Zwanger worden vanaf januari 2017

01-01-2017 22:51 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit topic is bedoeld voor de meiden die, net zoals ik, vanaf nu (januari 2017) voor een 1e, 2e, 3e (of meer) kindje gaan! Geef je gegevens door dan zet ik ze in de tabel!

Groetjes Lise24



NaamLeeftijdHoeveelste kindje?Hoeveelste rond?Wanneer N.O.D.?ZwangerSabeintje27/?1e4e 1 mei 2017Stier1992?/?1e5e 4 mei 2017Travelexplorer27/331e4e ? mei 2017Rissie8630/?2e5e ? mei 2017 Mieksie?/331e4e ? mei 2017Mamavantweeboys25/273e3e ? mei 2017 NinjaToby29/311e6e? mei 2017Hendrika8729/301e4e ? Mei 2017G-power198928/302e15e ? Mei 2017Vossenest32/343e6e ? Sarina8729/322e3e ? Juni 2017Mei 2017November2014201424/?2e5e17 januari 2017Zwanger (ronde 5)Belgischmeisje27/281e2e31 januari 2017Zwanger (ronde 2)Madelief0828/33 2e1e15 februari 2017Zwanger (ronde 1)1976isa41/49 1e?11 maart 2017Zwanger (ronde ?)SterreWaterman32/321e3e17 maart 2017Zwanger (ronde 3)Lise2431/372e3e23 maart 2017 Zwanger (ronde 3)Maris8927/311e3e 28 Maart 2017Zwanger (ronde 3)
anoniem_107904 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 20:15
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterrewaterman Gefeliciteerd!!!



Mamavantweeboys, aha nu begrijp ik het. Wanneer het dan eventueel geboren zou worden ben ik eerlijk gezegd nog helemaal niet mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Hendrika, het is bij mij nog niet helemaal doorgebroken. Ik word echt gek van mijn lijf sinds de mk. Steeds wat bruin verlies 1 a 1.5 dag en dan weer niets. Gister is de ochtend wat donkerrood maar niet eens een tampon vol. Dat was het het ook. Ik heb geen idee of ik dat als ongesteldheid moet zien.

Sterrewaterman gefeliciteerd!! Super leuk, hoe voel je je
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa sterre!! Eindelijk weer iemand net goed nieuws hier :cheer2:! Gefeliciteerd! Had al een goed gevoel erbij. Geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Sterrewaterman!!! Wat super goed nieuws, van harte gefeliciteerd!!!!



Rissie ik snap dat je gek word van je eigen lijf.

Je lichaam en geest kunnen je echt voor de gek houden. Kan het niet zijn dat je zwanger bent?

Er word gezegd bij alleen bruin bloed dat je wel zwanger kan zijn.
Dank jullie wel voor de felicitaties! ik durfde niet te hopen de laatste dagen, maar gisteren bleef mijn menstruatie uit dus ik kon vanochtend niet langer wachten met testen en nam mijn hoop weer toe.



Ik voel mij wel goed eigenlijk, al heb ik soms pijnlijke steken in mijn baarmoeder, maar dat zal wel komen omdat er hard gewerkt word in mijn lichaam. Ik ben ook wel wat moe, maar of dat komt door de zwangerschap (in de nacht veel wakker) of de holteontsteking waar ik nog herstellende van ben weet ik niet. En ik moet wel regelmatig eten want heb anders een beetje weeig/ misselijk gevoel. Verder voel ik mij nu helemaal vrolijk met dit nieuws!

Mijn man wil nog wel dat ik een clear blue test doe, dat er zwart op wit zwanger staat, dan gelooft hij het pas echt



@madelief, wat fijn dat je gisteren een goede echo had! Geniet van je babywolk!



@ rissie wat vervelend dat het niet helemaal doorzet je menstruatie maar heel veel succes de volgende ronde.



@hendrika, vervelend dat je ongesteld bent geworden heel veel succes aankomende ronde!



@mamavantweeboys, ik begrijp dat als je al veel 'verplichtingen' in december hebt staan je het de komende maand wat rustiger aan wilt doen. Wij hadden al wel tegen elkaar gezegd dat we er ondanks dat het december zou zijn er toch wel voor zouden gaan, maar dat is voor iedereen persoonoijk. Doe waar je je goed bij voelt!



@sarina, vervelend dat je een mindere week hebt gehad, heeft het shoppen wat geholpen qua afleiding? New york lijkt mij echt een vette stad om te zijn.



@g-power hoe gaat het bij jou?



@maris, wanneer was je laatste menstruatie en hoe lang is je cyclus normaal weet je dat? Gebruik je ovulatietesten of een andere methode om te achterhalen wanneer je ovulatie is?



Voor alle meiden die toch ongesteld zijn geworden heel veel succes deze ronde! En voor diegene die nog op het wachtbankje zitten hoop ik mee op een positieve test!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd sterrewaterman!!
Alle reacties Link kopieren
Sterrewaterman gefeliciteerd! Wat een super nieuws.



Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden, succes de volgende ronde. Fijn dat iedereen hier snapt hoe je je dan voelt!



Maris hoelang is je cyclus? ben je al begonnen met ovu testen?
Alle reacties Link kopieren
Op 1 maart startte mijn laatste menstruatie. Cyclus is 28/29 dagen. Op dag 10 begon ik met ovulatietesten testen. Ik test elke dag rond 17.00 uur. En ik heb dus tot nu toe geen streep gezien op de test. Ook geen vaag streepje.



Dit is wel pas mijn derde cyclus na stoppen pil dus ik blijf gewoon door testen (op advies van iemand in dit forum ;) ), want misschien is deze cyclus gewoon langer.



Nu hoorde ik laatst van iemand dat ze geen eisprong had. Dus dat schiet nu natuurlijk meteen door mijn hoofd.
Wauw sterrewaterman gefeliciteerd!! geniet er van!



Maris89 gewoon door blijven testen. Het kan zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt. Je hoeft je heus geen zorgen te maken maar snap het wel want dat deed ik deze maand ook :p
@ninjatoby, dank je wel!



En maris, mijn eerste cyclus was 45 dagen en toen was mijn ovulatie pas op dag 32, dus dat kan zeker later zijn. Dus inderdaad nig even doortesten zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo dat we er nu helemaal niet voor gaan maar vorige maand was ik er teveel mee bezig. En omdat we nu zo iets hebben als het niet is in december is het voor ons gevoel wat minder erg. Waardoor je zelf ook relaxter bent in deze ronde.



Ik ga vanavond lekker naar een feestje met een wijntje (nu kan t nog haha) ! En dan klusserdeklus deze week.



Ben zo blij voor degene die zwanger zijn en wie niet wij komen bast snel aan de beurt met z'n alle. Geniet van jullie avond meiden!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej!! Gefeliciteerd Sterrewaterman

Wat super fijn!!



Genieten genieten genieten!
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo'n relaxte ronde mama. Wie weet brengt een ronde waarin het niet per se hoeft juist geluk haha.



Maris geen zorgen maken over je eisprong hoor! Ik had ook cyclus van 28/29 dagen en eisprong pas op dag 20! En gewoon zwanger ondanks hele korte LF. Dus alles kan!



Hoop dat snel iedereen kan genieten van een zwangerschapswolkje hier!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa wat een mooie nieuws allemaal!!! Madelief gefeliciteerd, prachtig he zo'n kloppend hartje!?



Sterrewaterman jij ook van harte!!! Geweldig nieuws!!

Inmiddels weer terug uit nyc, was heerlijk! Veel geshopt haha!!

Over anderhalve week weer vruchtbaar, ik ben iets relaxter en laat het allemaal op me afkomen...wil er wat minder mee bezig zijn.

Vanaf maandag wil ik beginnen met af te gaan vallen dus hoop dat dat wat afleiding geeft



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Good morning meiden! Wow ik heb veel gemist, ik had de link wel is ververst maar zag geen nieuwe berichten, bleek dat er een nieuwe pagina was bijgekomen! Wow wat leuk om te lezen, Sterre! Gefeliciteerd!! Ik ga zo even teruglezen welke symptomen je voor je NOD dacht te hebben en dus waar bleken, haha.



Ik heb mijn eisprong op/rond 21 maart en NOD op 5 april. Kortom klusdagen zijn aangebroken, maar doe deze maand geen ovutesten, zie wel hoe het loopt deze keer. Deze ronde doe ik meer voor de 'bonus', het hoeft niet omdat december bij ons ook heel druk is, maar als het raak is zou het uiteraard heel leuk zijn. Dus ga dit keer ook gewoon naar de sauna na het sporten tijdens de wachtbankperiode en ga mezelf niets ontzeggen. Hoe staan jullie erin deze ronde? Fijne zondag! x
Alle reacties Link kopieren
@sterrewaterman, super goed nieuws!! Van harte met de zwangerschap. Voel je je goed?



Helaas bij mij niet zo'n mooi nieuws. Gisteren voelde ik aan alles dat mijn menstruatie er aan zat te komen en ik was zeer down gisteren. Alle voorgaande maanden niet zo'n last van gehad als gisteren.. en vandaag is mijn menstruatie op gang gekomen:( heb totaal nergens zin in. Dat wordt even een weekje afzien, want volgende week gaan we er voor 8 dagen even tussen uit. Ga er van uit dat dat mij goed gaat doen, en daarna begint de vruchtbare periode alweer bijna. Dus dan met goede moed op naar ronde 14!



Hoe gaat het met de andere meiden?
Hoi meiden!



Travelexplorer Ik heb hetzelfde een beetje met december. Al die feestdagen Enzo.. Ik dacht er zelfs overna om over te slaan. Maar ik wil toch te graag! Je moet ook niet alles willen plannen.. En mijn vriend vond het ook onzin om over te slaan.



Sarina87 fijn dat je het leuk hebt gehad in NYC! En vanaf morgen dus op dieet? Hoeveel wil je afvallen dan?



G-power1989 wat balen dat je ongesteld bent geworden en dat je er zon last van hebt maar even lekker relaxen! Ik zie je trouwens nog niet in de lijst staan!?



Ik wil er deze ronde ook wat minder mee bezig zijn. Merk dat ik lichtelijk geobsedeerd bezig ben. Heel veel googlen over vruchtbaarheid Enzo. En natuurlijk lees ik dan ook verhalen waarbij het niet lukt. Daar raak ik down van en ik heb net besloten dat ik er echt mee moet stoppen... Dus niet meer googlen! En wat minder op het forum kijken...

Ik merk ook dat ik best wel jaloers ben op andere zwangeren.. Vind ik heel slecht van mijzelf! Dat heb ik normaal nooit..



Fijne zondag nog iedereen!! Ik zit lekker in mijn kloffie op de bank
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het leuk hebt gehad in NYC sarina! Zo'n gave stad!



GPower balen van de menstruatie. Maar jullie weekje weg is dit keer wel super gepland dan. Perfecte afleiding en dan weer ontspannen aan de bak!



Ninjatoby en travelexplorer..Wie weet brengt de maand waarin het ook prima is als het niet lukt jullie wel geluk!ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Oke! Ik heb een hele gekke vraag. Maar ik zat net op jet toilet en ik kreeg me toch een steek! Kon niet meer bewegen! Nu nog wat krampen... ik zit in mijn vruchtbare dagen sinds vandaag pas het is nml pas dag 9 in mijn cyclus!

En hebben meer vrouwen zo enorm veel last van zoveel afscheiding? Afgelopen vrijdag leek het net of ik in m'n broek had geplast zoveel...... van dit soort dingen word ik dus wel onzeker of alles weg "goed" is daarbinnen. Sorry voor alle vieze details en m'n onzekerheid maar jullie zijn de enige waarbij ik dit kwijt kan/wil...



Ja madelief wie weet brengt het wel geluk niet zo mee bezig zijn al

Brengt dit dan wel weer onzekerheid mee.



Sarina leuk new york staat ook hoog op mijn lijstje haha hoeveel wil je afvallen en hoe ga je het doen?



Travelexplorer ik heb hetzelfde als jou hihi gisteren nog lekker gefeest (kater vandaag was minder leuk) en heb ook een broodje filet op nu het nog kan whaha



Balen gpower gelukkig lekker wat afleiding deze week



ninjatoby ja lastig he die december ik dacht ik misschien even niks maar de wens is natuurlijk veel te groot maar wel fijn minder "stress"
Dank jullie wel nog voor de felicitaties! Op wat vermoeidheid na voel ik mij goed, en soms wat menstruatiekrampjes (maar schijnt erbij te horen).



@sarina fijn dat nyc lekker was! En er relaxter instaan is altijd goed. Succes met afvallen!



@travelexplorer, jij gaf aan toch dat verminderde weerstand positief kan werken voor innesteling? Misschien dat dat deze ronde ook wel zo heeft gewerkt. Twee dagen na de eisprong begon mijn verkoudheid die overging naar een holteontsteking. En na de innesteling heb ik een soort van menstruatiekrampjes gehouden en mijn borsten werden groter, in de nacht ook regelmatig wakker. En wat ik minder vind, meer pukkels in mijn gezicht



@ninjatoby, begrijp je jaloersheid, als je eenmaal zwanger wilt worden, dan wil je dat liever vandaag dan morgen. Succes deze ronde!



@gpower, jammer van je ongesteldheid. Wel lekker dat jullie er binnenkort tussenuit gaan.



@mamavantweeboys, ik had ook twee dagen veel afscheiding een paar dagen voor mijn ovulatie, dat was toen ook echt afscheiding waar ik draden van kon trekken. dus wie weet is het vruchtbaar slijm.
Alle reacties Link kopieren
Mama dit klinkt als je eisprong hoor! Ik had altijd 4 dagen rondom eisprong mega veel afscheiding idd zoals jij het beschrijft en mijn eisprong gaf ook hele pijnlijke pijnscheut. Voel je het aan 1 kant onderin je buik? Zou het gewoon even gezellig maken vanavond voor de zekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond het ook echt voelen als een eisprong maar dit is pas dag 9.. is dat wel normaal haha...

We hebben het vrijdagavond nog erg gezellig gehad en nu slaapt mijn man al haha dus zien wel.

Maar ben veel te onzeker over m'n eigen lichaam in de zin van alles wat ik voel js dat wel "normaal" ..

Ik schrok me echt kapot vrijdag dacht gewoon dat ik weer ongesteld werd zo voelde het het stroomde gewoon eruit.

En dan net die mega steek en krampen voelde orecies zo als paar weken terug met de eisprong.
Alle reacties Link kopieren
@SterreWaterman Haha ja klopt inderdaad van verlaagde weerstand, ik dacht me al te herinneren dat jij het was die last kreeg van verkoudheid. Hopelijk krijg ik daar volgende ronde ook last van, haha. ;) Hoop wel dat de ontsteking snel weer weggaat!



@Sarina87 Heerlijk, NYC! Heb je een dieet wat je gaat volgen of gewoon meer bewegen? Ik wil aankomende week in ieder geval weer twee keer naar de sportschool, na de wintersport niks meer gedaan haha.



@mamavantweeboys Bij mij verschilt de afscheiding erg veel per dag/week. Soms ook best veel (kan idd voelen alsof je ongesteld bent of dat er na de seks later nog een restant sperma eruit komt haha). Geen zorgen over maken, tenzij het heel zuur of sterk ruikt (of heel korrelig is volgens mij, kan op een infectie duiden). Veelal is (veel) afscheiding juist positief qua vruchtbaarheid, zeker als het wat waterig of eiwitachtig is. Houd je je afscheiding bij in een app? Je hebt namelijk verschillende stadia die je doorloopt en door het bij te houden krijg je beter inzicht wat voor jouw lichaam normaal is per stadium van je cyclus, kan helpen



@NinjaToby Wie weet helpt het jou ook om het iets meer los te laten als het qua december 'mag' maar niet per se moet Als het in deze of een volgende ronde raak is, zal je waarschijnlijk niet eens meer begrijpen waarom we zo ongeduldig waren haha.



@G-Power1989 Balen van je ongesteldheid! Hoop dat je vandaag lekker kon bankhangen en morgen weer met frisse moed de nieuwe week starten? Fijn dat je een vakantie hebt om naar uit te kijken! Waar ga je heen?
Alle reacties Link kopieren
Kan idd ook al zo vroeg in je cyclus zijn hoor. Waar het bij de een op dag 20 normaal is kan dat voor een ander op dag 9 of 10 zijn. Geen zorgen maken!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes vind het zo fijn dat je hier je verhaal kwijt kan en je echt antwoorden krijgt waar je wat aan hebt.

Iedereen hele fijne dag vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven