Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Zo hier is het nieuwe topic met tabel, ik weet niet of ik iedereen uit t vorige topic in de tabel heb gezet.



Ik zal zo de gebruikersnaam en wachtwoord in het topic zetten. Niks tussen de haakjes veranderen want dan doet de tabel het niet meer
Alle reacties Link kopieren
Top! Fijn dat je de tabel hebt gemaakt.

Mijn gegevens kloppen. Als aanvulling heb ik nog:

ronde 1 en NOD nu nog onbekend
Ik heb het aangevuld voor je Pucker!



Gebruikersnaam en wachtwoord staan nu onder de tabel en ik heb meteen nog wat lege plekken in de tabel erbij gezet.
Alle reacties Link kopieren
Aah super Mermaid89! Ik heb mijn gegevens ingevuld. De reden dat ik pas mijn spiraal laat weghalen is dat we eerst nog op vakantie gaan en en ik geen ongesteldheidsongemakken wil.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden bij het verwijderen van het spiraal?
Groot gelijk numberonejasmin, eerst nog even lekker op vakantie. Waar gaan jullie heen?

Ik heb voor ons eerste kindje de pil geslikt en na de geboorte geen anticonceptie geslikt, alleen condooms. Kan jouw vraag dus niet beantwoorden
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Mermaid!! Leuk om het zo in een tabel te zien staan



Numberonejasmin dat snap ik dat je dan pas begint. Ik heb pas deze week mijn spiraal eruit laten halen dus geen idee hoelang het duurt.



Hopelijk wordt het een vruchtbaar topic!
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel, lekker overzichtelijk.

Wij gaan voor ronde 1 en nod weet ik niet.



Number mijn spiraaltje was een drama, ding was ingekapseld zal je de details besparen.

Maar eenmaal eruit was ik gelijk ongesteld.

Toen maar aan de pil, daar bleek ik ook niet tegen te kunnen dus nu al drie maanden aan de condooms, vanaf deze maand niet meer....

Zo spannend????

Iedereen succes en laten we lekker kletsen met elkaar!!
Alle reacties Link kopieren
@Number; mijn spiraaltje is er nu 2 weken uit en nog geen menstruatie gehad, dus ik kan je daar ook geen antwoord op geven.

Ik heb gelezen dat het erg kan verschillen per persoon. Sommige mensen zijn het vrij snel en bij een ander kan het soms weken duren.



Wij hebben ervoor gekozen om 2 weken geleden het spiraaltje te laten verwijderen omdat we toen alles rond hadden met betrekking tot een andere woning. In december verhuizen we naar een eengezinswoning met dus voldoende ruimte voor een kleintje
@pucker, leuk een nieuw plekje waar je een gezinnetje kunt beginnen. En als je in december verhuist heb je ruim op tijd alles klaar voor de baby.
Alle reacties Link kopieren
@ Pucker wat fijn dat je naar een eensgezinswoning verhuisd. Wij wonen nu in een appartement, dus moeten ook over niet al te lange tijd gaan verhuizen. We wonen nu in de grote stad en willen graag naar een kleinere stad of dorp, maar weten nog niet precies waar. Het scheelt dat onze appartementen heel geliefd zijn, dus als we het willen verkopen, weten we wel dat we het snel kwijt zullen zijn.
@millaa dat je je appartement snel zult verkopen is wel een fijne gedachte.

Een baby heeft zeker het eerste jaar niet veel ruimte nodig.



Ik weet nog dat ik bij de eerste totaal geen idee wat me allemaal te wachten stond. Nu ben ik steeds aan het nadenken welke 'kwaaltjes' ik bij de eerste zwangerschap had. Elke zwangerschap is natuurlijk anders maar ben er toch onbewust wel mee bezig.

Gek dat voor de meeste van jullie dus alles nog nieuw is.
Alle reacties Link kopieren
@ Millaa; wat een fijne gedachte dat je appartement snel weg zal zijn; dan kun je met een gerust hard opzoek naar iets anders.



Voor ons was het echt een vereiste om eerst een woning te vinden voor we aan kinderen zouden beginnen, aangezien we nu maar 1 slaapkamer hebben en een woonkamer waar absoluut geen plaats is voor kinderspulletjes.



Ben wel heel benieuwd hoor wat mij allemaal te wachten zal staan qua kwaaltjes.

Wat ik wel al een heel fijn idee vind, is dat ik onder extra controle kom te staan (heb 2 jaar geleden een maagverkleining gehad dus dan houden ze je graag goed in de gate). Zeker zo bij een eerste kindje vind ik dat wel erg fijn



* Mermaid; idd best gek dat de meeste van ons aan hun eerste kind willen beginnen, maar wel erg fijn dat er ook mensen bij zitten met meer ervaring
@pucker, als je zo klein woont kan ik me voorstellen dat je eerst een eengezinswoning wilt hebben ja!

Knap dat je een maagverkleining hebt gehad, mijn moeder heeft er ook een gehad, pittig hoor! Fijn dat je daardoor extra gecontroleerd wordt. Elke extra controle vond ik fijn.



Ik heb bij de eerste nauwelijks kwaaltjes gehad, ik heb een vrij fijne zwangerschap gehad (op een eigenwijs kind na ) je hoeft dus niet perse ergens last van te krijgen tijdens de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ja is zeker een fijn idee; bij mijn laatste controle heb ik officieel groen licht gehad (lang genoeg stabiel dat ik zwanger mag worden )

Toen vertelde mijn arts dus inderdaad dat zodra ik zwanger ben ik terug moet komen, waarschijnlijk bij zowel de diëtiste als de arts zelf; mogelijk ook de gynaecoloog daar .



Wat prettig dat je zo'n fijne zwangerschap hebt gehad; hopelijk verloopt je komende zwangerschap ook zo mermaid



@ Millaa; zijn jullie al opzoek naar een nieuwe woning?
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan wij het voor het eerst proberen, ben zo benieuwd! In mei zijn we getrouwd en begin juni met de pil gestopt. Niet eerder, want ik wilde niet ongesteld zijn op mijn bruiloft . Ben deze week pas voor het eerst ongesteld geworden (dus na ong. 6 weken). Geen idee hoe lang mijn cyclus duurt nog, maar we wagen het er maar gewoon op. Wel gek om altijd maar bezig te zijn met niet zwanger worden, en nu mag het ineens wel, haha.



Fijn om met mensen in hetzelfde schuitje te zitten
Alle reacties Link kopieren
@ Summer87 Wat spannend, leuk zeg. Ja gek he, ik heb vroeger ook weleens een zwangerschapstest gedaan omdat ik bang was dat ik zwanger zou zijn, en nu wil ik ineens wel graag zwanger zijn.



Ik heb sinds vandaag bloedverlies, weet niet of dit een normale ongesteldheid is, of dat het komt van het verwijderen van het spiraaltje. Ik heb verder geen klachten die ik normaal wel had als ik ongesteld was.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een nieuweling Merkte dat andere topics wat minder actief zijn dus zou ik mij hierbij aan mogen sluiten? Ik ben 28, vriend is 31 en het is onze eerste ronde voor ons (hopelijk) eerste kindje. Heb een zeer onregelmatige cyclus maar verwacht NOD op 13/8. Zo spannend! Denk allemaal symptomen te voelen zoals duizeligheid en een weeïg gevoel op de maag, maar ach, heb inmiddels al zo veel gelezen over lichamen die je voor de gek houden Leuk om al jullie ervaringen en verhalen te lezen! Wie wil mij in de tabel plaatsen?
Welkom Summer en Cheese-cake! Leuk dat jullie mee willen schrijven.



Het opeens omschakelen van niet zwanger willen worden naar wel zwanger willen worden is inderdaad gek. Ik vond het vooral bij de eerste een grote stap, nu weet ik natuurlijk al een beetje wat ik kan verwachten.



Je symptomen zouden idd op een zwangerschap kunnen wijzen maar ik was er vorige maand helemaal van overtuigd dat ik zwanger was, had allemaal symptomen. Mijn lichaam heeft me dus goed voor de gek gehouden.

Nu heb ik niet zoveel symptomen, wel wat dingen die ik herken van de vorige zwangerschap maar merk dat ik er deze maand wat minder mee bezig ben.

Nog een week Cheese-cake en dan weet je het ik moet nog iets langer wachten.



Ik zal vanavond even inloggen op de laptop en je dan even in de tabel zetten, is op de telefoon niet zo handig
Alle reacties Link kopieren
Thanks mermaid! Tja, het is afwachten inderdaad. Voor ons allemaal duimen! Liefs en fijn weekend iedereen!
Hoi, ik zou graag mee willen schrijven. Zelf ben ik 25 en mijn man is 29. In juni zijn we getrouwd, en eind juli heb ik mijn koperspiraaltje laten verwijderen. We vinden het erg spannend allemaal. Mijn NOD zou 21 augustus zijn.
De tabel is weer aangepast



Welkom Hermione, leuk dat jullie ook deze maand zijn begonnen. Wordt dit jullie eerste kindje?
het zal ons eerste kindje zijn. Dus alles is nog helemaal nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om mee te schrijven. Ben nu met de laatste pilstrip bezig (nog maar 5 te gaan...) en dan wil ik er ook mee stoppen om voor ons eerste kindje te gaan. Spannend maar erg leuk :-)
Leuk maar ook spannend natuurlijk!

Alles op je af laten komen en zoveel mogelijk genieten van alle eerste keren die gaan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven