Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Lieve Cateautje,



Zou jij voor mij ook eens willen kijken als je tijd hebt? Ik had TO ook een PBtje gestuurd maar het duurt even zoals ze al zei...

Mag ik jou mijn vragen ook PB-en?
quote:lindybopophelia schreef op 21 december 2016 @ 14:37:

Lieve Cateautje,



Zou jij voor mij ook eens willen kijken als je tijd hebt? Ik had TO ook een PBtje gestuurd maar het duurt even zoals ze al zei...

Mag ik jou mijn vragen ook PB-en?Is goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het bijna iet te vragen Cateautje. Maar mag ik ook? Ik zou die van mij graag in een PB ontvangen. Als je wil en tijd hebt natuurlijk:)
quote:Amarante1985 schreef op 21 december 2016 @ 14:49:

Ik durf het bijna iet te vragen Cateautje. Maar mag ik ook? Ik zou die van mij graag in een PB ontvangen. Als je wil en tijd hebt natuurlijk:)Alleen vandaag maak ik er even tijd voor vrij, dus je mag me een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
oh nu ben ik nieuwschierig Cateautje. Als je toch bezig bent...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 14:53:

[...]



Alleen vandaag maak ik er even tijd voor vrij, dus je mag me een berichtje sturen.Lief, dank je. Je hebt een PB!
Hee moeten we niet negatief doen over gezweef? Ik heb het ook geleerd jaren en jaren geleden en ik vind dat het inspirerend werkt. Ik legde ze alleen voor mezelf, op een enkele keer voor een ander na. Om mijn eigen levensvragen onder de loep te nemen eigenlijk.



Maar eh.. ik wil ook wel! Wordt eind februari ofzo zeker?
Ik wil ook wel, met name over over ontwikkeling op werk: praktische keuze maken of verder blijven zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch wel nieuwsgierig wat de kaarten over mij zeggen
quote:Ameliaaa schreef op 21 december 2016 @ 15:00:

Hee moeten we niet negatief doen over gezweef? Ik heb het ook geleerd jaren en jaren geleden en ik vind dat het inspirerend werkt. Ik legde ze alleen voor mezelf, op een enkele keer voor een ander na. Om mijn eigen levensvragen onder de loep te nemen eigenlijk.



Maar eh.. ik wil ook wel! Wordt eind februari ofzo zeker? O ja. Ik wil graag wat weten over 1 ding: familie. In het bijzonder het gezin waar ik in ben geboren. Mag gewoon op het forum, hoeft niet via pb.
Alle reacties Link kopieren
Goh, ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de kaarten over mij te zegen hebben!!
Dank je wel Cateau!



Ik heb je een nieuwe PB gestuurd om jou te bedanken. Heel lief van je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel benieuwd!

Cateautje of TO, zouden jullie voor mij een kaartje willen leggen.?
Oh, nu ben ik ook benieuwd naat wat voor kaarten er voor mij worden gelegd! Wat leuk dit!
Alle reacties Link kopieren
Zou ik heel leuk vinden!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, ik ben erg benieuwd wat de kaarten mij willen vertellen, graag via pb. Als je er uberhaupt nog tijd voor hebt vandaag, anders wacht ik geduldig op die van TO
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Ook lullig eigenlijk, topic is van Tomcat en Cateautje legt zich helemaal suf nu



Ik wil nog wel hoor Tomcat, via pb dan graag
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 13:44:

[...]



Ik heb er nu twee gedaan, maar krijg er geen reactie op. Als je wilt wil ik wel even voor je kijken. Zou je ook voor mij willen doen?
Ik hoor Tomcat! Ben benieuwd naar jouw legging. Ook graag via PB!
Tarot? Dat vind ik ook leuk!

Ik heb je al een PB gestuurd.



Oww Cateau, doe jij ook mee?

TOmcat of cateau, maakt niet uit wie
Alle reacties Link kopieren
TomCat of Cateautje,

Als je je verveelt (tijd over hebt), wil je dan ook voor mij leggen asjeblieft?



Als het kan, graag in een PB!



Bedankt alvast!
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 12:58:

[...]



Voor jou heb ik ook even gekeken.



Als eerste krijg ik iets dat met kunst te maken heeft, maar daar zit een kant aan die je goed in de gaten houdt of moet houden.

Op dit moment is er iets gaande dat met recht of gerechtigheid te maken heeft en dat heeft te maken met een nieuw begin.

Ik zie de kans op liefde het komende jaar en je jaar wordt vriendelijk en vol vertrouwen, het enige dat een kink in de kabel kan veroorzaken is dat je je niet durft over te geven.

Iemand in je omgeving schrikt wakker uit een hachelijke situatie en jij bent die persoon daar behulpzaam bij.

De uitkomst is dat je je balans zult vinden in het komende jaar.



Zoiets? Wooow wat leuk, dankjewel! Een mooie uitkomst in ieder geval Alleen of dat recht/gerechtigheid ga ik nog even nadenken. Ik heb heel veel nieuwe beginnen nu, alleen recht/gerechtigheid kan ik niet plaatsen. Maar misschien moet ik het wat algemener zien, dat ik nu een nieuw begin heb en dat ik daar een soort 'recht' op heb omdat het eerder op een vervelende manier niet is gelukt (en nu dus hopelijk wel!)
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 12:49:

Parada, ik heb eens in mijn kaarten gekeken en het volgende kwam er uit.



Je hebt een grote teleurstelling achter de rug en wil naar aanleiding daarvan ergens opnieuw mee beginnen. Daarin zal je je moeten bewijzen. Op zich komt dat goed, maar je hebt vrees voor het oordeel van een donker harige man, een man die macht lijkt te hebben over de situatie. Je omgeving denkt dat je alles wel goed in balans weet te houden want over het algemeen gezien heb je het eigenlijk prima voor elkaar in je leven.

Er komen goede tijden aan in het komende jaar en je krijgt te maken met een aantal keuzes die je kunt maken en daar zit hem de kneep, je weet dan even niet meer wat je precies wilt.

Het komende jaar staat wel voor een nieuw begin.



Zoiets?



Super, bedankt.



Edit: Ik dacht dat je een grapje maakte maar het is dus serieus. Leuk, ik laat het je volgend jaar weten.
Zo en nu hou ik het voor gezien.



Ik ben wel benieuwd naar wat Tomcat voor me in petto heeft. Zit al uren te wachten. Vind het zo leuk om het ook eens van een ander te vernemen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf dit! Cateautje of TO, mochten jullie zin en tijd hebben, ik hoor graag wat er in mijn kaarten staat! Super dat jullie dit doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven