Geld & Recht alle pijlers

Staatsloterij en gratis trekking

16-04-2017 11:10 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier forummers die gebruik maken van de extra trekking? Ik lees uit de reacties op Facebook verschillende reacties. Zo krijgen mensen zonder bewijs dat ze destijds loten hebben gekocht 2 loten en degene die wel bewijs kunnen overhandigen 4 loten.



Wij hebben ons destijds ook aangemeld bij Loterijverlies. Dit zagen we eerlijk gezegd ook als een soort kansspel; geld inleggen en afwachten of Loterijverlies (en dus de spelers) deze zaak gaan winnen.



Ook dit (inschrijf)geld bied de Staatsloterij nu aan te vergoeden,



Door dit alles twijfel ik nu wel waar goed aan te doen; waar ga ik nu op gokken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik.

Wij hebben gister 4 loten ontvanhen.
quote:koko67 schreef op 16 april 2017 @ 11:16:

Ja, ik.

Wij hebben gister 4 loten ontvanhen.Wij ook.
Ik heb in het verleden wel loten gekocht maar geen bewijs meer natuurlijk. Denk wel dat ik ga meedoen. Kan ik gratis dromen van rijkdom
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 16 april 2017 @ 11:17:

Ik heb in het verleden wel loten gekocht maar geen bewijs meer natuurlijk. Denk wel dat ik ga meedoen. Kan ik gratis dromen van rijkdom Schijnt dat je er dan 2 krijgt.
Ik heb me ingeschreven en twee loten ontvangen. Ben nooit lid geweest maar heb ongetwijfeld binnen de genoemde periode wel eens een lot gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die afwachten of het nog een vervolg heeft en Loterijverlies een leuke schadeclaim weet binnen te halen.



Ik merk aan mezelf dat ik nu pak wat ik pakken kan maar als ik rustig af zou wachten misschien meer binnen kan harken
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, daar geloof ik niks van.
Ik dacht gelezen te hebben dat als je deelneemt aan deze bijzondere trekking dat je afziet van de claim. Heb zelf ook twee loten mogen ontvangen.
Het is een betrekkelijk laag bedrag en heel Nederland kan zonder bewijs 2 gratis loten krijgen. De winkans is dus nog veel lager dan normaal en het is een schijntje met al die jaren dat ze 'fraude' pleegde en wat ze daarmee hebben binnen geharkt.



Ach het is goed bedacht van ze.
quote:vivagirl2013 schreef op 16 april 2017 @ 11:26:

Ik dacht gelezen te hebben dat als je deelneemt aan deze bijzondere trekking dat je afziet van de claim. Heb zelf ook twee loten mogen ontvangen.Dus je weet niet zeker waar je ja tegen hebt gezegd voor je die 2 loten kreeg?
Ik kreeg een brief van ze dat ik vier loten krijg, maar me dan wel eerst via een website moet aanmelden. Ik ben zo'n sukkel die al 15+ jaar automatisch meespeelt
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 16 april 2017 @ 11:26:

Ik dacht gelezen te hebben dat als je deelneemt aan deze bijzondere trekking dat je afziet van de claim. Heb zelf ook twee loten mogen ontvangen.Klopt. Daarom ben ik benieuwd voor welke van de 2 opties men kiest.
Wij spelen al vele jaren elke maand automatisch mee. Kregen daarom per brief een referentienummer toegestuurd. Ik heb me ingeschreven en we krijgen 4 loten.



Ik was eerder niet van plan me bij zo'n actie aan te sluiten. Wat een gedoe om (bijna) niks. De kans om te winnen is gewoon altijd heel heel klein. Oh, en in die jaren was hij dus nóg wat kleiner dan de reclame suggereerde. Ik speel echter niet mee vanuit een berekende afweging want dat kan natuurlijk nooit uit. Ik speel mee vanwege het spel-effect en de kans om iets te winnen. En óók in die jaren wás er een kans om iets te winnen en zijn er prijzen uitgekeerd (alleen niet zoveel als de reclame suggereerde). Doel bereikt in mijn beleving, en geen reden om te piepen.



Maar goed, nu het je zo makkelijk wordt gemaakt om mee te doen met deze extra trekking doe ik dat dus ook maar. En dat je daarmee afziet van die andere schadeclaim: prima, ik was toch al niet van plan daaraan mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij ook 4 loten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 11:26:

Het is een betrekkelijk laag bedrag en heel Nederland kan zonder bewijs 2 gratis loten krijgen. De winkans is dus nog veel lager dan normaal en het is een schijntje met al die jaren dat ze 'fraude' pleegde en wat ze daarmee hebben binnen geharkt.



Ach het is goed bedacht van ze.



Inderdaad. Uiteindelijk is het gewoon ook een schuldbekentenis en een doekje voor het bloeden. Daarom ben ik benieuwd of afwachten meer zin heeft.



En de winkans wordt inderdaad steeds lager met al die aanmeldingen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 11:27:

[...]





Dus je weet niet zeker waar je ja tegen hebt gezegd voor je die 2 loten kreeg?Heb meegespeeld in het verleden en verwacht er verder niets van. Hoe groot is de kans dat je nu wint?
Alle reacties Link kopieren
Als je mee wilt doen moet je inderdaad aangeven dat je afziet van verdere juridische actie tegen de staatsloterij.



Op zich een leuke actie van de staatsloterij maar ik denk niet dat iedereen van de stichting loterijverlies hier mee akkoord gaat...
Pivot! PIVOT!!!
quote:Claudia2010 schreef op 16 april 2017 @ 11:28:

[...]





Klopt. Daarom ben ik benieuwd voor welke van de 2 opties men kiest.Wat appeltjesgroen dus schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Lopen er op dit moment nog procedures tegen de Staatsloterij?
Alle reacties Link kopieren
Wat appeltjesgroen net schrijft, zo sta ik er ook in. Het was en is nog steeds 1 grote gok. Ik merkte alleen net bij mezelf een kleine twijfel toen ik me inschreef
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 16 april 2017 @ 11:33:

[...]





Heb meegespeeld in het verleden en verwacht er verder niets van. Hoe groot is de kans dat je nu wint?1 op 10 miljoen? Ik doe ook niet mee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Stichting loterijverlies heeft het volgens mij afgeraden om op de oproep van staatsloterij in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaartje4378 schreef op 16 april 2017 @ 11:41:

Stichting loterijverlies heeft het volgens mij afgeraden om op de oproep van staatsloterij in te gaan.Zoiets heb ik ook gelezen ja.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 2 loten, kocht wel eens een lod met oudjaar of de koninginnendagtrekking



Ik maak me geen enkele illusie dat ik iets win met zowel loten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven