Wie gaat er nog op vakantie naar Turkije?

19-04-2017 11:59 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ben ik voor het eerst op vakantie geweest naar Turkije. Het heeft me eerder nooit getrokken ondanks veel positieve ervaringen van anderen. Toch een keer geprobeerd en Ik vond het hartstikke leuk. Prachtig land, ontzettende aardige mensen en lekker eten. Wel een aparte ervaring om soldaten met geweren te zien lopen maar verder was het een bijna perfecte vakantie.



Maar nu is het wel veranderd door de Turkse premier. De beledigingen aan het Nederlandse adres gaan me echt te ver. En dat is dan gelijk ook voor mij de grootste reden om niet meer naar dat land te gaan. Ik vraag me dus af of iemand hier toch op vakantie gaat naar Turkije waar je nu voor een appel en een ei naar toe kunt. Of al gegaan is en hoe de ervaring is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Yep wij vertrekken dinsdag, en eerlijk met pijn in m'n buik.
Al zou ik geld toe krijgen.

Ik ga dat maffe regime daar niet spekken met mijn centen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Laluna85 schreef op 19 april 2017 @ 12:13:

Yep wij vertrekken dinsdag, en eerlijk met pijn in m'n buik.Ik ben heel benieuwd hoe het daar nu is. Laat je me het even weten want ik ben heel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 19 april 2017 @ 12:14:

Al zou ik geld toe krijgen.

Ik ga dat maffe regime daar niet spekken met mijn centen.Dit dus. Alleen blijf ik het akelige gevoel hebben dat de burgers dus de prijs betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook graag in Turkije. Uit principe ga ik voorlopig niet meer, ook niet als het veilig zou zijn voor toeristen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitterbleu schreef op 19 april 2017 @ 12:17:

[...]



Dit dus. Alleen blijf ik het akelige gevoel hebben dat de burgers dus de prijs betalen. Dat gedoe in Rotterdam, ik vraag me serieus af of een grote groep Nederlanders dat ongestraft hadden kunnen doen in Turkije. Ik heb een heel naar gevoel gekregen door die demonstratie, de lange arm van Erdo en de NederTurken die meegaan in het gedachtegoed van Erdogan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ex schoonfamilie gaat.



Ik hoop dat ze verekken daar
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitterbleu schreef op 19 april 2017 @ 12:17:

[...]



Dit dus. Alleen blijf ik het akelige gevoel hebben dat de burgers dus de prijs betalen. Precies maar dan nog.. ik ga er niet meer heen.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 19 april 2017 @ 12:23:

[...]



Dat gedoe in Rotterdam, ik vraag me serieus af of een grote groep Nederlanders dat ongestraft hadden kunnen doen in Turkije. Ik heb een heel naar gevoel gekregen door die demonstratie, de lange arm van Erdo en de NederTurken die meegaan in het gedachtegoed van Erdogan.Het moraal van deze Nederlandse Turken vind ik bijzonder laag. Wel profiteren van alle voordelen van het wonen in Nederland en je vervolgens dan zo respectloos gedragen. Pak dan je koffers en vertrek onmiddellijk (terug) naar Turkije. In Nederland heb je dan niets meer te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 19 april 2017 @ 12:35:

[...]





Precies maar dan nog.. ik ga er niet meer heen.Nee, ik ook niet meer. En ik ben ervan overtuigd dat de economie van Turkije dit nu al voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 19 april 2017 @ 12:32:

Ex schoonfamilie gaat.



Ik hoop dat ze verekken daar Hahaha, wil je erover praten?
Alle reacties Link kopieren
ik ben normaal niet van thuisblijven als er wat onrust is, maar voor het eerst zeg ik .. gezien de huidige situatie zou ik voorlopig niet gaan. Die erdogan is een mafklapper.. en de sfeer wordt er niet beter op..



Turkije vond ik een leuke bestemming maar nu voorlopig niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 19 april 2017 @ 12:19:

Ik kwam ook graag in Turkije. Uit principe ga ik voorlopig niet meer, ook niet als het veilig zou zijn voor toeristen.Wat overigens niet wegneemt dat ik groot respect heb voor de Turkse oppositie.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 19 april 2017 @ 12:37:

ik ben normaal niet van thuisblijven als er wat onrust is, maar voor het eerst zeg ik .. gezien de huidige situatie zou ik voorlopig niet gaan. Die erdogan is een mafklapper.. en de sfeer wordt er niet beter op..



Turkije vond ik een leuke bestemming maar nu voorlopig niet meer.Ik ben bang dat het Turkse volk er heel snel achter komt.
Alle reacties Link kopieren
De Turken aan de westkust van Turkije waar de grote meerderheid van de (Nederlandse) toeristen naar toe gaan, zijn heel gastvrij en westers georiënteerd. Zij balen heel erg van deze situatie en hebben hier geen enkele invloed op gehad. . Het gaat om hun broodwinning. Je ondersteunt daarmee vooral de gewone Turken die heel hard moeten werken voor hun geld. Het zijn altijd de gewone mensen die de dupe zijn ... . Je kunt hier gerust vakantie vieren en zult merken dat je met open armen wordt ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitterbleu schreef op 19 april 2017 @ 12:38:

[...]



Ik ben bang dat het Turkse volk er heel snel achter komt.





ja dit is echt niet best hoor wat daar gaande is.. En nu hoop ik dat Brussel ook eens wakker gaat worden en die aanvraag tot toetreding tot EU ook maar eens in de vuurkorf plettert.. Want het lijkt me zeer onwaarschijnlijk en zeer onwenselijk dat dit land in de EU komt..



Het gaat lekker in de wereld.. Trump is lekker bezig.. Noord Korea.. pff.. wat een gelazer allemaal..
Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 19 april 2017 @ 12:49:

De Turken aan de westkust van Turkije waar de grote meerderheid van de (Nederlandse) toeristen naar toe gaan, zijn heel gastvrij en westers georiënteerd. Zij balen heel erg van deze situatie en hebben hier geen enkele invloed op gehad. . Het gaat om hun broodwinning. Je ondersteunt daarmee vooral de gewone Turken die heel hard moeten werken voor hun geld. Het zijn altijd de gewone mensen die de dupe zijn ... . Je kunt hier gerust vakantie vieren en zult merken dat je met open armen wordt ontvangen.ik geloof dat allemaal wel, maar het is toch een andere sfeer.. en je moet toch eerst via de luchthaven het land in.. En juist daar verwacht ik wel gedoe.. Zeker als Nederlander nu die Erdogan zo lekker loopt te rellen ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitterbleu schreef op 19 april 2017 @ 12:38:

[...]



Ik ben bang dat het Turkse volk er heel snel achter komt. Dat hoop ik ja! Maar ik denk het niet..
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou absoluut niet gaan. Zelfs met geld toe niet
Ik zou uit principe niet gaan, gezien de brutaliteit en onbeschoftheid naar Nederland toe.



Nu is Turkije nooit een land geweest waar ik graag heen wilde. Het kost mij dus geen moeite om mij vast te houden aan mijn principe.



Jaren geleden ben ik ooit naar Istanbul geweest. Dat was leuk om een keer te zien, meer niet.
X
anoniem_206905 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 19:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:*petitpois* schreef op 19 april 2017 @ 13:04:

Voor geen goud. Naar geen enkel islamitisch land trouwens.Omdat?
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er sowieso al niet snel heen gaan, maar met de recente ontwikkelingen omtrent Turkije ga ik al helemaal niet. Voor geen goud!
Alle reacties Link kopieren
quote:*petitpois* schreef op 19 april 2017 @ 13:04:

Voor geen goud. Naar geen enkel islamitisch land trouwens.Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven