Zwanger worden vanaf najaar 2014 - Nieuw

03-07-2014 11:07 2543 berichten
TABEL IS VOL :-)



Een topic voor de dames met een zwangerschapswens die zijn gestart in het najaar van 2014.



Gezelligheid ten top!

(angel, winterteen, boulu, dootjenootje; je bent uit de tabel, mocht je er weer in willen staan, laat maar weten)



NaamLeeftijdBegonnen? NOD? BijzonderhedenFreexx25 / 27 2 mrt 1e kindje, 6e/7e ronde ourea 31 / 34 +- 18-2 4e ronde; 1e kind, 38-34-32-31-44 Deni308 25 / 28 - 22-02 gezondheid man nu even op plaats 1.



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Uitgerekend?Bijzonderheden? Ponny 26 / 27Uitgerekend 2 april '15 Eerste kindje, dochter EvaViva32 Uitgerekend 28 mei 2015 Eerste kindje, zoon bibi86 28 / 31 Uitgerekend 14 juni 2015 / 13 november klopt, 11 december afspraak VK, 20 december geslachtsecho Eerste kindje, zoon Saraa 28 /31 Uitgerekend 27 juni 2015 / 11 november 1e echo Tweede kindje Sofietje8331 / 30 Uitgerekend 23 juli Eerste kindje Pien198727 / 29 27 september 2015 positief in ronde 6; eerste kindje Winterteen 27/31 23 september 2015 Eerste kindje! Woehoee! Myrna1504 22 / 23 10-2015 6-9 een MK gehad Zomermeiske 25 / 33 22-10-2015 positief in ronde 9, eerste kindje! Deb84 31 / 34 04-11-2015 positief in ronde 1, eerste kindje!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jahoeeee
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk!



We hebben een zoontje van 3,5 maand en we willen eigenlijk beide nog graag een kind. Als hij in de herfst 6 maanden is gaan we er voor. We gaan ervan uit dat het maanden kan duren. Zo niet, is het ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan pas in de winter van 2014 beginnen eeerst nog even in december een heerlijke vakantie.
Ik meld mij ook weer aan!

Is het de bedoeling dat we ons zelf in de tabel zetten?



@83angel: Helemaal niet erg hoor, het is ook vanaf. Grote kans dat ik ook rond die tijd ga beginnen:-)



@hybelkanin: Leuk een 2e! Hoe lang duurde het bij je 1e?
Alle reacties Link kopieren
Niet lang, ik hield ruim een half jaar op een app bij wanneer mijn eisprong was om dan NIET te sexen, maar dat bleek niet zon betrouwbare methode, haha.



We wilden toen na de zomervakantie beginnen met proberen, het was echter in juni al gelukt. Ik was blij want op deze manier heb ik er geen stress van gehad.



Dat zal deze keer wel anders zijn want ik geef borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Wij willen rond sept/okt beginnen. Het is voor ons samen ons tweede kindje (voor vriendlief derde kindje).



Wat voor AC gebruiken jullie nu?
Wat leuk ook weer nieuwe aanmeldingen ertussen.. ik ga zo even onder mijn eigen account reageren
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames



wat leuk dat er ook nieuwe bijkomen. @hybelkanin en Nijntje

Zo jammer dat in het andere topic de tabel niet meer werd bijgehouden.. nu hoop ik dat we de tabel wel bij kunnen houden.. :D



@ Deb.. ik kan de inlog gegeven versturen.. zodat we de tabel met zn alleen een beetje bij kunnen houden.. ik kan dit niet constant in de gate houden ;) en dat was voor meerdere het geval.. dus mss in dit de oplossing. :D



@ Hai MD :D
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren mag ik ook hier schrijven! We hebben besloten om in december te beginnen, rond de kerstperiode. Eerst even nog wat geld sparen... Ik kan echt niet wachten en heb zin om mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk iscreampeach! Spannend he!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg spannend.. Ik begrijp dat er al een vorig topic was? Heeft iemand de link?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vanaf september beginnen. Het wordt voor ons beide ons 1e kindje. Ik ben nu met de laatste strip bezig en wil daarna een maandje aan kijken wat mijn lichaam doet.

Vriend is 40 ik 37 kennen elkaar nog maar 3 jaar maar wij wilden eerst elkaar ontdekken voordat we de echte stap durfde te zetten.

Nu het eind in zicht komt vind ik het steeds spannender worden.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!



Ik schrijf ook graag mee in dit topic Ik, 28 jaar, en mijn vriend, 31 jaar, zitten een beetje in de 'misschien september' fase. Als het aan mij ligt is het jaaaa! Mijn vriend is er nu over na aan het denken.. maar we hebben wel al besloten te stoppen met de pil (ik zit nu op dag 11 van mijn 1e cyclus na de pil :D).



Het lijkt me leuk ervaringen met jullie te delen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit het oude topic, wij hebben onze kinderwens even uitgesteld dus weten nog niet wanneer we gaan beginnen. Ik hoef dan ook niet weer in de tabel. Maar ik vind het wel erg leuk om hier nog mee te lezen en te praten.
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Veel nieuwelingen zie ik, hoe doen we dat met de tabel? (wie wel/niet)



Zwanger worden vanaf najaar 2014



Hier de link van ons oude topic.



Ik wil wel graag de gegevens ontvangen Deni Fijn dat je een nieuw topic met tabel hebt aangemaakt!



Zomermeiske, 24, geen AC, deze maand 2e ronde
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook wel mee doen.

begin eind januari 2015 willen we het spiraaltje laten verwijderen.

Ik 31 partner 34

op de vraag wie wel of niet ik ben pas vrij laat na het najaar dus als het te laat is dan hoef ik er niet perse in maar ga dit topic wel volgen. Leuk om alles te lezen. liefste zou ik nu wel willen maar we gaan nog eerst op vakantie kan mijn partner er ook nog aan wennen
Alle reacties Link kopieren
@Faye, leuk je weer te lezen! Wat fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was!

Ik snap je gevoelens omtrent het wel/niet zwanger zijn.. spannend en laat het maar over je heen komen zou ik zeggen.

Veel plezier op het kraambezoek morgen!



@Myrna, en? Test gedaan?



@Deni, dankjewel . Het klopt, ik ben toe aan een beetje rust. Ik ga deze week dan ook helemaal blokken en lekker met mijn lief genieten.

Ik hoop ook op een regelmatige cyclus voor je! Wat een geëmmer he, voor dat een beetje op de rit kan zijn allemaal.



@MD, ik gebruik p tracker, fijne app vind ik. We mogen komende week weer volop aan de gang, joehoe!



@Hybelkanin, wat leuk en spannend een 2e kindje! Hopelijk is het snel raak! Hoe is je vorige zwangerschap en bevalling verlopen?



@nijntje, leuk nog iemand voor een 2e kindje! Spannend hoor, wat voor AC gebruiken jullie nu nog? Wij zijn er al vanaf gestapt, zoals je in het vorige topic kan lezen zijn veel van ons toch 'stiekem' eerder begonnen haha.



@Iscreampeach, welkom hier. Spannnende tijd he?



@Sphinxcat, leuk een 'oudere' moeder, wat knap dat jullie hebben gewacht. Hopelijk is het straks snel raak



@Clary, leuk hoor. Wat zijn de afwegingen van je vriend om nog te wachten?



@Hier, ik ben een beetje van de teleurstelling van mijn scriptie bekomen. Ik weet wat er gebeuren moet en ga straks vol goede moed weer verder! Eerst lekker een week weg en bezig met onze 2e ronde. Ook spannend.

En wie weet gaan we per september ongeveer verhuizen! We kunnen hoogstwaarschijnlijk rond die tijd een heel mooi huis betrekken. Wel vrij duur maar goed, ik hoop dan ook lekker veel te gaan werken in die tijd.

Wat is het lekker weer he? Wij willen er morgen lekker even uit met z'n tweetjes in de buurt, maar even kijken hoe of wat.

Nog meer dames met leuke plannen?
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij hoeft de tabel niet hoor. Ik vind het alleen leuk om hier mijn ervaringen en evt frustraties kwijt te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
@ zomermeiske ik hoop met je mee. Maar we zullen het zien. Ik was de liefde van m'n leven niet eerder tegen gekomen en toen ik hem ontmoette durfde ik niet zo goed. Vandaar dat we nu de knoop doorgehakt hebben. Wij hebben beide het gevoel van nu of nooit.
Alle reacties Link kopieren
Sphinxcat, dat heb ik ook, ik hoef niet perse in een tabel, maar vind het wel fijn om erover te praten. Ik woon in het buitenland en geen van mijn vriendinnen hebben kinderen. Dan is dit een handig forum om alles kwijt te kunnen wat mijn partner niet wil aanhoren:D



Ik had zwangerschapsdiabetes, onder controle met een dieet. De kans is vrijwel 100% dat ik dat bij een volgende zwangerschap weer heb. Echter weet ik hoe ik dat onder controle kan houden. Bovendien ben ik nu 10 kilo lichter dan bij de start van de vorige zwangerschap en zit nu bijna op bmi van 25. Zelf zie ik het niet als een probleem en mijn huisarts ook niet.



Zijn jullie allemaal al begonnen met foliumzuur? Ik al wel weer. Ik slik de komende twee maanden nog de minipil, ivm borstvoeding, en daarna zien we wel!



Mijn bevalling was ingeleid en duurde vier dagen en eindigde met de vacuumpomp en een knip, maar ik zou het zo weer doen!
Alle reacties Link kopieren
Zomermeiske, is het ook jouw tweede? Hoe oud is de eerste?

En Nijntje, hoe oud is jouw kind?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Nieuw topic! Leuk



Ik zal hier zo af en toe nog even komen posten en meelezen doe ik sowieso, maar ik schrijf nu mee in het zwanger worden na miskraam in juni topic. En aangezien hier ook veel meiden zijn die pas in het najaar gaan beginnen heb ik het gevoel hier niet meer echt bij te passen!



Maar als jullie het goed vinden breek ik hier zo af en toe nog wel even in.



Hier gaat alles wel redelijk. Symptomen nemen nu rap af. Buikpijn en bloedverlies van de curettage gelukkig ook. We gaan vol goede moed weer verder (over een tijdje).. Voor nu hou ik me vast aan de gedachte dat dit kindje niet gezond was en nooit geboren had kunnen worden, hoe verdrietig dat ook voor ons is.



Liefs
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties al leuk nieuwe dames erbij..



@Zomermeiske, als het goed is heb je een berichtje in je inbox

Heerlijk hoor je weekje weg.. ik hoop echt dat het je lukt om even je hoofd op 0 te zetten ..

Klinkt goed, verhuizen naar een mooie woning.. :D Duur is niet erg, zolang je niet krom hoeft te liggen aan het einde van de maand is het toch prima ;).. Lijkt mij dan.. EN je scriptie komt ook vast en zeker in orde !



Het is zeker een geëmmer met mn cyclus.. hier wil manlief het in de vakantie al proberen ipv wachten tot september.. Dus we zullen het mss wel eerder gaan beleven.



@Hybelkanin , super zeg de -10 kilo !

Klinkt heftig je bevalling.. maar dat zegt niets over hoe de volgende zal gaan ;) Wel spannend een tweede kindje.. 2 kleine kids straks om je heen.. gezellig :D



Wat leuk @iscreampeach... :D blijft spannend om de stap te zetten..



@Sphinxcat , het is toch fijn dat jullie dan nu toch de stap samen maken.. Het is niet niks.. :D



@Faye ; gezellig dat je mee blijft kletsen.. jullie weten zelf het beste wanneer het voor jullie de tijd is om "te beginnen".
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vorige topic gemist, ik begrijp dat er al één en ander gebeurd is? Excuses als mijn vragen dan verkeerd zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven