zwanger?

30-05-2015 11:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Gister avond heb ik een zwangerschapstest gedaan, er ontstond toen geen streepje.

Ik was super moe en besloot gelijk te gaan slapen, en nu werd ik net wakker, en zie ik dat er toch een licht streepje is komen staan... ben ik nou toch zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is een indroogstreepje.
Nee
Alle reacties Link kopieren
ahh super, thanks!
Alle reacties Link kopieren
En anders doen je toch gewoon nog een keer een test, als je niet super moe bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is een indroogstreepje. Je moet de test alleen aflezen direct na de gestelde tijd in de gebruiksaanwijzing.
Alle reacties Link kopieren
Ehhh het kan natuurlijk wel dat je zwanger bent. Ik testte eerst ook negatief, maar een kleine week later (gelukkig ) positief. Probeer het anders morgenochtend nog een keer.



Aanvulling: de eerste keer had ik 's avonds getest en de tweede keer 's ochtends.
Alle reacties Link kopieren
Het was een test van de Action, hierop staat geen tijd aangegeven... Morgen nog maar eens testen in de ochtend dan!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoukies schreef op 30 mei 2015 @ 11:51:

Ehhh het kan natuurlijk wel dat je zwanger bent. Ik testte eerst ook negatief, maar een kleine week later (gelukkig ) positief. Probeer het anders morgenochtend nog een keer.



Aanvulling: de eerste keer had ik 's avonds getest en de tweede keer 's ochtends.

Tsja, andersom kan ook. Eerst positief, en dan na een paar dagen negatief en toch een (vroege) miskraam.

Afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sanneneeltje schreef op 30 mei 2015 @ 11:55:

Het was een test van de Action, hierop staat geen tijd aangegeven... Morgen nog maar eens testen in de ochtend dan! In de gebruiksaanwijzing die er bij zit staat dat je hem altijd binnen 10 minuten af moet lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven