Lijf & Lijn alle pijlers

Buikhaar

22-05-2017 18:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
7 jaar geleden heb ik een operatie in mijn buik gehad waardoor ik een litteken van 12cm van mijn navel naar beneden heb.

Sinds dien is er veel haar omheen gaan groeien. Ik pluk de ergste er altijd uit met een pincet, maar het zijn er steeds meer geworden.

Nu zit ik er aan te denken om het weg te laten laseren, maar ik ben bang dat de donshaartjes er omheen dan ook lang terug komen.

Heeft iemand hier ervaring mee? En wat adviseren jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier in directe omgeving geen goede ervaringen met IPL laser in ieder geval. Lijkt goed te werken, maar groeit toch weer terug. Wel iets minder, maar nog steeds te veel.

Zelf ben ik ooit begonnen met mijn buik epileren, met zo'n epilady. In het begin groeiden ze ook heel snel terug en moest ik het echt elke 2/3 weken doen. Tegenwoordig maar één keer in de twee maanden en zijn het er nog steeds een stuk minder dan vroeger.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
22-05-2017 18:55
Hier in directe omgeving geen goede ervaringen met IPL laser in ieder geval. Lijkt goed te werken, maar groeit toch weer terug. Wel iets minder, maar nog steeds te veel.

Zelf ben ik ooit begonnen met mijn buik epileren, met zo'n epilady. In het begin groeiden ze ook heel snel terug en moest ik het echt elke 2/3 weken doen. Tegenwoordig maar één keer in de twee maanden en zijn het er nog steeds een stuk minder dan vroeger.
Doet dat zeer, zo'n epilady? Je buik is volgens mij een best gevoelige plek..
Ik vraag me af of het wel gelaserd kan worden in de buurt van een litteken?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-05-2017 19:01
Ik vraag me af of het wel gelaserd kan worden in de buurt van een litteken?
Dat is inderdaad ook wel iets om uit te zoeken
Alle reacties Link kopieren
Meloony123 schreef:
22-05-2017 18:59
Doet dat zeer, zo'n epilady? Je buik is volgens mij een best gevoelige plek..
Ja, doet best zeer. Vooral de eerste keren en rondom je navel. Maar je went eraan en ik vind het nu niet meer zo erg. Het is daarna wel helemaal rood, dus je moet niet meteen daarna in bikini willen lopen. :proud:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
22-05-2017 19:36
Ja, doet best zeer. Vooral de eerste keren en rondom je navel. Maar je went eraan en ik vind het nu niet meer zo erg. Het is daarna wel helemaal rood, dus je moet niet meteen daarna in bikini willen lopen. :proud:
Ik heb de Philips Satin Intimate. Die is best goed te doen omdat het "maar" 12 pincetten heeft. Wel fijn dat hij onder de douche gebruikt kan worden.
Oksels vond ik in het begin echt vervelend, nu jas ik het ding er zo overheen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Als je je minder stoort aan lichte haren zou je het ook kunnen ontkleuren.
Chilly silx ontkleuringscreme face werkt ook goed voor de buikharen.

Zelf ervaring op andere plekken met laser via een huidtherapeut maar veel is terug gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven