Zwanger worden/Zwanger zijn 2016

25-09-2016 11:00 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic waarin we samen kunnen keuvelen over al onze verdachte kwaaltjes, ons verdriet en frustratie over negatieve testen en zelfs miskramen met elkaar kunnen delen, wat erg prettig is gezien men er over het algemeen niet zomaar over kan/gaat praten met vrienden, familie, collega's etc. Plus we zitten allemaal in meer of mindere mate in hetzelfde schuitje, waardoor er begrip is voor de spanning, teleurstelling, frustratie en algehele vreugde als er dan eindelijk dat 2e streepje verschijnt en al helemaal als men voor het eerst het kloppende mag horen en/of zien.



Tabel is nu voor iedereen bij te werken.

Gebruikersnaam: zwangerwozij2016

Wachtwoord: zwanger2016



De voorgaande topics vind je hier &hier.



Wij willen graag zwanger worden!

NaamLeeftijd (v/m)KindjeRonde/startNODBijzonderhedenxEefje91x25 - 261e4e ronde na MK?miskraam juni '16 / onregelmatige cyclusPris199223 - 301eapril 2015?mk in januariRosalie8728 - 291e??Snoep8333 - 311e??



De zwangeren onder ons!

NaamLeeftijd (v/m)KindjeRondeUitgerekendBijzonderhedenSophia1985530/301e3e ronde12 augustus 20161992Mel23/281e3e ronde13 februari 2017Roosjediedeldoosje33/332e6e ronde11 maart 2017Happymommy2727/262e2e ronde22 maart 2017 Meisje!Valentina9224/311e & 2e3e ronde7 april 2017 Twee meisjes!Prettymama27 - 272e2e ronde8 juni 2017 Jongen!Musketi32/323eJuli 201617 juni 2017Miskraam aug '16 Pebble31/311e3e ronde20 juli 2017 Miskraam aug '16
Goedemorgen dames,



Ben weer even afwezig geweest maar heb wel aan jullie gedacht. Ben nog steeds aan het duimen! Hoe gaat het vandaag met jullie?



Pinguin wat rot dat jij ook nog niet zwanger bent! Maar wel goed dat jullie soort van een systeem erin gevonden hebben. Lijkt me toch fijn om er niet constant zó mee bezig te zijn



Xx
Alle reacties Link kopieren
Helaas, daarnet ongesteld geworden.. dus op naar ronde 4 na miskraam.

Cyclus hier deze keer 32 dagen en daar ben ik dan wel weer 'blij' mee.



@ Snoep ik hoop dat jij dan met beter nieuws komt!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Eefje toch!!! Ik vind het echt klote voor je!! Weet hoe je je voelt.

Dikke lange lieve knuffel van mij!!

ik heb gister ons huis in kerstsferen gebracht..gaf me een fijn gevoel..deed dat omdat ik dacht gister ongesteld te worden. En kon ik mijn zinnen op iets anders zetten..



Ik weet niet waar ik aan toe ben..dag 16 dpo geen test meer gedaan sinds vrijdag omdat ik er niet echt in geloof..



Had gisteravond onwijze last van lage rugpijn uitstralend naar mijn bovenbenen..dat was vanochtend weer weg.



Moet de hele dag werken en vind het vreselijk..bij elk pijntje steekje denk ik..wc met tampon bezoek!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoep83 schreef op 02 december 2016 @ 09:13:

Eefje toch!!! Ik vind het echt klote voor je!! Weet hoe je je voelt.

Dikke lange lieve knuffel van mij!!

ik heb gister ons huis in kerstsferen gebracht..gaf me een fijn gevoel..deed dat omdat ik dacht gister ongesteld te worden. En kon ik mijn zinnen op iets anders zetten..



Ik weet niet waar ik aan toe ben..dag 16 dpo geen test meer gedaan sinds dinsdag omdat ik er niet echt in geloof..



Had gisteravond onwijze last van lage rugpijn uitstralend naar mijn bovenbenen..dat was vanochtend weer weg.



Moet de hele dag werken en vind het vreselijk..bij elk pijntje steekje denk ik..wc met tampon bezoek!!
Alle reacties Link kopieren
Aah, wat jammer Eefje stiekem, als het wat langer duurt heb je er vaak wel een goed gevoel bij & dan komt zo'n menstruatie dubbel zo hard aan. Wees lief voor jezelf, neem iets lekkers extra. Ook onze dikke buik komt vanzelf, alleen duurt het iets langer, hoe kut ook.



Snoep hoe is het bij jou?



Ik zit op 't wachtbankje, maar zelfs nu ben ik er niet zo heel erg mee bezig. Alleen op momenten, maar houdt mezelf gewoon voor, het zal weer even duren dus wordt minimaal nog 2 x ongesteld.

En voor nu zou ik het niet perse heel erg vinden, dan kan ik met kerst een wijntje doen & duurt t daarna nog wat langer kan ik iig skiën, wintersport is al geboekt.!
Alle reacties Link kopieren
Hier tot nog toe het zelfde..weeeig gevoel in m'n onderbuik..af en toe een beetje misselijk maar stelt niets voor.

Mijn linker lies voel ik nog een beetje en met vlagen mijn onderrug.

Warme wangen, koude handen.

Wel merk ik sinds vandaag dat ik van onder iets 'vochtiger' ben..sorry dames!!

Niet echt afscheiding ofzo nog..maar minder droog dan ik normaal ben.



Verder geen gekke dingen die op een zwangerschap lijken hoor, normale borsten, geen overdreven pijn of heftige misselijkheid.



Ik wacht de menstruatie maar af..anders morgen weer een testje doen...hoewel ik daar nu al tegenop zie hoor! Ben echt wel een beetje klaar met negatieve testen en dan is meteen mijn weekend verpest
Alle reacties Link kopieren
@Snoep nou op 16 dpo en de dingen die je omschrijft heb ik wel goede hoop voor je hoor! Niet teveel drinken vanavond voor je gaat slapen en dan morgenochtend testen?



@Eefje, he wat onwijs balen hoopte het zo voor je, zeker met die hoge temperatuur. Nu duim ik dan op nog zo’n goede cyclus voor je en een goede uitkomst.

Verder supergoed van je baan, gefeliciteerd!!



@Pinguin, fijn als het lukt om er minder vaak mee bezig te zijn en ondertussen blijf ik voor je hopen.



Hier steeds zenuwachtiger voor de echo volgende week...zodra m'n borsten minder pijn doen word ik bang. Maar als het mis is, is dat al zo en kan ik er toch niks aan doen..
Alle reacties Link kopieren
Ja, zou je denken Pebble?

Volgens mij zou ik dan keihard van blijdschap gaan huilen als het zo is, haha!

Heb namelijk altijd gedacht dat het voor mij niet weggelegd zou zijn..Ben redelijk gespannen ervoor.

Check nog steeds het toilet op mogelijk bloed..



En wat je borsten betreft dat herken ik maar dan van zwanger worden...die zijn totaal niet zo gevoellig als ik berichten van dames lees en hoor!



Je hebt toch geen heftige pijnlijke bloedingen nog gehad? Dus geen reden tot paniek..!

Hoeveel weken ben je dan volgende week?
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik bij mezelf ook hoor Snoep, dat het voor mij niet weggelegd zou zijn. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het is om er positief over te blijven he... Ik wacht in spanning af hoe het bij je verder gaat!



Ik ben niet zo gerustgesteld door 'geen bloed', aangezien ik er de vorige keer pas bij de echo achterkwam dat het niet goed zat...daarom mijn angsten steeds. Bij de echo ben ik 8 weken dus dan moet er zeker wat te zien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je dan..dat je zo in onzekerheid zit steeds, zou waarschijnlijk het zelfde hebben...maar we maken elkaar ook helemaal gek op internet qua kwaaltjes...elke lichaam is anders natuurlijk.

ik ga duimen voor je op een mooie echo! Met een kloppend hartje!!!



Ik ben benieuwd wat er met mijn cyclus gaat gebeuren..ik hoop op een zwangerschap deze ronde!! Wil morgen zo graag positief testen...



Eefje hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik heb vreselijk last van mijn hormonen...

Van lief naar een duivel...lachen naar huilen..Ben ook veel kwaad op mijn vriend *schaam*



Ik voel me een tikkende tijdbom, vreselijk!

Zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie..morgen waarschijnlijk testen en zie er als een berg tegen op!

Met mijn duivelse trekjes momenteel en een negatieve test..gaat geen leuk weekend worden.



Ik wil liever nog even wachten..tot maandag ofzo als het nog nodig is..vriend wilt morgenochtend. Is dat stom van mij?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een dom tijdstip om te testen...maar hij was negatief.

En dat was degene van de kruidvat 2 voor €5,-



Dus morgen dag 17 na dpo, verwacht ik toch echt mijn rode duivels!

Anders had ik echt wel een hele lichte positieve test in handen gehad..
Alle reacties Link kopieren
@ Snoep : Ah wat rot dat die test negatief was, en dat gevoel van willen wachten had ik ook wel, ik had ook mezelf voorgenomen om niet voor het weekend te testen omdat ik liever gewoon ongesteld word dan dat ik (alweer) een witte test heb.

Ja, na 17 DPO mag er toch echt wel iets gaan komen, die onzekerheid is om gek te worden! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.



@ Pinguinlove : Succes op 't wachtbankje en fijn dat je er een stuk minder mee bezig bent! Fijn dat je kan uitkijken naar de wintersport! Mij helpt het ook wel als ik naar andere dingen kan uitkijken.. en zoals je zegt ook wij zullen ooit wel met een dikke buik zitten..



@ pebble : Ik duim op een goede echo volgende week, maar snap je onzekerheid wel!



@ Hier ja ik had het al verwacht na die hoofdpijn en 's morgens waren m'n borsten 'slapper', dat heb ik dus blijkbaar ook steeds, na de eisprong worden ze dan terug wat 'steviger'

Gisteren hele dag rugpijn gehad en ook wat buikpijn, gelukkig is het nu beter. Emotioneel voel ik me er wel redelijk onder, ben al 'blij' dat het deze keer maar een cyclus van 32 dagen is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden.

Zonder buikpijn, hoofdpijn of andere klachten!

Merk er niets van, ook weleens fijn, haha.



Blij dat ik weer weet waar ik aan toe ben..ondanks de teleurstelling en dat onzekere gevoel of ik ooit zwanger kan worden...dat laatste vind ik nog het vervelendste.



Vriend was ook verdrietig...op naar de volgende ronde!



Eefje hoe gaat het met jou??
Alle reacties Link kopieren
@Snoep, ah wat balen Het is nog steeds normaal om er zo lang over te doen, maar de onzekerheid of het wel gaat lukken is slopend... Laat jezelf maar even balen van alles en hopelijk kan je over een paar dagen weer positief denken!



@Eefje, fijn dat je je lichaam zo goed leert kennen, zeker bij PCOS lijkt dat me prettig. Hopelijk ga je op die manier komende maand weer weten waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Sjiiips, snoep!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! Fijn weekend gehad?

Wou jullie even op de hoogte brengen!

Heb vanmorgen een test gedaan, en ja ja... 2 streepjes.. kon het niet geloven dus er nog een gedaan, en weer 2 streepjes vanmiddag nog snel naar de kruidvat gegaan om een clearblue digital test te halen. En hij geeft aan zwanger 1-2 weken.. na 1 jaar negatieve testen was ik zo in shock en tranen haha! Nu nog duimen dat alles goed blijft gaan natuurlijk! Maar toch wel wat hoop nu ben zo gelukkig! Hoe gaat t met jullie? X
@ Eefje & Snoep jammer dat jullie ongesteld zijn geworden



@Monkey wat leuk gefeliciteerd! Wat een super mooi cadeautje van Sinterklaas

Welkom in de verse weekjes van blijdschap en zorgen door elkaar :p (Dat blijft je de komende 20-25 jaar nog wel achtervolgen denk ik zo :p )



xx
Alle reacties Link kopieren
@Monkey, hoeraaa wat fijn na zo lang proberen hopelijk heb je een fijne zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Ik heb besloten te stoppen met schrijven op 't forum.

Ik zal me dus na vandaag ook afmelden, jullie mogen me uit de tabel halen.



Mijn focus wil ik proberen te gaan leggen op de kerst, het hardlopen, maar even niet meer op het hele zwanger worden.



Ik heb dit weekend weer flinke puisten gekregen en dit is voor mij een teken dat ik 95% zeker weer ongesteld ga worden en ronde 4 in ga.



Wil alle zwangere dames een hele fijne zwangerschap toewensen.



Degene in de vruchtbare dagen / wachtbankje heel veel succes!



Misschien laat ik weer eens van me horen als 't ons wel gelukt is zwanger te raken.



Het ga jullie goed
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het, pinguïn. Heel veel geluk, hopelijk gaat het toch nog sneller dan je denkt. En laat het idd horen als het wel gelukt is!



Monkey, gefeliciteerd!
Pinguin je keuze is heel begrijpelijk! Veel liefde en geluk gewenst.

Mocht er inderdaad ooit nog een update komen mbt het zwanger worden dan horen we dat graag.

Of andere updates, als je gewoon weer even gezellig wilt komen praten dan zijn we hier
Snoep balen :(



Pinquin je moet vooral doen wat voor jou goed voelt heel veel succes met alles



Monkey gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
@ Snoep : Aaah wat jammer dat ook jij ongesteld geworden bent Met mij gaat het redelijk, ik probeer me te focussen op andere dingen.. Hoe voel jij je eronder?



@ Monkey :Gefeliciteerd!



@ Pinguin : Jammer maar ik begrijp je keuze wel.. ik wil je heel veel succes wensen met zwanger worden, maar ook met andere dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven