Zwanger worden vanaf najaar 2014 - Nieuw

03-07-2014 11:07 2543 berichten
TABEL IS VOL :-)



Een topic voor de dames met een zwangerschapswens die zijn gestart in het najaar van 2014.



Gezelligheid ten top!

(angel, winterteen, boulu, dootjenootje; je bent uit de tabel, mocht je er weer in willen staan, laat maar weten)



NaamLeeftijdBegonnen? NOD? BijzonderhedenFreexx25 / 27 2 mrt 1e kindje, 6e/7e ronde ourea 31 / 34 +- 18-2 4e ronde; 1e kind, 38-34-32-31-44 Deni308 25 / 28 - 22-02 gezondheid man nu even op plaats 1.



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Uitgerekend?Bijzonderheden? Ponny 26 / 27Uitgerekend 2 april '15 Eerste kindje, dochter EvaViva32 Uitgerekend 28 mei 2015 Eerste kindje, zoon bibi86 28 / 31 Uitgerekend 14 juni 2015 / 13 november klopt, 11 december afspraak VK, 20 december geslachtsecho Eerste kindje, zoon Saraa 28 /31 Uitgerekend 27 juni 2015 / 11 november 1e echo Tweede kindje Sofietje8331 / 30 Uitgerekend 23 juli Eerste kindje Pien198727 / 29 27 september 2015 positief in ronde 6; eerste kindje Winterteen 27/31 23 september 2015 Eerste kindje! Woehoee! Myrna1504 22 / 23 10-2015 6-9 een MK gehad Zomermeiske 25 / 33 22-10-2015 positief in ronde 9, eerste kindje! Deb84 31 / 34 04-11-2015 positief in ronde 1, eerste kindje!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ sofietje: ach toch... ik snap je tweeslachtigheid. Het is dubbel. Wel rot dat het uitgezaaid is, maar fijn dat het wss voor een bepaalde periode onder controle te houden is. Geniet van de tijd die samen hebt, dat is het belangrijkste.



Ik heb gisteren afscheid genomenv an mijn oma, was erg zwaar. Het ging al tijden slecht, maar haar laatste uren zijn nu echt aangebroken. Altijd rot en heftig en alles van het leven schiet dan weer door je hoofd.



@ zomermeiske: Helaasss... Zuiden van het land



@ pien: ik duim voor je werk!



@ hier qua werk: ik heb die 3e dag meteen rond maart en die 4e dag kan wel eens eeN jaar op zich laten wachten. Maar goed, op zich zou dat heel mooi kunnen samenvallen met een baby natuurlijk. Als die laatste zich binnenkort nou eens aandient tenminste :-)
Alle reacties Link kopieren
@Winterteen: heftig zeg, afscheid nemen.. Heel veel sterkte!!

Wel lekker dat je 3 dagen kan gaan werken!!
Alle reacties Link kopieren
@winterteen Sterkte met je oma! :(
Alle reacties Link kopieren
@Sofietje: zo'n boodschap komt altijd heel hard aan. Sterkte.



@Winterteen: Ook voor jou sterkte. Verdrietige periode dit!



@Hier: Echo was vanmorgen super! We hebben een prachtig mini mensje gezien. Hij/zij begon al te bewegen. Ben ruim negen weken!

Ik kom later iets uitgebreider terug hoor. Morgen ofzo
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames!

Mijn oma is vanmiddag overleden. Ik ben blij dat ik afscheid heb kunnen nemen en het is goed zo.



Saraa: fijn van de echo zeg! Geniet maar van het goede nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd winterteen. Heel veel sterkte de komende tijd.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd winterteen..



@ponny wat een rot periode zeg met je baan... het is altijd rot.. maar nu toch ietsje meer..



@sofietje... wat een dubbel gevoel moet dat inderdaad geven.. wel fijn dat ze het nu goed onder controle kunnen houden.. dat het nog lang goed mag blijven gaan en dat hij inderdaad nog mag genieten van jullie kleine !!



@saraa... wat mooi zeg !! Wat moet dat toch bijzonder zijn om te zien...



@ourea.. spannende week voor je !!



@zomermeiske... wie weet inderdaad :D volgens de app is mijn nod rond 13-12.. dus dan zal ik nu rond mijn vruchtbare dagen zitten..

Wat goed van je vriend dat hij zo positief is ;) hoop dat het voor jou ook snel raak is!
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Winterteen
Alle reacties Link kopieren
@winterteen: gecondoleerd!



@saraa: wat fijn dat je een goede echo heb gehad!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames!



Hier ligt mijn NOD ook rond 13 december, spannend dus!
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Winterteen... X
Alle reacties Link kopieren
Ponny wat vreselijk! Wanneer weet je meer?Ik ga ook even duimen. Hoe zeker is het dat je eruit moet? Hoe zijn de baankansen in de branche waar je werkt?



Goed nieuws Sara :-) Hoe voel je je nu?



Sofie, goed en slecht nieuws. Het is dan moeilijk om er een gevoel aan te koppelen. Dat herken ik mijn opa, hij was erg ziek, maar er waren genoeg dingen die konden helpen om het iets beter te maken. Wat ik heel prettig vond was hoe hij erin stond; oprecht blij en ging ervoor dat gaf mij houvast hoe ik ermee kon omgaan.



Zomermeiske goed dat je het kan los laten. Knap dat je dat kan. Ik heb zo mijn tijden dat het goed lukt en op andere momenten juist helemaal niet. Nu gaat het wel goed.



Mooie dag meiden.
Gecondoleerd Winterteen. Sterkte!



@saraa: Fijn dat je echo goed was!



@sofie: Wat zal jij in een rollercoaster zitten zeg, ene kant natuurlijk erg verdrietig wat er met je vader aan de hand is maar gelukkig kunnen ze er iets mee, andere kant ben je zwanger.

Hopelijk krijgt je vader een super boost van jullie mooie nieuws.



Zoo begint wel echt een stuk kouder te worden he meiden?

Ga het weekend maar m'n winterbandjes erop laten zetten.
Gecondoleerd winterteen



@saraaa, gefeliciteerd met jullie mooie echo, 9 wk alweer wow
Ha meiden, hier ben ik weer even! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!



Als eerste, winterteen, gecondoleerd! Fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen, maar blijft natuurlijk heel verdrietig!



Voor veel dames spannende tijden lees ik, duim voor positieve testen!



Zomermeiske hoe is het nu met jou? (Ik ken denk ik overigens zeker 5 stellen waarbij het langer heeft geduurd hoor, 1 tot 2 jaar en die zijn allemaal op de natuurlijke manier zwanger geworden. Dat zegt niets over jou natuurlijk, maar houd de moed er in! Zo gek is het niet dat het even duurt )!



Ponny echt balen van je baan, dat kun je nu al helemaal niet gebruiken! Wanneer weet je meer?



Hier: We staan er allemaal wel vrij nuchter in hoor. Maar soms heb ik gewoon even een moment waarop ik denk houdt het dan nooit op. Moeder 2 jaar lang ziek geweest, gaat nu wel beter maar nog niet optimaal. 2 jaar geleden ook zwager verloren bij ongeluk (was pas 28) en nu dít weer! Maar dan is het even janken en dan kan ik t wel weer relativeren, dat verdriet er soms bij hoort en er ook genoeg mooie dingen zijn om van te genieten!



Verder nog steeds wel moe maar ook gewoon niet fit, dus wellicht een aankomend griepje? Maar een beetje rustig aan doen!
Alle reacties Link kopieren
@winterteen Gecondoleerd :(.



@sofietje Hopelijk word je niet ziek!!



@sara Geweldig, 9 weken zwanger en een mooie echo gezien. Voel je je redelijk gerust erover inmiddels?



@deb Ja koud he! Ik heb de winterbanden ook al op de auto.

Brr... beetje gênant probleem dit, maar ik merk dat ik sinds ik zwanger ben erg gevoelige borsten heb. Als ik het koud heb dan zijn mijn tepels echt super pijnlijk. Iemand herkenning of tips hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
@sofie: jeetje, dat is niet niks! Hoop voor je dat het nu rustiger wordt met sterfgevallen!! En ik hoop ook dat je niet ziek wordt!



@Eva: toen ik zwanger was had ik ook onwijs gevoelige borsten en tepels. Manlief mocht er ook bijna niet aanzitten. Het zijn de melkklieren die gaan groeien. Ik herken het dus gelijk!



@hier: vandaag een beetje een weeïg gevoel.. Kan t niet zo goed plaatsen maar weinig trek, met lunch zelfs tegen misselijk aan, veel steekjes, hoofdpijn.. Zal t psychisch zijn? Als m'n eisprong van t weekend is geweest dan is t toch veel te vroeg al iets te voelen?
Alle reacties Link kopieren
@ saraa: wat fijn dat t beter gaat en gefeliciteerd met de goede echo.

Voedingskussen heb ik al. Dat helpt wel iets maar blijf toch elke nacht tegen 4 uur wakker worden.



@ deni: gefeliciteerd met je gehaalde examen e succes met je her. Disney is altijd leuk. Hoop er over een aantal jaar met ons kindje heen te kunnen gaan!



@ hybelkanin: dat is vast fijn voor je nachtrust dat je zoontje minder vaak drinkt!



@ eva: ja het is er ver. In totaal 19 uur onderweg. Maar dan zien we ook mijn broer (die woont daar) en dan gaan we aan hem ook het grote nieuws vertellen.



@ ourea: mijn ouders zijn op bezoek bij mijn broer. Ze maken volgens mij nog wel een uitstapje naar Japan maar verder blijven ze zo veel mogelijk bij mijn broer in de buurt.

Over de onzekerheid praten is lastig, iedereen zegt alleen maar de hele tijd dat het vast wel goed komt en dat komt nu gewoon even niet zo binnen.



@ ponny: wat een rotsituatie. Maar ze mogen je toch niet ontslaan als je zwanger bent? En op welke termijn moet je er dan uit? Als dat binnen 10 weken is van je uitgerekende datum, moeten ze sowieso je zwangerschapsverlof betalen. Ik zou als ik jou was langs het uwv gaan en je even goed laten voorlichten.



@ sofietje: kan me voorstellen dat het dubbel is. Hopelijk gaat het nog jaren goed!



@ zomermeiske: Klinkt als een leuke, maar drukke baan!



@ winterteen: gecondoleerd meis.



@ zwangerschapskleding: ik heb maandagavond via marktplaats een hele zooi kleding gekocht. 4 broeken, 8 shirtjes en een jurk. Ik slaap sinds die tijd ook in de zwangerschapsjoggingbroek en dat stukje extra om mijn buik vind ik toch wel heel fijn. Buiten huis heb ik het nog niet aangehad. Denk dat iedereen het dan meteen ziet.



@ hier: vanwege de stress en onzekerheid gisteren toch maar even de vk gebeld en kan vanmiddag langskomen voor een extra controle. Ik hoop echt heel erg dat ze het hartje kunnen horen, dan is dat in ieder geval 1 zorg minder.

We zijn inmiddels eerste op een huurwoning (goedkoop en ruim, maar helaas wel 2 hoog en zonder lift, maar goed beter dan dakloos zijn). Het lastige is dat we daardoor niet meer mogen kijken bij de bezichtiging van vanmiddag en ook niet bij die van maandag. Als je eerste staat wordt je account geblokkeerd. Maar goed we kunnen pas woensdag gaan kijken bij de woning waar we eerste staan. Dus hopelijk valt die niet heel erg tegen en dan zouden we daar rond 9 december in kunnen. Vanaf dit weekend wordt het dan gewoon kamperen bij een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
@bibi Oh leuk dat je ook je broer zult zien dan! Die weet het grote nieuws dus ook nog niet?!

Wat fijn dat je vanmiddag bij de verloskundige langs mag voor een extra controle! Ze zullen vast wel het hartje kunnen horen.

Sterkte met het verder zoeken naar een woning... En vanaf a.s. weekend bij een vriendin logeren dus, jeetje het is wat he. Waar hebben jullie je spullen nu dan staan?



@myrna Het is inderdaad nog te vroeg om iets te voelen lijkt me, een paar dagen na je eisprong... Kun je niet 'gewoon' een beetje misselijk/ziekjes zijn?
Alle reacties Link kopieren
@ eva: Mijn broer weet het inderdaad nog niet. Mijn ouders houden het nog even geheim. Mijn moeder mailde dat hij er wel naar vroeg, hij wil erg graag oom worden, maar ze heeft gezegd dat ze nog niets gehoord heeft.

Van onze spullen staat het meeste in opslag of bij mijn ouders. Alle kleding zit in koffers en we hebben een aantal kratten met spullen. Zaterdag gaan we de laatst dozen naar de opslag brengen en dan zondag de koffers en kratten naar de vriendin.

Kijk erg uit naar de afspraak vanmiddag maar ben er ook wel een beetje zenuwachtig voor.
Jeetje Bibi wat een gedoe zeg met verhuizen! Hopelijk is het huisje wat en hebben jullie straks lekker een vast (tijdelijk) plekje. En leuk om het je broer straks te vertellen!



Myrna, misschien idd nog wat vroeg. Maar ik heb wel gelezen dat vrouwen het soms ook heel vroeg kunnen voelen. Tja, je psyche houdt je misschien voor de gek omdat je graag wilt, ik was er steeds van overtuigd van alles te voelen. Nog even spannend! Wanneer is je NoD?



Eva, dat van die tepels herken ik niet maar wel extreem gevoelige borsten... Ze zijn echt zwaar ook en pijnlijk. Ik kan njet te snel de trap af rennen zonder ze vast te houden zeg maar ;) hoe is het verder met je? Laatst was je wat misselijk, is dat weg?



Hier, voel me hondsberoerd. Ik hoop van harte dat dit een griepje is en met een paar dagen weg. Ik ben nu ook ziek thuis. Moe, slap, duizelig, geen eetlust. Vanmorgen beschuitje gegeten die kwam half weer omhoog (sorry voor de onsmakelijke details). Koffie smaakt me niet, bah! Terwijl ik die 2 kopjes die ik nog mocht van mezelf elke dag met smaak naar binnen werkte. Krijg van alle kanten berichtjes, mensen die zich zorgen maken ( is het geen stress? Ijzertekort? Op de sportschool hadden ze al gevraagd aan een vriendin waarom ik er al zo lang niet was. Ik vind het lastig hoor, voel me zo'n leugenaar haha, al die smoesjes steeds! Naja, over een aantal weken als we het kunnen vertellen zal het kwartje wel gaan vallen ).
Alle reacties Link kopieren
@bibi Haha leuk, dan zal je broer heel blij zijn als jullie het vertellen!

Succes vanmiddag!



@sofietje Haha, ik zie je al rennend je borsten vasthouden :D. Maar wel vervelend dat zware pijnlijke gevoel!

Ik ben niet meer misselijk geweest nee, dank je!

Rot zeg, dat je je zo slecht voelt. Ik hoop het ook (of nou ja) dat het de griep is en snel over!! Beterschap!
@bibi: ben je gerustgesteld met een mooie echo??
Alle reacties Link kopieren
hello lady's

Ik ben weer boven water



@Bibi vervelend dat je zo slecht slaapt. Hopelijk gaat het snel beter en heeft de vk je gerust kunnen stellen.



@sofietje beterschap hopelijk knap je snel op.



@myrna of het psychisch is of niet maar ik hoop voor je dat het raak is. Ik denk ook wel als je er veel mee bezig bent dat je ook graag dingen wilt voelen.



@winterteen gecondoleerd en heel veel sterkte.



@Pien succes met solliciteren. Wel al leuke vacatures gevonden?



@Bibi succes met de huizenjacht hopelijk vinden jullie snel een huisje. 2 hoog zonder lift is niet alles zeker niet in combinatie met zwangerschap maar ja beter iets als niets. En het is maar tijdelijk tot jullie je droomhuisje hebben.



@sara fijn om te horen dat het gelukkig weer wat beter gaat. Hopelijk blijft het ook zo als je de medicijnen gaat afbouwen.



@deni succes met je examen.



@ponny ik duim voor je dat je niet ontslagen word. Vervelend zeg die gedwongen ontslagen. Ontslagvergoeding is idd niet veel meer. Volgens mij veranderen de regels in 2015 daarvoor ook. Dan word het geld gebruikt om je aan een baan te helpen.



@hier. Afgelopen weekend weer begonnen met antidepressiva. Toen ik op 0 zat ging het weer helemaal niks. Kon niks meer hebben en zat er echt doorheen. Ik durfde het niet aan om het langer aan te kijken om te kijken of het beter ging. Werd gek van mezelf. Voel me nu weer lekker in mijn vel. De eerste komende tijd houd ik het maar zo en kijk over een paar jaar wel weer of het dan zonder gaat. Vandaag kijkers gehad voor ons huisje de makelaar had er een goed gevoel bij. nog 3 weken en dan gaan we heerlijk op vakantie kijk er echt naar uit.
Alle reacties Link kopieren
@eva: misselijkheid was maar 1 dag, gelukkig.. Verder ook geen tekenen van een griepje..



@sofie: m'n nod is 6/7december, dus nog even een weekje geduld..



@hier: geen bijzonderheden vandaag.. Morgen een weekend weg met m'n werk, dus dan weinig tijd om te reageren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven