Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 25 april 2017 @ 18:01:

Ja, 's avonds neem ik vaak nog brood met boter en kaas. Morgen koop ik rosbief, is in de bonus.

En heb me voorgenomen niet meer dan een pond avondmaal te nemen.

(Bij mij is het probleem dat ik gewoon teveel eet).



Respect voor de sporters!een pond avondmaal? Huh?
quote:guppekop schreef op 26 april 2017 @ 11:13:

[...]





een pond avondmaal? Huh?

Ja. Gisteren dus 2 ons rijst plus 3 ons kouseband/gehakt/kokosmelk.

Teveel?



Maar me 's avonds vergrepen aan crackers met kaas.

Slechte start.
Alle reacties Link kopieren
geen idee of het teveel is, vind het gewoon erg raar om je eten in gewichten bij te houden. Ik heb geen flauw idee hoeveel een ons rijst is
Alle reacties Link kopieren
is een pond pizza dan net zo goed of slecht als een pond rijst? Ik snap het echt niet
Pizza eet ik niet. Ook geen snoep of koek.

Ik weet gewoon niet hoe ik het aan moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
@Jejoue Houdt een eetdagboek bij. Er zijn er velen online. Ik gebruik eetmeter.nl. Simpelweg invoeren wat je eet en je krijgt te zien of je binnen de grenzen blijft wat voor jouw leeftijd, gewicht, lengte normaal is. Bovendien krijg je adviezen over de voedingswaarde, vitamines, mineralen. Erg handig.
Ik gebruik de eetmeter al.

Overdag gaat het prima. Maar in de avond giga honger. Ik denk dan continue aan eten.

Waardeloos.

Hebben jullie dat niet?
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 12:10:

Ik gebruik de eetmeter al.

Overdag gaat het prima. Maar in de avond giga honger. Ik denk dan continue aan eten.

Waardeloos.

Hebben jullie dat niet?



Ik wel, erg hè. Ik probeer alles per dag te bekijken. Dus als ik s'avonds in bed lig zonder over de schreef

te zijn gegaan ben ik best trots op mezelf. Weer een dag denk ik dan.

Verder doe ik net of ik van een knorrende rommelende maag plezier heb. 'Hoor mijn lijf weer eens

van mijn vet eten". Makkelijk afvallen zo.



Maar goed, t blijft lastig.
Haha, gedeelde smart is halve smart!

Ik ga me vanavond proberen in te houden.
Alle reacties Link kopieren
Gezellige topic! Ik ben een beetje laat maar zou graag toch mee willen schrijven



Ik ben 2 maanden geleden begonnen met afvallen en ben inmiddels 5 kilo kwijt (van 79 naar 74) en al onwijs tevreden! Shirtjes die me te klein zaten vallen nu goed, en heb al opmerkingen gekregen op mijn werk van mensen die het is opgevallen. Uiteindelijk wil ik graag tot de 65-68 gaan, ik weet nog dat ik vroeger zoveel woog en toen was ik erg tevreden ermee
Goed hoor, donutbrood (what's in a name ).

Hoe lukt het jou?



Hier ook opmerkingen.

Dat ik zo aangekomen ben .
Alle reacties Link kopieren
Haha poeziewoezie, ik moest echt lachen om jouw knorrende maag uitleg! Ik gebruik ook de eetmeter maar ik heb geen honger savonds.

Je kunt in de eetmeter zien of je goed zit wat betreft voedingsstoffen. ligt het daaraan? misschien meer vezels eten?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Welkom donutbrood!



Nu heb ik trek in een donut...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens zo slecht gegeten deze week.... gisteren de eerste goeie dag weer sinds afgelopen donderdag.... Ik heb me vanmorgen met de handen voor mijn ogen gewogen... uiteindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en gekeken... 100 gram afgevallen... ach ja, iig niets erbij....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2017 13:41
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de username en plaatje, niet over nagedacht!



Ik heb zelf na maanden/jaren lang moeilijk doen met proberen af te vallen een dieetplan gekocht. Heb met mijn baan geen tijd om wekelijks ergens langs te gaan, dus doe het allemaal online via de mail. Bevalt goed, omdat ik nu precies weet wat ik op een dag mag eten heb ik toch minder de neiging te gaan sjoemelen! En scheelt ook dat ik best veel mag eten door de dag heen dus mezelf niet aan het verhongeren ben
Alle reacties Link kopieren
Dames, mag ik ook nog meedoen?



Ik ben ook aan het afvallen, alweer 5 weken inmiddels. Woog 73,3 en zit nu op 68.4. Vorige week was het nog 67.7, maar een slecht weekend gehad met feestjes en uit eten enzo. Dus dat is helaas niet zo goed.

Ik probeer af te vallen door calorieen te tellen en dmv hardlopen. Een keer of 3 per week en dan zo'n 5 tot 7 km.



Ging me goed af tot nu toe, maar ik merk dat het nu zwaar gaat worden. Ik wil uiteindelijk naar de 60, maar met 63 ben ik ook al dik tevreden.
Alle reacties Link kopieren
welkom beide!
Gezellig, Roshak, kom dr bij.



Hier hetzelfde doel: 60 tot 63 kg.

Hoeveel calorieën sta jij jezelf toe?
Net rosbief gehaald. Zag er goed uit. Ik hoop dat het wat meer voldoening geeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn app 1330, maar dat is té erg crashen. Bovendien geef ik nog borstvoeding, dus moet het wel een beetje verantwoord doen.



Ik probeer op max 1500 te zitten. Maarer zijn dagen dat ik daaronder zit, maar ook dagen dat ik erover zit.



Voorheen at ik gewoon erg veel. 2x opscheppen, veel tussendoortjes. Dus nu ik dat niet doe, heb ik al heel veel winst gehaald.
Niet veel, 1500. Knap dat je dat kunt.

Ik streef naar 1700.
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat, maar ook ik wil graag meedoen. Na de eerste zwangerschap afgevallen tot 76 kilo, bij de tweede zwangerschap 33 kilo aangekomen. Jongste dochter is inmiddels ruim een jaar, en nog steeds weeg ik 92 kilo bij 1.70. Veel te zwaar. Ben er nu klaar mee, en wil op een verantwoorde manier afvallen tot in ieder geval minder dan 80 kilo. Ben van plan iedere maandag te wegen, en wil hier graag de nodige tips en steun geven en halen.
Alle reacties Link kopieren
Drukte hier, leuk!

Even snel gelezen, welkom iedereen!



Morgen reageer ik weer uitgebreid..

Hier een beetje slechte dag, maar als ik me vanavond in kan houden valt het vast mee.
Alle reacties Link kopieren
Die zwangerschappen he Ekster83, die kunnen toch zo ontzettend roet in het eten gooien. Ik had hetzelfde, na de 1e zwangerschap in no time naar mijn startgewicht en zelfs daaronder. Dus maakte me tijdens de 2e zwangerschap ook geen zorgen. Maar neehoor, toen ging het ineens niet meer.

Dus nu moet ik er maar wat moeite voor doen.



Zwaar gezondigd vanavond met een Jumbol. Mezelf dus maar even een flinke hardloopronde cadeau gedaan zojuist haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven