Zwanger worden vanaf najaar 2014 - Nieuw

03-07-2014 11:07 2543 berichten
TABEL IS VOL :-)



Een topic voor de dames met een zwangerschapswens die zijn gestart in het najaar van 2014.



Gezelligheid ten top!

(angel, winterteen, boulu, dootjenootje; je bent uit de tabel, mocht je er weer in willen staan, laat maar weten)



NaamLeeftijdBegonnen? NOD? BijzonderhedenFreexx25 / 27 2 mrt 1e kindje, 6e/7e ronde ourea 31 / 34 +- 18-2 4e ronde; 1e kind, 38-34-32-31-44 Deni308 25 / 28 - 22-02 gezondheid man nu even op plaats 1.



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Uitgerekend?Bijzonderheden? Ponny 26 / 27Uitgerekend 2 april '15 Eerste kindje, dochter EvaViva32 Uitgerekend 28 mei 2015 Eerste kindje, zoon bibi86 28 / 31 Uitgerekend 14 juni 2015 / 13 november klopt, 11 december afspraak VK, 20 december geslachtsecho Eerste kindje, zoon Saraa 28 /31 Uitgerekend 27 juni 2015 / 11 november 1e echo Tweede kindje Sofietje8331 / 30 Uitgerekend 23 juli Eerste kindje Pien198727 / 29 27 september 2015 positief in ronde 6; eerste kindje Winterteen 27/31 23 september 2015 Eerste kindje! Woehoee! Myrna1504 22 / 23 10-2015 6-9 een MK gehad Zomermeiske 25 / 33 22-10-2015 positief in ronde 9, eerste kindje! Deb84 31 / 34 04-11-2015 positief in ronde 1, eerste kindje!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.61% gewijzigd
@bibi: laat je wat weten hier? Ben super benieuwd haha.



@ponny: morgen trouwen, wauw! Geniet er van!! En hoop op een beetje mooi weer (iig lekker droog)

Succes met je kapsel!
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,



Ik heb het zó druk op het werk (kerstdrukte komt er weer aan, bloemist).. Wel gelezen maar even niet gereageerd, excuus daarvoor! Moet eerlijk bekennen dat ik het 'zwanger worden' een beetje los probeer te laten.. Maar wat een gezelligheid hier, echt fijn dat we zoveel met elkaar kunnen en mogen delen, dank daarvoor (L)



Allereerst, Sofie! Wat een dubbel nieuws.. Maar proficiat wat geweldig, weer iemand die onder naar de tabel mag :)! Hopelijk elke maand iemand! Hoe gaat het met je? En met je vader? Sterkte ermee..



Ponny, fijn die goede echo! Ben zo blij voor je! Ik wens je een hele fijne dag morgen, geniet in volle teugen!



Dootje, sterkte!



Sara, ik hoop dat je je snel beter voelt, echt zo rot voor je zeg! Hopelijk vergeet je alles als er over een paar maanden een prachtig kindje in je armen ligt



Angel, voel je je weer wat beter? Knap dat je afgebouwd bent hoor! Zet 'm op!



Bibi, hoe was de echo? Alles goed?



Ourea en zomermeiske, spannend, ik duim voor jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
De echo ging helemaal goed! Het hartje klopt en ben zelfs iets verder dan verwacht!

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Zal morgen uitgebreider reageren!
Wat fijn Bibi, echt super!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



@Sofietje: Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Eindelijk weer iemand erbij!



@Bibi: Wat fijn dat de echo goed was!! Moet een hele opluchting zijn. Geniet ervan.



Ik heb even een snelle reactie gezien op het belangrijkste nieuws zoals jullie zien ;).

Ik heb besloten dat ik hier ga stoppen met meeschrijven. Misschien zelfs wel meelezen. Gisteren ben ik een beetje ingestort. Ik ben zo bang dat mijn droom (=kinderen) niet uitkomt. Niks wijst erop dat ik binnenkort ongesteld ga worden en heb ook 0,0 klachten na de pil. Ten eerste ben ik bang dat we in de medische molen terecht komen, voor mijn gevoel kan het bijna niet anders. Maar daarna de angst dat het überhaupt niet gaat lukken.

Afgelopen week kon ik helemaal niet meer loslaten: minder concentratie op werk, nergens meer zin in, enz. Heb gisteren heel veel gehuild. Het is de angst die me overheerst.

Ik merk dat het tussen mij en m'n vriend ook lastig is, hij is superlief en steunt me heel erg, maar hij staat er wel anders in dan ik. Zijn idee is om het zwanger worden nu helemaal los te laten en pas in na maart (onze vakantie) weer actief te beginnen. Even de focus op andere dingen. Ergens vind ik dat hij gelijk heeft en weet ik dat dat het beste is, maar ik vind het zo erg moeilijk!! Ik was zo blij al te gaan starten en nu wordt het gewoon een half jaar later. Ik vind het ook lastig dat ik het met niemand kan delen.

Nou ja, ik zal vast hier nog wel eens komen spieken (als ik eraan toe ben) en ik wens jullie allemaal hele vruchtbare maanden toe en voor de zwangeren: geniet!!
Allereerst even bibi, wat een super goed nieuws en lijkt mij zo gaaf om het hartje te horen, geniet er maar lekker van meid!



Jeetje Boulu, ik kan het verdriet gewoon lezen in je tekst. Wat lijkt mij jou situatie moeilijk.

Ik heb eigenlijk geen advies voor je alleen dat het echt vaker voorkomt hoor dat meiden maanden wachten op hun eerste ongesteldheid.

Ik heb iig 2 vriendinnen en nog een kennis die maandenlang moest wachten en daarna vrijwel direct zwanger. Tuurlijk zegt dit niks over jou maar het komt dus echt voor.

Misschien heeft je vriend gelijk en als jullie er minder mee bezig zijn dat je ongesteldheid sneller op gang komt.

Als jou gevoel zegt even minder of helemaal niet op het forum dan gewoon doen, even aan jezelf denken nu. En stel je ongesteldheid komt door dan ben je uiteraard hier en ook het andere topic weer meer dan welkom. Houd je sterk meid
Alle reacties Link kopieren
@bibi: van harte gefeliciteerd met de goede echo!!



@boulu: ik kan me het goed voorstellen dat dit je verdrietig maakt. Ik ben na het verwijderen van mijn spiraal ook maanden niet ongesteld geweest, en opeens was ik zwanger.. Toen de druk er totaal af was en ik er niet mee bezig was.. Dit zegt natuurlijk niks over jou maar ik hoop wel dat je een klein beetje vertrouwen krijgt in dat er ook veel verhalen zijn dat het wel goed loopt..

Ik weet niet of je van Nick en Simon houdt, maar hun liedje: de laatste dans heeft erg veel impact en steun geleverd op het moment van de MK doordat de tekst erg raak bij me binnen kwam.



Heel veel sterkte de komende maanden en ik hoop je snel weer terug te zien!!
Alle reacties Link kopieren
@ Boulu: een hele dikke knuffel voor jou. Denk goed aan jezelf. Ik hoop dat jij en je vriend toch heel erg gaan genieten van jullie mooie reis straks en dat we over een tijdje goed nieuws van je mogen horen.



@ hier: Nog niet helemaal bijgekomen van gisteravond. Ik was echt ontzettend zenuwachtig. Eerst kreeg ik een uitwendige echo. En na even zoeken (dat duurt dan 3 seconden, maar voelt als een jaar) was de baby zichtbaar in beeld. Het duurde even voordat ik zelf ook het hartje kon zien kloppen maar de echoscopiste zag het meteen. Ze drukte wel hard op mijn buik met dat ding zeg.

Daarna kreeg ik ook nog een inwendige echo omdat het voor de 10 weken was en ze dan beter kunnen meten hoe ver je bent. Ik zag hier vooraf wel echt tegenop en voelde ook echt wel even oncomfortabel toen ik daar halfnaakt op die tafel lag. Het inbrengen deed overigens helemaal geen pijn en het hele idee was vervelender dan de handeling zelf. Ook tijdens de inwendige echo was alles goed. De echoscopiste zei steeds, kijk dat is het neusje en dat is het kaakje, maar ik zag eigenlijk alleen maar een grote vlek met een kloppend hartje. Tijdens het meten kwam ze er achter dat ik al 9+4 ben dus mijn uitgerekende datum is nu 14 juni, 3 dagen eerder dan we dachten. We hebben 2 fototjes meegekregen en zelf een filmpje gemaakt van het hartje.



Daarna bij de vk onze hele familiehistorie doorgesproken en besloten om geen testen te laten uitvoeren op syndroom van down. Verder bloeddruk gemeten (was goed) en bloed geprikt (krijg ik over een week de uitslag van)



Wij (vooral ik) vinden trouwens de tijd tussen de 9 weken en 20 weken echo te lang duren, dus hebben een echo ingepland op 20 december, de dag voor we op vakantie gaan. Ben dan 14+6 dus waarschijnlijk kunnen ze dan het geslacht al zien!



Allemaal nog sterkte met de laatste paar uurtjes werken en alvast een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
@bibi Wat geweldig dat de echo goed was! Aha, 9 weken al! :-).

Hé maar je krijgt toch ook altijd nog een echo rond de 12 weken? Je hoeft niet te wachten tot de 20 weken hoor, toch?

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was en er nog even van moet bijkomen allemaal, had ik ook.

En die zwarte vlek wordt bij de volgende echo een stuk duidelijker :D.

Fijn dat de inwendige echo je meeviel. Je voelt er eigenlijk weinig van he?



@boulu Vervelend om te lezen hoe verdrietig je je voelt.

Is het niet een tussenweg om tot jullie reis wel gewoon te blijven proberen maar dan zonder te veel druk/ermee bezig te zijn? Dus gewoon zonder AC vrijen want je weet maar nooit? Maar niet bewust op bepaalde dagen sex enzo?

Nou ja, je moet doen wat voor jou het beste voelt. En hoewel het jammer voor ons is, als je even met het forum wilt stoppen, moet je dat zeker doen.

Probeer niet te veel te wanhopen, je cyclus kan echt nog wel vanzelf op gang komen en anders zijn er veel relatief eenvoudige medische mogelijkheden (om een eisprong op te wekken), al wil je daar nu natuurlijk nog niet aan denken.

Hopelijk tot snel en veel sterkte meid!



@free Succes met de drukte op je werk!!



@sofietje Leuk dat je vriend zo uitbundig reageerde haha.



Mijn verloskundige zei dat ik, zeker de eerste maanden, gerust door kan gaan met mijn (fanatieke) sporten zoals ik altijd al deed. De buikspieroefeningen tijdens de groepslesjes deed ik inderdaad maar een beetje half mee (bleef vooral veel liggen op mijn matje haha), als dat iemand anders al opviel dachten ze vast dat ik er gewoon geen zin in had ;). Tot nu toe merk ik geen verschil bij het sporten, kan alles nog gewoon meedoen. Kan me voorstellen dat ik wat minder heftig ga springen enzo als ik een buik krijg.

Je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets mis gaat doordat je sport .



@ourea en zomermeiske Grappig dat jullie zo vooruit rekenen met 'wanneer zwanger en wanneer dan vertellen', deed ik ook ;). Had zelf ook altijd gehoopt dat ik het blijde nieuws met Sinterklaas of kerst kon brengen. Hoop ik voor jullie ook! Als je echt heel pril zwanger zou zijn met kerst, zou ik òf het maar eerlijk vertellen tegen je close familie òf een antibiotica kuurtje o.i.d. veinzen. (Om alcohol e.d. te mijden.)
Alle reacties Link kopieren
@Deb, lief van je! Inderdaad wel weer spannend..

Leuk die zwangerschapstesten! Je kan ze inderdaad maar in huis hebben haha.



@Eva, dat hoop ik ook! En die ronde overslaan gaan we inderdaad maar niet doen, vond vriendlief ook niet zo'n goed idee haha



@Ponny, wat fijn de 20 weken echo! En vandaag jullie grote dag!! Geniet ervan meis

Ps, gelukt met het kapsel? Je ziet er vast prachtig uit!



@Bibi, dat is ook wel weer zo.. vind alleen vertellen bij 5 weken wel heel erg vroeg. Ach ja, delen in vreugde is ook wel weer leuk Wat fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd



@Ourea, ja erg he... ik bereken(de) per maand ook de eventuele uitgerekende datum enzo. Ga ik ook niet meer doen nu. Het rekenen qua vertellen doe ik nu alleen met de feestdagen in het vooruitzicht, dat lijkt me gewoon zo super leuk! Zou jij het dan al vertellen met de kerst? Of veins je een blaasontsteking? Haha.

Toen ik laatst eens een colaatje ipv een roseetje nam dacht mijn moeder er al het hare van, pff, wordt nog wat!



@Sofietje, wat super fijn dat je man onverwachts eerder thuis was! Alsof het zo moest zijn! Geniet van dit gevoel..



@Winterteen, klinkt als een heel drukke tijd.. denk je om jezelf?



@Freexx, wauw! Leuk beroep zeg Ook goed dat je probeert los te laten.. het is soms moeilijk dat merk ik ook, maar het gaat deze maand echt goed. Ik denk er ook aan dat we het ook fijn hebben zonder een kindje. Het zou een zeer welkome aanvulling zijn op ons leuke leven maar ons geluk hangt er niet vanaf.

Dank voor het duimen lieve Freexx!



@Boulu, ach meis.. :( Jouw bericht laat maar weer eens zien dat dit zo'n spannend en onzeker tijd is waarin je tussen hoop en vrees leeft. Ik wens je echt het állerbeste toe en ik hoop natuurlijk dat je snel en zonder medische molen zwanger zal raken. Doe vooral wat goed voelt voor jou en je vriend.. en onthoud, de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest. Een hele dikke knuffel voor jou, hou je taai lieve Boulu!

Oja, aanhaken, meeschrijven, meelezen whatever..kan en mag altijd!!



@Hier, een gezellig druk weekend voor de boeg! Veel zin in, jullie nog leuke plannen?

Ondertussen nog steeds zeeer pijnlijke borsten en steken in mijn onderbuik.. maar zoals gezegd dat heb ik iedere maand dus dat zegt niks. Meestal heb ik een paar dagen voor de menstruatie al wat licht bloedverlies en dat heb ik tot nu toe niet.

Vorige maanden duurde het wachten op de NOD ook altijd zó lang en ging ik van die vroege testen doen, vanaf nu doe ik dat niet meer. Ik wacht tot mijn NOD en als ik dan niet ongesteld ben ga ik pas testen.. Ik moet zeggen het lukt aardig, dat los laten.

Fijn weekend lieve Vivameiskes!
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
@zomermeiske Wat een vrolijke post van jou . Jij ook fijn weekend! En voor iedereen natuurlijk! :-)

Ik heb ook een weekend vol gezellige drukte voor de boeg, allemaal leuke bezoekjes. Ik ben heel blij dat ik niet zo'n zwangere ben die iedere avond al om 9 uur moe is, dat ik nog lekker energiek ben om alles te blijven doen!
Lieve meiden,



Ik moet noodgedwongen weer aan de pil beginnen.. Gister te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd😔 ik had het zo enorm naar mijn zin maar wegens bezuinigingen kunnen ze me niet houden.. Dit kon er ook nog wel bij.. Heel veel succes voor jullie allemaal! Dat er maar gezonde kindjes geboren mogen worden!!!!
Och, dootje wat verschrikkelijk zeg. Wat een tegenslagen :( heb je wel zicht op iets anders? Vreselijk zo onzeker zeg!



boulu, ik snap je wel hoor. Even afstand nemen is wel goed misschien. Hoop dat je menstruatie gauw komt en je snel zwanger raakt!



Bibi, klinkt geweldig leuk die echo haha! Lijkt me wel bijzonder hoor! En idd ik dacht ook bij 12 weken weer een echo? Misschien loopt het overal anders.



Eva, ja ik ga morgen weer lekker sporten! Moet dat maar een beetje loslaten idd.... Voel me verder overigens ook fit en energiek, alleen die stéken, bah!



Zomermeiske, dat had ik dus ook die borsten en steken, én in een maand waar ik alles beetje los had gelaten, want ging er vanuit dat het nix werd. Wil je geen valse hoop geven, maar wie weet... Duim voor je!



Hier: nog geen bloed gelukkig. Elke keer wel opgelucht als ik naar de wc ga haha. En wel die nare steken, maar dan weet ik iig dat het er nog zit ;). Over 2 dagen weer testen! Volgens internet komt 25 juli de baby...

M'n vader wordt trouwens al over 1,5 week geopereerd, dan weten we daarna hopelijk snel meer. Hij en m'n moeder zijn er erg nuchter onder, gelukkig. En binnenkort dit nieuws, nou dat moet dan toch wel goedkomen?
@bibi: jee wat super dat je echo goed ging. een inwendige echo lijkt mij ook op het eerste gezicht pijnlijk maar fijn te horen dat je daar niks aan voelt. :-) geniet van je vlek met hartje :D en lekker dat je voor je vakantie nog een nieuwe echo kan krijgen. Maar idd wat eva zegt, ik dacht dat een 12 wk echo standaard was?



@boulu: ach meis wat vervelend dat je je zo zorgen maakt. Ik snap heel goed dat je wat afstand wil nemen en wellicht kan je je in het voorjaar (of eerder!) aansluiten bij een nieuwe groep als je je daar beter bij voelt. Hier komen buurten mag natuurlijk ook en ik hoop dat je ongesteldheid snel komt! Laat je het ons weten als het zover is?



@eva&zomermeiske: hihi de eventuele uitgerekende datum heb ik ook vorige maand opgezocht, wat beschamend eigenlijk.

En ja, iets veinzen zat ik ook aan te denken maar ik heb het idee dat dat dan zoo duidelijk is…. :o haha nou ja eerst maar eens van die eisprong gebruik maken fijn weekend! wat ga je allemaal doen? ik ga met vriendin iets leuks doen en naar de bios. en vanavond lekker met vriend hangen op de bank. :-)



@dootje: oh nee wat een naar nieuws :( balen dat je weg moet op een werkplek die je zo leuk vindt wat jammer dat je nu je met vriend jullie plannen in de ijskast moeten zetten. nu wordt t opeens rustig hier!
quote:sofietje83 schreef op 14 november 2014 @ 17:51:



M'n vader wordt trouwens al over 1,5 week geopereerd, dan weten we daarna hopelijk snel meer. Hij en m'n moeder zijn er erg nuchter onder, gelukkig. En binnenkort dit nieuws, nou dat moet dan toch wel goedkomen?gelukkig snel een operatie, en dan kijken hoe verder. fijn dat je ouders er samen hetzelfde instaan,

sterkte sofietje!
Alle reacties Link kopieren
@deb: balen meis!! Hoop dat je snel iets anders vindt!



@sofietje: wat fijn dat je vader zo snel geopereerd kan worden!

Geen bloed geeft moed he!
Alle reacties Link kopieren
Dootje
Alle reacties Link kopieren
Oh, zie nu dat ik @dootje bedoel ipv deb!
Hé wat leuk, ik sta onderaan vanmorgen getest, nog steeds positief en nog steeds geen bloed.... Gaat de goede kant op dus. Hoewel ik t wel spannend blijf vinden. Nog steeds enorme last van borsten, en van die steken. Had t ff gegoogled, het is bandenpijn. Vooral bij een onverwachte of snelle beweging krimp ik haast in elkaar. Vanmorgen wezen sporten, nou dat was het ook niet. De steken werden steeds erger. Heb t net aan vol kunnen houden. Hoop dat het snel over gaat want ik had me zo voorgenomen lekker actief te blijven. Anders maar gaan zwemmen, hoewel ik dat minder leuk vind.



Hoe is het verder met iedereen? Lekker weekend? Beetje jammer van het weer, blegh.

Winterteen, jij hebt nu toch ook zo'n beetje je NoD? Heb je al getest?
Alle reacties Link kopieren
Ach dootje toch.. Je krijgt wel alles tegelijk he? Maar is het niet handiger om het de komende periode met een condoom te doen? Dan hoef je daarna niet weer te ontpillen zeg maar?



En Boulu.. Jou snap ik ook heel goed. Ga inderdaad verder met je leven en neem wat afstand. Ik denk dat dat gezond is. Wel jammer natuurlijk en ik hoop voor je dat de ongesteldheid gauw komt. Succes met loslaten meis! Dikke ook voor jou!



Hier: ik reageer vanaf mijn telefoon dus een kort. Het lijkt her op dat ik ongesteld ben geworden. 2 dagen licht bruin bloedverlies, vandaag voor het eerst wat meer. Volgende ronde maar weer in dus!



Fijn van de goede echo trouwens!! Dat lijkt me altijd leuk
Alle reacties Link kopieren
@sofietje: wat fijn voor je meis! Kun je er wel een beetje van genieten of overheerst de angst?

Hoop dat de pijn in je borsten wel langzamerhand een beetje minder wordt.. Zodat je gewoon kunt blijven sporten.



@hier: nog geen steek verder.. Geen bloed, geen gevoel van zwangerschap. Ik hoopte dat door m'n MK het hele zooitje op gang was gekomen.. Helaas dus.. En kan t zomaar nog een aantal maanden duren voor ik ongesteld word..
Alle reacties Link kopieren
Sofie, ik heb je even naar onder gezet hihi! Nu word het echt he!



Ik heb komende week volgens de app m'n vruchtbare periode... Ga morgen even ovulatietesten kopen om te checken of de app het goed heeft.. Hier ook kakweer! Dus ga maar weer aan m'n surprise werken!



Fijne dag allemaal! x
Hallo dames! Wat is er weer veel geschreven!

@ Dootje: wat een rotnieuws! Veel sterkte!

@ Sophietje: Welkom in de onderste tabel! :-) En ga je wachten met vertellen aan je ouders tot na de eerste echo? Dat zal nu wel lastig zijn; ik neem aan dat je ze wat meer ziet dan normaal in deze moeilijke tijd?

@Zomermeiske: blijft toch spannend die paar dagen voor je NOD he... je hoopt van niet, maar als t dan toch moet komen dan het liefst zo snel mogelijk dan ben je er vanaf en kan je door voor een volgende ronde. Ik begrijp het helemaal. Zet m op :-)



@Hier: Afgelopen vrijdag zijn we getrouwd en het was geweldig! Heb echt zo'n mooie dag gehad. Mijn haar was prachtig opgestoken. Als verrassing hebben we van onze ouders een trouwauto en trouwfotograaf cadeau gekregen; ze vonden het anders wel erg kaal. Het was precies zoals we het wilden, dus die foto's en de auto waren ECHT een cadeau! Natuurlijk voelt het niet anders nu tussen ons, maar we hebben wel erg genoten. Het was perfect zo en we zijn heel blij dat we het precies hebben gedaan zoals we het wilden, een aanrader! Lekker nagenieten Met kerst willen we een paar dagen weg, maar dit gaan we pas op het laatste moment plannen gezien ik natuurlijk niet weet hoe ik me dan voel (hopelijk nog net zo goed).
Alle reacties Link kopieren
@Eva, klinkt gezellig! Ik hoop inderdaad dat ik ook wat energie over hou als ik zwanger ben!



@Dootje, ach lieve Dootje toch... wat vreselijk klote! :( Heb je het zien aankomen? Vind het echt heel erg rot voor jullie, heb je eindelijk besloten ervoor te gaan en dan krijg je dit op je pad. Bah! Ik hoop écht dat je heel snel een andere leuke baan vindt en dat jullie dan vlot voor hele lieve kindjes kunnen gaan!

Ik hoop je hier nog te lezen..



@Sofietje..wie weet! Stomme kwaaltjes ook ;) Wat fijn dat je vader zo snel geopereerd kan worden, dan weer naar de toekomst kijken..

Doe maar even rustig aan met het sporten .. misschien moet je lijf een beetje wennen aan deze nieuwe situatie?



@Ourea, leuk weekend gehad? Wij wel, heerlijk asociaal geshopt, had ik echt zin in! De kofferbak zat proppievol op de terug weg haha.



@Winterteen, toi toi toi op de komende ronde dan maar! Heb je een gezellig weekend gehad?



@Myrna, bah... dat wachten, soms zo slopend. Helemaal als het zo lang duurt! Ik duim voor je dat het snel op gang komt allemaal!



@Freexx, wat ben je aan het maken voor leuks? Voor het eerst ovulatietesten deze week? Spannend! Dat het maar een vruchtbaar weekje mag zijn



@Ponny, van harte gefeliciteerd vrouw! Klinkt als een súper dag! Fijn dat het helemaal was zoals jullie wensten. Lekker aan het nagenieten nu? Ik hoop dat je je met de kerst ook nog kiplekker voelt en er dan maar gezellig tussenuit samen!



@hier, zoals ik hierboven al schreef, heerlijk asociaal geshopt. Veel lekkere warme winterdingen gekocht dus kom maar op met dat koude weer

Vandaag gezellig met vriend in de stad geluncht en een filmpje gekeken thuis op de bank. Verder voel ik me nog steeds hetzelfde..pijnlijke borsten en steken in buik.. de aankondiging van de menstruatie door licht bruin/rood verlies blijft dit keer uit.. Ik verwacht niet teveel aangezien de menstruatie de vorige keer zo gek uit de lucht kwam vallen 4 dagen te vroeg. Dat is nu in ieder geval niet zo, aangezien ik dinsdag weer op 28 dagen zit dus dan NOD! Hoewel ik het flink van me af heb gezet wordt het langzaamaan toch weer spannend. Vannacht werd ik wakker en benauwde het me ineens enorm! Dat zwanger zijn..dat er een kind in je lijf zit voor 9 maanden, dat is toch een bizár iets?! Haha, vriend moest me wel gelijk geven maar heeft me ook gelijk gerust gesteld. Het lijkt me gewoon zo spannend als het echt zo is..

Herkennen jullie dit?
Erger je niet, verwonder je slechts.
Myrna, balen zeg! Dat wachten is niks! Hopelijk komt iig je menstruatie dan vlot op gang...



Ponny klinkt als een geweldige dag! Fijn dat jullie zo hebben genoten! En het voelt idd niet anders, maar tóch wel heel speciaal



Zomermeiske, dat klinkt lekker zeg al dat shoppen!!

En spannend inderdaad!!! Ga je dinsdag testen?

En ja ik herken wat je zegt! Ben net van de eerste schrik bekomen haha... Dat benauwde gevoel had ik ook, van tevoren ook wel, en de eerste paar dagen. Nu hoop ik vooral dat het goed gaat en lijkt het me leuk! Aan de bevalling wil ik nog niet denken... Maar kortom: volkomen normaal hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven