Zwanger worden vanaf maart 2016 deel 3

27-07-2016 19:24 544 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic! Het vorige deel lees je HIER!



Schrijf gezellig mee over het wel en wee van het (proberen) zwanger (te) raken!



Als ik iets aan moet passen graag DIKGEDRUKT



NicknameLeeftijd V/M Hoeveelste kindjeGeboorte 1e kindjeWanneer startenN O DZwangerBijzonderheden Bam1984 32 2e juli 2015 februari - 22-6 uitgerekend van een meisje Globetrotter91 25/30 1e - februari - - Helena6 30/35 2e maart 2014 maart - 5-12-2016 uitgerekend van een meisje Jame 30/43 1e - februari 23-11 - - Mbwh 27/29 1e - februari - 10-12 uitgerekend Misple 33 1e - maart - 5-12

uitgerekend van een jongen Puckie89 27/30 1e - mrt-april - - Sleepingbeauty87 28/31 1e - maart - - Vanessakusje1987 29/42 1e - januari - - 13-12 vroeggeboorte 18 weken VivaMamaJST 33/35 2e juli 2013 mrt-april - 20-2 uitgerekend Wanhopia 33/32 1e - december - 20-8 uitgerekend Wolkje85 30/30 1e - 2015 - - -
Alle reacties Link kopieren
Happy new vruchtbaar topic!!!
.
Alle reacties Link kopieren
thanks Bam!

Ik had vanochtend echt fuckin scherpe rugpijn, ineens uit het niets..ik dacht dat ik weer door mijn rug was gegaan of last had van spit ofzo, was echt ff eng en vervelend.

Maar even plotseling als het was gekomen is het ook zo plotseling opgehouden. Had ook beetje hoofdpijn en voelde me meh..



Zal toch gvd niet zo zijn dat met een regulierdere cyclus de PMS verschijnselen toenemen en erger worden?!



Heb niet het gevoel dat het raak zal zijn deze maand, heb de app weer bekeken en denk te weinig sex..maar ja...u never know!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
jeeeej nieuw topic
I always tell the truth, even when I lie
Alle reacties Link kopieren
Thanks BAM!



Spannend whanopia.. Bizar he al dat symptoom gedoe!
Alle reacties Link kopieren
Hey een nieuw topic! Fijn!



Ik ben inmiddels ook weer wat actiever aan het meelezen. Nu nog meer meeschrijven Paar weken vakantie, mega drukte qua werk en tussendoor ook nog zwanger zijn. Inmiddels week 21 en voor m'n gevoel gaat het nu echt heel snel allemaal. 20w echo zag er goed uit en de baby voel ik vanaf week 16 heel goed. Alleen maar fijn die bevestiging elke keer, dus ik klaag niet! :-D



Hopelijk is het nieuwe topic nóg vruchtbaarder en komen er snel nieuwe poppetjes bij. Succes komende ronde dames!
Alle reacties Link kopieren
WOW mbwh wat gaat t snel zeg! Fijn dat alles goed gaat.
Leuk bam. En hopen dat dit topic iets vruchtbaarder wordt.



Wanhopia. Ik hoop dat het toch van iets anders komt en dat je pms niet verslechterd.



Ik lees mee en deze maand zijn we toch wel actief. Ben benieuwd wat ronde 6 ons brengt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp!! Al merk ik wel dat het misschien wat minder passend is hier te spammen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dit een vruchtbaarder topic wordt 8-P! Verkapte tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaMamaJST schreef op 28 juli 2016 @ 08:11:

Tvp!! Al merk ik wel dat het misschien wat minder passend is hier te spammen

Nee hoor, ikzelf vind juist de verhalen van de zwangere onder ons leuk.

Soms pijnlijk omdat je het zelf ook wil maar ik vind het wel leuk om te lezen juist, hoe jullie je voelen en het ervaren, hoe de echo's zijn, of het geslacht al bekend is etc...
.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook hoor dus kom maar op met de leuke berichten! Weet je wat wel irritant is?!

Komt er net een collega vertellen dat ze 12 wk zwanger is en het allemaal niet wilde lukken. Moeilijk moeilijk. Ze heeft een kleine van 1,5. Wat nou lukt niet! Daar kan ik slecht tegen. Tis dat t n leuke meid is en ik dr alle gun maar 8 mnd bezig zijn en niets hebben dat is pas k..
Alle reacties Link kopieren
O wat stom Vanessa!! ja voor haar voelt dat wsl echt zo maar tegenover jou is het wel lullig.. Hopelijk mag jij ook gauw goed nieuws brengen en kan je haar vertellen dat je haar op dat moment wel kon wurgen
Alle reacties Link kopieren
Klinkt idd stom vanessa, niet echt over navedacht van die collega.



Ik hoop ook dat er in dit topic snel wat nieuwe cheerleaders bij gaan komen, gun het jullie allemaal enorm!



Hier een paar dagen terug de eerste echo gezien en een kloppend hartje gehoord. Heel mooi moment en heb ook wel even een klein traantje moeten weg pinken. Verder zit ik al een week thuis met aanhoudende misselijkheid en braken, voel me enorm beroerd en hoop dat het snel wat minder gaat worden. Ik wil hier niet teveel klagen want ik weet dat jullie met liefde ook sochtends boven de wc willen gaan hangen...ik ga daarom senk ik ook eens opzoek naar een ander topic om mee te schrijven maar blijf hier uiteraard wel meelezen
I always tell the truth, even when I lie
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet hoor giraf klagen mag en inderdaad wij willen t graag overnemen hihi.

Denk dat je er met een aantal weken wel vanaf bent! En anders Gember thee of Gember pillen van de Tuinen.

Fijn dat de echo goed was!
Alle reacties Link kopieren
Nou nee liever niet eigenlijk...

Ik ga ervan uit dat ik komende zwangerschap weer nergens last van heb
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 28 juli 2016 @ 14:02:

Nou nee liever niet eigenlijk...

Ik ga ervan uit dat ik komende zwangerschap weer nergens last van heb Daar heb je ook wel een punt had van wk 14 tm 18 8x pd overgegeven en viel 13 kilo af dus als t mag gaan net zoals bij jou... GRAAG!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Hopelijk nog veeeeeel vruchtbaarder!!!

SUC-10 allemaal.



Hier week 22 alweer. Alles goed.
It's better to arrive late, then to arrive ugly.
Alle reacties Link kopieren
Getver Vanessa, dat wens ik niemand toe maar mezelf al helemaal niet

Ik ben echt door de zwangerschap heen gefietst de vorige keer, alleen met 35 weken kreeg ik last van puppp, of iets dat daar heel erg op leek. Daar werd ik wel even gestoord van maar eenmaal aan de tabletjes was het gelukkig snel weg. Verder niks te klagen
Alle reacties Link kopieren
Sleeping zich al gemeld?

ISA en Bam ook bijna jullie tijd... Spannend!

Eind volgende week weer 3 nod's..

Er zal er toch wel 1 vd 6 geluk hebben. Hopelijk 6 natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Temp naar beneden en meer bloedverlies... Hoe erg kan je je in jezelf vergissen?
Alle reacties Link kopieren
@helena, super dat alles goed gaat! Geniet ervan!



Jeetje BAM, wat balen! Je had er zo'n goed gevoel over toch? Je lichaam kan je goed voor de gek houden, vreselijk is dat!



Ik had een test gedaan, gewoon omdat het kon en had er 1 liggen, dacht why not maar was blanco. Ga er ook vanuit dat ik ongesteld word dit weekend zoals verwacht.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik sta nu bij de Mac drive hoor te wachten op m'n voer, de vreetaanvallen komen alweer.

Voel ook de buikpijn opkomen

Pluspunt is wel dat m'n cyclus niet meer zo lang is Maarja daar is ook wel alles mee gezegd , verder niets positiefs
.
Balen bam en isa. Schiet niet op zo zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Isa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven