Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg Mellala! Proberen vroeg in slaap te komen dan is het sneller morgenochtend en kun je weer testen!
Inderdaad. Deze cyclus is in ieder geval anders dan de vorige keren. De 3 dagen met heel weinig helder bloedverlies. Bruinverlies heb ik wel iedere maand maar vandaag alweer de derde dag dat ik niks verlies. Normaal gaat het bruinverlies over op menstruatie.
Hartstikke negatief natuurlijk. Ik moet mezelf ook niet zo voor de gek houden
Wat rot Mellala. Ik snap het hoor, je wilt zo graag.. ik heb ook laatst m'n test iedere keer opnieuw bekeken of er echt niets te zien was, totdat ik een paar uur later ongesteld werd. Ik had voor mezelf besloten dat vorige keer de laatste keer was dat ik er zo mee bezig mocht zijn, ik hoop dat het me nu gaat lukken om rustig af te wachten. Heb ook steeds minder hoop eigenlijk.
Deze maand heb ik me er ook weinig mee beziggehouden. Maar nu ik mijn NOD verwacht, lukt dat niet meer haha.
Alle reacties Link kopieren
Mellala super vervelend.. dan maar hopen dat je snel ongesteld wordt dan kan je weer verder..
Alle reacties Link kopieren
Balen voor jullie zeg! Kijk steeds hier om te zien of er alweer iemand zwanger is, en vind het zo jammer dat het niet lukt :(



Sterkte allemaal!
Ben nog niet ongesteld dus dat is tot nu toe nog een goed teken haha.

We wachten het af.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dames! Op naar de volgende ronde!! Ik duim met jullie mee!
Alle reacties Link kopieren
Je houdt het wel spannend Mellala!
Hahaha. Ja, dat vind ik zelf ook wel .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dit wachten is ook niet fijn voor je lijkt me!
Ik zit inmiddels op dag 44 van mijn cyclus. De langste was de vorige keer, met 49 dagen.
Ow Mellala, ik hoop het zo erg voor je. Vind het gewoon een beetje spannend. Zou zo graag willen horen dat er weer iemand zwange is.
Inderdaad hermione. In het begin was het de één na de ander maar inmiddels is het al zo lang rustig.
Nog steeds geen menstruatie maar ook geen positieve test. Ik begin me er enorm onzeker en verdrietig door te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot mellala



Ik heb me een poosje wat afzijdig gehouden, inderdaad confronterend dat sommige mensen al bijna met verlof gaan zowat en dat ik nog steeds met lege handen sta. Na een miskraam. Ondertussen had ik op 30 januari een positieve test en vandaag een eerste echo met een kloppend hartje. 7 weken nu. Ben wel opgelucht want ik was heel gespannen (nog steeds wel pril natuurlijk), en ben kotsmisselijk de afgelopen weken - herken ik helemaal niet van eerdere (goede) zwangerschappen. Nou ja, als het goed mag gaan is het 't natuurlijk allemaal waard :-)
Alle reacties Link kopieren
Geweldig nieuws zeepaardje. Gefeliciteerd



Ja ik dacht laatst ook sommige gaan al bijna met verlof en hier gebeurt nog niks.. soms wordt ik wel een beetje bang .. straks is er iets mis met mij of mijn vriend en kunnen we geen kinderen krijgen.: ik hoop zo dat het de volgende ronde eindelijk raak is.. we moeten maar positief blijven.. is soms wel lastig
Alle reacties Link kopieren
JEEEEEEJ Zeepaardje wat super fijn! Gefeliciteerd!! :hallo:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zeepaardje, wat een fijn nieuws!



@Floor, ik herken het helemaal die onzekerheid.

Ik vind het best lastig om met die gedachten om te gaan. Ben wel heel blij dat ik het hier met jullie kan delen!
Alle reacties Link kopieren
Ahh zeepaardje wat een topnieuws! En wat een opluchting hè, als het hartje klopt. Lekker van genieten!
Mellala, Floor en Zaphod, ik herken wat jullie zeggen. Ik zat er aan te denken om misschien een nieuw topic op te zetten met meer mensen die net als wij al ongeveer 6 rondes verder zijn, het zou ook hoop geven om net als bij sneeuwwitje meerderen te zien die dan gewoon nog zwanger worden. Ik had zelf een artikel gevonden dat beschreef dat na 6 cycli de kans ongeveer 50/50 was om nog binnen 12 cycli zwanger te worden.



Super fijn zeepaardje!! Sterkte met de misselijkheid
Fijn in ieder geval dat ik niet de enige ben in dit schuitje . Voel ik me niet helemaal hopeloos haha.



Ik ga vanaf morgen gewoon beginnen met temperaturen. Eens kijken welk informatie ik daaruit kan halen. En dan kan ik mooi alvast wat informatie verzamelen voor een huisartsbezoek.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hoe gaat het met iedereen?

Mijn ongesteldheid is over dus ik kan officieel door naar de volgende ronde.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@zaphod hier is de menstruatie ook over dus ik ga ook weer verder..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven