Zwanger worden vanaf februari 2016 - vervolg

20-05-2016 23:02 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over genomen van schuifspeltje. We gaan in deze tabel / forum verder..

Ik zal hem bewerken als nodig is.

Wat moet veranderen zet dat dikgedrukt dan pas ik hem aan.



Schuifspeltje sterkte en tot snel



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Opmerkingen UD 1992Mel 23 27 4 zwanger , Afgelopen december gestopt met de pil beebie1 22 24 10 2/11 November gestopt met de pil, regelmatige cyclus Bloemm26 26 29 5 26/06 Laatste cyclus 22 dagen dennen 29 31 ronde 8 7/11 Regelmatige cyclus van 29 dagen Eefsz 25 26 2 0ndertussen moeder geworden. Van boy Positieve test op 26/02! 24/05 volgende echo 24/10 eskee 29 45 3 23/04 positieve test! Fopspeen 32 30 5 24/05 02/01 met pil gestopt lalabebie 23 7 Positieve test 10 februari, 3 maart echo, 1 april echo Linnie123 26 Begin januari gestopt met de pil Marijeens25 31 37 cyclus onbekend 2 x miskraam. Voorde miskraam cyclus tussen 27 en 32 dagen. Nu verder onderzocht medi-cirui gaan we in.vanaf jan 2016 bezig met zwangerworden nikki87 28 30 3 19/04 positieve test - termijnecho op 13 juni.- uitgerekend datum 29 dec Penguinlove 29 28 2x miskraam pluis85 30 41 4 20/04 R000sje 27 30 3 14/03 In december spiraal eruit, 2 juni echo silvia84 3 04/05 Gestopt met de pil juni 2014, miskraam gehad Zuster038 24 26 1 bevallen. 29/01 pil gestopt, 05/03 pos. test! 31/03 eerste echo: klopt, 28/04 termijnecho Streepje 29 30 okt postief test , november 2015 gestopt , onduidelijk cyclus over 2,5 week afspraak gynogoloog Jj 29 23 eind april uitgerekend, 2 echo 12-9 , zwanger , gestopt met pil sinds februari , cyclus onduidelijk viooltje-1990 26 29 5 Zwanger van jongen. ! 30/10 -20 weken ego 1 /11 normaal controle, Positief 18/7 , Cyclus regelmatig brillady 27 29 10 29/9 schuifspeltje Zwanger. Cyclus erg onregelmatig loopt bij een arts .
Alle reacties Link kopieren
Ik zal beginnen:)



Helaas ben ik zo net ongesteld geworden :( na cyclusvan 27 dagen. Ik had dit keer bijna geen last van kwaaltjes of symptomen.dus ik dacht vandaag zo het? Ik wilde pas maandag testen. Mijn nieuw nod is 17 juni.

dus op na poging 5



Hoe is met jullie



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Wilde net in het oude topic reageren maar nu dus in deze :-) @Schuifspeldje, goed voor jezelf dat je even afstand neemt denk ik. Hopelijk gaat je lichaam snel meewerken. Heel veel succes en ik hoop je nog een keer terug te zien!



@R00sje, nog van harte! Leuk hoor! Voel je je goed?



Ik ben even afwezig geweest (nogal druk), maar zal wat vaker proberen te schrijven! Ik heb afgelopen zaterdag een gezien. Zo mooi! Heb er ook een filmpje van gekregen, erg leuk! Nu op naar de termijnecho op 13 juni. Ben super benieuwd! Hoop dat alles goed is. Mijn uitgerekende datum is vooralsnog 29 december. Niet echt een goede timing, maar ja, daar heb je weinig over te zeggen helaas! Ik denk dat wij over 1-2 weken de eerste mensen wat gaan vertellen. Ben erg benieuwd naar de reacties!



Sorry voor de egopost, maar ik kan nu even niet meer lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Ik hoop goed. Deze week een aantal dames met hun NOD zie ik, spannend! Op naar een vruchtbare maand!
Alle reacties Link kopieren
@Marijeens, jammer zeg! Maar niets aan te doen. Ga je alles komende maand weer bijhouden met ovulatietesten? Hopelijk lukt het om het juiste moment eruit te halen en hier gebruik van te maken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hey

Dat in begin wel gedaan ik toen ook ontdekt en gevoeld ook benut, maar helaas zondersucces.

Ik hou Ap bij die klopt tot heden wel met testen en mij gevoel.



Wat raar vind normaal voel ik altijd. Ligt pijn onder rug als ik bijna/ongesteld ben geworden.

Ik heb vandaag eigenlijk niks gevoeld. En dus dag te vroeg dat vond wel weer raar.

Maar ja ook geen zeer borsten wat dus normaal ook heb :(

Wat leuk dat hartje hebt zien kloppen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nog mee dames!

Leuk om jullie nog te volgen!

Ben alweer bijna 18 weken zwanger..

Hopelijk is er dinsdag op de echo te zien of het een jongen of een meisje is...



Succes voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



@schuifspeldje, veel sterkte en fijn dat je voor jezelf even rust neemt. iig een dikke en hopelijk voel je je snel beter.



@eefsz wat gaat de tijd toch snel he! geniet nog maar van je zwangerschap



@nikki wat bijzonder een echo en het hartje! Ik ben benieuwd hoe de mensen gaan reageren. Hoe ga je het bekendmaken?



Welke apps gebruiken jullie allemaal? als ik in de App Store kijk dan heb je er zoveel. Met welke hebben jullie goed ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
@ beebie ik gebruikte period calender. Die vond ik t makkelijkst kon je met hartjes de dagen waarop je sex hebt gehad terugzien. Dit kon je invoeren..

Hij telde af tot eisprong en dan tot menstruatie!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik wonenlog
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb de vervolg pagina ook gevonden

fijn dat jij het overneemt Marije. Even een teleurstelling voor jou, mar op naar de volgende ronde!

Wat leuk om weer van jullie te horen, eefsz en nikki87!

Ik verwacht mijn eisprong vandaag of morgen, maar de ovulatietesten geven alleen maar lichte streepjes naast de dikke streep.. Ik kan mijn eisprong dus niet vinden?

We maken natuurlijk wel gebruik van deze vruchtbare dagen, maar ik vind het wat lastiger nu ik de dikke streepjes nog niet heb gezien. Misschien komt het nog of heb ik hem gemist?



Marije, zet in de tabel mijn verwachte NOD maar op 5 juni, ronde 4



* Ik gebruik ook womanlog en op mijn ipad gebruik ik My calender maar die vind ik veel minder duidelijk, ik kan dan bv. niet de eisprongdag veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Marijeens; wat jammer dat je weer een menstruatie hebt :( en je cyclus wordt gaande korter? Jij voelt je ei ook eh? Dus die kan je echt niet gemist hebben. Soms heeft het gewoon even tijd nodig. Ronde 5 weer volop benutten



Nikki; wat fijn om jou babynieuws te lezen & zelfs een eerste filmpje van je baby, hoe cool! Hoe voel je je verder? Geen lastige zwangerschapskwaaltjes? Spannend het te vertellen! Heb je al een idee hoe?



Beebie; ik gebruik geen app meer, maar een ouderwets schriftje :P Schijf er alles in op hoe ik me voel, wanneer ik ongesteld ben etc. Vind ik fijner dan een app (dan ga ik er constant op kijken rond mn nod) schriftje ligt gewoon thuis.



Eefsz; 18 weken alweer, time flies. Hoe voel jij je? Spannende echo dinsdag!! Heb je een voorgevoel, jongen of meisje?



Vi00ltje; druk bezig met ovulatietesten dus, spannend ook of dat je hem inzichtelijk krijgt via een tets, anders heb je iig je best gedaan door zoveel mogelijk gebruik van te maken toch



Hier gaat t nog steeds niet optimaal .. ik heb een menstruatie gehad van 1,5 dag en normaal is dit toch altijd wel 3/4 dagen en heb een zeurderige buik. Naar het ziekenhuis gebeld en die zeggen me dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat ze met de curettage alles schoon hebben gemaakt, dus er nu waarschijnlijk minder uitkomt. Stelt me enigszins gerust & 6 juni afspraak bij de gynaecoloog dus dan kan ik het nogmaals voorleggen.



Fopspeen/ Bloemm; jullie nod nadert? Is er al iets aan het rommelen? Iemand aan het kotsen? Hoop op positieve testen meiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag met jullie mee. Zelf vanaf eind november gestopt met de pil en een onregelmatige cyclus (ruim 70 dagen). Vanaf maart met ovulatietesten bezig maar nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken. Inmiddels ook aan de teunisbloemolie begonnen, baad het niet dan schaat het niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb um gevonden. hier ben ik weer. :D

Hier nu dag 28 en geen menstruatie te bekennen. Ik heb ook totaal geen verschijnselen en omdat die ik die eisprong niet kon vinden weet ik ook niet of en wanneer deze is geweest.







@Streepje. welkom ! :D Cyclussen van 70 dagen, woow.. dat is ook lang zeg. Is het wisselelend ? of echt steeds zo rond de 70 dagen ?



@Apps Ik gebruik Womanlog.



@Viooltje, nog geen duidelijke test gehad ? Ik heb ze verbannen, de CB gaven Positief aan terwijl de andere test geen streep gaf. Dat is wel heel apart vind ik. Ik zou gewoon lekker veel intieme momenten creëren. ;)



@Pinguinlove. Dat kan inderdaad betekenen dat je baarmoeder na de curettage nog weinig op te ruimen heeft. Gelukkig kan je het bij de gyn navragen !



@Eefsz ; wow time flies 18 weken alweer. bijna op de helft.



@Nikki ; bijzonder he zo'n kloppend hartje. lijkt me zo een prachtig moment.



@Schuifspeldje, wat knap dat je afstand neemt. Hopelijk vind je dan inderdaad even wat rust en komt het hopelijk snel nog op gang. hoop je snel weer terug te zien..



Sorry als ik iemand vergeten ben..
Alle reacties Link kopieren
Welkom streepje,



Hè ba vervelend bloempje hoop dat je snel duidelijk heid krijgt

Puingiun, ja ik heb laatste 2 keerden gevoeld. Me cyclus idd. Korter geworden met pil,28 dagen toen 31-30-28-27 dagen .

Succes
Alle reacties Link kopieren
Even snel een reactie tussendoor, de multivitaminen voor degene die die gebruiken zijn in de aanbieding bij de kruitvat!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het hebt overgenomen!

@Schuifspeldje: hopelijk krijg je nu hierdoor wat meer rust en komt je kindje ook gauw!

@Nikkie: ik merk dat wanneer ik honger heb dat ik misselijk word. Ook merk ik dat ik een doos ben in het te snel opstaan. Hierdoor word ik duizelig.. maar da's mn eigen stomme schuld... verder af en toe wat krampjes en nog erg moe. Hoe is het bij jou?

Ik kan niet wachten om volgende week het hartje te mogen zien...



Als app gebruikte ik Life en Womanlogg...



Ohja in tabel mag je neerzetten 2 juni echo
Alle reacties Link kopieren
Jee, streepje; dat is wel een erg lange cyclus zeg! Heb je inmiddels je eisprong mogen vinden met de ovulatietesten? Al overwogen eens bij de huisarts aan te kloppen..



Bloemm; heb jij inmiddels een positieve ovu- test in handen gehad?



Marijeens; wel fijn dat je cyclus kort is .. en dat je je ei voelt, al is het dan wel te laat om aan de slag te gaan, maar zo kun je wel een beetje rekenen wanneer je je eventuele menstruatie kan verwachten of wanneer je kunt gaan testen natuurlijk :D



Beebie; thanx voor de tip! Had alleen pas al een voorraad ingeslagen :P



R00sje; aftellen voor jou dan tot 2 juni! Spannend!! Hoe veel weken ben je dan?



Sivia; hoe is het met jou?



Hier begint mijn vruchtbare periode weer aan te breken, althans als ik van m'n cyclus voor de mk uitga.

Ik ben er nog niet over uit of ik ovu-testen ga gebruiken, al is m'n vriend wel weer erg druk met werk en vaak pas laat in bed + een wekker die vroeg af gaat. Mijn motto voor deze maand 'we zien wel' even geen zin om me druk te maken.



Fijn weekend alvast allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Spannend al die vruchtbare periodes, ovu-tests en echo's...

@ pinguinlove: inmiddels zit ik al op dag 80 en heb ik geen sprong kunnen ontdekken. Overigens wel al de hele week een rot humeur en sta vol met grote puisten, bij de pil was dit in de stopweek. Ik snap echt niets meer van mijn eigen lichaam, dit is zo frusterend!! De huisarts wilde begin deze maand het nog een maand of twee aan kijken, maar ik ben er klaar mee. Ik wil dat er verder gekeken wordt, het voelt niet goed..

.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, even een update. Ik heb maandag positieve ovulatietest gehad, ik denk dat dinsdag mijn eisprong was, dus vandaag is het 5 dpo. Ik verwacht een kortere laatste fase, want mijn menstruatie kan zich 4 juni (10 dgn na ovulatie) al aandienen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.



@streepje, wat vervelend zo'n lange periode. Sterkte! Hopelijk ziet de huisarts wat er voor jou nodig is.

@pinguinlove, wat goed dat je er deze maand ontspannen mee om kan gaan. Het lijkt m ook goed om het rust te geven en ja, afwachten maar het komt goed! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, dit heeft mij zekerder gemaakt om weer de stap naar de HA te nemen. Ben vanmorgen geweest en ook hij vond mijn cyclus erg lang (deze keer ruim 80 dagen). Heb nu een verwijzing naar de gynaecoloog gekregen, voor een inwendige echo. Straks maar even bellen om een afspraak te maken...
Alle reacties Link kopieren
Spannend Vi00ltje!! Nu kun je niets dan afwachten, hoop op een mooie positieve test voor je.



Streepje; wat goed dat je toch contact hebt opgenomen met je huisarts & dat deze je ook gelijk serieus neemt en stappen onderneemt. 80 dagen is echt veel.. Heb je inmiddels een afspraak gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

heb het topic ook weer gevonden.

ben er even minder mee in de weer.

mijn man en ik gaan over 3 weken maar ga op vakantie. ff lekker er tussen uit.

qua zwanger worden ligt de druk er dus ook ff niet meer op voor mij, zo'n verademing, haha.

heb nu me vruchtbare dagen dus wel maken het weer gezellig.



streepje welkom, en wat een hel een cyclus van 80 dagen. vind mijn 35 al verschrikkelijk. ben ooje jaloers op de meiden met een korte cyclus (sorry egoïstisch).



goed van je pinguïn dat je er ook al relaxeder instaat. hopelijk ook weer je vruchtbare dagen.



vioolte hopelijk u t deze ronde raak voor je



(sorry als ik iemand zo snel ben vergeten?
Alle reacties Link kopieren
@streepje, Wat goed dat je toch de stap hebt gezet om contact te zoeken met je huisarts! Fijn dat je meteen een afspraak mag maken bij de gyn



@pinguin, wat fijn om er even wat luchtiger er mee om te gaan. Dat geeft je wel een fijn verademend gevoel (tenminste zo had ik het ervaren). En wie weet.. Gewoon van elkaar genieten ondanks de vroege wekker :p



@silvia. Wat lekker bijna op vakantie! dat is beter dan wanneer je hier naar buiten kijkt vandaag :p En zo is dat, gewoon even laten gaan en wie weet heb je straks gewoon een positieve test in handen



Ik zit op het wachtbankje. Dit is sinds een paar maanden de eerste maand geweest dat ik tijdens mijn vruchtbare week geen last had van schimmel! Helaas nu wel weer, maar hebben er toch van kunnen profiteren :p Nu word het dus wel heel spannend omdat het nu weer echt zo kan zijn. De afgelopen maanden ben ik er dus ook minder mee bezig geweest. dat was wel even fijn. Nu deze maand daarentegen sta ik er mee op en ga ik er mee naar bed.. echt heel vervelend. Ook verschillende kennissen die mededelen dat ze zwanger zijn. Echt heel leuk voor ze! maar toch ben ik dan stiekem wel jaloers ookal wil ik me zo helemaal niet voelen! ik kan er niks aan doen :( Hebben jullie dit soms ook?? voel me er best wel rot over..



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@beebie. fijn dat je nu echt van de ronde gebruik heb kunnen maken.

lijkt me frustrerend wanneer je graag zwanger wil worden maar niet kan vanwege schimmel.



dat jaloerse heb ik ook hoor. ben altijd bang voor weer een aankondiging , fb loopt over met foto's/aankondigingen, zelfs hier op t form ben ik bang dat ik straks als laatste overblijf die nog niet zwanger is haha.

en het is niet dat je toch andere niet gunt, maar jezelf ook.

Daar moet je je niet schuldig over voelen hoor.



Dat ermee opstaan en mee naar bed gaan. De hele dag denken dat je wat voelt en het eeuwige Google vind ik altijd ergste van t wachtbankje. succes met wachten en geduld op brengen
Alle reacties Link kopieren
Dat jaloerse gevoel herken ik ook. Als et weer een nieuwe aankondiging gedaan wordt, krijg ik een heel sterk gevoel, dat ik dat ook zo graag wil. Waarom zij wel en wij nog niet (en dam zijn wij nog maar een half jaartje bezig



Ik ben even nieuwsgierig of jullie in je omgeving mensen ingelicht hebben over je concrete kinderwens en gang van zaken?

Zelf twijfel ik of ik het er met mijn (schoon)moeder ga vertellen, praat mss wel prettig, maar wil het uiteindelijk als verrassing houden en niet telkens vragen krijgen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven