Zwanger worden vanaf augustus/september 2015

20-05-2015 14:24 2815 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf +- augustus/september gaan wij ervoor! Hopelijk hebben we snel een volle tabel met -jes!
juul2014 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 08:56
85.31% gewijzigd
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
hoi!

Waarschijnlijk wel. Ben al met de pil gestopt (2 weken), maar hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden en dan Aug/Sep zou wel mooi zijn om te proberen.
Ik waarschijnlijk ook! Ik ben nog niet gestopt met de pil, wij gaan bezin augustus nog op vakantie, daarna wil ik stoppen en kijken wat er gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Eindelijk een topic voor mijn startperiode!



Haha lang op gewacht en verheugd. Ik ben al jaren van de pil af(andere redenen). Na onze bruiloft eind augustus zijn we er allebei klaar voor. Hopelijk levert de huwelijksreis iets moois op .
Alle reacties Link kopieren
Ik ook



Afgelopen zondag mn laatste pil, nu mijn eerste echte menstruatie afwachten (ik hoop volgende maand dus) en dan stoppen met mijn andere medicatie. En inderdaad eerst mn cyclus uitvogelen, want slik al vanaf mijn 17e de pil, heb geen idee dus.

toch wel spannend hoor
Alle reacties Link kopieren
Welkom meiden! Leuk dat jullie meeschrijven!

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? En 1e kindje of?



Wij zijn nu beide 23, worden bijna 24. Gaan voor een 1e kindje. Willen graag jong ouders worden.

Spannend!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Hier 26 en 30 (op het moment van starten een jaartje ouder). Zou ook een eerste kindje worden.

Misschien is er kans dat we komende tijd naar een goedkoper huis kunnen verhuizen. Dat zou ook wel welkom zijn:)
Alle reacties Link kopieren
Hier 27 en 29. Voor ons ook de eerste, maar dat waswel duidelijk denk ik .



Vind het erg spannend, soms een beetje eng. Heb hier lang naartoe geleefd, straks valt het hartstikke tegen. Ben ik die ene uit What to expect waarbij alles tegen zit in de zwangerschap. .

Maar het gaat om het resultaat! Met zo'n leuke vent kan het niet anders dan dat dat geweldig wordt .
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Wij willen er ook in augustus/september voor gaan!

Ik ben 22 en mijn vriend is 25. In september hopen wij te gaan trouwen, en er dan ook echt voor te gaan (misschien zelfs al ietsje eerder).
Alle reacties Link kopieren
Is het handig om een tabel te maken?
Alle reacties Link kopieren
Tabel lijkt me leuk! Net echt .



Ik ben er alleen niet handig in. Hopelijk is er iemand die het op zich wil nemen?
Verkeerde account nog ingelogd ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het mij wel moet lukken om een tabel te maken, het is denk ik alleen handiger als deze in het beginbericht staat zo blijft het overzichtelijk. Gaat dit bij jou lukken Juul?
Alle reacties Link kopieren
Owh, ik weet ook niet hoe dat werkt! Ik zie wel wat bekende langskomen van het wachten topic. Ik las mee, maar schreef niet mee. Leuk dat het nu toch dichterbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Tabel moet wel lukken volgens mij ;) Wat willen jullie er allemaal in hebben?



Ik vind het ook best wel een beetje eng hoor! Als het mag lukken gaat er toch heel wat veranderen in je leven! Daarom vind ik het wel fijn om het nog even een paar maanden met condoom te doen. Even wennen aan je cyclus en aan het idee dat we er dan echt voor gaan.

Maar het lijkt me ook echt geweldig, een kindje samen met de liefste en mooiste man op aarde
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je helemaal Juul! Er zitten een hoop verantwoordelijkheden aan vast. Vaak zie ik alleen het leuke en fijne beeld voor me, maar er is ook nog zoveel meer dan dat.

Is ook wel prettig om je cyclus weer enigszins op orde te krijgen, vaak heeft dit ook wel even tijd nodig. En die condoom gaat waarschijnlijk toch ook wel snel aan de kant. Als het even kon, was die bij ons ook allang ver van het bed verwijderd en wil je toch ook eens zonder proberen en doen ;)
Alle reacties Link kopieren
voor in de tabel: naam, leeftijd, leeftijd partner, hoeveelste kind, NOD, en misschien alvast even vooruit kijken (of later er bij zetten) welke ronde?
Alle reacties Link kopieren
Tabel staat erin! Wat houdt NOD eigenlijk precies in? Ben er nog niet zo bekend mee allemaal
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Laat maar weten als je iets in de table wil hebben!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
NOD is geloof ik niet-ongesteld-dag. Dus dat je niet ongesteld bent op de dag waarop je dit wel zou verwachten.

Ik ben trouwens niet van plan om dat in het begin zo nauwkeurig bij de houden hoor. Ik merk het wel als ik denk: Joh, dat is lang geleden, even testen. Als het langer duurt ga ik daar wel op letten.

En dan hopen dat ik zo nuchtig blijf denken in Aug/sep.
Alle reacties Link kopieren
Oke.. Ik had sowieso een onregelmatige cyclus voordat ik aan de pil ging. Ben rond m'n 19/20e pas aan de pil gegaan, dus echt jaren onregelmatig geweest. Vandaar dat ik ook eerst een paar maandjes met condoom wil doen om te kijken of er nu wel regelmaat in zit.

En of ik het daarna zo nauwkeurig mee bezig ga zijn weet ik ook nog niet hoor. Ik wil er eigenlijk aan het begin ook gewoon nog nuchter mee zijn..
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig was, hopelijk gaat dat nu beter!

Van mij mag je de nod er ook uithalen hoor, maakt allemaal niet zoveel uit ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind NOD wel handig, maar meer voor mezelf. Had voorheen geen flauw benul wanneer ik ongesteld moest worden. Dat is niet altijd handig. Maar sowieso is het makkelijk om te weten vanaf wanneer je zou kunnen testen. Hoop wel dat ik niet direct bij de drogist sta te springen bij 1 dag overtijd. NOD kan toch wel eens wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral leuk als we straks beginnen, dan weet je wanneer anderen ongeveer te weten krijgen of het gelukt is of niet.

Voor mij mag je de NOD nu op 18 juni zetten.

Waarom hebben jullie voor augustus/september gekozen om te beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mensen in andere topics ook altijd naar elkaars NOD informeren, of er al wat testen valt enz. Mij lijkt het dus wel leuk, maar op dit moment nog niet relevant.



Wij wachten nog op onze bruiloft in augustus. Als dat geen rol had gespeeld waren we waarschijnlijk al begonnen. Maar ik wil graag 'slank' of zo slank mogelijk in mijn trouwjurk. En ergens heb ik graag dat vriend me trouwt om mij, en niet om zijn kinderen. Maar dat is verder niet zo'n rationele gedachte hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven