerd! En dan nu lekker uitrusten en genieten.



Stafanie en Phon, balen van weer een mislukte ronde. Op naar de nieuwe maand. Een paar vroege voorjaarskindjes erbij zou leuk zijn! Ik gun het jullie zo!



Hier niet veel nieuws. Nog twee weken werken voordat we vakakntie hebben. Ik ben echt aan het aftellen! Ben zooo moe...... (Zal wel een combinatie zijn van zwangerschap en te lang geen vrij gehad, maar pittig is het wel.) Ook word ik met de dag misselijker. Beetje dubbel, want het is natuurlijk een goed teken. ;)



Zo, ga maar eens ontbijt voor iedereen maken, ik zit hier inmiddels al bijna een uur beneden met twee veel te wakkere mannetjes.....
Alle reacties Link kopieren
Zoooooo, ik heb het topic en mezelf even opgediept uit de krochten van het forum .



Ik ben dus kruidnootje en schreef hier ooit wat actiever mee, kennen jullie mij nog?



Goed om te zien dat er weer wat zwangeren bij zijn (gefeliciteerd meiden!!) maar ook jammer om te zien dat er nog steeds dames worstelen met teleurstelling op teleurstelling, ik blijf duimen dat bij jullie dat streepje er ook heeeeeeel snel staat, dat verdienen jullie! Ik heb wel bijgelegen maar mijn geheugen is nu verdeeld over drie kinderen dus helaas is er niets meer over voor mij en heb ik geen idee meer wie wat en hoe precies….



Hier gaat het (zoals de gynaecoloog het in mijn dossier schreef) naar omstandigheden redelijk: de bekkenklachten blijven maar zijn onder controle te houden met speciale bekkenfysio en mijn buik groeit netjes door. Erin bevindt zich een zeer beweeglijk klein mannetje, dat elke avond zijn eigen disco feestje houdt en het heerlijk vindt om tegen de hoofden van zijn grote zussen aan te schoppen als die met hun hoofd op mijn buik liggen. Dit veroorzaakt natuurlijk grote hilariteit dus meerdere keren per dag moet mama met de buik bloot en moet er geknuffeld worden met 'broertje'.



Vanmorgen weer op controle geweest en als alles blijft zoals het is wordt er rond de 38 weken een keizersnede gedaan en tot mijn grote vreugde zag ik net op de site van het ziekenhuis dat ze sinds kort ook natuurlijke keizersnedes uitvoeren, waarbij je het kindje al in de ok op de buik krijgt en aan mag leggen, een hele verbetering ten opzichte van bijna vijf jaar geleden toen dat pas was als je van

uit de uitslaapkamer op de afdeling kwam. Hopelijk kom ik hier dan ook voor in aanmerking, maar eens even vragen bij de volgende afspraak.



Verder genieten we van de vakantie, en hoewel we niet weggaan dit jaar doen wij en met name de meiden genoeg leuke dingen: strand, dierentuin en ze logeren zich suf bij oma en tante, heerlijk dus.



Voor iedereen die vakantie heeft: geniet! Voor iedereen die nog even moet werken of alweer aan het werk is: succes!!
Alle reacties Link kopieren
He ola, Kruidnootje! Leuk om je weer te lezen. Fijn dat het allemaal (naar omstandigheden) goed gaat! Het zal nu wel zwaarder worden, zeker met die warmte. Geniet in elk geval van je vrije weken.

Ik hoop ook voor jou dat je in aanmerking komt voor de natuurlijke keizersnee. Klinkt fijn! (voor zover dat kan bij een keizersnee...)Waarom krijg je eigenlijk een keizersnee? Je hebt het vast wel verteld, maar ook mijn gehegen neemt (bij de toename van zwangerschapshormoon) met grote hoeveelheden af.



Hier alles goed. Afgelopen dinsdag intake gehad en termijnecho. Weer een kloppend hartje en een spartelend kindje. Zo gaaf en zo fijn dat het nu echt goed zit! Mijn uitgerekende datum is nog een dag vervroegd, dus dat betekent dat ik de 24e feb uitgerekend ben. Daarmee ben ben ik nu dus alweer ruim 10 weken.

Nu aan het werk, maar kan de motivatie niet echt vinden. Hoop dat deze snel terug is... dan nog een week en een dag en dan heb ik ook eindelijk vakantie. Zo aan toe!



Hoe is het met de rest? Iedereenop vakantie? Het is echt uitgestorven hier!
Alle reacties Link kopieren
3kiddiez... bij jou eindelijk nieuws??



Wow miekie weer een goede echo! En riekje ook super



kruidnootje succes met je bekken. Is heel vervelend



Hier eindelijk wat rustiger. 1project ws afgerond examen deel 2 gedaan en de rest van t werk voor zover mogelijk af. Dus beetje rust in de kop.

Zeker na de echo van vanmiddag!! Hoge kans op geen trisomie 21,18 of 14. En nog 3 dgn naar voren gezet! Dus nu 14-02 uitgerekend. En ws een meisje!!!! Maar dat vertellen we nog niemand, want met deze termijn is t wel erg onzeker om t geslacht al te vertellen. Maar volgens echoscopiste was t nogal duidelijk! Maar nu dus opeens morgen al 12 wkn. Wel weer een beter gevoel.

Hoop de komende dagen wat meer te lezen/ reageren. Daarna op vakantie.



Fijne vakantie allemaal!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Ha allen,



Debouwer, wat een mooie datum om uitgerekend te zijn! 14 februari, de dag van de liefde. Wij kregen dit jaar een geboortekaartje van vrienden, waarvan zij bevallen was op 14 februari. De tekst in het kaartje was: 'Op de dag van de liefde werd ons gezin compleet, want .... Is geboren!'

Vond ik erg leuk!

En fijn dat de kans op een afwijking klein is. Is het een opluchting?

Waarschijnlijk een meisje. Leuk, na 2 jongens weer 'roze'!



Hier willen wij wel weten wat het wordt, maar we wachten tot de 20-weken-echo. We hebben besloten om geen testen te doen. Geen idee of dat verstandig is, maar (tenzij er een afwijking wordt gezien die niet met het leven verenigbaar is) het kindje is sowieso welkom.

Nog een weekje en dan ook vakantie. Fijne zondag allemaal!
He dames,



Even ons topic omhoog halen hoor! Erg rustig hier!



Heb zelf ook even niet gepost, had/ heb af en toe toch wel de balen van al die mislukte zwanger-word-pogingen.. dus even wat afstand.

Hier gaat alles zn gangetje, eiertijd net weer achter de rug, we hebben ons best gedaan, dus afwachten maar weer.



Leuk te lezen dat het met de zwangeren allemaal goed gaat. Mooie datum idd Debouwer! En leuk dat het waarschijnlijk een meisje is. Dat wilde je graag toch?



Fijne vakantie alvast Miekie!



Vervelend van die bekkenklachten Kruidnootje, lijkt me erg vervelend!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik zal me even opnieuw voorstellen, tulp 2013 en in een grijs verleden schreef ik mee in dit topic! Sorry voor mijn maanden afwezigheid maar ik had even een pauze nodig in de hoop dat ik het hele zwanger worden gebeuren wat beter los kon laten, ik heb wel af en toe op het topic gekeken naar hoe het jullie allemaal verging, meegeleefd met alle zwangere en meegeleefd bij een ieder die teleurgesteld door gingen naar de volgende ronde.

Update van mij: Afgelopen maand heerlijk op vakantie geweest, niet met het zwanger worden bezig geweest en geen ovulatietesten gebruikt. Afgelopen weekend een positieve test! Ongeloof, angst en blijdschap wisselen elkaar af. Doordat ik een miskraam heb gehad mag ik eind augustus voor de eerste echo. Voor nu kijk ik wel hoe het loopt en wil ik echt de eerste echo afwachten. Ik hoop voor degene bij wie het nog niet gelukt is dat het snel lukt en voor de zwangeren dat ze een voorspoedige zwangerschap hebben!
Wat een superleuk nieuws tulp (al snap ik dat je het ook een beetje eng vindt). Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tulp: van harte!!! Dat is leuk thuiskomen van de vakantie! Ik duim voor een goede echo eind van de maand!



Stefanie, snap dat je er af en toe van baalt. Dat had ik ook en is dus wel herkenbaar. Ik hoop en duim voor je dat het wachten niet lang meer duurt en dat ook jou een mooie zwangerschap is gegund!



Hier vandaag precies 12 weken. Had gehoopt dat de vermoeid- en misselijkheid wat af zou nemen, maar tot nu toe helaas nog niet. Ga zo ook weer lekker mijn bedje in. Gelukkig nu vakantie dus geen stress. Vrijdag vertrekken we voor twee weken naar (het hopelijk) zonnige Frankrijk, dus vermoed dat ik voorlopig even afwezig ben!

Tot daarna, hopelijk lees ik dan weer veel goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Stefanie, begrijp zo goed dat je er vaak de balen van hebt. Het duurt ook lang elke keer een maand wachten.



Miekie fijne vakantie! Hoop dat je je snel beter voelt!



Tulp!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Begrijp de terughoudendheid, maar de eerste stap is een grote stap in de goede richting!!



Wij zijn op vakantie. Met heel af en toe wifi. Zaterdag alweer 14 wkn. Moeheid en misselijk gaat veel beter!! Conditie heb ik alleen absoluut niet meer helaas. Elke klim is het hijgen

Verder goed aan t uitbuiken.



Iedereen fijne vakantie als je nog gaat!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden...



wat een rust hier... Ik merk dat ik zelf ook niet heel veel behoefte heb om echt vaak te schrijven, maar wel leuk om toch een beetje op de hoogte te blijven...!



Tulp, wauw!! Wat fijn voor je! Oh wat een spannende tijd voor je, ik duim!!



Miekie, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend, 24 februari! Ik heb gisteren de 2e keer de termijn echo gehad en was toen precies 12 weken, alles zag er goed uit.

Wat rot dat je je zo voelt zeg! Het geeft je wel bevestiging inderdaad, maar leuk is anders en iets minder mag ook wel lijkt me... Hoop dat je wel kunt genieten van je vakantie! Ik woon in segment Noord NL dus mijn dames gaan maandag weer naar school.... Ook wel weer lekker...



Stefanie, jou wachten wordt ook erg op de proef gesteld he?! Blegh!! Blijf hoop houden hoor! Hoe moeilijk dat vast zal zijn!!



DeBouwer, heb je het naar je zin op vakantie! Lekker weer? Ik hoop dat je geniet met je gezin! En 14 weken, schiet alweer op he?! Ik vind het snel gaan zo met die vakantie er tussenin!!

Wat een mooie uitslagen voor jullie, fijn! Hier hebben ze het helemaal niet gehad over eventueel het geslacht al weten... Grappig dat ze dat dan al kunnen zien zeg!



Kruidnootje, leuk dat je even kwam updaten!! Lijkt me heel lastig, met je bekken... Is het een beetje te doen met je gezin dan? Sterkte hoor, en denken aan het mooie eindresultaat straks!!



Hier een goede vakantie gehad, nog een paar dagen en dan gaan de meiden weer naar school...

We hebben hier elke vakantie nogal wat slaapproblemen, dus wat dat betreft ben ik blij dat we straks weer in het ritme zitten!

Onze vakantie was fijn, mooi weer gehad, we zaten in een fijn huis met zwembad, met een heel deel van de familie...! Aan mn oudste dochter merkte ik wel dat ze andere kinderen miste... Opzich hebben ze zich uitzonderlijk goed vermaakt samen, dat was wel fijn. Maar wat andere kinderen om hen heen, dat maakt dat ik kamperen toch het allerfijnst vind, haha!

Ik moet ook bijna weer beginnen met werken, heb mn werkmail al gecheckt, had ik beter niet kunnen doen, hahaha! Dus dat heb ik mooi weer voor me uit geschoven tot aan mn eerste dienst, haha!

Gisteren hadden wij de herhaling van de termijn echo, en ben 5 dagen vooruit gezet (vorige echo kreeg ik een latere datum, verbaasde me al, maargoed) nu dus 24 feb uitgerekend... Hoop dat het dan ook komt, andere dochter is eerste week maart jarig, zou leuk zijn als het toch nog ietsje scheelt! Voel me verder super goed, dus was echt blij met de echo, even de bevstiging dat het allemaal goed zit!



Meiden, tot later maar weer! Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me even voorstellen

Zuster 33 jaar en zwanger van ons derde kindje, het is en blijft 15 December. We hadden een prachtige 20-weken echo en weten dat we nog een meisje krijgen Oudste is al druk bezig welke roze kleertjes we moeten kopen



Ik heb erg veel gewerkt, waren hectische weken (werkweken van meer dan 40 uur) en ik was vooral gesloopt omdat de jongste nog altijd houdt van spoken in de nacht (of anders niet slapen voor 22:00)



De vakantie in eigen land was super! Geluk gehad met het weer en de kids vonden het super! Nu is het stil in huis, dochter begonnen in groep 1 en zoon op de PSZ



Allereerst de zwangeren gefeliciteerd! Wat een fijne goede echo berichten allemaal! Heerlijk ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe!



Tussendoor lees ik ook veel verdriet.... Wat ontzettend oneerlijk gaat het soms. Ik duim heel hard dat er voor jullie ook snel een positief berichtje is



Zwaai!
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Even jullie via g**gle opgedoken uit de archieven.

Jammer dat het zo stil is hier.



Het is nog heel spannend, maar.....ik ben weer zwanger. Zoooooo blij en zoooooo spannend. Ik heb er een goed gevoel over dus ik hoop dat dat klopt.
wauw Phon, wat goed! Gefeliciteerd meis!!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Je goede gevoel lijkt me al een goed begin.



(Hier nog geen goed nieuws helaas..)



Zwaai naar alle meiden! Inderdaad jammer dat het topic zo op zn gat ligt.
Alle reacties Link kopieren
Phon, gefeliciteerd!!! Wat fijn!!! Ik herken je spanning... Ik ben nu 7 weken zwanger en heb morgen mijn eerste echo... Pffff ben wel zenuwachtig hoor
Alle reacties Link kopieren
Stefanie, balen zeg nog geen goed nieuws.... Hoe ben je eronder? Hoe lang zijn jullie bezig?

Ik hoop en duim voor jullie dat het snel raak is!
Alle reacties Link kopieren
Oh tulp brrrr wat spannend. Ik hoop dat je kunt slapen. Succes morgen.



Stefanie dankjewel en
Hopelijk een goede echo vandaag Tulp!

Wij zijn een maand of negen bezig nu. Hij had al klaar kunnen zijn .



Hoe was je vakantie DeBouwer??
Alle reacties Link kopieren
Phon gefeliciteerd!!!! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal wilt geloven, ik ga heeeeeeel hard duimen dat deze netjes op z'n plekkie blijft tot over een maand of wat!



Tulp, bij jou een spannende dag, hoe laat mag je?



Stefanie, balen zeg dat het nog altijd niet gelukt is, je lijkt er redelijk relaxt onder maar misschien is dat schijn? Kan me goed voorstellen dat je er soms ook heel verdrietig van wordt.



Hier eigenlijk weinig nieuws, de kleine man en daarmee mijn buik groeit erg goed. Formaat walvis is inmiddels bereikt en ook de bijbehorende ongemakken als bijna m'n sokken niet meer aan kunnen trekken, veters strikken met handicap en niet meer om kunnen draaien in bed zijn weer volop aanwezig maar ik heb het er graag voor over. Nog een week of zeven wachten en dan komt kleine broer en ook de meiden zijn er helemaal klaar voor, hij heeft inmiddels genoeg loomarmbandjes gekregen om tot z'n 18e voorzien te zijn



Langzaamaan wordt ook het huis weer babyproof, de commode staat, de wieg komt (hopelijk) binnenkort bij schoonzus vandaan en de eerste kleertjes zijn gewassen, kom maar op met die baby!



Een hele fijne dag verder, geniet nog even van de laatste zonnestralen als ie schijnt!
Wauw Kruidnootje, al een kleertjes-wassende walvis, en het babietje al over zeven weken, wat lijkt het snel te gaan! (Vanaf de zijlijn dan, kan me goed voorstellen dat het voor jou anders is!)



Ik heb er een beetje dubbel gevoel over het niet-lukken. Aan de ene kant baal ik idd als een stekker. Is na lang daarop hopen, eindelijk man om, lukt het gewoon niet, en we doen echt ons best met ovulietesten en al, dus daar ligt het niet aan. Ben ook bang dat ie zich als het wat langer duurt dadelijk weer bedenkt... hij vond zichzelf al wat oud namelijk. Allemaal zwangeren/pas-bevallenen in de omgeving maken me dan ook wel wat jaloers af en toe, grrrom!



Aan de andere kant, hebben we het druk zat met twee stuiterende kinderen en geniet ik er ook echt wel van dat ze wat 'groter' worden, jongste is inmiddels twee nu. Toch een andere, ook leuke fase! Kan het om deze reden na een paar uur chaggerijnen om een nieuwe ongesteldheid ook alijd wel weer goed van me af zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Leuk dat weer wat geschreven is!! Hier ook eindelijk weer tijd met de kinders op school. Tijd moet je maken toch



Stefanie, wat onwijs balen. Elke maand lijkt wel langer te duren op een gegeven moment. Dan kijk je de dagen vooruit. Hoop dat je het soms een beetje los kan laten.



Phon gefeliciteerd!! Begrijp dat het errug spannend is. Jeetje die eerste weken zijn dan zo heftig. Bah. Maar de start is er. Wanneer heb je controle/echo?



Tulp.... hoe was de echo??



Kruidnootje, nog maar zo kort. Spannend hoor hoe het zal zijn!



Miekie en Riekje, al een echo ingepland??



Hier gaat het lekker. Net eindelijk weer wat beweging gevoeld na 2 dagen rust. Leuk hoor, dat bewegen, maar krijg er ook wel stress van als ik het even niet voel. Wat heel logisch is, aangezien het nog maar een klein frummelbabietje is. En dat heel veel mensen het nog niet eens voelen. Morgen weer naar de vk. Even wat dingen doorspreken ook voor de 20 wkn echo.

En maar eens vragen hoe zij denken over een thuisbevalling. Bij ons zijn de laatste 2 thuis geboren. Ging hartstikke goed en ik was heel blij dat het thuis was. Maar bij de laatste bevalling wilde het bloeden pas stoppen na katheteren van mijn blaas. Was wel even spannend, want werd bijna ziekenhuis. Dat zou voor mij wel een redden zijn voor misschien toch ziekenhuis. Maar ja, zo vlak na de bevalling zittend in de auto, dat is ook niet echt bevorderlijk voor het bloedverlies. Dus misschien is thuis dan toch weer beter. Lastig, maar gelukkig nog veel weken om af te wegen wat te kiezen. Bij nr 2 had ik niet eens de mogelijkheid om te kiezen, want toen kwam de vk pas bij de persweeen. Maar wat is jullie voorkeur??



Wij hebben 1 oktober de 20 wkn echo. Wel heel spannend.



De vakantie was trouwens erg leuk en heerlijk bijgekomen!! Nu iedereen weer naar school en op naar het echte leven!



Ga de tabel maar eens aanpassen!!! Leuk hartjes plaatsen!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Haai, ik ben er ook weer!

Phon, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Ik hoop op een goede echo. Hoe gaat het met je?

Tulp, hoe was jouw echo? Ben benieuwd!

Stephanie, snap je dubbele gevoel wel. Toch hoop ik dat het snel raak is.

DeBouwer, leuk bijna 20-wekenecho. Wilde je nou weten wat het wordt?

Riekie, dat is toevallig, allebei dezelfde uitgerekende datum! Mooie dag hoor, 24 feb. ;)

Zuster, een meiske. Super!

Kruidnootje, dat gaat hard. Ga je denk ik ook al bijna met verlof?



Hier alles goed. Heerlijk genoten en uitgerust op vakantie. Nu weer het echte leven. Gelukkig ben ik niet meer misselijk, maar de moeheid blijft, helaas.

Moet komende week een afspraak maken voor de 20-wekenecho. Het gaat snel!
Hee dames,



Wat fijn dat het zo goed gaat Miekie. De 20 wkn-echo al weer in zich, het gaat idd snel!



DeBouwer, leuk weer van je te lezen. Klinkt heftig dat bloedverlies bij je bevallling. ik snap dat je er serieus over nadenkt wat te doen. Ikzelf ben twee keer in zo'n kraamhotel-achtig iets bevallen. In mijn eigen huis vond ik geen fijn idee. Wij hebben boven geen badkamer of toilet (die zijn alleen beneden) en het is erg gehorig... Bovendien wel fijn om in de buurt van het ziekenhuis te zijn als het mis zou gaan (het ziekenhuis zat aan het kraamhotel vast). Een eventuele volgende keer zou ik het weer zo doen, vooral voor het 'veilige idee' van het ziekenhuis dichtbij.



Hier volgens mij alweer ongesteld aan het worden.. Ik heb er de afgelopen tijd veel over nagedacht en heb min of meer besloten om te stoppen met 'actief' proberen. De ovulatie-testen enzo.. We hebben er nu al tig rondes op zitten met die dingen en het bijbehorende 'verplichte' seksen, maar zonder resultaat. De teleurstelling elke keer, wordt toch wel erg vervelend, voor ons allebei. Ik denk zelf dat de oorzaak in de zaad-kwaliteit ligt, die is eerder al eens getest en de uitslag was ronduit slecht. De mm voor een derde is voor ons allebei geen optie. Ik denk dat ik dankbaar moet zijn dat er toch nog twee hele leuke kindjes gekomen zijn en wil proberen te gaan accepteren dat het bij deze kindjes blijft. Ik ga niet aan de anti-conceptie, dus de kans (en een klein beetje hoop) dat het toch een keer raak is, die blijft wel bestaan.

Als we toch nog eens aangenaam verrast worden op het baby-front en jullie schrijven hier nog, dan kom ik dat zeker nog even aan jullie vertelllen! Maar voor nu trek ik me even terug als schrijfster op dit topic. Want hoewel ik het jullie echt allemaal heel erg gun, is het toch wel een beetje confronterend, die hele rij hartjes.

Meiden, ik wens jullie goede zwangerschappen en wolken van babies toe! Zwaai en van mij voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven