Zwangerschap Klaagtopic!

13-06-2015 08:44 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook even de behoefte om ongegeneerd te klagen? Ik in ieder geval de vraag hoe gaat het mompel ik toch prima of het gaat ja hoor etc.



Maar daadwerkelijk heb ik veel hoofdpijn regelmatig hartkloppingen hijg al bij het minste geringste pik elk virus op nu weer keelpijn verstopte neus.



Wie wil er lekker met mij mee klagen? Tuurlijk ben ik blij dat de baby oké en gezond eruit ziet tot nu toe en dat het verder goed verloopt. Dit is ook puur voor de klaag.



ps ben 25 weken zwanger
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet klagen, want ik heb er lang over gedaan om zwanger te worden, dus meestal denk ik het hoort erbij, schouders eronder en gaan, maar nu je toch de deur even voor me openzet.....



Ik snurk nu ontzettend erg omdat ik nu op mijn rug slaap. Gevolg is dat partner me 's nachts regelmatig wakker maakt omdat hij niet kan slapen. Ik had gehoopt om die gebroken nachten nog even uit te stellen. Ook pluk ik hem regelmatig van de bank omdat ik weer zo heb liggen zagen.



En ik heb een uitermate bezorgde partner. Ik word daar peu nerveu van. Ik hoor niets anders dan "ik hoop dat de bevalling goed gaat, ik hoop dat de bevalling goed gaat" en dan wordt er weer afgeklopt op hout. Als we bij de vlos zijn dan gilt hij bij de eerste de beste aanraking "dat doet de baby pijn". Als ik buikkramp heb dan wordt 85 keer de toiletdeur opengetrokken en wordt er gevraagd of ik niet even naar de HAP moet



Ps ik ben 28 weken + 3 dgn.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha gatekeeper moet even lachen



ik heb hetzelfde als jij niet klagen tegen de buitenwereld vandaar ook hier lekker even klagen.

dat snurken doe ik nu ik verkouden ben ook alleen heb ik daar geen last van

misschien kan je partner ook even komen klagen hier :-)
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper



Heel vervelend natuurlijk maar leuk hoe je het omschrijft! Succes nog de laatste maanden!



Hier vandaag precies 36 weken en eindelijk VERLOF! Echt klachten heb ik op dit moment niet, ben redelijk zorgeloos door de zwangerschap heen gefietst, had alleen erge last van jeuk en uitslag afgelopen 2 weken maar door cetirizine tabletjes is dat nu weer redelijk onder controle *klopt af*. Af en toe een jeuk aanval is nog te overleven.. Ik krijg ook een geplande keizersnede over 2 weken dus echte laatste loodjes krijg ik niet voor mijn gevoel..



Enne.. Af en toe een komma ofzo zou geen overbodige luxe zijn, TO.. Ik dacht dat er stond;



"Hijg al bij de minste geringste pik".....
Alle reacties Link kopieren
Partner noemt het "betrokken".

Als ze vragen tijdens de bevalling of ik medicatie wil dan zeg ik ja valium voor hem
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Bam, waarom krijg je een geplande KS?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Bam ik lees het nu ook. Op de telefoon is het toch lastig typen, veel verkeerd gecorrigeerde woorden ook.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, de schijn ophouden voor iedereen doe ik ook

Ookal danst iemand vaker de samba in mn buik en kan ik niet fatsoenlijk slapen omdat ik mijn hele kussen nat zever :$

Ook de hele dag achter mijn dochter van 11 maanden aanhollen put me uit. Al ben ik blij dat zij zich wel vermaakt door mij zoveel te laten hollen. Ik kieper haar dan wel wee om 19.00 uur in bed zodat ik languit op de bank kan zitten als een walvis haha.

Ik ben nu 30 weken zwanger
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in het tweede trimester zitten. Ben nu 5,2 weken zwanger en heb dus vrijwel alle kwalen. Misselijkheid, overgeven, zere borsten, om 6:00 uur wakker worden, vermoeidheid, sterke neus, veel plassen en opgehoopte gassen. Vorige keer ook last van, gelukkig nu tabletten tegen het overgeven, maar doe mij maar na een week of 14 toen ging ik me beter voelen. De eerste 3 maanden zijn voor mij het ergste.
Alle reacties Link kopieren
Topic naar mijn hart!!



Bij mij is de D-day bekend. Dinsdag gaan ze de baby halen.



Tot die tijd... Lekker klagen.



Ik ben een nijlpaard. Heb last van stinkvoeten. Loop op van die oma instap pantoffels. Mijn enkels zijn zò dik en pijnlijk. Heb vanwege reuma voornamelijk last van mijn rechter knie. Heb al tegen de reumatoloog gezegd dat bij hem maar moet amputeren.

Snurken doe ik ook.



5 jarige zoon wil s'middag niet meer met mij op de bank slapen. Pas niet meer in de zwangerschapsbroek. Heb tot 30 weken in mijn eigen broek met de gulp en knoop open gelopen.



Ben emotioneel.

Ergste van alles vind ik nog dat mijn moeder op vakantie is. Heb gister de datum te horen gekregen. Heb haar gebeld en enigste wat ze zei dat ze donderdag komt want ze moesten nog wat doen.



Heb de kinderwagen en maxicosie van vader en schoonouders gekregen. Het zit nog in de doos die ingepakt is. Mag het pas openmaken als de baby er is.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde verhaal... heeft een tijd en bijna mm gekost om zwanger te worden en toch vanzelf gegaan... gelukkig!! Dus ben heeeel erg blij meg de zwangerschap maar nu met 33.3 wk word t soms wel zwaar... hijgen idd... je een walvis voelen als je uit bed moet komen... je teennagels knippen is echt een uitdaging!... bekkenklachten... maar als ik me rustig hou dan gaat t meestal goed en heb ik weinig klaag dagen tot nu toe! Volgende week nog 3 dagen werken em dam verlof!!
Alle reacties Link kopieren
Die maxicosi heb je toch nodig in de auto? Tenminste ik ga ervanuit dat je vanuit het ziekenhuis terug komt in een auto.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wat heerlijk zo'n klaagtopic! Hier zeg ik ook tegen iedereen dat het goed gaat, maar ik ben al minder gaan werken omdat ik anders 's avonds verga van de buik en rugpijn.



Ik ben nu 33 weken en ik moet nog 2 weken werken tot aan m'n verlof. Kan echt niet wachten!



Gatekeeper ik moest ook wel een beetje lachen om jouw man, maar het lijkt me inderdaad heel vervelend af en toe.



Fijn dat je niet veel klachten hebt Bam , al lijkt die jeuk mij ook heel vervelend. Kijk je op tegen de keizersnee?



Hier heb ik het tegenovergestelde van Gatekeeper lijkt wel, want man is ervan overtuigd dat ik alles nog gewoon kan doen en dat ik me vaak aanstel.



We hebben nu ook een meningsverschil, want hij wilt m'n schoonmoeder bij de bevalling hebben vanaf de weeën tot en met het persen en dat wil ik absoluut niet. Tenminste er is best een ons dat ik de steun van mijn moeder en schoonmoeder wel heel fijn vind, maar dat kan altijd nog. Wil ze niet blij maken dat ze erbij mogen zijn terwijl ik op dat moment alleen met man wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 13 juni 2015 @ 09:16:

Die maxicosi heb je toch nodig in de auto? Tenminste ik ga ervanuit dat je vanuit het ziekenhuis terug komt in een auto.

Baby zal naar grote waarschijnlijkheid niet meteen mee naar huis mogen.

Krijg een KS dus diezelfde dag zijn we nog niet thuis.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja bij mij ligt er een zenuw klem richting lies door die bolle buik. Ik heb ook een kleine druktemaker in mijn buik die met regelmaat op die zenuw ligt te trappen. Ik krijg dus regelmatig een zenuwschok.



Daarnaast pas ik zelfs mijn zwangerschapsbroeken niet meer die ik in het begin had gekocht. Me is a fatty mc fat fat. Ben blij met het zonnetje want dan kan ik mijn jurken aan.
Ik kan 's ochtends het kwijl van mijn kussen vegen. Draai me honderd keer per nacht om maar niks ligt lekker meer. K pas niet eens meer in mijn zwangerschapsafbreking, voel me een zeekoe. Hou zoveel vocht vastzat ik 's ochtends mijn ogen niet open krijg en mijn knieën en enkels bij Vermist heb opgegeven. Er komen dingen uit mijn mond rollen die ik zelf niet eens meer begrijp. Ik jank bij tv reclames en het lijkt wel of er een alien in mijn buik zit met de bulten die ik af en toe langs zie vliegen. Gister met die hitte wist ik niet meer hoe ik moest liggen/ zitten/ staan. Heb de hele nacht Walker gelegen van de jeuk (waar the fok komt die ineens vandaan).

Nog anderhalve week tot uitgerekende datum. Ik hoop echt niet dat baby van plan is daarna nog 2 weken te blijven zitten!!
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder bij het bevalling, nog niet misschien... mijn ergste nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik lees mee. 16 weken nu en net van de misselijkheid af

Ik heb verder gelukkig weinig kwalen, geen snurken, constipatie enzo, maar ik lees alvast mee om te zien wat me te wachten staat! Om in conditie en beweging te blijven, wandel ik nu elke dag een half uur tot een uur, naast de gewone klusjes en beweging. Ik merk dat het erg fijn voor mijn rug is, dus ik blijf er zo lang mogelijk mee doorgaan. Alleen in de avond soms wat opgezette handen en voeten, zeker als het zo warm is als het gisteren was.
Haha Chloeeeev wil je schoonmoeder mee in het bevalbad😄😄😄?



Mijn man denkt ook nog dat ik alles kan. Of ik mee wil naar een sporttoernooi. Ehm... Nee.

En nu het spannend begint te worden is ie zelf ziek ("ik heb zo'n hoofdpijn, ik hoop maar dat ik geen griep krijg....").



Zucht
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder is er ook niet bij. Ze weten de D-day. We bellen wel als de baby er is.
Alle reacties Link kopieren
@Chloe dat zou ik ook niet willen hoor. Alleen man wil ik erbij, al heb je kans dat ik hem de gang op stuur als hij zo bezorgd blijft doen



Mijn lieve schat gooit alles op mijn zwangerschap. Die vindt dat ik een voorkeursbehandeling moet krijgen



Zo gingen we laatst een broodje kroket halen bij de bakker rond half 5, maar de frituurpan stond al uit en ze waren op, ik zoek ondertussen naar een ander broodje, zegt hij "maar ze is zwanger...."



We gingen met vakantie en in het vliegtuig kwam hij al aanzetten met een kussentje en een deken want "ze is zwanger...". En het genantste was nog wel dat hij de bus naar het hotel heeft laten stoppen bij een tankstation en al die overige vakantiegangers heeft laten wachten want "ze is zwanger en heeft honger".
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 13 juni 2015 @ 09:02:

Partner noemt het "betrokken".

Als ze vragen tijdens de bevalling of ik medicatie wil dan zeg ik ja valium voor hem







Heerlijk topic dit.

Hier eigenlijk niet echt kwaaltjes. Misselijk is bijna over, af en toe nog.

Wel zere tepels.



En vaak plassen. Keesje schijnt het vooral leuk te vinden snachts op mijn blaas te springen dus 4 keer eruit snachts.



We weten nog niet wat het wordt ( 10 weken nu) maar we werden gek van het hij/zij en we zaten Flodder te kijken. Daarom heet de baby nu Keesje. Naar broer en zus Kees Flodder.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Aah Gatekeeper wat een schat is jouw man.

Ik snap wel dat je er soms gek van wordt maar wat een lieverd.



Schoonmoeder bij de bevalling. Brrr no way in hell. Echt niet. Wil mijn eigen moeder er niet eens bij hebben.

Alleen vriend en verder iedereen die er verstand van heeft en de baby eruit kan halen.

De rest hup opgerot.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
@MadameQ, het is ook een echte lieverd hoor, en hij is zo trots dat hij vader wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven