Zwanger worden vanaf januari 2017

01-01-2017 22:51 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit topic is bedoeld voor de meiden die, net zoals ik, vanaf nu (januari 2017) voor een 1e, 2e, 3e (of meer) kindje gaan! Geef je gegevens door dan zet ik ze in de tabel!

Groetjes Lise24



NaamLeeftijdHoeveelste kindje?Hoeveelste rond?Wanneer N.O.D.?ZwangerSabeintje27/?1e4e 1 mei 2017Stier1992?/?1e5e 4 mei 2017Travelexplorer27/331e4e ? mei 2017Rissie8630/?2e5e ? mei 2017 Mieksie?/331e4e ? mei 2017Mamavantweeboys25/273e3e ? mei 2017 NinjaToby29/311e6e? mei 2017Hendrika8729/301e4e ? Mei 2017G-power198928/302e15e ? Mei 2017Vossenest32/343e6e ? Sarina8729/322e3e ? Juni 2017Mei 2017November2014201424/?2e5e17 januari 2017Zwanger (ronde 5)Belgischmeisje27/281e2e31 januari 2017Zwanger (ronde 2)Madelief0828/33 2e1e15 februari 2017Zwanger (ronde 1)1976isa41/49 1e?11 maart 2017Zwanger (ronde ?)SterreWaterman32/321e3e17 maart 2017Zwanger (ronde 3)Lise2431/372e3e23 maart 2017 Zwanger (ronde 3)Maris8927/311e3e 28 Maart 2017Zwanger (ronde 3)
anoniem_107904 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 20:15
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rissie spannend! En al nieuws? Hopelijk goed nieuws en anders hoop ik voor je dat je menstruatie snel echt doorzet zodat je weet waar je aan toe bent.



Maris hier ook een hele korte LF van 8 dagen en ben er gewoon zwanger mee geworden. Bij de zwangerschap van mijn 1e ook korte LF van 9 dagen. Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Het is kort, maar het kan zeker. Als je snelle innesteling hebt (begon bij mij al Na 2/3 dagen dan is er tijd zat). Ken meerdere mensen met korte LF die gewoon zwanger werden. Zou het gewoon bij blijven houden de komende maanden en als het dan steeds niet lukt dan ermee naar de ha. Anders sturen ze je toch weer naar huis om eerst alles goed in kaart te brengen. Voordeel is wel...mocht het toch te kort blijken bij je dan kunnen ze met progesteron tabletten je LF makkelijk verlengen. Maar zou me er vooralsnog geen zorgen om maken hoor. Hier bij de 1e na 3 maanden raak en nu de 1e keer met de korte LF.
Alle reacties Link kopieren
Nou de test was witter dan wit. Misschien toch die ene keer met het wat donkerrode bloed als menstruatie rekenen. Begin vandaag gewoon met de teunisbloemolie. Heb het vorige zwangerschap 2 rondes gebruikt, nadat ik hele lange cyclussen had en al even bezig was om zwanger te worden en was toen zwanger.

Weet nu dus wel dat echt alle hcg uit mijn bloed is van de vorige zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Rissie86, jammer dat je niet zwanger bent maar wel fijn om te weten dat je hcg helemaal eruit is en dat jullie gewoon er weer voor kunnen gaan! Spannend hoor xxx
Alle reacties Link kopieren
@Rissie86 Jammer, als dat idd je menstruatie destijds was zit je inmiddels alweer bijna in je klusperiode of niet? Misschien handig om ovutesten te gebruiken om dat te checken? Lastig hoor x
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, vandaag mijn NOD en heb getest: Zwanger! Ik had het helemaal niet verwacht want ik had op dag 9 na eisprong de hele dag echt van die menstruatiekrampen dus ik dacht gisteren (dag 10) ik wordt ongesteld. Ik temperatuur ook en hij was gisteren flink gezakt. Flinke baaldag gehad en had alweer mijn zinnen gezet op volgende maand toen vanochtend mijn temp ineens weer steeg naar 37 graden. Meteen getest en gewoon al echt een goede streep. Qua kwaaltjes echt vrijwel niks, geen zere borsten of dergelijken. Wel spannend en een beetje onwerkelijk weer. Uitgerekende datum is volgens mijn app 30 nov. Bij mij dochter was ik 1 week over tijd dus zou misschien wel een Sint adeautje kunnen worden haha! Meiden op de wachtbankjes allemaal ook succes! Ik heb gelezen dat vrouwen in periodes met veel licht (lente/zomer) sneller zwanger worden!! Dat biedt perspectief!!
Alle reacties Link kopieren
jaaaaa joepie Lise !!!! Gefeliciteerd!!





Ik zit op 12 dpo, zaterdag mag ik pas testen, al heb ik veel meer last van mijn borsten dan anders en vind het maar moeilijk hoor.
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Lise van harte gefeliciteerd!!!! Geweldig!!!!



Vossenest ik duim voor je!!!



Het lijkt erop dat de laatste ronde heel vruchtbaar is geweest in deze groep ihihi, laten we hopen dat met de volgende ronde er nog meer mooie berichten komen! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lise!!!
Alle reacties Link kopieren
Lise gefeliciteerd wat ontzettend leuk!!!!



Vossenest ik duim voor je!



Hier al de hele week wat rommelig in m'n buik dacht zondag al eisprong hebben gevoel, uitgaande van vorige cyclus zou het vandaag zijn. Dus ergens deze week. Moet zeggen nu ik er niet ovulatietest enz ben ik er serieus veel minder mee bezig en dat maakt de seks toch ook wel een stuk leuker hihi. We zullen zien over paar weekjes.



Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, gefeliciteerd Lise!! Super fijn! Heb je bijgehouden hoeveel dagen voor je eisprong je had geklust?



@Vossenest lastig om geduldig te blijven he? Nog een paar nachtjes! Druk met de feestvoorbereidingen?
Alle reacties Link kopieren
Balen rissie, maar goed dat al het hcg uit je lijf is. Kun je iig weer verder!



Gefeliciteerd Lise! Leuk weer iemand in de groep die zwanger is! Hopelijk gaat de rest snel volgen!



Spannen vossenest! Nog paar daagjes volhouden...hopelijk dan mooi nieuws!
Gefeliciteerd lise! Wat een fijn nieuws! En die menstruatieklachten had ik twee dagen voor NOD ook, dus herkenbaar.



En vossenest, spannend nog even wachten.



Ik heb de verloskundige gebeld en op 12 april staat de eerste echo gepland. Dus nog minder dan drie weken.



Ik reageer binnenkort wat uitgebreider reageren, maar voor iedereen op het wachtbankje succes met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Lise, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd



Aanstaande zondag vertrekken wij voor een weekje naar Portugal. Een beetje afleiding louwes, een andere omgeving en fijne temperaturen zijn zeer zeker welkom..



Na die tijd gaan we met gezonde moed weer verder en hopelijk heb ik dan over 4 weken ook eindelijk een keer zo'n mooi nieuws.



Voor alle meiden op het wachtbankje, hoop dat jullie snel mooi nieuws hier kunnen melden!



@mamavantweeboys succes morgen, ik zou zeggen Go for it!



En ik sta inderdaad nog niet op de lijst? Kan ik dat zelf doet of moet iemand anders dat even doen voor mij?
anoniem_335947 wijzigde dit bericht op 23-03-2017 19:52
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Liss!



En bedankt voor de geruststelling Madelief!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lise zooo fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Yes ik heb de baan! Zo blij!!!!!!

Het is voor een half jaar en daarna verlenging ik ga het toch doen het voelde zo goed. Ik werk al 8jaar dus als ik geen verlening krijg lan recht op ww. Ik neem een gok maar het voelde zo goed (van beide kanten zeiden hun ook)!

Ben helenaal Hieperdepiep mijn dag kan niet meer stuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mama! Groot gelijk dat je ervoor gaat hoor. Het belangrijkste is dat je je er goed bij voelt en je gelukkig bent en soms is daar een gokje voor nodig. Gaat helemaal goedkomen volgens mij!
Alle reacties Link kopieren
Yayyy mamavantweeboys!! Heb je super goed gedaan! Van harte gefeliciteerd xxx
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik ben zooooooo blij!

Eindelijk weer met mega veel plezier naar m'n werk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Wat heb ik veel gemist!! Heb een drukke week gehad ook volgende week weer een drukke week.

Is een fijne afleiding, ben er daardoor ook minder mee bezig



Lise van harte gefeliciteerd!!



Mama van harte gefeliciteerd, soms moet je een risico durven nemen in het leven! Komt vast allemaal goed!



Mijn NOD is 13 april weer.



De vruchtbare dagen komen voor vele van ons weer snel! Volgende week is het voor mij weer zo ver!!

Dames die nu in de vruvhtbare dagen zitten, veel klusplezier en dames op het wachtbankje, veel succes.

Ik zal alle berichten vandaag of morgen nog even terug lezen!



Fijn weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Hendrika! We lopen helemaal gelijk! Mijn nod is 12 april...ik merk dat ik er tot nu toe goed in slaag om er minder mee bezig te zijn! Morgen vliegen en precies met de vruchtbare periode weer thuis!! Ik laat het allemaal maar op me af komen! Slaap lekker allemaal xxx
Alle reacties Link kopieren
Sarina geniet ervan en veel plezier!!!

Slaap lekker!! X
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas weer ongesteld geworden. Ik merk wel dat ik het steeds erger vind om ongesteld te worden. Nu al ruim 6 maanden ermee bezig en ik krijg nu wel een dipje. Het is niet anders .... weer 44 dagen wachten.
Gefeliciteerd mamavantweeboys met je nieuwe baan! Super dat het van beide kanten zo goed voelt!



Stier, vervelend dat je ongesteld bent geworden! En dipjes mogen er zijn toch, want het is niet leuk als je weer ongesteld wordt, maar hopelijk doet het zonnetje dit weekend je goed en kun je erna weer op naar deze ronde.



Hendrika en sarina, succes volgende week met jullie vruchtbare dagen! En voor de anderen natuurlijk ook.



Hier nu 5+1 dag zwanger, ik voel mij soms wat meer moe, maar verder voel ik mij goed. Gisteren wel een druppeltje bloedverlies en wat meer buikpijn (dacht aan misschien een blaasontsteking) dus gisteren wel even onzeker, maar na een goede nacht slapen en nu het zonnetje voel ik mij alweer een stuk beter. Ik heb 12 april mijn eerste echo, dus nog 2,5 week wachten.



Fijn weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
@mamavantweeboys woohoo, gefeliciteerd! Heel fijn!



@vossenest heb jij nog getest vanmorgen? Veel plezier op het feest!



@stier1992 balen, vandaag even rustig aan doen en morgen met frisse moed weer verder? Misschien is die teunisbloemolie ook wat voor jou? Ik weet daar niet zoveel van maar kan kennelijk helpen om de cyclus te verkorten?



Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven