Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Geld & Recht
Welkom op de pijler Geld en Recht. Op deze pijler vind je alles dat te maken heeft met geld- en juridische zaken.

Deel de beste tips over hoe je geld kunt besparen, stel je vragen over hoe iets juridisch in elkaar zit, hoe zit het met die duizend-en-één toeslagen, of bespreek welke verzekering écht noodzakelijk is. Er is altijd wel iemand die een antwoord op al dit soort vragen heeft.

Belastin al gestort?

18-04-2017 09:37 42 berichten
Link kopieren Quote
Ik keek net op mijn rekening en zag dat ik de teruggave van de Belastingdienst nog niet binnen heb, man ook niet :)

Zou 't druk zijn bij de banken na 't Paasweekend? Heb het geld niet 'nodig' maar het viel me gewoon op :) Normaal staat het er 's morgens al heel vroeg op. Stort het dan meteen naar de spaarrekening, die moet nu maar ff wachten dan.

Jullie al wel gestort gekregen?

Typo in de titel, belastinG natuurlijk ;)
Link kopieren Quote
Voorlopige maandelijkse teruggaaf?
Dus. Dat.
Link kopieren Quote
Jep
Link kopieren Quote
Nee, ik heb het ook nog niet binnen (Rabobank). En ik heb het wel nodig, net terug van een weekend Londen, dus het geld is op X-D
Link kopieren Quote
Wel binnen vanmorgen vroeg al (ING)
Link kopieren Quote
Overigens was m'n autoverzekering vanochtend in alle vroegte al wel afgeschreven, dus dat lukte dan weer wel blijkbaar..!
Link kopieren Quote
Komt ws vanmiddag rond 1 uur, of net erna.
Dus. Dat.
Link kopieren Quote
Ik heb ING en het staat er altijd heel vroeg al op. Nouja wie weet komt het nog vandaag.

Nienke dan is het balen, als je er op zit te wachten :)
Link kopieren Quote
lilyjo schreef op 18 april 2017 @ 09:43:

Ik heb ING en het staat er altijd heel vroeg al op. Nouja wie weet komt het nog vandaag.

Nienke dan is het balen, als je er op zit te wachten :)

Ze zullen t vast in batches doen.. na 12en of na 2en nog eens kijken. Ik met ING heb t wel

Al
Link kopieren Quote
-Nienke- schreef op 18 april 2017 @ 09:40:

Overigens was m'n autoverzekering vanochtend in alle vroegte al wel afgeschreven, dus dat lukte dan weer wel blijkbaar..!
vergelijkbare frustraties alle incasso's gaan er af.... :(
Link kopieren Quote
-Nienke- schreef op 18 april 2017 @ 09:40:

Bankkosten worden altijd ook gewoon afgeschreven tijdens de feestdagen..
Link kopieren Quote
is binnen, ook ING
Link kopieren Quote
Jep, binnen.

Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat transacties niet in het weekend en op feestdagen verwerkt kunnen worden. Dat is toch niet meer van deze tijd?
Spreuken 18:2
Link kopieren Quote
Satchel schreef op 18 april 2017 @ 09:50:

Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat transacties niet in het weekend en op feestdagen verwerkt kunnen worden. Dat is toch niet meer van deze tijd?

Dit.

Rabo nog niet binnen.
Link kopieren Quote
Ik snap ook echt niet dat alles gewoon nog stil ligt in 't weekend en met feestdagen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Link kopieren Quote
Hm al wel ING'ers die het binnen hebben. Man en ik hebben ook beiden ING.

Volgens de bank (las ik vorige week op facebook) ligt het niet aan hun maar aan het internationale betalingsverkeer waardoor op weekenden en feestdagen niks verwerkt wordt.
Link kopieren Quote
Rabo, nog niet binnen
Link kopieren Quote
Hier ook Rabo en nog niet binnen.
Link kopieren Quote
ABN nog niet ontvangen
Such a beautifull place to be with Friends.
Link kopieren Quote
Satchel schreef op 18 april 2017 @ 09:50:

Jep, binnen.

Dat heeft de Volkskrant vrijdag uitgelegd.

In 2019 zal het veranderen. Dan wordt iedere dag de betalingen verwerkt, ook in het weekend
Link kopieren Quote
Wij ook nog niet
Link kopieren Quote
Hebben degenen met een andere bank dan ING het wel altijd 's morgens al? Belasting stort via ING dacht ik, dan duurt het altijd wat langer toch?
Link kopieren Quote
bij mij ook binnen hoor.. ook ING.
Link kopieren Quote
Wees blij dat je geld terug krijgt ipv te miepen waarom banken niets verwerken tijdens de feestdagen. Toch met andere betalingen ook geen issue
Link kopieren Quote
dutchsuzanne schreef op 18 april 2017 @ 10:05:

[...]

Dat heeft de Volkskrant vrijdag uitgelegd.

In 2019 zal het veranderen. Dan wordt iedere dag de betalingen verwerkt, ook in het weekend

voor de nieuwsgierigen:

http://www.volkskrant.nl/ ... -niets-aan-doet~a4486656/

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven