Zwanger worden vanaf april/mei 2017

26-03-2017 21:59 795 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben op zoek naar dames die gezellig willen kletsen tijdens de spannende tijd van het zwanger willen worden.



Even kort voorstellen. Ik ben bambi ben 30 jaar oud, woon samen met mijn vriend, waarmee ik al 10 jaar samen ben. En 9 maanden geleden hebben we samen een zoontje gekregen. Het papa en mama zijn bevalt ons zo goed, dat het alweer kriebelt voor een 2e kindje. Ik vind het zo spannend allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
Jammer computersaysno, maar wat je zegt op naar ronde 2. De eerste x raak zou wel heel erg super zijn. Maar geen ramp dat het niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Balen computersaysno!



Mijn ovulatie zit er aan te komen, ik overweeg stiekem toch om morgen nog even een bult ovulatietesten in te slaan Wil inmiddels toch wel graag dat het lukt, en weet niet of de "techniek" om de dag seks het effectiefst is.
Alle reacties Link kopieren
Hoelahoepla, zo zou ik het ook willen... nuchter in staan maar toch zou ik straks uit moeten zoeken hoe mijn cyclus wordt. Geen idee nog.



Het lijkt me wel erg spannend met de vraag of je ongesteld word ja of nee.
Bam!!!!
Al die rare kwaaltjes zullen dan toch gekomen zijn door de pil Vond het gister wel balen maar ben nu eigenlijk blij dat ik weet dat ik nu een normale cyclus heb gehad, want ook 2 weken geleden een positieve ovulatietest



Hopelijk bij jullie meer geluk!



@Hoelahoepla, ik heb toen ovulatietesten gekocht puur om erachter te komen of ik een eisprong had na de pil, en toen ik die positieve test in handen had merkte ik ook dat ik eigenlijk niet wilde wachten en gelijk wilde beginnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 29 maart 2017 @ 22:58:

Hoelahoepla, zo zou ik het ook willen... nuchter in staan maar toch zou ik straks uit moeten zoeken hoe mijn cyclus wordt. Geen idee nog.



Het lijkt me wel erg spannend met de vraag of je ongesteld word ja of nee.



Het een sluit het ander niet uit toch? Ik ben ook niet 100% zeker nog van mijn cyclus. Ik heb een jaarkalender en daar noteer ik mijn mentruaties op. Dan is het een kwestie van tellen. Nu weet ik ongeveer in welke week ik ovuleer, en dan zijn we extra actief. Ik geloof er altijd in dat je zelf in de hand hebt hoe je er in staat. Het liefst word ik NU NU NU zwanger, maar realistisch gezien werkt het zo niet. Ik probeer mezelf dan ook af te remmen daarin.



Qua ongesteld worden moet ik zeggen dat mijn lichaam dat duidelijk aangeeft, al dagen daarvoor. Grotere, pijnlijke borsten, hormonaal gevoel. Ik voel het dus aankomen en daarmee is de spanning er al wat af
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie dames?
Alle reacties Link kopieren
quote:computersaysno schreef op 30 maart 2017 @ 07:22:

Al die rare kwaaltjes zullen dan toch gekomen zijn door de pil Vond het gister wel balen maar ben nu eigenlijk blij dat ik weet dat ik nu een normale cyclus heb gehad, want ook 2 weken geleden een positieve ovulatietest



Hopelijk bij jullie meer geluk!



@Hoelahoepla, ik heb toen ovulatietesten gekocht puur om erachter te komen of ik een eisprong had na de pil, en toen ik die positieve test in handen had merkte ik ook dat ik eigenlijk niet wilde wachten en gelijk wilde beginnen ik lees het nu pas. Balen dat het niet gelukt is, maar in elk geval weer een normale cyclus! Ik heb de testen nog even niet gekocht, misschien volgende maand.
Haha geen probleem



Hier inmiddels weer bijna van mijn menstruatie af. Valt mij echt zo erg mee, toen ik de pil slikte had ik ook een volle week hoofdpijn, nu vrijwel niks gemerkt.



Ik gok dat mijn vruchtbare dagen er volgende week weer aankomen, fris en fruitig op naar ronde 2
Alle reacties Link kopieren
quote:computersaysno schreef op 02 april 2017 @ 16:09:

Haha geen probleem



Hier inmiddels weer bijna van mijn menstruatie af. Valt mij echt zo erg mee, toen ik de pil slikte had ik ook een volle week hoofdpijn, nu vrijwel niks gemerkt.



Ik gok dat mijn vruchtbare dagen er volgende week weer aankomen, fris en fruitig op naar ronde 2



Wat fijn dat het zo meevalt nu! Ik kan er bij vlagen echt ontzettend last van hebben. De laatste maanden ben ik vooral erg hormonaal en dat vind ik zó irritant



Ik denk dat ik net mijn vruchtbare dagen heb gehad. Dat klopt ook ongeveer met wat ik heb uitgerekend. Ik heb in mijn kalender alle lichamelijke kwaaltjes van de laatste dagen even bijgehouden. Benieuwd dat als mijn menstruatie komt (of niet, laten we dat vooral hopen ) of mijn ovulatie nu ook echt op vrijdag of zaterdag viel. Nu 2 weken wachten, voor het eerst vind ik het echt spannend.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wil ook graag meeschrijven! Ben zeer slecht in mijn mond houden, wil van de daken schreeuwen dat wij het gaan proberen dus misschien helpt dit



Ben 32, vriend is 24 en zijn 1,5 jaar samen. Willen heel graag een kindje maar ik merk dat ik heel bang ben dat het niet makkelijk gaat zijn om de een of andere reden. Ben wel begonnen met foliumzuur al en drink/rook niet meer.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Leuk mevrouw Tomatensoep! Die spanning heb ik ook heel erg...



Jullie nog iets leuks gedaan dit weekend? Ik zit heerlijk in de zon de vakantie te plannen + wat kleine tripjes (vriend komt uit buitenland en we bezoeken met enige regelmaat vrienden / familie in zijn land om ook die banden goed te houden), nu al helemaal zin in!
Alle reacties Link kopieren
Oja, mijn cyclus is eigenlijk al bijna een jaar heel regelmatig; 33 dagen. Morgen is mijn nod-dag... jezus, dat ik dat óóit zou typen
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 02 april 2017 @ 22:03:

Oja, mijn cyclus is eigenlijk al bijna een jaar heel regelmatig; 33 dagen. Morgen is mijn nod-dag... jezus, dat ik dat óóit zou typen



ik weiger voorlopig nog over "NOD" te spreken.



Maar voor vandaag! Hopelijk word je niet ongesteld!
Alle reacties Link kopieren
Spannend mevrouw tomatensoep!



Ik zit nu op dag 27 in mijn cyclus. Maar mijn NOD dag is lastig te bepalen aangezien mijn cyclus zo wisselend is. Maar als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben ga ik denk ik toch een test kopen

Maar ik denk dat het nodig is. Toen ik zwanger was van de eerste, had ik rond deze periode al helemaal pijnlijke borsten. En dat heb ik nu niet, dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi18 schreef op 03 april 2017 @ 08:12:

Spannend mevrouw tomatensoep!



Ik zit nu op dag 27 in mijn cyclus. Maar mijn NOD dag is lastig te bepalen aangezien mijn cyclus zo wisselend is. Maar als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben ga ik denk ik toch een test kopen

Maar ik denk dat het nodig is. Toen ik zwanger was van de eerste, had ik rond deze periode al helemaal pijnlijke borsten. En dat heb ik nu niet, dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word.Dat zou jammer zijn!
@hoelahoepla, dat had ik afgelopen maand ook, stemming kan ineens zomaar omslaan



@tomatensoep, spannend is dat he? Voor het eerst echt proberen. Ik vind het zelf ook heel erg raar maar oh zo leuk. Vandaag al NOD... ik duim mee!



@Bambi, voor jou duim ik ook mee, zou wel heel fijn zijn zo snel! Trouwens bij iedereen ik had trouwens wel erg gevoelige borsten na ovulatie maar ongeveer 2 dagen voor menstruatie was dat weg. Blijkbaar kan het allemaal!



Hier net van menstruatie af, volgens mijn kalender app is aankomende donderdag mijn eerste vruchtbare dag, we gaan maar flink klussen vorige keer echt alleen op dag van positieve streep en 2 dagen erna geklust en weet niet zeker of ik mijn eisprong misschien niet al eerder gehad heb. Ben er nog steeds niet helemaal uit hoe het nu werkt.
Alle reacties Link kopieren
@computersaysno lastig he, van die vage kwaaltjes terwijl je juist extra alert bent? Ik ben al een paar dagen met vlagen ontzettend misselijk (zonder er ziek uit te zien). Mijn vriend riep al verbaasd uit "begint die ochtendmisselijkheid zóó snel?!?!" maar aangezien ik pas op dag 21 van mijn cyclus zit (van normaal iets vanaf 33dagen) heb ik 'm maar uit zijn droom geholpen en gezegd dat hij nog zeker 2 weken moet wachten voordat er überhaupt nagedacht kan worden om te testen en dat ik gewoon niet helemaal fit ben.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker spannend. Nog niks overigens, normaal heb ik zo'n twee dagen tevoren al wel wat donkerdere afscheiding enzo, nu is het nog gewoon wit. En inderdaad ook irritant van die kwaaltjes, op mijn werk kan ik maar beter niet zeggen dat ik misselijk ben oid want dan wordt er meteen verwachtingsvol gekeken..



@computer gebruik je ovulatietesten? Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat nu de beste dagen zijn, wordt ook veel wisselend advies over gegeven vind ik.
Natte tosti..
@hoelahoepla, inderdaad... denk dat je juist alles voelt omdat je zo alert bent haha. Ik was ook een aantal keer misselijk, geen eetlust... maar las toen ook dat dat pas is vanaf een aantal weken



@tomatensoep, spannend hoor! Ik heb zo'n pakje van 5 ovulatietesten gekocht bij de action omdat ik erg veel last van afscheiding had, ergens gelezen dat dit tijdens ovulatie meer was als anders, en had diezelfde dag een heel licht streepje, dag erna net zo donker als de controle streep en dagen erna weer weinig tot niks. Wij zijn toen begonnen met klussen alleen in mijn app zegt ie dat je al een aantal dagen voor ovulatie vruchtbaar bent. Vandaar nu gewoon volle week maar wat meer klussen



En vond het ook wel fijn om een soort van zekerheid te hebben dat ik ovuleer na 11 jaar pil slikken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker zo. Ik heb net getest.... er staat een héél lichtroze streepje...
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 03 april 2017 @ 18:10:

Dat is zeker zo. Ik heb net getest.... er staat een héél lichtroze streepje... een streep is een streep!! GEFELICITEERD!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend tomatensoep!! Ik denk dat we je mogen feliciteren! Een licht streepje is toch een streepje!!!!



Ik heb net ook getest, maar zelfs na mijn test uitvoerig bestudeerd te hebben, kon ik echt geen streep ontdekken :(.

Nog maar even geduld hebben, misschien was ik te vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Nog even fingers crossed dan Bambi!
Gefeliciteerd tomatensoep!!!



En nog even spannend bambi, kan dat het inderdaad wat te vroeg was!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik durf nog niet te hard te juichen maar nog steeds ook geen enkel teken van ongesteld. Ga morgenochtend nog een keer testen, ik hou jullie op de hoogte!
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven