Zwanger worden vanaf augustus '14 doorstart

31-08-2014 12:08 2001 berichten
Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 rond 17-1 5 uitgerekende datum 27-9-2015 zwanger2805 24+35 10-09-2014 216-5 bevallen van een dochter Pluisje 22+27 22 maart 715 april eerste afspraak ziekenhuis lilly1980 33+45 13-05-2015 Hou ik niet bij pinguin00 21+30 26-05-2015 10? 18 mei zkh Chloeev 22+27 23-11-2014 4 23-11 positieve test Diamondgloss 25+34 22 januari 2015 6 van plan pil weer te gaan slikken daardbei27+2909-09-20141 Uitgerekende datum 16 mei 2015EvenWatAnders32+3304-06-20158? 03-06 positieve test!!exquise29+3022 juni9 25-6 positieve test zwangerwordenvanaf201432+3413-08138 juli onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en 14 augustus terug voor de uitslagenJuffrouw2323+28+\- 14-04-20159 13-04-2015 positieve test
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik heb een nieuw topic gemaakt. Even kort wat ik in de vorige al zo'n beetje verteld had.



In juli ben ik gestopt met de pil en gestart met folium en een maand ontpilt en toen hebben we het met condoom gedaan. In augustus gestart met proberen.. Heel spannend dus!



Zoals jullie zien kan ik dus eigen dinsdag of woensdag testen, maar misschien wacht ik nog even tot het weekend want dan weet ik zeker dat ik niet ongesteld ben geworden.



Ik ben pas na het stoppen met de pil 1x ongesteld geweest, dus of ik regelmatig ben weet ik niet. Mijn eisprong (die ik duidelijk voelde) was ook een week te laat als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen..



Fijne zondag allemaal!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou ook graag in t tabel willen.

Ik ben 23 en m'n vriend 34.

NOD is 10 september en ronde 2...

Spannende tijd.. Alvast bedankt voor in t tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hahaah aha gevonden:-) I get it know hahah



Voor de mensen die het andere forum niet hadden gelezen ik ben al jaren gestopt met de prikpril (weet niet eens meer precies hoelang geleden) daarna gewoon altijd condooms gebruikt en sinds augustus proberen om zwanger te worden.



Ik ben pas ongesteld geworden dus ik kan voorlopig niet testen. Ook ik gebruik vanaf juli foliumzuur maar sinds deze week overgestapt op etos zwanger worden (zit trouwens ook foliumzuur in )



Ik ben 29 en mijn partner 39 en ook ik ga dus voor de 2e ronde
Alle reacties Link kopieren
Ik heb by the way een onregelmatige cyclus waardoor het soms moeilijk voor mij is om bij te houden maar hoop er met behulp van ovulatietestjes een beter inzicht in te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mijn verhaaltje ook even opnieuw doen.

Ik ben 23 jaar, m'n vriend 34.. Op 28 juli heb ik m'n spiraaltje laten verwijderen. Ben meteen ongesteld geworden. 19 augustus weer ongesteld geworden (korte cyclus dus van 22 dagen)

Nu is 10 augustus mijn NOD. Ben ovulatie testen aan t doen al een paar dagen maar nog geen positieve tot nu toe.. Heel vreemd!



Fijne zondag meiden!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik in de tabel? Mijn gegevens: 29+39 / NOD ? (Eind sept) / 2e ronde
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ons allebei in het tabel gezet, is t goed zo?



Ik heb vandaag echt last van m'n buik. Gek gevoel..

Ben erg moe en voel me "vreemd".



Hoe gaat t met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik denk al sinds eind deze week dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Steeds gek gevoel in mn buik, maar wel gek want aan de andere kant denk ik steeds dan zou het meteen de eerste keer raak zijn!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag hier mee! Mijn gegevens: 34+38 NOD 22 september/ 2e ronde!



Ondanks dat t pas onze 2e ronde is en ik een regelmatige cyclus heb, gaan we gelijk aan de slag met de ovulatietestjes. T idee dat ik er zo maar eens een dag naast zou kunnen zitten waardoor t raak schieten wel eens heel lang zou kunnen duren, met mijn leeftijd in t achterhoofd, bezorgt mij jeuk hahahaha! Je kunt t maar beter zeker weten, dus de ovulatietesten liggen klaar!
Alle reacties Link kopieren
Hallo kippelingetje, welkom. Op de ipad vind ik het niet zo handig om de tabel aan te passen. Dus of je moet het zelf doen, of je moet het zelf doen of je misschien visje8? Anders doe ik het misschien morgen wel even.



Maar spannend hoor en ja je kan er zomaar naast zitten, ik snap wat je bedoeld. Maar ik voel heel duidelijk mijn eisprong en jij? Maar ja ik ben nog jong dus voel niet echt de druk van mijn leeftijd eigenlijk..



Even deze week afwachten, misschien wordt ik wel gewoon ongesteld. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het op dit forum schrijven toch stiekem allemaal net wat spannender maakt zeg! Het wordt ineens zomecht, hebben jullie dat ook?
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Welkom kippelingetje!

Dan kunnen we onze verhalen vergelijken, ook wij ronde 2 en nu bezig met ovulatie testen.. Tot nu toe nog geen positieve test, vreemd!!

Als tip misschien; je kan ze via sensitest goedkoop bestellen. :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Heel goed visje, je hebt de smaak te pakken met de tabel!

Hoe zat het nou bij jou visje? Had jij al positief moeten testen voor de ovulatie test dan?
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
@vlasje88, tijdens de ovulatie test je normaal positief met een ovulatietest.. Alleen is dat bij mij nog niet gelukt..

Is het me toch gelukt met t tabel, ben wel trots. Alleen de tweede berichten hiervoor zijn foutjes. Geen idee hoe ik ze verwijder...
Alle reacties Link kopieren
@Visje8: Ze zijn besteld hoor!



Jeetje, als ik de tabel zo zie, voel ik me wel een beetje een oude vis in dit watertje hoor!
Alle reacties Link kopieren
@Vlasje88: Soms voel ik mijn eisprong, soms voel ik 'm niet... Afgelopen maand dacht ik 'm duidelijk gevoeld te hebben, maar helaas toch misgeschoten :-S
Alle reacties Link kopieren
Maar visje wanneer had je volgens je eigen berekeningen positief moeten testen?
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
@visje bedankt voor het invullen van de tabel en Kippelingtje welkom!



Ik heb toevallig 2 dagen geleden ook weer bij sensi besteld zijn inderdaad niet duur en krijg er gelijk een paar zwangerschapstestjes bij.



Ik voel mijn eisprong niet dat het misschien wel weer iets makkelijker gemaakt. @vlasje op het forum schrijven maakt het inderdaad net iets spannender. Ik heb het er verder ook niet mer andere mensen over gehad dat we bezig zijn. Ze merken het wel als het zover is
Alle reacties Link kopieren
@kippelingetje, het gaat toch niet om de leeftijd we willen hier allemaal praten over zwanger worden dus oud of jong het maakt niet uit toch?:-)



@mary-ann, ik heb er met twee goede vriendinnen wel over gepraat maar heb wel gezegd dat ze het pas horen als we wat verder zijn. Ik was niet van plan het direct ook te gaan vertellen als we positief testen.



Hoe staan jullie daarin?
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier weet iedereen in onze omgeving dat we er mee bezig zijn. Mocht t raak zijn, geloof ik ook niet dat we de 12 weken afwachten voordat we t mensen gaan vertellen. Zal t niet direct aan de grote klok hangen, maar er ook niet heel geheimzinnig over doen. En ja, het kan de eerste weken nog mis gaan, maar in dat geval vind ik t ook fijn dat vrienden op de hoogte zijn en ik met hen hierover kan praten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Graag schrijf ik ook mee....



Ik ben 33 en mijn partner 45. Kippelingetje voel je je al wat minder oud :D Ik ben sinds januari gestopt met de pil en sinds vorige maand vrijen wij zonder condooms. We zitten nu in ronde 2.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lilly1980! Gelukkig halen we de gemiddelde leeftijd zo wat omhoog Enne.... welkom! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Lilly welkom!



De leeftijd maakt inderdaad helemaal niets uit :-) Maar toch begrijp ik je wel hoor Kippelingtje ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e de eerste wil en nu ik 29 ben dacht ik wel okeee nu toch wel snel beginnen...



Ik heb vanaf dit jaar besloten dat ik zo rond augustus wou beginnen en ooit een keer uit enthousiasme een vriendin/collega erover vertelt.. Vervolgens kreeg ik "letterlijk" wekelijks de vraag: en? Al begonnen?



Zat een keer op het werk en voelde me erg ziek (griep) waarop die collega naar me toe liep met een briefje waarop stond: zwanger???

En dat ging een tijdje door.. en ik vond dat persoonlijk erg vervelend
Alle reacties Link kopieren
Mary-ann, ik kan me voorstellen dat zulke vragen uiteindelijk tot ergernis kunnen leiden. Gelukkig krijg ik deze vraag nu niet continu te horen... Mocht het wat langer duren voordat t bij ons raak is, zullen er wrs vanzelf vragen gesteld gaan worden omdat men weet dat we ermee bezig zijn... Of ik dat dan erg ga vinden... geen idee.... Denk dat t er ook heel erg aan ligt wie de vraag aan me stelt... Maar goed, zo ver is t nog niet! Voor nu gewoon maar eens goed "oefenen" en hopen dat t snel raak is! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Welkom Lily, ik heb je in de tabel toegevoegd!



We hebben afgesproken vrijdag te gaan testen, ik ben gewoon een beetje zenuwachtig joh! Natuurlijk moet ik eerst deze week niet ongesteld worden, maar ik vind het echt spannend!



Net getrouwd zijn werkt trouwens ook heel goed wat betreft of mensen vragen of je al zwanger bent of ermee bezig bent. Ik heb een ex-collega die ook ineens spontaan aan mij vroeg of het al zo ver was. Ik was helemaal onderste boven toen ze het vroeg, ik vond het gewoon een beetje brutaal zelfs. Ik spreek haar nooit, het was vast aardig bedoelt maar toch!

Toen belde ik laatst een andere collega en zij zat daar blijkbaar naast en toen vroeg ze het weer! Echt heel bizar.



Dus blijkbaar hoort dat erbij, het is niet anders. Al kan ik me dus heel goed voorstellen dat je het ongemakkelijk vind Mary-Ann.
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven