Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Voorzichtig an hoor, Perzikje.... Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan een weekje vakantie, heerlijk! We pikken zaterdag in alle vroegte mijn vader op en scheuren dan door naar Frankrijk. Ik hoop op veel slapen, lezen, boomhut afmaken en zevenblad uittrekken!
quote:yette schreef op 19 april 2017 @ 09:00:

[...]



Wat gaaf!!!

Ik kwam van de week dit filmpje van een liftende specht tegen ...
Dat is een fijn vooruitzicht Hun, werk ze nog deze paar dagen.
Werk ze Hun!
En jij ook Peac, maar nog meer: zorg goed voor jezelfze!
Goedmorgen dames (en de enkele heer)!

Ik zit in de bieb en ga zo aan de slag. Op de achtergrond een koor van leerlingen NT2 die Nederlandse liedjes zingen onder begeleiding van piano. Ik vind het gezellig.

Samen slapen vind ik ook een crime. Maar vannacht redelijk overleeft zonder oordopjes

Dus, redelijk goed geslapen en vanmorgen gesport, koffie op en geïnstalleerd achter mijn nieuwe laptop. Geen excuses meer, aan de slag.
Ik doe m'n best Ren.



Is een hele hoop prive aan de gang en ik weet niet hoe en of het gaat lopen. Ik voel me oprecht heel bizar.
Alle reacties Link kopieren
Renaissance, hoe is het ermee? Heeft contact met zekere iemanden nog iets opgeleverd?
IMHO
Oh een specht wat bijzonder, die hebben wij 1 keer in de tuin gehad hier. Wat zijn die mooi hè?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een treinbaan gebouwd, Pokemons gevangen, eendjes gevoerd, broodjes gesmeerd, de vloer gedweild na een melk-ongelukje en zwemtasjes klaargemaakt. De playdate met mijn kleine beste vriend is heerlijk! Hij kijkt nu even rustig een filmpje en daarna gaan we samen op de fiets naar het zwembad. Wat is kind zijn ontzettend leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 19 april 2017 @ 12:35:

Ik heb al een treinbaan gebouwd, Pokemons gevangen, eendjes gevoerd, broodjes gesmeerd, de vloer gedweild na een melk-ongelukje en zwemtasjes klaargemaakt. De playdate met mijn kleine beste vriend is heerlijk! Hij kijkt nu even rustig een filmpje en daarna gaan we samen op de fiets naar het zwembad. Wat is kind zijn ontzettend leuk!Dat klinkt als een hele fijne dag.
quote:Oudblond schreef op 19 april 2017 @ 12:35:

Ik heb al een treinbaan gebouwd, Pokemons gevangen, eendjes gevoerd, broodjes gesmeerd, de vloer gedweild na een melk-ongelukje en zwemtasjes klaargemaakt. De playdate met mijn kleine beste vriend is heerlijk! Hij kijkt nu even rustig een filmpje en daarna gaan we samen op de fiets naar het zwembad. Wat is kind zijn ontzettend leuk!

Veel plezier nog de rest van de dag.



Beetje jaloers ben ik wel. Ik heb: beddengoed gewassen, vitrages gewassen, tussendoor notulen voor de vereniging getypt ondertussen te veel afleiding gezocht én gevonden op Viva. Ga nu lunchen, en dan boodschappen doen. Bed opmaken, was van gisteren op vouwen en als laatste eten koken. Dan is mijn vrije dag weer voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Sssst. Als ik straks weer thuis kom zijn de kaboutertjes waarschijnlijk niet langs geweest. Huishouden staat voor morgen op het programma. Vandaag is het speeltijd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 19 april 2017 @ 12:48:

Sssst. Als ik straks weer thuis kom zijn de kaboutertjes waarschijnlijk niet langs geweest. Huishouden staat voor morgen op het programma. Vandaag is het speeltijd!

Tja en die kabouters zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.



Oh, oké. Ik mag morgen weer werken, dat is ook leuk. Gisteren ook heel leuk gewerkt, de kinderen beginnen me inmiddels een beetje te kennen omdat ik veel op dezelfde school inval. Kinderen uit groep drie waren heel blij dat ik met een paar kinderen apart kon werken. Die drie hebben gewoon nog weinig werkhouding, dus die hebben steeds een zetje nodig. Met drie in een kantoortje krijg je dan makkelijker je werk af dan met heel veel afleiding in de klas.
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 april 2017 @ 11:33:

Renaissance, hoe is het ermee? Heeft contact met zekere iemanden nog iets opgeleverd?



Het gaat goed, ik heb er in ieder geval een goede link naar een professionele site aan over gehouden. Een ander iemand ben ik helaas herhaaldelijk misgelopen, dus nog geen contact kunnen leggen.



Wilde je me nog iets vragen over Photoshop?
quote:_Inkie_ schreef op 19 april 2017 @ 11:49:

Oh een specht wat bijzonder, die hebben wij 1 keer in de tuin gehad hier. Wat zijn die mooi hè?Ja super!
Alle reacties Link kopieren
Ik versleep meubilair om een studieplek voor m'n eindexamen-kandidaat te maken. Van het een komt het ander ... nu liggen er twee slaapkamers compleet overhoop
...
quote:yette schreef op 19 april 2017 @ 13:11:

Ik versleep meubilair om een studieplek voor m'n eindexamen-kandidaat te maken. Van het een komt het ander ... nu liggen er twee slaapkamers compleet overhoop Oh herkenbaar! Maar dan heb je straks het idee dat je een nieuw huis hebt, da's ook wel weer leuk!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 19 april 2017 @ 13:18:

[...]





Oh herkenbaar! Maar dan heb je straks het idee dat je een nieuw huis hebt, da's ook wel weer leuk!Ik heb nu vooral het idee dat ik mezelf straks tegen moet houden voor ik nieuwe kleuren latex ga inkopen
quote:yette schreef op 19 april 2017 @ 14:04:

[...]



Ik heb nu vooral het idee dat ik mezelf straks tegen moet houden voor ik nieuwe kleuren latex ga inkopen Tegenhouden? Ben jij mal, dóen juist! Mijn man denkt meestal 'o nee hè' als een muur weer een andere kleur heeft. Maar na verloop van tijd vindt hij het toch wel mooi. En net als hij dan gewend is..... precies!
quote:Rusticaa_ schreef op 19 april 2017 @ 13:59:

Yette brengt mij op ideeën. Ik heb nu ook zin om met meubels te gaan slepen.Oooo mag ik? Ben dol op huizen aanpakken, inrichtingen omgooien, joepie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 19 april 2017 @ 09:30:

Goedemorgen allemaal! O Dolfje, mijn man en ik sliepen dit weekend apart, omdat man en vader op zolder - onze slaapplek - aan het klussen waren. En ik sliep zó lekker, zonder gesnurk of zwaar ge-ademhaal naast me, echt, heerlijk! Mijn man slaapt overal, maar ik alleen als het stil is. Al met al loop ik nu zo'n 100 jaar achter qua slaap en dat doet wel wat met je. Dus nu afgesproken dat éen van ons af en toe even op het kleine kamertje gaat slapen als ik het dat nodig heb. Kun jij dat ook doen?



Echt, dat samen slapen is zooo onnaatuurlijk, vréselijk!Ja als het weer heel erg wordt slepen we zijn matras naar de andere kamer. Hopelijk was het weer een eenmalig iets.
quote:Hunniebunnie schreef op 19 april 2017 @ 14:57:

[...]





Oooo mag ik? Ben dol op huizen aanpakken, inrichtingen omgooien, joepie!

Je mag bij mij langs komen! Ik wil de hele zolder van mij. Ik wil er een hobbyruimte/fotostudiootje van maken. Nu heb ik de helft van de zolder en nog een kamertje een verdieping lager. Zooi van man mag dan naar dat kamertje.

Geloof me, er moet écht heel veel aangepakt (en ingepakt) worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven