Zwanger worden vanaf april/mei 2017

26-03-2017 21:59 795 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben op zoek naar dames die gezellig willen kletsen tijdens de spannende tijd van het zwanger willen worden.



Even kort voorstellen. Ik ben bambi ben 30 jaar oud, woon samen met mijn vriend, waarmee ik al 10 jaar samen ben. En 9 maanden geleden hebben we samen een zoontje gekregen. Het papa en mama zijn bevalt ons zo goed, dat het alweer kriebelt voor een 2e kindje. Ik vind het zo spannend allemaal weer!
Huh die vraagtekens moeten poppetjes zijn!! Ik had als eerste zo'n poppetje: en de tweede serie vraagtekens moet het Engel-poppetje zijn maar die kan ik zo snel niet vinden
Alle reacties Link kopieren
mijn ouders waren 23 toen ze mij kregen en ik was 23 toen ik onze zoon kreeg nu ben ik 29. mijn man word dit jaar 37 dus we hadden zoiets van als we er nog eentje willen dan zullen we er toch nu voor moeten gaan. denk dat we er allemaal wel mee bezig zijn. af en toe heb je nu die glazen bol nodig waar je in wilt kijken.



oh lekker even een weekendje weg dus.

thanks dat je wilt duimen.. ga er zelf van uit dat die negatief is omdat ik niet precies weet wanneer ik kan testen. ja dat kan een symtoom zijn maar inderdaad we hebben nu ineens allemaal kwaaltjes terwijl we niet zwanger zijn. erg is dat. hihi..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maechtje schreef op 26 april 2017 @ 13:01:

Ja, leuk is dat he? En geruststellend! Kon je het ook al zien bewegen?



Er is trouwens ook een "uitgerekend 2e helft december"-topic, als je het leuk vindt. Er is nog plek.Nee dat nog niet, daar was het echt te klein voor. En dankje, ik schrijf al in het eerste-helft december topic mee ;)
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Meiden, de kogel is door de kerk. Wij gaan ervoor deze maand!!

Nu duimen dat we ons allemaal snel kunnen aansluiten bij de zwangere dames!!
Alle reacties Link kopieren
@tomatensoep: wat super meid! Gefeliciteerd!!!



@surfergirl: toch nog even lekker hè biertjes drinken? Hier gisteren biefstuk en wijn! Nu kan het nog! Hopelijk binnenkort niet meer haha



@wcraampje: welkom!!! En spannend voor de 1ste!!!



@myrna: leuk leuk! Spannende tijden hè?



@king: voor jou ook spannend!!! Nog een paar daagjes!
Alle reacties Link kopieren
Wcraampje, welkom!!



Myrna, succes



Jolly, lekker hoor!! Is ook wel even fijn om nog even van de voordelen van het niet zwanger zijn te genieten.



Hier nog niet ongesteld, ga morgen weer testen...
Alle reacties Link kopieren
Xinsia spannend. Hopelijk heb je een positieve test.



Joly1113 ja nog een paar daagjes. Ik ga er gewoon vanuit dat en negatief test. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na een weekje meelezen heb ik (29) maar besloten om voor de gelegenheid een account aan te maken en mee te schrijven. Zo spannend dit! Mijn man is 31 en we zijn deze maand begonnen met proberen. Ik ben al 1,5 jaar gestopt met de pil. Mijn eisprong weet ik mbv de app Clue (rond dag 14) en door op mijn afscheiding te letten. We deden het altijd met condoom, en rond de eisprong gewoon even niet, maar deze maand hebben we de condooms in de kast gelegd en zijn we druk gaan klussen ;)

Mijn eisprong was rond 21 april, dus nu dag 21, mijn nod is 5 mei. Stiekem hoop ik dat het in 1x raak is, maar die kans is natuurlijk niet zo groot. Ik merk in elk geval nog niks. Ben benieuwd! Ik lees en leef graag verder met jullie mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:King2012 schreef op 26 april 2017 @ 16:59:

ik heb een zoontje.. ja die waren 38 toen ze opa en oma werden.. aan beide kanten is ons zoontje ook het eerste kleinkind.38? Of 48?
Alle reacties Link kopieren
lisboeta, welkom bij de club.. wat leuk dat je besloten hebt om mee te schrijven.

zou heel fijn zijn als het meteen raak is. haha

het feit dat je al langere tijd gestopt bent met de pil heeft wel een positieve kant. je hoeft niet meer te ontpillen en je weet je cyclus dus al heel goed.



haha ik bedoelde 48 sorry typfout. maar ze wouden niet voor hun 50ste opa en oma worden haha..
Alle reacties Link kopieren
Thanks @King2012! Zou idd wel bijzonder zijn, maar wie weet. Vandaag zeurende pijn in mijn onderbuik. Innesteling? Kan die app Clue trouwens heel erg aanbevelen, je kunt veel symptomen bijhouden en heb zo mezelf en mijn cyclus heel goed leren kennen! Eigenlijk nooit last van kwaaltjes rond ongesteld zijn, deze zeurende pijn herken ik ook niet echt dus wie weet.



@King2012 nog niet ongesteld? Ga je idd zaterdag testen?
Alle reacties Link kopieren
ja je weet het maar nooit he.. ik heb me de app inderdaad al op de telefoon gezet. ziet er goed en handig uit. ga hem straks eens goed bekijken. oh spannend als je die zeurende pijn hebt.



nee ik ben nog niet omgesteld. en merk ook niet aan mijn lichaam dat ik vandaag ga worden. ik word altijd erg ziek als ik ongesteld ben. maar nog geen tekenen van. zaterdag testen. spannend!



had gisteren trouwens wel hele koude handen en voeten. normaal nooit last van.. pff en vandaag hele lage rugpijn.

mijn lichaam speelt een spelletje met je..
Alle reacties Link kopieren
@King2012 rot dat je zo ziek wordt als je ongesteld bent! Hoop dat dat je even 9 maanden bespaard blijft ;)



@Xinsia voel jij je anders dan anders?
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat hoop ik ook

Maar van de eerste heb ik 9 maanden ziek gelegen met ziekenhuis in en uit. Dat hoop ik nu ook niet te hebben.



Xinsia: al getest? We zijn heel benieuwd. Hihi.
Alle reacties Link kopieren
@King: gefeliciteerd met je verjaardag he



Ik leef met jullie mee!! Zou zo leuk zijn als er nog een zwanger wordt. Grappig hoe ik jaloers word op de zwangeren om me heen, maar voor jullie wel hoop dat het lukt .



Gisteren aardig aangeschoten, kort geslapen.. Lekker om daar nog van te genieten. Vanaf nu ga ik mijn leven weer beteren . Een goeie vriendin van me vertelde me dat ze gaat proberen voor een tweede. Ik zou het super leuk vinden om tegelijk zwanger te zijn, maar ik ben vooral bang dat het haar eerder gaat lukken dan ik, ik vind het zo moeilijk om dan niet jaloers te worden!! Ik vind het een vreselijke eigenschap van mezelf , maar toch gebeurt het steeds. Naar mijn omgeving ben ik er nuchter over, maar ik ben er meer mee bezig dan ik wil toegeven..
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik wel hoor surfer_girl... ik ben van de zomer echt gigantisch in tranen uitgebarsten toen mijn jongere nichtje op een feestje aangaf zwanger te zijn. Niet in haar zicht uiteraard. Heb het daar echt heel moeilijk mee gehad, ik wilde namelijk ook zo ontzettend graag.



Is het overigens niet verstandig om gewoon even niet te drinken? Dat is niet bevorderlijk voor je vruchtbaarheid namelijk.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
@tomatensoep. Fijn dat het herkenbaar is.. Dat moet een vervelende avond zijn geweest!!



Zolang ik ongesteld ben drink ik gewoon. In principe niet meer dan 2 per avond en niet meer dan 3 avonden per week. Gisteren was een uitzondering . Helemaal niet drinken voor onbepaalde tijd vind ik te ongezellig. Volgens mij heeft het trouwens ook maar heel weinig effect op je vruchtbaarheid zolang je het niet overdrijft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komen ze daar steeds meer op terug. Alcohol is echt veel schadelijker dan we steeds gedacht hebben, het probleem is alleen dat het zo sociaal geaccepteerd is.



Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook echt van een drankje. Maar als je echt graag zwanger wil worden kan het geen kwaad om het te laten staan.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Nouja, totdat dat onomstotelijk vast staat ga ik mijn leven er niet voor omgooien (en zover ik weet is dat niet zo). Vind het al heel wat dat ik de rest van de maand alcohol compleet laat staan . Iedereen mag daar zijn eigen keuzes in maken toch?
Alle reacties Link kopieren
Tussen menstruatie en eisprong kun je niet zwanger zijn en kun je dus ook gewoon drinken. Het kan je vruchtbaarheid beïnvloeden, maar als alcohol je onvruchtbaar maakte was de mensheid al lang uitgestorven.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag met (ja en hele boel) sensitest, action,kruidvat 2 voor 5 test en kruidvat +- test getest! Allemaal licht positief! Binnen de tijd! Ik ben stiekem wel heel blij maar toch nog steeds bang om ongesteld te worden! Ik hou jullie op de hoogte :):):)
Alle reacties Link kopieren
Ja! Gefeliciteerd!



@Maechtje, hoe zit het met jouw klachten? En hoe zou het met bv computersaysno zijn!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Lisboeta, ik heb al een week het gevoel dat ik qua symptomen elk moment ongesteld kan worden. Normaal is dat dan ook de dag later, maar nu blijft het hangen... bij mijn vorige zwangerschap had ik gevoelige borsten en die heb ik tot dusver nog niet...



Morgenochtend testen, maar eigenlijk ga ik er al een beetje vanuit dat die weer wit is..



Wat alcohol betreft, schijnt dat gezond eten/drinken wel degelijk invloed heeft, maar ik zou me er nu nog niet zo druk om maken. Als het na een half jaar niet lukt, kan je misschien iets strenger voor jezelf worden?
Alle reacties Link kopieren
@ santje: van harte gefeliciteerd.

Wel grappig om te lezen dat je meerdere testen hebt gebruikt. Was je niet overtuigd na de eerste? Haha. Super.



Wat betreft het eten en alcohol denk dat gewoon iedereen het voor zichzelf moet weten.

We weten allemaal wat wel en niet goed is voor ons lichaam en wat we er mee doen moeten we zelf weten. Ik persoonlijk vind het erger als je tijdens een zwangerschap niet verantwoordelijk bent voor je lichaam. Want je brengt ook schade toe aan je kindje op dat moment.
Alle reacties Link kopieren
@king nou ik dacht straks heb ik net een merk die vals positief geeft hahaha! Dus ik heb maar van meerdere metken gebruikt ik dacht dan kan het haast niet missen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven