Zwanger worden vanaf januari 2017

01-01-2017 22:51 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit topic is bedoeld voor de meiden die, net zoals ik, vanaf nu (januari 2017) voor een 1e, 2e, 3e (of meer) kindje gaan! Geef je gegevens door dan zet ik ze in de tabel!

Groetjes Lise24



NaamLeeftijdHoeveelste kindje?Hoeveelste rond?Wanneer N.O.D.?ZwangerSabeintje27/?1e4e 1 mei 2017Stier1992?/?1e5e 4 mei 2017Travelexplorer27/331e4e ? mei 2017Rissie8630/?2e5e ? mei 2017 Mieksie?/331e4e ? mei 2017Mamavantweeboys25/273e3e ? mei 2017 NinjaToby29/311e6e? mei 2017Hendrika8729/301e4e ? Mei 2017G-power198928/302e15e ? Mei 2017Vossenest32/343e6e ? Sarina8729/322e3e ? Juni 2017Mei 2017November2014201424/?2e5e17 januari 2017Zwanger (ronde 5)Belgischmeisje27/281e2e31 januari 2017Zwanger (ronde 2)Madelief0828/33 2e1e15 februari 2017Zwanger (ronde 1)1976isa41/49 1e?11 maart 2017Zwanger (ronde ?)SterreWaterman32/321e3e17 maart 2017Zwanger (ronde 3)Lise2431/372e3e23 maart 2017 Zwanger (ronde 3)Maris8927/311e3e 28 Maart 2017Zwanger (ronde 3)
anoniem_107904 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 20:15
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Welkom nieuwe dames! Denk dat die pijn in mijn zij bij mij nog niet de eisprong was (te vroeg daarvoor, had wel een ovulatietest gedaan maar was wit). Ik was de volgende dag ook een beetje duizelig/licht in mijn hoofd. Apart maar dag erna weer weggetrokken! Mijn eisprong verwacht ik deze week rond donderdag. Vandaag alvast geklust in ieder geval! En ik denk erover om woensdag thuis te werken om er wat meer tijd voor te hebben haha (werk lange dagen dus vaak doodop aan het einde van de dag).



@vossenest jammer dat het nog steeds onduidelijk is, kan inderdaad dat je lichaam een keer de menstruatie overslaat. Goed dat je de knop omzet! Wellicht helpt dat ook qua meer ontspannen/hogere kans in komende ronde.



@sabeintje had dat ook gelezen maar ook een ander artikel dat het juist weinig uitmaakt. Schijnt wel dat het vrouwelijke orgasme kan helpen (en volgens mij het beste na het mannelijk orgasme, want bij een vrouw 'dipt' de onderkant van de baarmoeder bij het orgasme in een soort klein kuiltje waar dan deels het sperma in is gekomen. Zoiets had ik althans in een documentaire jaren geleden gezien :D). En neem de tijd voor het klussen, kennelijk verhoogt de opwinding de kans op slagen haha.



Qua alcohol probeer ik wel wat te minderen en meer rode wijn te drinken, beter dan mixdrankjes of cocktails haha (waar ik nogal van houd ;). Verder probeer ik nu dagelijks wat noten te eten, met name walnoten, amandelen en brazil nuts. Schijnt goed te zijn voor het baarmoederslijm ed. Vorige cyclus had in ook in de dagen na de eisprong dagelijks verse ananas gegeten, ze zeggen dat dat ook helpt om innesteling te bevorderen ivm een stofje wat in ananas voorkomt. Kan een fabeltje zijn uiteraard! En bij heeft het vorige ronde dus niet geholpen ;)



Vriend doet overigens niets speciaals (helaas ;). Rookt niet maar drinkt wel wat meer dan ik, en gaat na het sporten altijd naar de sauna/stoombad. Vooral dat laatste kan tegenwerken geloof ik, maar ga ik hem uiteraard niet vragen om te laten. Ik probeer nu wel wat vaker verse jus d'orange ed te maken voor ons zodat hij zo wat extra vitamines binnenkrijgt :D



@lise24 dank voor het aanpassen van de tabel! Mijn NOD is overigens 9 maart, had ik idd nog niet vermeld



@sarina87 succes deze week, hoop dat je eraan toe komt qua klussen voor vrijdag!



En de rest natuurlijk ook veel succes! Goede start van de week gewenst
anoniem_329301 wijzigde dit bericht op 20-02-2017 00:03
Reden: Typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ennnnnn we zijn weer wakker en onderweg.

Wakker geworden met hoofdpijn en toch weer die pijn in mijn onderbuik.

Ga toch even de huisarts bellen zo want het lijkt toch wel steeds meer op blaasontsteking



Mijn lijf snapt ook nog niet helemaal wat de bedoeling van dit alles is denk ik hahaha...



travelexplorer irritant dat er overal iets anders vermeld staat he?!? Het internet maakt je zo in de war soms.

Ik heb het de dag van Mn eisprong wel even gedaan, benen de lucht in.

Je ligt er toch wel een beetje vreemd bij hoor dan hahaha.. maar als het helpt, primaaa!



Fijne dag meiden!
Alle reacties Link kopieren
Hehe, het wachten is voorbij, daarnet dan toch eindelijk ongesteld geworden.



37 dagen, ovulatie rond dag 20/24 geweest, dus ik ga meer op die tekenen letten de komende ronde..



sterkte sabeintje, die pijn is niet fijn, na de sex mag je best even blijven liggen maar daarna zou je wel moeten gaan plassen om idd die blaasontsteking te voorkomen.



Is het al carnaval mamavan2boys? Ik heb wel zin in een feestje nu ;)
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Lise Nieuwe NOD zal ik pas berekenen na de ovulatie, maar waarschijnlijk na 22 maart.
Just do it
Alle reacties Link kopieren
@ vossenest: jeetje wat jammer nou! Maar in ieder geval wel zekerheid nu, snel door naar de volgende ronde!! Xxx
Alle reacties Link kopieren
He wat balen vossenest ... aan de andere kant ben je nu wel van je onzekerheid af.

Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Alle reacties Link kopieren
O wat balen vossenest, ik ben dat wel gewend direct lange cyclussen maar als je dat nooit hebt wordt je echt voor de gek gehouden.

Ik heb ook een keer op dag 21 pas positief getest met de ovulatietest en afgelopen cyclus dan rond dag 18..Dus verschuift alles. Op naar de volgende ronde meid..
Alle reacties Link kopieren
Sorry ladies ik ben een tijdje niet actief geweest. Zie veel positieve berichten in deze groep, super!! Hopelijk volgen er de komende tijd meer positieve berichten. Hier weer een spannende week deze week, ik voel me alsof ik ongesteld moet worden maar hoop natuurlijk dat ik dat niet word. Merk aan mezelf dat ik begin met twijfelen aan mezelf, doe ik wellicht iets verkeerd om zwanger te raken? In mijn omgeving zijn er veel mensen zwanger momenteel, een echte babyboom. Iets wat wij ook dolgraag willen!! We zitten pas in ronde 5 maar elke maand dat het niet lukt word ik een stukje onzekerder lijkt wel :(.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames! Ik ben te lang afwezig geweest..

Heb net alles bijgelezen, maar kan het niet onthouden om op te reageren.

Een paar keer goed nieuws al zag ik, gefeliciteerd!

Voor alle meiden die net als ik nog afwachten, fingers crossed!



Egopost: alles rondom ons huis is nu rond, dus ik durf nu pas weer wat meer echt bezig te zijn met zwanger worden. Dus deze maand gaan we eens kijken hoe het loopt.



NOD 15 maart.
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is as woensdag 22 februari
Alle reacties Link kopieren
Vossenest fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. .Al is het niet de duidelijkheid die je had gehoopt. Slim om nu NOD te berekenen na eisprong. Lijkt er wel op dat er ongeveer 24 dagen tussen eisprong en menstrategie zat dan. Dan weet je in het vervolg ook beter waar je aan toe bent qua NOD.



Wen en mippie leuk dat jullie er weer zijn!
Alle reacties Link kopieren
@vossenest ah eindelijk duidelijkheid, naar die lange cyclussen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen Houd je ook je lichaamstemperatuur bij het ontwaken bij? Kan ook helpen om de eisprong in de gaten te houden... Al vind ik het nog wel lastig om af te lezen want mijn temperatuur gaat zo op en neer ;)



@wen85 snap de onzekerheid, maar geloof dat het gemiddeld 6-9 maanden duurt bij de meeste stellen? En na 1 jaar is er pas sprake van een 'probleem' geloof ik. Het gaat niet altijd zo gemakkelijk als anderen voordoen (helaas in ons geval haha!)



Hier vanochtend weer een zeurderige pijn aan de linkerkant in de ochtend. Vanmiddag een ovulatietest gedaan maar gewoon wit. Doen jullie de ovulatietesten in de ochtend of middag? Geloof ergens gelezen te hebben dat je deze juist beter in de middag kan doen? Merk wel dat cervixslijm meer op gang komt dus dat is een goed teken dat de eisprong dichterbij komt
Alle reacties Link kopieren
@wen85: ik snap je onzekerheid helemaal, ik voel mij nu nog onzekerder na mijn miskraam van vorige maand.....die onzekerheid en die spanning zijn gewoon hele :-)-)maal niet leuk! hopen dat het snel lukt, hier in ieder geval genoeg steun en positiviteit!!
Alle reacties Link kopieren
Travelexplorer het wordt afgeraden om het met ochtend urine te doen. Voor de rest het liefst een beetje elke keer rond hetzelfde tijdstip.

En ook nog het liefst 2 uur van tevoren niet plassen geloof ik en niet teveel drinken..helemaal geen eisen verders ????
Alle reacties Link kopieren
@travelexplorer: ik doe het 1x per dag totdat ik een licht streepje zie, vanaf dat moment doe ik 2x per dag meestal rond een uur of 11-12 en dan weer net voor dat mijn man thuiskomt dus 18:00/19:00 xxx
Alle reacties Link kopieren
Haai meiden,



Even een update; vandaag bij de dokter geweest.

Omdat ik toch wat 'vage' klachten heb moet ik morgen ochtend mijn urine inleveren.

Het lijkt niet echt op een blaasontsteking omdat ik alleen druk/pijn voel in mijn onderbuik + ik veeeeel moet plassen.

Ik heb geen pijn met plassen en er komen ook niet alleen maar druppels uit.



Ik ben zoooooo benieuwd. Geen idee ook wat het anders kan zijn....



Travelexplorer ik heb nog nooit die testen gebruikt. Heb ze toevallig wel gekocht bij de action zaterdag... vraag me af of het helpt. Hij heeft 24-48 uur aan... vind dat best ruim genomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden, ben heel benieuwd of dit klopt of dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Komen we vast snel achter. En als ik ongesteld word, op naar ronde 6!



Hebben jullie de hele maand door regelmatig seks of alleen rondom de periode van je eisprong?
Alle reacties Link kopieren
Dames, kan ik mij nog aansluiten? Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en geen idee wat mijn cyclus is, want ik heb het gevoel dat mijn lijf nog aan het herstellen is van de pil.



Ik zal me even voorstellen. Ik ben 29 en mijn vriend is 37. Wij houden van reizen , borrelen met vrienden, lekker eten en wij gaan voor ons eerste kindje.

Mijn man heeft nog een grotere wens dan ik denk ik, maar ik ben nog niet bezig met ovulatietesten en temperaturen eigenlijk. We zien wel.



Ik verwacht trouwens ergens volgende week ongesteld te worden ongeveer. Ik weet nog niet hoe lang mijn cyclus is , omdat ik ben gestopt met de pil en alles nog niet helemaal duidelijk is voor me.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!

@sabeintje: ben super benieuwd wat voor een uitslag je gaat krijgen!

@wen85: wij hebben toevallig de hele maand veel seks gehad alleen rondom de eisprong iets minder, baalde onwijs natuurlijk maar wil niet te veel druk zetten bij mn man.

@muiss88: welkom!!
Alle reacties Link kopieren
wen85 wij hebben over de hele cyclus seks. Dit omdat je nooit weet wanneer je bevruchting precies plaatsvind. Mijn vrouwelijke dokter heeft ook verteld dat haar bevruchting plaats heeft gevonden 3 dagen voordat ze ongesteld moest worden, terwijl het boekje doodleuk verteld dat het gebeurt rond dag 14. Vandaar dat wij gewoon Door gaan. Je weet maar nooit



sabeintje succes vandaag.



Hier inmiddels in vruchtbare periode. Nog even afwachten en hopelijk over een week of 2 een positieve test in handen.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Thanks, Rissie86 en Sarina87, uiteraard net vandaag vergeten een test mee te nemen naar mijn werk haha maar probeer het vanavond dan maar Mijn cyclus is behoorlijk regelmatig dus niet echt nodig denk ik, maar wel een bevestiging dat er ook gebeurt wat ik denk dat er in mijn lichaam gaande is ;)



Ik hoop vanavond aan het klussen toe te komen; gisteren naar familienieuws (ziekte vader) gekregen dus helemaal niet in de stemming eerlijk gezegd. Maar aan de andere kant motiveert me dat ook weer dat het leven kort is en dat we er dus volop voor moeten gaan! Hopelijk voel ik me vanavond weer wat vrolijker.



@kleinsterretje17 spannend het afwachten! Hopelijk vliegt de tijd.



@sabeintje ben benieuwd naar de uitslag, wel fijn dat het even nagekeken wordt!



Welkom, muiss88!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hai Meiden,



Net bij de dokter geweest.

Het is zeker weten geen blaasontsteking.....



Het kan dus echt een beginnende zwangerschap zijn.

Ik moet mezelf nu wel een beetje in bedwang gaan houden want het kan ook een virusje zijn.

27e moet ik ongesteld worden... nog een week in spanning dus!

Duimen jullie met me mee?



Hoe is het bij jullie vandaag?



Fijne dag meiden! x
Alle reacties Link kopieren
Sterkte travelexplorer
Alle reacties Link kopieren
@sabeintje dankje en oooh hoopgevend nieuws dus! Het afwachten is altijd zo spannend, hoop dat de tijd snel gaat!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte travelexplorer



Spannend sabeintje ik duim voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven