Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ mellala en hoever ben je nu dan?



@zaphod uiteraard!!! Haha
Morgen 10 weken. Het gaat ineens best wel snel!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd nog maar 30 weken te gaan Haha.

Snap idd dat je nog ff wilt wachten op de echo morgen met vertellen de eerste periode is altijd spannend.
Hahaha, dat klinkt als heeeeeel lang! Vind t trouwens ook wel prima dat we nog 30 weken moeten. Moet nog steeds aan het idee wennen.

Als je zwanger probeert te worden voelt het alsof je er helemaal klaar voor bent. Maar nu het zover is ben ik er ineens niet helemaal meer klaar voor Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Is zo voorbij ik schrik er ook elke keer weer van.



Wil me nergens mee bemoeien maar dat doe ik eigenlijk wel natuurlijk. Vind je het niet een beetje vroeg met 10 weken al vertellen?
Aan de ene kant vind ik t vroeg maar aan de andere kant heb ik ook zoiets dat als het mis gaat, dat we daar ook wel open over zijn.

Dus zit nog even in dubio.

Ik denk dat we het maandag na de intake gewoon nog even met elkaar moeten bespreken. En het is dan tenslotte nog maar een week wachten tot de termijnecho.



We kunnen het gewoon erg moeilijk voor ons houden haha. We zijn beide echt een open boek en hart op de tong. Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het heb ik ook. Maar nog even samen in je eigen wereldje zonder meningen enzo is ook best lekker Haha
En die meningen gaan absoluut komen. Zullen vast mensen tussen zitten die het te snel vinden.



Moet zeggen dat nu een aantal mensen het weten, dat het minder moeite kost om het voor ons te houden.
Zo spannend voor jullie Floor en Zaphod! Hoe gaat het nu, was je erg teleurgesteld vanochtend Zaphod of viel het wel mee? We wennen helaas wel steeds meer aan die negatieve testen, maar toch deed het bij mij nog steeds pijn de vorige keer.



Wat irritant Door, is natuurlijk alleen maar goed bedoeld en ook leuk dat mensen aan je denken, maar ik zou er wel een beetje gek van worden. Verder zou ik ook doen wat Zaphod zegt :-)



Mellala ik ben ook een enorm open boek. Veel vrienden weten nu ook dat we bezig zijn en meestal vind ik dat heel fijn (zolang ze niet op me letten of ik nog filet americain eet enzo, maar iedereen gaat er heel goed mee om). Ik zou het ook vroeg vertellen, en mocht het dan mis gaan begrijpen je vrienden waarom je verdrietig bent.



Hier nu ongeveer een week voor NOD en heb al sinds gisteren een beetje zere borsten. Dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden, maar nooit zo vroeg geloof ik. Wie weet... ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen, maar doe het dus eigenlijk toch
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou het zijn met soepmetballen? Die is nu al over haar uitgerekende datum heen.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je AV!, wat blijft het toch spannnend iedere maand.

Ik was niet echt teleurgesteld. Rekende deze maand echt nergens op maar krijg toch stiekem wel een beetje hoop nu aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben (al probeer ik dat nog wel enigzins te verdringen).

Ben pas blij als ik een positieve test in mijn handen heb haha.



@Floor, je hebt gelijk! Ben benieuwd of we binnenkort van haar zullen horen!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf gewoon niet te testen dus stel het telkens maar uit. ik ben veelte bang dat het weer negatief is en nu kan het alle kanten op.. voor mij een fijner gevoel ofz.



Ah dat is wel lastig door dat ze dat telkens appen. het is natuurlijk goed bedoelt maar niet fijn.



Ik ben juist blij dat niet veel mensen weten dat we er mee bezig zijn. ik heb geen zin om telkens te zeggen nee ben alweer ongesteld. 1 vriendin weet het en dat is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Floor ! Die teleurstelling iedere maand is zo moeilijk!

Ik hoop echt zo dat het dit keer raak is bij je.. weet je wanneer je gaat testen of wacht je voorlopig nog af?
Alle reacties Link kopieren
nou ik weet het nog niet ik wacht het gewoon af. ( ik klink als een struisvogel lekker met mijn kop in het zand)
Komt goed dames! Ik duim nog steeds!

Bij mij gebeurde het toen ik het t minst verwachtte.





Mijn weken dat ik geen eetlust had zijn volgensmij voorbij. Ik ga zo een cake bakken! Jammieee
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met je meedoen Floor! Voorlopig ga ik niet meer testen, ik ga eerst maar even paar dagen geduld hebben (niet mijn sterkste kant haha)!



Oh lekker Mellala.

Ik heb net een zak wokkels opgegeten, oeps
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk een cake bakken. Ik heb vanmiddag een verjaardag geen zin in en zit nog in twijfel of ik ga of niet.



Als voor jullie niet testen goed voelt moeten jullie dat vooral zo doen. In ben tegenovergesteld mij geeft testen rust. Maar goed het is ook niet een hele eerlijke vergelijking bedenk ik me nu. Ik heb niet in de fase waar jullie nu in zitten gezeten. Weet niet hoe ik daar op zou reageren. Ik ben een enorme controlefreak dus het loslaten zou echt drama zijn voor mij. Met andere woorden dat lukt me echt niet. Ook nu niet nu de bevalling in zicht komt. Maak mezelf compleet gek.
Alle reacties Link kopieren
jaa door ik snap ook wel wat jij zegt. maar inderdaad als het al best lang duurt ga je er wel anders in staan.

haha lekker zaphod, ik las eerst wortels dus ik dacht dat is niet zo erg maar toen zag ik wokkels haha iets ongezonder. maar wel lekker

lekker mellala.

Ik krijg spontaan zin in wat.
Floor daar heb je inderdaad ook wel een goed punt. De meesten doen niet anders tegen me dan normaal, maar bij sommigen voel ik wel de noodzaak om een biertje te nemen zodat ze weten dat het nog niet gelukt is maar dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk. Verder vraagt niemand gelukkig wanneer ik ongesteld moet worden / of het al gelukt is.



Wat fijn dat je je zo goed voelt mellala! Ik ben echt heel blij voor je! Je geeft ons ook hoop



We kunnen straks met z'n drieën testen Floor en Zaphod; ik heb mezelf beloofd dat ik volgende week zondag mag testen als ik dan niet al ongesteld ben geworden (dat verwacht ik wel namelijk).
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook te denken om evt volgende weekend te testen maar mijn vriend is dan het weekend weg. Dus denk dat ik voor die maandag erna ga mocht ik komende week niet ongesteld worden.
Alle reacties Link kopieren
Plannen zijn gewijzigd... ga aanstaande woensdag testen. Mijn vriend vindt het wel fijn om het evt eerder te weten.

Vind het nu wel spannend worden hoor. Voel me niet anders dan anders. Wel wat meer gerommel en steekjes in mijn buik maar dat heb ik al een week of 2. Net als opgezette buik, dat heb ik ook iedere maand voor ik ongesteld wordt...



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Spannend zapdhod. Ik hoop het zo voor je.

Ik denk dat ik aankomend weekend ga testen..
Alle reacties Link kopieren
Spannend dames!!!! Ik duim met jullie mee! Hier is alles nog rustig helaas! Vandaag de 40 weken aangetikt. Morgen komen de meubels ik hoop dat ik daarna echt de rust vind en de kleine gaat komen Haha.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschil door jij al 40weken en wij nog elke x in spanning of we ongesteld worden of niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook voor jou Floor!

@Door, spannend zeg! Leuk dat morgen je meubels komen. Misschien dat de kleine daarop wacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven