Zwanger worden vanaf februari 2016 - vervolg

20-05-2016 23:02 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over genomen van schuifspeltje. We gaan in deze tabel / forum verder..

Ik zal hem bewerken als nodig is.

Wat moet veranderen zet dat dikgedrukt dan pas ik hem aan.



Schuifspeltje sterkte en tot snel



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Opmerkingen UD 1992Mel 23 27 4 zwanger , Afgelopen december gestopt met de pil beebie1 22 24 10 2/11 November gestopt met de pil, regelmatige cyclus Bloemm26 26 29 5 26/06 Laatste cyclus 22 dagen dennen 29 31 ronde 8 7/11 Regelmatige cyclus van 29 dagen Eefsz 25 26 2 0ndertussen moeder geworden. Van boy Positieve test op 26/02! 24/05 volgende echo 24/10 eskee 29 45 3 23/04 positieve test! Fopspeen 32 30 5 24/05 02/01 met pil gestopt lalabebie 23 7 Positieve test 10 februari, 3 maart echo, 1 april echo Linnie123 26 Begin januari gestopt met de pil Marijeens25 31 37 cyclus onbekend 2 x miskraam. Voorde miskraam cyclus tussen 27 en 32 dagen. Nu verder onderzocht medi-cirui gaan we in.vanaf jan 2016 bezig met zwangerworden nikki87 28 30 3 19/04 positieve test - termijnecho op 13 juni.- uitgerekend datum 29 dec Penguinlove 29 28 2x miskraam pluis85 30 41 4 20/04 R000sje 27 30 3 14/03 In december spiraal eruit, 2 juni echo silvia84 3 04/05 Gestopt met de pil juni 2014, miskraam gehad Zuster038 24 26 1 bevallen. 29/01 pil gestopt, 05/03 pos. test! 31/03 eerste echo: klopt, 28/04 termijnecho Streepje 29 30 okt postief test , november 2015 gestopt , onduidelijk cyclus over 2,5 week afspraak gynogoloog Jj 29 23 eind april uitgerekend, 2 echo 12-9 , zwanger , gestopt met pil sinds februari , cyclus onduidelijk viooltje-1990 26 29 5 Zwanger van jongen. ! 30/10 -20 weken ego 1 /11 normaal controle, Positief 18/7 , Cyclus regelmatig brillady 27 29 10 29/9 schuifspeltje Zwanger. Cyclus erg onregelmatig loopt bij een arts .
Alle reacties Link kopieren
Hey. Ik heb even deze berichten gemist geloof ik



Brillady ba naar nieuws heel veel sterkte



Beebie goed idee hoorn a huis arts te gaan ben beniewd wat zegt laat je weten?



He dennenikkan me voorstellen hoor omdat toch best veel meiden zwanger zijn.

Maar meid ik ben er ook nog nu12 mnd bezig 6 mnd namiskraam. Ha bezoek gehad tochzelf proberen.



Inzitten momteel wel lekker goed in vel en met sfeer met me man is om goed .

Ben wel vergeleken met vorig mnd wel erg veel mee bezig met baby en of zwangerworden :(



Ik had gedacht dat ik mijn eiersprong morgen zo zijn.met cyclus van 32 dagen Maar ik had donderdag in eens knal ov test in. Me handen sinds vrijdag elke dag. Iets lichter dus ik denk echt dat ik vrijdag of zo mij eiersprong heb gehad. Dat zou kunnen kloppen met cyclus van 28 dagen.

En we hebben goed benut. Dus we gaan erg duimen op hoplelijk goed nieuws:)



Succes sterkte dikke knuffel iedereen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal :-)



@brillady, goed dat je schrijft over jouw ervaring. Heftig zeg om dit samen met je man te beleven. Ik begrijp heel goed dat je gaat stoppen met schrijven in dit topic, want wat za het emotioneel confronterend voor je zijn. Ik wens je alle goeds en sterkte.



Het doorpassen van de trouwjurk was ger leuk, woensdag mag ik weer. Er moet best veel gebeuren om mijn dikke buik erin te krijgen, maar het wordt super mooi. Jaja, het schiet al op hoor. Ik heb inmiddels ook een proefkapsel en proefmake-up gehad, erg leuk om te beleven!

Nu elke dag mn schoenen inlopen.



@pinguinlove, fijne wintersport geniet!!

@dennen, lijkt mij lastig dat jouw huisarts het zo lang wil aankijken, maar fijn dat het zaad van jouw man goed is! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Morgen is mijn nod, en ik maak me helemaal gek hahaha! ik had vanochtend een bloedneus (kan al wel tien jaar geleden) zijn. Dus iets heel stoms gedaan.. gegoogled... Blijkt dat dus een vroege zwangerschapskwaal te kunnen zijn. Flink wat hoop erbij gekregen dat het dan misschien na zolang eens raak kon zijn. Net een test gedaan en meteen negatief :( voor nod en geen ochtendurine is toch natuurlijk niet 100 procent zeker, maar sinds ik die uitslag heb krijg ik ook weer de kwaaltjes die horen bij mn ongesteldheid :( balen..
Alle reacties Link kopieren
Spannend beebie,

Die van mij zaterdag, ik maak mij ook weer knetter gek! Zo als altijd. Kon gister niet laten om te testen . Natuurlijk niks te zin maar later die dag keek ik weer. Zie ik zeer licht roze recht streep en schuinstreep en natuurlijk controle lijntje. Maar ik denk in droog lijntje dusik hou er niet aan vast !
Alle reacties Link kopieren
Spannend Marijeens!! ik hoop het zo voor jullie!!



Ik heb vanochtend getest, weer negatief en voel het al rommelen dus mn ongesteldheid gaat weer komen.. ik wacht nu tot die doorbreekt dan ga ik morgen contact opnemen met de huisarts over wat we nu verder kunnen doen. en hoe dat dan in zn werk gaat.
Alle reacties Link kopieren
Beebie; heeft 't inmiddels doorgezet of is er nog hoop ...

Ik snap dat je nu mogelijk de stap gaat zetten naar huisarts.. en ben eigenlijk wel benieuwd, dus zou het heel fijn vinden als je hier blijft schrijven



Marijeens; spannend voor jou! Ik duim voor je, het is jullie zo gegund!



Ik zit inmiddels midden in m'n vruchtbare dagen, hoop dat we ze optimaal benutten, zijn allebei gestopt met alcohol & ik drink nog minimaal koffie .. dus meer dan dit kunnen we ook niet doen.



Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, idd zaterdag mijn nod ( cyclus 28 dagen) deze cyclus postief ov test rond dag 14. Goed benut die ronddie dagen in mijn beleving,

Maar ondanks ik wel symptomen heb... zeer gevoelig tepels borsten, meer trek rond 17 uur honger normaal nooit. Opgezet buik. Lenzen niet kunnen verdragen in me ogen Zelfs gedroom dat ik zwanger zou zijn :( maar de test was vanmorgen negatief,., maar afgelopen perdiode kwam mijn menstruatie ook pas bij dag 32. Nouja hoop dat menstruatie weg blijft! En dat toch postieftest snel in me handen,



Beebie sterkte hoop snel vervolg tracject in kan laat weten uit komt bij Ha



Succes Puininglove
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik weer ongesteld geworden. Zo terluurgesteld. Omdat we zo goed benut hadden. Maar mijn cyclus is van aantal maanden 34 dagen is geweest is nu 29 dus das wel mooi,

Maar ba zit niet mee. Nu ronde 13 verwachte nod 19/2
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik was een dag overtijd en dat icm met de bloedneus begon het echt flink te kriebelen want ik heb nog nooit verschijnselen gehad.. Daarom heb ik zaterdagochtend ook echt een inzinking gehad toen ik weer op de wc zat en mn vriend weer moest roepen pak even een schone onderbroek..



Ik was zo verdrietig, veel gepraat etc ook met onze hele goede vrienden waarmee we ui eten zijn geweest zaterdag. dit kwam wel echt als een opluchting. Maar mijn vriend heeft ook ingezien dat dit zo niet langer kan.



Ik heb net de huisarts aan de lijn gehad, en ze was blij dat ik na zon lange tijd eindelijk belde. We moeten een afspraak maken voor een intake gesprek en dan meteen een formulier invullen en dan kan ik meteen nog sperma afgeven. Dit word als eerste onderzocht en na de hand van die uitkomst word ook ik onderzocht. Dit is wat ik er van begrepen heb.



Voor nu is het iniedergeval een hele opluchting dat de eerste stap gezet is. Ik was heel bang dat ze me aan het lijntje zouden houden ivm onze leeftijden. Maar ze reageerde echt meelevend en ze snapte het gelukkig ook!



@marijeens pff wat jammer dat het bij jou ook heeft doorgezet :( samen aan de chocolade :(





@pinguin ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Vind het ook heerlijk om het van me af te schrijven! Oeeeeh spannende weken weer voor jullie!! ik duim voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Jammer Marijeens, ik vind het soms ook zo frustrerend. Je hebt gedaan wat je kon & nog wil het niet lukken :( Maar ook onze tijd komt, daar geloof ik in.



Beebie wat fijn dat je huisarts zo reageerde zeg, heel anders dan de huisarts dan Dennen in ieder geval.

Het lijkt me vooral een opluchting dat er wat onderzoeken gedaan gaan worden, komt daar niet uit weet je dat je gewoon nog even geduld zou moeten hebben, maar komt er wel iets uit kun je daar in ieder geval mee aan de slag.

Hoe reageerde je vriend hierop? Lijkt mij voor een man nog best wel een dingetje om je zaad in te moeten leveren... al zei die van mij na 3 maanden al: moeten we mijn kwakkie niet laten testen :P



Ik zou 't liefst ook naar de huisarts gaan.. maar ik weet haast zeker dat die gaan zeggen: mevrouw u kunt zwanger raken dus probeer het nog maar even.



Na een paar dagen na mijn eisprong had ik al een dikke vette puist op m'n kin, vaak een voorbode voor menstruatie, dus ik ga straks ronde 6 in. En al klinkt dit voor jullie niet lang, ik ben nog nooit zover gekomen :( beide keren in ronde 4 raak.



Maar ben me er ook van bewust dat het nu hoogstwaarschijnlijk niet meer zo lang ga duren voordat het wel een keer lukt en daar houdt ik me nu aan vast.



Ohw en Vi00ltje, ik dacht aan je bruiloft, ben het even terug gaan zoeken & dat is gewoon vandaag! Je hebt prachtig weer. Van harte gefeliciteerd en heel veel liefde en geluk voor jullie gezinnetje!



Fijn weekend allemaal.



xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi beebie. Wat balen zeg!



Ja puining ons tijd kom ook wel daar hou ik me ook wel aan vast aleen soms wel moeilijk!

Maar algemeen ben ik ook wel postief hoor

Ja huisarts zei ook tegen ons gewoon nog ff door gaan het is jullie eerder gelukt .



Ow viooltje wat leuk hoop een fijne dag hebt!
Alle reacties Link kopieren
@pinguin mijn vriend ziet er wel een beetje tegenop en het liefst wilde hij nog wachten, maar dat kan ik gewoon niet meer. als ik kijk naar mijn familie wil ik gewoon weten hoe onze kansen liggen. ik heb nog nooit in al die maanden ook dicht bij een zwangerschap gezeten.. dit is wel lang voor een "gezond" jong stel. Maar nu dat de afspraak staat wil hij het ook wel weten wat er gaat gebeuren en wat de uitslagen zullen zijn.



Oooh viooltje een hele fijne dag gewenst! geniet er van
Alle reacties Link kopieren
@pinguinlove: alle huisartsen reageren anders. Er zijn ook huisartsen die na 6 maanden al alle onderzoeken willen doen.. Mijn huisarts is het minst soepele voorbeeld wat ik gelezen heb (en geloof mij, ik heb echt gezocht op internet of zo'n reactie vaker voor kwam)..



@ beebie, wanneer staat de afspraak bij de huisarts?



Hier helaas weinig nieuws. ik wou dat ik nieuws had
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn maandag bij de huisarts geweest. zoals ik al verwacht had moet mijn vriend zijn zaad inleveren en dat word dan onderzocht. Daar moet ik deze week (zodra alle formulieren goed zijn ingevuld) een afspraak voor maken. Ik hoop dat we dan snel terecht kunnen want dan zijn de eerste stappen in ieder geval gezet.



Niemand nieuws? :(
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde je huisarts Beebie1? Wel fijn dat de onderzoeken gestart zijn? Gaat de huisarts jou ook onderzoeken? Hier nog geen nieuws, zit rond mijn eisprong nu.. Ben aan het temperaturen en met de ovulatietesten aan de slag.



Viooltje, wanneer ben je uitgerekend? En hoever ben je in je zwangerschap op je trouwdag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Viooltje hoe was jullie bruiloft? En hoe is verder?

Denne succes er mee

Ik denk dat mijn eiersprong 3 dagen te vroeg komt.

Net een knal test in handen en top cerlyxslijm rekbaar doorzichtig.

Dus lopen redelijk gelijk hoop dat we allebei.

tuurlijk de rest ook postief test in handen heeft op paar weken ik duim!

Bebee succes er mee



Puining hoe met jou ?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Volgende week woensdag moet mijn partner zn sperma inleveren, en als dit goed is gaan ze bij mij de onderzoeken in gang zetten. Aan de ene kant fijn om te weten wat er is, maar aan de andere kant maak ik me ook zorgen en komt steeds de vraag.. wat als..??
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Volgende week woensdag moet mijn partner zn sperma inleveren, en als dit goed is gaan ze bij mij de onderzoeken in gang zetten. Aan de ene kant fijn om te weten wat er is, maar aan de andere kant maak ik me ook zorgen en komt steeds de vraag.. wat als..??
Alle reacties Link kopieren
Hee beebie; het lijkt mij ook heel erg dubbel.. je bent blij dat ze het gaan onderzoeken, maar wat als ...

Ik denk dat je het vooral over je heen moet laten komen, al klinkt dat makkelijk gezegd.. Superfijn als er niks gevonden wordt misschien, maar aan de andere kant, waarom lukt het dan steeds niet. Lijkt me een heel spannende periode voor jullie.



Hier geen leuk nieuws, gewoon weer ongesteld, joepie -_- not! Eind volgende week m'n eisprong& denk dat ik 't maar gewoon een keer aan me voorbij laat gaan. Geen ovu testen en niet 'verplicht' seks hebben, want eerlijk het is echt geen straf hoor, maar het heeft toch iets beladens als je weet dat het nu 'moet'.



Marijeens; ik hoop toch eindelijk deze maand op goed nieuws voor jou!! Jij bent ook al weer een aantal rondes onderweg na je miskraam eh. :( stom! en zo oneerlijk.



Dennen; kun je niet voor een second opinion? Bij een andere huisarts.. het lijkt mij super vervelend om nog te moeten wachten terwijl je zelf zou willen dat alles gecheckt wordt. Hoe sta je er momenteel in? ook voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Puining heel oneerlijk werd vandaag ook ff bevestigt



Me broertje kwam net langs, omde vertellendatbze zwanger zijn.

Heel gegund hoor

om het om het ons te vertellen.

Ikhield me groot maat tranen lopennu ze wegzijn over mij wangen.



Gun ze het echt hoor. Ze waren eind 2016 gestopt pil handen niet Ge dacht snel raak zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dikke voor jou! Marijeens

En bij jou is het ook echt super dichtbij. Weet je broertje van jullie miskraam?



Ik kwam hier ook om even uit te huilen.



Neef van m'n vriend en zijn vrouw (24! zelf nog een kind in d'r doen en laten) verwachten een kindje. 9 weken zwanger en schreeuwen het al van de daken, ook 'net' gestopt met de pil & het was toch wel even 'schrikken' dat het zo snel is gegaan.



Tranen met tuiten & zelfs mijn vriend was er even van ontdaan.

(alle waarom? vragen komen dan weer om de hoek zeilen ook, zo irritant & voelde me juist weer even super sterk)



En inderdaad je gunt het ze van harte, maar waarom vliegt het er toch bij de één in en gaat het bij de ander zo moeizaam :(
Alle reacties Link kopieren
Puining. Super onwijs dikkeknuffel. We gaan Samen evenlekker vlink huilen daarna. Zetten samen de knop om en we gaan voor! Ons wonder droom komt zeker wel , maar duurt zo lang:(
Alle reacties Link kopieren
Marijens en Pinguinlove:



Beebie, spannend!



Ik herken het.. Ik heb zelf gehad dat ik gelijk in huilen uitbarstte.. Daarna is het gelukkig wel over..Ik had gewild dat ik alleen op het moment zelf mijn tranen in kon houden (was bij beide onverwachts, net in de week dat wij een jaar bezig waren en de huisarts ons niet wil onderzoeken of doorsturen omdat hij vindt dat we het 2 jaar moeten proberen aangezien we nog jong zijn (29 en 31, het staat verkeerd in de tabel zie ik). Ik was daar best teleurgesteld/boos over en toen kwam dat nieuws van die zwanngerschappen..



Hier hebben we deze maand echt alles op alles gezet (temperaturen, ovulatietesten, granaatappelsap, warme voeten houden en vooral veel sex). Ik hoop zooooo dat het nu raak is...
Alle reacties Link kopieren
sterkte pinguinlove, weet dat het heel begrijpelijk is dat jullie je zo voelen na dit nieuws.

Marije en pinguinlove: Hou vol, heb vertrouwen, jullie tijd komt zeker en is vast dichterbij dan je denkt.



Ik heb een fantastisch mooie huwelijksdag gehad, inderdaad zonnig winterweer. Al onze familie en vrienden konden erbij zijn en hebben met ons genoten! Wij zijn heel dankbaar dat we de bijzondere dag in goede gezondheid met z'n drietjes konden beleven.

Inmiddels ben ik 34 weken zwanger, ik voel mij best heel goed en mijn verlof is officieel begonnen, dus ik kan lekker rustig aan in huis aan de slag met opruimen, inrichten, wasjes draaien en hier en daar wat inkopen doen. Tijd om uit te rusten en ons voor te bereiden op ons volgende hoogtepunt. Zo spannend! We hebben er veel zin in!



Ik schrijf binnenkort weer en blijf jullie volgen! Succes dames

Lieve groet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je liever zelf stiekem in een hoekje had willen uithuilen Dennen, maar emotie valt niet te sturen.



Soms denk ik ook bij mezelf, waarom er nog over zwijgen, want ik maak het mezelf er moeilijker mee. Niemand die er rekening mee kan houden, niemand die eens vraagt hoe het me je gaat. Als er over baby's gekletst wordt moet je verplicht meedoen, anders voel je je zo ongeïnteresseerd.



Afijn, ik ben er ook wel weer bovenop. Meestal avondje mekkeren, chocola eten en dan ben ik blij voor ze.



Vi00ltje; fijn dat je je zo goed voelt! En een heel mooie dag om op terug te kijken dus. Nu aftellen tot weer een heel bijzondere dag. Houdt ons maar op de hoogte & wij blijven ons best doen.



Ik heb glijmiddel besteld die 't zaad niet dood en zelf zou kunnen bijdragen aan betere zwemmers ... ik geloof er niet zo in hoor, maar voor die 20 euro wil ik 't toch maar proberen.



Ga zooooo hard duimen voor je Dennen!! Mag wel weer eens een positief berichtje geplaatste worden hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven