Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je antwoord Tom cat! Ik was bezig met letterlijk een ander huis maar ik heb deze week een nogal teleurstellend antwoord gekregen over de mogelijkheden tot verhuizen. Zie jij in de kaarten of het gaat lukken in de toekomst om letterlijk van omgeving te veranderen en zo een gelukkig huis te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 06 mei 2017 @ 14:06:

[...]





Je relatie geeft een soort van erkenning voor hetgeen geleerd is aan en in de toekomst ligt een cyclus die compleet wordt zodat een nieuwe fase kan beginnen.



Je werk lijkt vrij stabiel onder controle, zoek steun of advies bij een senior voor je plan, dat is wat in je toekomst wordt aangegeven, iemand als adviseur die je helpt met raad en daad.



NB die adviseur heeft kennis in de hoek van Academisch, Wetenschappelijk of Medisch..mocht je die richting zoekenSuperbedankt, hier heb ik wat aan!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Een aantal weken terug heb je voor mij kaarten gelegd, dat is griezelig exact uitgekomen. Ik zou je willen vragen om nogmaals kaarten voor mij te leggen. Vorige week 2 x met een man op pad geweest waarbij van mijn kant de aantrekkingskracht enorm is. Ik zou graag willen weten hoe hij onze "relatie" tot nu toe ziet en of er toekomst in zit.



Bij voorbaat hartelijk dank!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Tomkat.. het klopt op dit moment...
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat, ik begrijp heel goed als je geen tijd hebt, volgens mij is het kaart leggen inmiddels heel gewild op het forum ;-)Maar ik probeer het toch omdat ik wel wat advies kan gebruiken. Ik lig helaas in scheiding maar wil alleen weten of ik op goede weg zit. Ik zit behoorlijk in een dip vandaar. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomcat, geen lezing gevraagd, maar misschien leuk om te weten dat je beide voorspellingen bij mij zijn uitgekomen met betrekking tot zwangerschap en werk!



Sorry zie nu in je op dat je daar een speciaal topic voor hebt aangemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Dag Tomcat,



Je hebt me al eerder geholpen (dus als het nu niet lukt, snap ik het helemaal), maar mocht je nog tijd hebben dan zou ik graag een specifieke legging willen op werkgebied voor dit jaar. We zitten in een soort vervelende fusie waarbij mijn huidige baan in deze vorm komt te vervallen. De baan die mij waarschijnlijk binnenkort als vervanging zal worden aangeboden, spreekt me niet aan. Moet ik het spelletje toch maar meespelen om tijd te kopen om elders een nieuwe baan te vinden? Of kan ik mijn hart laten spreken en er gewoon mee stoppen - zonder alternatief?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Zeer recent uit een redelijk zware relatie crisis gekomen die voornamelijk bij mijn partner vandaan kwam.

Inmiddels proberen we de scherven op te ruimen en de boel te herstellen.

Mijn vraag is; gaat dit lukken? Weet hij echt zeker wat hij wil?

Hij zegt zelf op het moment; deze crisis heeft ons niet de das om gedaan dus we zijn enkel sterker geworden, heeft hij gelijk?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, na mijn scheiding, heb ik ondertussen wel eens behoefte aan een lieve man in mijn leven. Zit er voor mij een nieuwe liefde in? (Op korte of lange termijn ;-) )
mopperkontje schreef:
06-05-2017 11:51
Hey Tomcat,

Ik heb nog n paar vragen voor je als dat mag. (Vraag misschien wel veel?)



Moet ik mij anders opstellen tegenover mijn rotzooiman als ik een en ander graag wat serieuzer wil krijgen, en zal hij mij ook ooit helemaal in zijn leven accepteren. (Qua familie en vrienden enzo) of blijft het aanmodderen? Ja ik weet dat je laatst zei dat de korte termijn mezelf tekort doen is en de lange termijn vruchtbaar is, maar vraag me af of ik dat kan sturen en hoe vruchtbaar vruchtbaar is. Hij doet alles met zijn hoofd en volgens mij denkt zijn hart er anders over en dat frustreert me wel een beetje.



En ik wil graag in gesprek met mijn kinderen over een aantal onderwerpen waar ik mee zit, maar weet niet of dit het juiste moment is en hoe ver ik kan of moet gaan.



Ik hoop dat jij en je kaarten meer kunnen vertellen?
Over je man, het werkt nu positief als je de zaken op waarde schat. Spreek hem aan waarhet rechtvaardig is en prijs hem ook voor wat hij goed doet. Advies van anderen, iemand uit je sociale kring, werkt averechts.
De toekomst geeft ook hier weer aan dat er een einde komt aan de problemen, de tijd om vooruit te kijken is in aantocht.

Voor je kinderen geeft het veel meer rust en tevredenheid als je nu niet in gesrpek gaat.

Ga je we in gesprek dan is diplomatie heel belangrijk, hoor iedereen en laat ieders mening meetellen. Het is wel in jevoordeel om daar uiteindelijk de leiding te houden en te beslissen. Een lange termijn ding moet je er niet van maken, dat werkt averechts. Dus als je in gesprek gaat dan ook de boel afroden en niet open laten.
gaultier schreef:
06-05-2017 13:02
Oh ik moet wel een vraag stellen natuurlijk.

Mijn vriend:

Doorgaan met huidige situatie, werken voor familie, of totaal een eigen weg inslaan? (Qua werk)

Bedankt
De huidige weg lijkt voor jou te saai, je gaat je vervelen, je wordt niet uitgedaagd.
Daarom een eigen weg inslaan en daarbijhet advies aannemen dat je van iemand krijgt die zichzelf al bewezen heeft op zakeijk gebied.

De waarschijnlijke uitkomst geeft iets juridisch aan, contracetn, overeenkomsten..dit heeft te maken met zorgvuldige plannen die je ten uitvoer kan brengen
-Kittens- schreef:
06-05-2017 20:23
Hoi katje, waneer krijg ik weer energie (zin in 'dingen')?

Het heeft zo lang geduurd dat het misschien al weer zover is Poesje:)

Wat ik je mee kan geven is dat je vooral meer energie krijgt van sociale bijeenkomsten en weg moet blijven bij juiridsche, formele, contractuele zaken.. Een beetje lol maken, feestjes, goede gesprekken, uitjes.
De waarschijnlijke uitkomst die ik kirjg is dat je nog wel moet balanceren maar dat je dit steeds beter onder controle krijgt.
Wat wordt de tekst platgeslagen op het nieuwe forum zeg..slecht leesbaar zo, sorry..hij haalt alle enters weg lijkt het.

Ik ga nu eerste even wat PB's doen want die zijn ook flink acherstallig
Dat PB systeem is er ook niet beter op geworden vrees ik..erg onhandig en onoverzichtelijk zo..

Volgens mij zijn alle PB's gedaan maar het was zo'n zooitje (geloof dat de hele oude prulenbank in de inbox is gezet ofzo) dat ik misschien wat gemist heb. Wie nog wacht op een PB van mij moet even opnieuw een vraag sturen
missdory schreef:
09-05-2017 15:38
Beste Tomcat, ik begrijp heel goed als je geen tijd hebt, volgens mij is het kaart leggen inmiddels heel gewild op het forum ;-)Maar ik probeer het toch omdat ik wel wat advies kan gebruiken. Ik lig helaas in scheiding maar wil alleen weten of ik op goede weg zit. Ik zit behoorlijk in een dip vandaar. Bedankt alvast.
Volgens mij heb ik je net per PB hier al op geantwoord
mavis79 schreef:
07-05-2017 12:42
Dankjewel voor je antwoord Tom cat! Ik was bezig met letterlijk een ander huis maar ik heb deze week een nogal teleurstellend antwoord gekregen over de mogelijkheden tot verhuizen. Zie jij in de kaarten of het gaat lukken in de toekomst om letterlijk van omgeving te veranderen en zo een gelukkig huis te vinden?
Dat gaat lukken, en daarbij mag je best wat brutaler zijn in actie nemen waar het k (binnen het redelijke) teveel afwachted zijn werkt negatief, bel gerust na en vraag gerust 2 keer per week..dan lijkt het goed te komen
Later weer verder :)
GewoonOngewoon schreef:
08-05-2017 10:10
Hoi Tomcat,



Een aantal weken terug heb je voor mij kaarten gelegd, dat is griezelig exact uitgekomen. Ik zou je willen vragen om nogmaals kaarten voor mij te leggen. Vorige week 2 x met een man op pad geweest waarbij van mijn kant de aantrekkingskracht enorm is. Ik zou graag willen weten hoe hij onze "relatie" tot nu toe ziet en of er toekomst in zit.



Bij voorbaat hartelijk dank!
Ik zie bij jou een sfeer van een gezin/familie, bij hem vooral een sfeer van juridisch, formeel, cotracten.

Jullie zien elkaar als positief, alleen jij op spiritueel/emotioneel gebied en hij heet meer een zakelijk/prsakatische onderbouwing.

Het kan een mooie periode zijn voor beiden die inspireerd en ruimte geeft om nieuwe, creatieve dingen te doen samen..

De kaarten zeggen het niet zo duidelijk maar besef je dat jullie wel hetzelfde enthousiasme hebben maar niet om dezelfde redenen. Verwacht niet teveel op emotioneel gebied.
Cuques schreef:
09-05-2017 18:55
Dag Tomcat,



Je hebt me al eerder geholpen (dus als het nu niet lukt, snap ik het helemaal), maar mocht je nog tijd hebben dan zou ik graag een specifieke legging willen op werkgebied voor dit jaar. We zitten in een soort vervelende fusie waarbij mijn huidige baan in deze vorm komt te vervallen. De baan die mij waarschijnlijk binnenkort als vervanging zal worden aangeboden, spreekt me niet aan. Moet ik het spelletje toch maar meespelen om tijd te kopen om elders een nieuwe baan te vinden? Of kan ik mijn hart laten spreken en er gewoon mee stoppen - zonder alternatief?
Ik weet niet of het over werkt gaat maar bij jou ligt de invloed dat er binnenkort iets of iemand komt die een einde maakt aan een periode van ontevredenheid.

Dan over werk.

Blijven hangen gaat je meer oplveren dan je nu kan voorzien en het gaat leiden tot een frisse start (op een vrolijke manier)

Zelf weggaan leidt naar 2 adviseurs, 1 die zichzelf al bewezen heeft op zakelijk gebied en 1 uit een sociale kring die graag over werkr praat en daarbij tips geeft.

Welk pad beter is is aan jou.
romany schreef:
09-05-2017 20:35
Hallo Tomcat,



Zeer recent uit een redelijk zware relatie crisis gekomen die voornamelijk bij mijn partner vandaan kwam.

Inmiddels proberen we de scherven op te ruimen en de boel te herstellen.

Mijn vraag is; gaat dit lukken? Weet hij echt zeker wat hij wil?

Hij zegt zelf op het moment; deze crisis heeft ons niet de das om gedaan dus we zijn enkel sterker geworden, heeft hij gelijk?

Hij ziet het door de crisis komen als overwinning waarvoor hij nu applaus krijgt, jij ziet het als dat het nu weer een stuk leuker en gezelliger is.
De toekomst geeft een vakantie achtige periode, rust, bijkomen, opladen..

Vooralsnog voorzie ik alleen positieve zaken.
Biepmiep68 schreef:
12-05-2017 13:44
Hoi Tomcat, na mijn scheiding, heb ik ondertussen wel eens behoefte aan een lieve man in mijn leven. Zit er voor mij een nieuwe liefde in? (Op korte of lange termijn ;-) )
Ingewikkeld maar ik denk dat je uiteindelijk iemand gaat ontmoeten, of misschien al kent, die je initieel niet op romantisch vlak hebt overwogen maar dat alsnog gaat doen.

Op weg daarheen moet je niet veel verwachten van inspanning die je er zelf voor doet, je komt er via een omweg. Iets nieuws in je werk of pive waardoor je in andere omgevingen komt..via die kant loopt het.

Het komt, gedulde, laat het op zijn natuurlijke beloop en focus niet teveel op die liefde vinden..waarschijnlijk zie je hem initieel zelfs over het oog maar dat komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Privé
lentezon2013 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 10:13
98.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
14-05-2017 10:53
Ingewikkeld maar ik denk dat je uiteindelijk iemand gaat ontmoeten, of misschien al kent, die je initieel niet op romantisch vlak hebt overwogen maar dat alsnog gaat doen.

Op weg daarheen moet je niet veel verwachten van inspanning die je er zelf voor doet, je komt er via een omweg. Iets nieuws in je werk of pive waardoor je in andere omgevingen komt..via die kant loopt het.

Het komt, gedulde, laat het op zijn natuurlijke beloop en focus niet teveel op die liefde vinden..waarschijnlijk zie je hem initieel zelfs over het oog maar dat komt goed.
Dank je Tomcat! Haha, nu zit ik gelijk alweer te denken: wie? Wie? Maar als ik het goed begrijp, kan het nog wel effe duren eer diegene op mijn pad komt..... Oke, ik zal geduldig zijn......
Hoi Tomcat ,
Ik had jou een pb gestuurd met de vraag over een gesprek met een instantie.
Ik weet niet of je die terug kunt vinden?
Hoi Tomcat,

ik heb je inmiddels een nieuwe pb gestuurd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven