Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Hoop dat we een mooi clubje bij elkaar kunnen krijgen.



Nickname: boannan

Leeftijd: 42

Startgewicht: 90,7 (BMI van 31,8)

Streefgewicht: 70

Methode van afvallen: kcal tellen (1.500-1.600 per dag)



Ben nu een week bezig en was in de eerste week 1,9kg kwijt al dus woog maandag (weegdag) 88,8kg. Kop is eraf!



Ik word alleen wel helemaal gek van de honger. Vooral in de namiddag en de avond.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik doe niet mee maar wil je heel veel succes wensen! Ik ben vorig jaar ruim 34 kilo afgevallen en ben nu net begonnen met nog eens 5 kilo. Zet 'm op!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het kán, maar ik wil graag afvallen. Count me in!!



Lionlily

36

103 kg

80 kg

Sporten: wandelen, fitness

Eetpatroon: minder suiker
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meedoen.



Leeftijd: 28

Startgewicht: Weet ik niet precies, rond de 86 kg

Streefgewicht: 58 kg

Methode: Gezonder en minder eten
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij ook aan!



Leeftijd: 26

Gewicht: 84

Streefgewicht: 70

Methode: niet/zo min mogelijk ongezond eten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik wil graag meedoen



Nickname: jillzred

Leeftijd: 25

Startgewicht: 107.8

Streefgewicht: 70

Methode van afvallen; gezond et eten en bewegen
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds 10 weken aan het afvallen er moet 30 kg af namelijk!

Doe dit bij een diëtist en daarbij begeleiding bij het sporten.

En geloof me eet 6 keer op 'n dag! dat houdt je spijsvertering op gang. Van weinig eten ga je in reserver. Ik eet 6x maar zit aan 1500 kcal!

Ben nu 10 kilo kwijt. Zet 'm op
Ik wil ook graag meedoen!



Naam: springtouw

Leeftijd: 26

Startgewicht: 83kg

Streefgewicht: 65kg

Manier: minder eten meer bewegen (en eetbuien onder controle houden)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eve91 schreef op 16 november 2016 @ 11:49:

Ben sinds 10 weken aan het afvallen er moet 30 kg af namelijk!

Doe dit bij een diëtist en daarbij begeleiding bij het sporten.

En geloof me eet 6 keer op 'n dag! dat houdt je spijsvertering op gang. Van weinig eten ga je in reserver. Ik eet 6x maar zit aan 1500 kcal!

Ben nu 10 kilo kwijt. Zet 'm op



Bedankt!



En 10 kilo, super! Heb je tips voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee!



04012016

Startgewicht 122 (met kleren, gewogen bij diëtiste)

Streefgewicht: eerst 107 kilo, maar uiteindelijk 75 of iets in die richting..

Methode van afvallen: ik loop bij diëtiste, qua bewegen kan het nog veel beter, maar ben elke dag buiten met zoon. Ook nu veel aan het sjouwen met dozen en meubels (we gaan verhuizen)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Wauw wat een aanwas! Leuk!

Ga zo een tabel maken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meedoen, het moet er nu toch echt eens van komen. 3 Jaar geleden ben ik 15 kg afgevallen door calorieën te tellen met de eetmeter van het Voedingscentrum. Dat was wel zeer leerzaam. Maar door stress zit dat er weer aan. Nu ga ik hopelijk een stressvrije periode in.



Nick: Vivaeva

Leeftijd: 56

Startgewicht: 81 kilo

Streefgewicht: 72

Methode: 3 x per dag eten, niet snoepen/snaaien en heel weinig alcohol. Volgens de eetmeter waren dat de voedingsmiddelen waar de meest nutteloze calorieën in zaten.
Alle reacties Link kopieren
Zo je openingspost kwam even binnen :(

Na heel lang met de kop in het zand te hebben gezeten komt het besef ineens binnen dat je niet "slank" bent en er graag voor de feestdagen een paar kilo kwijt wil



Nickname: Ma-de-lief-ke

Leeftijd: 40 jaar

Startgewicht: 92 kg

Streefgewicht: 72 kg

Methode van afvallen: Voedingspatroon letten en niet meer dan 1800 kcal
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil ook meedoen.

Ik hoop dat dit een goede stok achter de deur is om het vol te houden.



Nickname: Coetje

Leeftijd : 41 jaar

Startgewicht : 85 kg

Streefgewicht : 70.

Dat lijkt me voor nu een goed doel.Eerst dat zien te bereiken en daarna dan het liefst nog -5 kilo.



Methode, niet snoepen en snaaien, opletten met koolhydraten en zo min mogelijk suiker.
Mag ik ook meedoen ?

Ik zit midden in het afvallen, ben op 5 januari dit jaar gestart met 95,1 en woog vanmorgen 82,4.

Door het veranderen van mijn eetpatroon, minder snoepen en meer bewegen zijn de kilo's eraf gegaan en ik "moet" er nog 7 voor een gezond bmi en ik wil rond de 73 uitkomen dan zit ik aardig goed met mijn lengte.



Nickname: paper-clip

Leeftijd: 41

Startgewicht: 82,4

Streefgewicht: 73

Methode van afvallen: elke dag bewegen, bewuster eten en minder snoepen
Alle reacties Link kopieren
Wat goed al Paperclip!!
Zullen we maandag weegdag doen?



Vermeld op maandag je huidige gewicht en hoeveel je bent afgevallen in totaal.
Thanks coetje, ben er ook trots op. Maar ik ben dan ook al bijna een jaar bezig, dus écht superhard gaat het niet.

Zolang het er maar af blijft ben ik al blij ! Ik val nu nog maar hooguit een paar onsjes per week af of soms niets maar er komt in ieder geval niks bij !

Maandag is voor mij prima, is nu ook mijn weegdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:LL0915 schreef op 16 november 2016 @ 11:55:

[...]





Bedankt!



En 10 kilo, super! Heb je tips voor ons?



Mijn tip is om dus echt 6 x te eten.

Ik eet als ontbijt 2 boterhammen met mager beleg en met de lunch ook en avondeten aardappels groente en vlees/vis. En als tussendoortjes kwark of fruit.

Daarnaast sport ik 3/4 keer per week en dat maakt dat ik me energieker voel!

Is de sportschool te duur dan kun je elke avond een uur wandelen bv!

Succes
Dat doe ik ook, elke avond ruim een uur op stevig tempo doorwandelen. Ik zit altijd rond de 5 km in een uur.
Hebben jullie het savonds ook moeilijk met niet snaaien? Hoe zorgen jullie dat je niks in je snaveltje stopt?



Niet in huis halen werkt hier niet zo, vriend is een zoetekauw en kan hem niet verbieden lekkers te eten..
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee! Ik ben een maand geleden begonnen maar en moeten nog flink wat kilo's af. Ben inmiddels 2.5 kg afgevallen, het begin is er!



Nickname: Ranma

Leeftijd: 24

Startgewicht: 105,2

Streefgewicht: 88

Huidig gewicht: 102,7

Methode van afvallen: kcal tellen, gezonder eten en meer bewegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Springtouw schreef op 16 november 2016 @ 19:19:

Hebben jullie het savonds ook moeilijk met niet snaaien? Hoe zorgen jullie dat je niks in je snaveltje stopt?



Niet in huis halen werkt hier niet zo, vriend is een zoetekauw en kan hem niet verbieden lekkers te eten..Ik heb een lijst op de koelkast hangen van 1 naar 10. Elke kilo die ik kwijt ben streep ik door. Dat helpt mij niet te snaaien en mijn vriend is ook een snoepert maar doet in de avond met mij mee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 kinderen, waarvan 2 pubers dus qua snaaiwerk ligt er hier ook genoeg.Ik vind het ook lastig om dan niet te snaaien.



Goede tip Eve!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven