Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Lijf & Lijn
Welkom op de pijler Lijf en Lijn. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met lekker in je lijf zitten en innerlijke verzorging.

Of het nu gaat om welk dieet het beste werkt, de vraag is yoga iets voor mij, welke sport goed is om spieren op te bouwen, of om gezellig samen afvallen, alles omtrent deze onderwerpen komt hier aan bod.

Heeft iemand ervaring met Juice Plus afslank programma?

11-06-2016 23:54 63 berichten
Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met dit afslank programma?

http://mv01282.juiceplus.com/content/JuicePlus/nl_nl.html

http://letsgetinshape.nu/nl/completelifestyle3

Het zijn meerdere coaches en gebruiken producten van Juice Plus.

Het is de bedoeling om dit 4 maanden te doen. Eerste week detox en daarna shakes en gezonde maaltijden etc. Ze hebben een besloten Facebook supportgroep (juice plus + weight loss & nutrition support group) waar ik een kijkje in mag nemen en de meiden daar delen veel met elkaar. Ze zijn super tevreden en de foto's van voor en na liegen er niet om. Toch twijfel ik omdat ik het wel €40 kost voor een basis pakket en dat elke maand betalen. Aan de andere kant doe je dus geen boodschappen meer want je hebt hun pakket met dingen.

Iemand ervaring met ze?
Link kopieren Quote
Als het zou werken, stond het in de serieuze kranten en deed iedereen het

Enige conclusie: het werkt dus niet
Link kopieren Quote
Nee
Link kopieren Quote
Als het écht werkte was het geen besloten groep, maar een open.

Lijkt mij ongeveer hetzelfde als alle eiwit-dieet-toestanden.

Leuk voor effe, maar veel kans dat je nadien terug even hard aankomt.

Maar ik hou je niet tegen het te proberen.

Wie weet behoor jij wel bij de 5 à 10 % die het er nadien kan afhouden.
Link kopieren Quote
Ik ben dus ook niet iemand die naar dit soort dingen luistert. Maar ik kijk nu al paar weken mee en ik lees dus de berichten van die vrouwen en ik zie foto's...zij zijn er erg blij mee en dat zijn gewoon vrouwen op Facebook. Je ziet ook resultaat en voor en na foto's met tips. Dus ik denk niet dat het lariekoek is maar toch even checken of er hier iemand is die ervaring heeft hierin.
Link kopieren Quote
Skippybal10 schreef op 12 juni 2016 @ 00:14:

Ik ben dus ook niet iemand die naar dit soort dingen luistert. Maar ik kijk nu al paar weken mee en ik lees dus de berichten van die vrouwen en ik zie foto's...zij zijn er erg blij mee en dat zijn gewoon vrouwen op Facebook. Je ziet ook resultaat en voor en na foto's met tips. Dus ik denk niet dat het lariekoek is maar toch even checken of er hier iemand is die ervaring heeft hierin.
Als dat soort dingen zouden werken, waren er toch geen dikke mensen meer? Als er een snelle oplossing was naar slank-zijn
Link kopieren Quote
Nee maar het vergt enorm discipline voor 4 maanden. Ipv dat je zelf moet uitzoeken hoe afvallen doen zij het voor je. Je krijgt tips over fitness, krijgt een receptenboek, krijgt de shakes etc. en een coach die je begeleidt.

Tja ik weet het ook niet... misschien is niet iedereen hiermee bekend.
Link kopieren Quote
Het vergt enorm veel discipline, je zegt het zelf al. Dit doe je niet je hele leven en als je weer 'normaal' gaat eten, komen die kilo's er gewoon terug bij.
Life is short. Eat dessert first.
Link kopieren Quote
Lijkt net hetzelfde te zijn als met de maaltijdboxen, je betaalt iemand zodat je zelf niet meer hoeft na te denken en te kiezen.
Link kopieren Quote
Wanneer leren mensen een keer dat dure shakes of detox methoden niet werken. Je valt niet van af het is troep. De enige die slanker wordt is je portomonee. Beweeg voldoende eet gezond voedsel. En denk erom elk pondje gaat door het mondje.
Link kopieren Quote
Ik ken het niet, zou het ook niet doen, maar een hele maand eten voor 40 euro is toch niet zoveel als je er verder niets bij hoeft te kopen?
Link kopieren Quote
Mijn collega is onlangs gestart en ik zie echt al verschil bij haar. Ze sport er wel bij
Link kopieren Quote
Uitkomst voor mensen die het financieel niet breed hebben. Nooit meer boodschappen doen en eten voor een tientje per week.

Waarom houden ze het zo geheimzinnig met besloten fb groep als het zo fantastisch is? Hiermee kan de hongersnood worden opgelost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Link kopieren Quote
Kennis van mij heeft het gedaan. Wel veel resultaat. Wat ik er van begrepen heb, moet je hier ook uit 3 potjes dagelijks 6 capsules bij slikken.fruit en groentecapsules. Je bent verplicht om voor 4 maanden af te nenen, wat neerkomt op 400 euro totaal. Wat mij een nadeel lijkt, is dat je niet echt wat over je eigen eetpatroon leert en je valkuilen leert kennen.

Ik vond het veel geld, mijn boodschappenkosten zijn geen 100 euro p.m ....

Ik heb het overwogen, maar niet gedaan. En; op eigen kracht 11 kilo lichter door voeding aanpassen en veel wandelen.
Link kopieren Quote
Als ik op die site kijk zie ik bedragen van €1,90 voor een reep of €2,50 voor een soepje. Met drie maaltijden per dag kom ik dan eerder aan €40 per week dan aan €40 per maand hoor voor de maaltijdvervangers.

Misschien dat €40 per maand alleen voor de pillen is (zonder maaltijdvervangers) en je daarbij nog gewoon zelf boodschappen doet?

(Nog los van of dit een gezonde manier van afvallen is, wat ik betwijfel! En ik denk dat het net als al die crashdiëten met shakes en pillen op de lange termijn weinig effect heeft. Ik zou liever gewoon gezond gaan eten, calorie-inname iets verminderen en meer gaan bewegen. Rare shakes en repen lijken me een recept voor crashen en vervolgens net zo hard terugjojoën)
Link kopieren Quote
TO niet doen, ze willen je doen geloven dat je hiermee voor altijd slank blijft maar zo werkt het niet.

Je kunt beter 20 e uitgeven aan het nieuwe boek van Martijn Katan.

En deze club wil jou anders doen geloven, maar als jij af wilt vallen moet je simpel weg minder eten en meer bewegen. (En nee brood weglaten of weet ik veel wat dat heeft echt geen zin)

Zo werkt het en niet anders.

Die dieetmensen willen enkel geld verdienen aan jou en daarom verzinnen ze steeds iets wat interessant lijkt. (En wat alleen maar tijdelijk werkt waardoor jij blijft diëten... lekker cashen voor hun...)
Link kopieren Quote
hexje27 schreef op 12 juni 2016 @ 05:32:

Kennis van mij heeft het gedaan. Wel veel resultaat. Wat ik er van begrepen heb, moet je hier ook uit 3 potjes dagelijks 6 capsules bij slikken.fruit en groentecapsules. Je bent verplicht om voor 4 maanden af te nenen, wat neerkomt op 400 euro totaal. Wat mij een nadeel lijkt, is dat je niet echt wat over je eigen eetpatroon leert en je valkuilen leert kennen.

Ik heb het overwogen, maar niet gedaan. En; op eigen kracht 11 kilo lichter door voeding aanpassen en veel wandelen.

Groentecapsules.... :facepalm:

400 e, TO dat ga je toch werkelijk niet doen he...
Link kopieren Quote

Je weet dat je op Facebook fakeprofielen kunt aanmaken en dat veel van dit soort bedrijven personeel inhuren om positief te reageren? Genoeg foto's te jatten uit Google. Was pas ook bij radar over die teenringen om af te vallen. Die hadden ook tig fakefacebook recensies. Dus ga daar niet op af. Vooral je portemonnee zal afvallen.
Link kopieren Quote
hexje27 schreef op 12 juni 2016 @ 05:32:

Wat mij een nadeel lijkt, is dat je niet echt wat over je eigen eetpatroon leert en je valkuilen leert kennen.

Dit! Er zijn tegenwoordig zoveel blogs over gezond eten en YouTube filmpjes met oefeningen. Als je jezelf daar een paar avonden in verdiept kun je ook al heel veel bereiken. Daar heb je ook discipline voor nodig, maar daar heb je ook gelijk iets aan voor de rest van je leven.
Link kopieren Quote
Stel nou dat het werkt en je valt idd af tot je streefgewicht enz enz

Wat doe je daarna dan? Pak je weer je oude eetpatroon op? Zodat al je geld en moeite voor niks was. Want je hebt geen nieuw, gezond eetpatroon aangeleerd.

Je hebt geen idee hoe je je nieuwe gewicht moet onderhouden dus kom je weer net zo hard aan.

T zal vast aanlokkelijk klinken, in rap tempo afvallen zonder zelf na te hoeven denken maar dat is precies de rede waarom de meeste afvallers jojoën.
Link kopieren Quote

En de mensen die zeggen dat het niét werkt, dat het veel te duur is, niet te eten, dat ze ernstige tekorten hebben opgebouwd en dat de repen vol met suiker zitten.. Zouden die berichten ook mogen blijven staan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Link kopieren Quote
Ja hehe... natuurlijk zetten ze die reacties en afbeeldingen daar neer. Snap je dat nou echt niet? Dat heet nou marketing/verkooptruucs.

En je zal er ook zeker van afvallen, echter je gaat je spijsvertering ermee naar de filisteinen helpen en uiteindelijk (als je weer normaal gaat eten, want dit je leven lang dat ga je echt niet volhouden) word je er nog dikker van ook.

(Want rete strenge dieten, daar ga je een x de brui aangeven, geloof me)

En ik snap echt wel dat je het liefst 20 kilo kwijt bent in 2 maanden maar zo werkt het niet.

En ja die dieetrommelverkopers beweren het tegendeel, dat weet ik ook wel, maar meer dan marketing is het niet.

(Voedingsmythes van M. Katan, daar heb je meer aan)
Link kopieren Quote
stellar schreef op 12 juni 2016 @ 08:12:

Stel nou dat het werkt en je valt idd af tot je streefgewicht enz enz

Wat doe je daarna dan? Pak je weer je oude eetpatroon op? Zodat al je geld en moeite voor niks was. Want je hebt geen nieuw, gezond eetpatroon aangeleerd.

Je hebt geen idee hoe je je nieuwe gewicht moet onderhouden dus kom je weer net zo hard aan.

T zal vast aanlokkelijk klinken, in rap tempo afvallen zonder zelf na te hoeven denken maar dat is precies de rede waarom de meeste afvallers jojoën.

:worship:

En daarom blijven er ook steeds nieuwe dieetrages komen. (Die fabrikanten weten ook wel dat het enkel tijdelijk is)

Verzin een nieuw plan en je krijgt zo zat mensen die daar in geloven, lekker cashen.
Link kopieren Quote
Detox is niet nodig omdat je vermoedelijk niet toxisch bent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Link kopieren Quote
Lijnen is altijd goedkoper dan niet-lijnen omdat je gewoon minder moet eten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven