Zwanger worden vanaf juli 2015 - hier kletsen we verder

14-09-2015 18:18 1086 berichten
Naar aanleiding van het topic Zwanger worden vanaf juli 2015 eerste kindje, hier kletsen we verder over zwanger worden en zwanger zijn.



De tabel is inmiddels vol.



Gebruikersnaam: zwangerwordenjuli2015

Wachtwoord: zwwoju15



NaamLeeftijdLeeftijd partnerStartdatumN.O.D. / UitgerekendBijzonderhedenwhiskas0072726midden juli 2015 1e kindje, 22 april bevallen van een meisjeRisingSun3137begin juli 20152 augustus?1e kindje, cyclus wordt gemonitord, binnenkort start IUIipke2729eind juni 2015 UD: 3 september1e kindjepavo072530augustus 20151e kindje: 1 juni bevallen van een dochterNoortje19872832september 2015 UD: 29 september1e kindje, zwanger van een jongetje Jade_19823435juli 2015 UD: 18 augustus1e kindjelobbes242529juli 2015september 2e check kwaliteit zwemmers1e kindjesofie872827juli 2015 in augustus of september kijkoperatie1e kindje, endometrioseLisa892635juli 2015medische molen gestart1e kindje, PCOSRooske19922329juli 2015 23 juli1e kindje, miskraam maart 2016
Alle reacties Link kopieren
Ha, tabel is gelukt lijkt het! Mocht er iets missen of fout zijn in de tabel, laat het even weten, of vul het zelf aan natuurlijk . Whiskas en Lauren, ik bedacht dat het misschien leuk is om jullie uitgerekende datums erbij te zetten, als jullie die al weten.



Ik heb miss-nana uit de tabel gehaald, aangezien zij al heel lang niet meer gereageerd heeft. Mocht ze er weer in willen, dan moet ze het maar even laten weten .



Hoop dat het allemaal goed is zo!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee hallohann, nee hoor, dit topic is niet specifiek voor eerste kindjes, alleen tot nu toe schreven er alleen meiden mee voor wie het voor het eerst is. Lijkt me juist leuk om iemand erbij te hebben die al ervaring heeft met alles . Ik zal je straks in de tabel erbij zetten. Spannend dat je er weer voor gaat! Ik heb geen ervaring met spiraaltjes, maar misschien iemand anders van ons wel? Leuk dat je dochtertje vrijdag haar eerste verjaardag viert, lijkt me heel bijzonder. Hoe lang duurde het voor je zwanger werd van haar?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee leuk, nieuw topic met tabel waar ik ook in sta .



Verdere gegevens: ik ben 25 en mijn vriend is 30. Voor ons wordt het (hopelijk) ons eerste kindje. Leuk dat je meeschrijft hallohan88! Zou fijn zijn als je nu weer zo snel zwanger bent.



Hier geen ervaring met spiraaltjes.. Altijd aan de pil geweest! Ben pas 1 maand gestopt.. Denk dat ik nog wel wat aan het ontpillen ben, en helaas is mijn huid al een stuk onzuiverder geworden . Daar was ik al bang voor, mja voor een goed doel!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan risingsun!! De tabel gelukkig weer bijgewerkt! Leuk dat je ook meeschrijft hallohann!!



Hier rustig... lange cyclus dus het wachten duurt lang



succes allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom hallohan!



Ik schrijf hier ook graag weer mee. Mijn leeftijd mag inmiddels op 27 gezet worden. Ben er niet zo handig in sorry 😊.

Hier nog steeds geen nieuws, nog aan t wachten op eerste menstruatie 😖
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Tvp



Voor nu is uitgerekende datum 25 april
Alle reacties Link kopieren
Tabel is bijgewerkt . Ipke, nog gefeliciteerd met je verjaardag ;).



@hallohann, hoe gaat het vandaag met je? Bloed je nog steeds? Hoe ging het eigenlijk de vorige keer dat je je spiraaltje had laten verwijderen, had je toen wel meteen een regelmatige cyclus? Fijn dat je de vorige keer zo snel zwanger was, zeg! Hoe heb je er toen voor gezorgd dat je op de juiste dagen seks had? Heb je ovulatietesten gebruikt?



@pavo, haha, ja als je in een tabel staat wordt het heel echt ineens, hè? Ik heb helaas ook weer een onzuiverdere huid gekregen na het stoppen met de pil, maar gelukkig niet meer zo erg als vroeger. Daar was ik echt bang voor. Idd 't is zeker voor een goed doel!



@juffie, thanks for the heads up nog in het vorige topic. Ik denk idd dat de kans klein is, maar ik blijf van alles voelen. Heb besloten dat ik morgen nog eens een test doe, om het helemaal uit te sluiten. Idd zo lastig geduld te bewaren... Hoe lang was jouw vorige cyclus ook al weer? En merk jij het als je in je vruchtbare dagen raakt? Hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je!



@rooske, balen dat je ongesteld bent geworden... Hoe gaat het nu, is het al weer bijna voorbij? Leuk dat je schoonzus zwanger is, snap dat alles dan helemaal begint te kriebelen. Zeker gaat het bij jou ook vanzelf een keer raak zijn. Zou leuk zijn als jullie straks allebei zo'n kleintje hebben, dan kunnen ze mooi met elkaar spelen!



@whiskas, hoe gaat het inmiddels? Hopelijk is de misselijkheid wat minder!



@hier, ik voel dus nog steeds van alles... En ik ben er ook wel heel veel mee bezig, sinds ik van vakantie terug ben. Vind het lastig het los te laten, blijkbaar. Morgen dus van plan om toch nog maar eens een test te doen, in de hoop dat ik dan weer even rustig ben. Moet maar eens gaan kijken waar ik goedkope testen vandaan haal, hier in de drogist zijn ze echt veel te duur om steeds maar even tussendoor te testen .
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon iedere dag gesekst hoor. We hadden er beide zin in, dus waarom niet:p



Qua misselijkheid gaat het wel. Helaas wel last van die lage bloeddruk.



Sorry korte reacties. Ik.moet voor een lang verhaal eerst even inloggen op de computer:)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@Hallohan, ik ben idd niet meer ongesteld geweest na het stoppen met de pil (pilstrip afgemaakt en daarna menstruatie gehad, maar verder niet meer).
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Haha, zou leuk zijn. Heb voor het laatst 21 aug een zwangerschapstest gedaan. Denk t niet, maar je weet maar nooit haha!

Wat zouden jullie doen? Toch om de zoveel weken een test doen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,



Ik ben Noortje, 28, en heb met mijn vriend, 32, besloten, dat wij klaar zijn voor kinderen. Eind juli ben ik gestopt met de pil, toen een onttrekkingsbloeding gehad en 31 augustus weer ongesteld geworden. Als mijn cyclus nu ook weer regelmatig zou zijn, dan zou mijn NOD op 28 september vallen. Onze eerste "ronde" is dit.



Graag zou ik nog mee willen schrijven,, maar als ik te laat ben, dan hoor ik het wel
Alle reacties Link kopieren
Hallo Noortje, wat mij betreft ben je welkom om hier mee te schrijven . Ik zal je zometeen in de tabel zetten. Spannend, de eerste ronde! Hebben jullie het je vorige cyclus veilig gedaan? Fijn dat het erop lijkt dat je cyclus meteen regelmatig is.



@Whiskas: fijn dat de misselijkheid wat beter gaat. Maar lage bloeddruk? Wat betekent dat? Ben je dan steeds duizelig? Kan je daar iets aan doen? Sterkte ermee!



@ipke, ik zou wel om de zoveel tijd testen, maar ik blijk dan ook veel last te hebben van testdrang . Maar serieus, ik weet niet of je nu bijv. alcohol drinkt enzo? Want daarvoor zou ik het bijv. wel op tijd willen weten. Heb je een reden om het niet te doen?



@hier: zoals aangekondigd heb ik gisteren nog een test gedaan, en die was weer negatief. Ik heb nog steeds allerlei verwarrende klachten (zeurende buikpijn, pijnlijke borsten en plotseling heel veel puistjes op m'n rug, borst en schouders), maar dat moet dan toch ergens anders door komen (alsnog ontpillen?). Ook komen er nu weer signalen binnen dat m'n vruchtbare periode er weer aankomt, dus we gaan er weer voor! Beetje jammer dat nu net m'n man 3 dagen weg is, ik hoop dat-ie nog net op tijd terug is...
Alle reacties Link kopieren
@Risingsun: Super, dank je wel!



Ik vind het ook heel erg spannend hoor, en het wordt sneller dan dat ik had verwacht gelijk een groot ding ook. 't is maar net de eerste ronde en ik heb nu al het idee dat ik het wachten niet meer trek. Hoe moet dat dan de komende maanden, de kans dat het meteen raak is is immers niet zo groot. Maar ik zal het wel zien. Ik heb dan nu ook al allemaal klachten, wat natuurlijk nergens op slaat, want daarvoor is het nog te vroeg, mocht er überhaupt en bevruchting plaatsgevonden, dan is het eitje nu nog niet eens ingenesteld .



Ja, we hebben het veilig gedaan, ik wilde eerst graag een keer zien dat/of mijn lichaam het allemaal nog wel doet, ik heb 14 jaar de pil geslikt en vond het best spannend om te stoppen.



Ik herken die puistjes op de rug ook heeeeel erg. Voel me teruggegooid naar mijn 14e, toen had ik er ook last van.



Het is allemaal wat, kan me er de hele dag mee bezig houden!



@Whiskas en Lauren, bij jullie is het dus al gelukt, gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Noortje!

Die ongeduldigheid ken ik, die is bij mij nu gelukkig wel iets minder geworden nu ik nog steeds aan t wachten ben op m'n eerste menstruatie... Maar opeens zie je overal zwangeren en baby's 😉



@risingsun; ik drink en rook nooit dus dag blijft ook zo. Ik eet nog wel rauw vlees enz, daar heb ik nog geen rekening mee gehouden.

Ik denk dat ik volgende week maar weer eens ga testen dan, weer een maand verder na m'n vorige test.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer. Een aantal beroerde dagen gehad, en achter een beeldscherm kruipen doe ik dan liever niet.



Welkom Noortje!



Ik ben benieuwd naar de echo van Lauren, deze stond toch rond 19 september gepland? Is alles goed?

Nog 1,5 week en dan de volgende. Als alles goed is willen we het dan gaan vertellen dan ben ik 10,5 week.



@ Risingsun, voor 't zelfde geld zijn jouw hormonen ook op hol geslagen. Ik ben vorig jaar september al gestopt met de pil ivm klachten. Mijn menstruatie werd daarna minder hevig, maar vanaf mijn eisprong tot menstruatie groeiden mijn borsten een volledige cup, had ik 2 weken lang zeurende buikpijn en was ik vaak misselijk. Daarom had ik ook niet meteen door dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn :') Succes met de volgende ronde.

Die lage bloeddruk kun je weinig aan doen, schijnt vaak voor te komen tijdens zwangerschap. Ze zeggen dat je dropjes moet eten etc. maar als ik zo misselijk ben wil ik echt helemaal niets eten.



@ hallohahn, ik ben nu 9 weken.



Wat betreft dat rauwe eten; totdat ik wist dat ik zwanger was, heb ik gewoon alles gegeten. 3 dagen voor mijn positieve test heb ik nog een halve brie opgegeten, 2 broodjes met zalm en ik heb er ook nog een paar glazen Hugo achteraan gegooid. Stel dat je een jaar bezig bent... nou dan laat ik echt niet een heel jaar alles staan want 'stel je voor dat'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven