Date heeft beste vriendin.

20-03-2024 12:13 283 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi!

Ik ben aan het daten met een ontzettend leuke man. Ik heb het afgelopen jaar behoorlijk wat gedate, maar vanuit mijn kant was er nooit een vonk, maar nu wel!:) Ben er heerlijk van aan het genieten, maar iets zit me een beetje dwars.

Hij heeft een goede vriendin waar hij regelmatig mee afspreekt. Ze zijn dan vaak met z’n tweeën. En dit zijn vaak afspraakjes waarbij ze typische dingen doen die ik meer passend vind voor een koppel, zoals: uit eten, naar een toneelvoorstelling, een dagje naar een stad (laatst gingen ze samen een dagje naar Keulen), wandelen, of gewoon ‘‘s avonds op de bank ploffen een een filmpje kijken.

Is dat niet vreemd voor een hetero man en vrouw? En zij heeft geen relatie. Hoe weet ik zeker dat zij niet achter hem aan zit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh boy.
Je gooit je eigen glazen in met je wantrouwen.....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
je moet je alleen zorgen maken, als hij achter haar aan zit

wat zegt hij zelf over deze vriendschap?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zijn dit typische dingen voor een koppel? Dit zijn allemaal activiteiten die ik ook met een vriendin of mijn moeder doe.

En als zij achter hem aanzit? Wat dan? Hij is toch met jou aan het daten? Als zij achter hem aan zou zitten en hij zou haar op die manier leuk vinden, dan zou hij allang een relatie met haar hebben. Of denk je dat hij zowel met jou als met haar naar bed gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat weet je niet zeker. Dat heet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hoeft niet te weten of zij achter hem aan zit. Je moet weten of hij volledig voor jou kiest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ze relatie materiaal waren voor elkaar dan hadden ze al een relatie en was hij niet met jou gaan daten.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar zijn dit geen vreemde activiteiten voor een man en een vrouw samen ..? Die gewoon vrienden zijn..?

Ik heb weleens gepeild of ik me ‘zorgen moest maken over Anne’. En hij zegt dan dat er nog nooit iets is voorgevallen en ze op heel veel dingen heel erg matchen wat de vriendschap voor hem zo waardevol maakt… :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zouden een man en een vrouw die bevriend zijn dan samen moeten doen?
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Monstera123 schreef:
20-03-2024 12:18
Maar zijn dit geen vreemde activiteiten voor een man en een vrouw samen ..? Die gewoon vrienden zijn..?

Ik heb weleens gepeild of ik me ‘zorgen moest maken over Anne’. En hij zegt dan dat er nog nooit iets is voorgevallen en ze op heel veel dingen heel erg matchen wat de vriendschap voor hem zo waardevol maakt… :(
maar hij ontwijkt de vraag? of was zijn antwoord directer, dan jij nu aangeeft?
Alle reacties Link kopieren Quote
katrienduck24 schreef:
20-03-2024 12:16
Waarom zijn dit typische dingen voor een koppel? Dit zijn allemaal activiteiten die ik ook met een vriendin of mijn moeder doe.

En als zij achter hem aanzit? Wat dan? Hij is toch met jou aan het daten? Als zij achter hem aan zou zitten en hij zou haar op die manier leuk vinden, dan zou hij allang een relatie met haar hebben. Of denk je dat hij zowel met jou als met haar naar bed gaat?
Dit. Ik dacht aan het verhaal wat een vriendin had, toen haar man meeging met een collega die een klitpiercing zou gaan zetten en die collega en man hogelijk verbaasd waren dat vriendin dit niet wilde.
De activiteiten die worden genoemd zijn juist activiteiten die ik met vrienden doe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monstera123 schreef:
20-03-2024 12:18
Maar zijn dit geen vreemde activiteiten voor een man en een vrouw samen ..? Die gewoon vrienden zijn..?

Ik heb weleens gepeild of ik me ‘zorgen moest maken over Anne’. En hij zegt dan dat er nog nooit iets is voorgevallen en ze op heel veel dingen heel erg matchen wat de vriendschap voor hem zo waardevol maakt… :(
Dit is alleen maar heel erg gezond. Dus als je gaat daten moet je een goede vriendin maar weg doen?

Het moet niet veel gekker worden, zeg.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, dit is niet serieus toch?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
20-03-2024 12:19
Wat zouden een man en een vrouw die bevriend zijn dan samen moeten doen?
Vraag ik me ook af. Dit zijn toch heel normale activiteiten?
Het is geen weekend naar keulen. Ik zou een overnachting wel wat lastig vinden.

Maar to, sommige mensen hebben moeite met dit soort vriendschappen. Daar is niks mis mee, misschien is dit niet de relatie voor jou.
Of moet je jezelf even de tijd geven eraan te wennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monstera123 schreef:
20-03-2024 12:18
Maar zijn dit geen vreemde activiteiten voor een man en een vrouw samen ..? Die gewoon vrienden zijn..?

Ik heb weleens gepeild of ik me ‘zorgen moest maken over Anne’. En hij zegt dan dat er nog nooit iets is voorgevallen en ze op heel veel dingen heel erg matchen wat de vriendschap voor hem zo waardevol maakt… :(

Waarom vind je dat verdrietig? Toch fijn voor hem dat hij zo'n goede vriendschap heeft.

Jij wilt niet zijn vriendin zijn, jij wilt hem bezitten. Naar is dat.
I wanna live my life with the volume full!
Ik zou nooit een date aangaan met iemand die een beste vriendin heeft, of die bijvoorbeeld nog zo'n goed contact heeft met zijn ex.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ken je deze vriendin? Wat vind je van haar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Monstera123 schreef:
20-03-2024 12:18
Maar zijn dit geen vreemde activiteiten voor een man en een vrouw samen ..? Die gewoon vrienden zijn..?

Ik heb weleens gepeild of ik me ‘zorgen moest maken over Anne’. En hij zegt dan dat er nog nooit iets is voorgevallen en ze op heel veel dingen heel erg matchen wat de vriendschap voor hem zo waardevol maakt… :(

Ik denk dat je je tijd beter kunt besteden met wat introspectie over waarom je hem niet vertrouwt in de woorden die hij zegt. Heeft hij eerder je vertrouwen beschaamd of zijn er dingen aan jouw kant waar hij niets mee van doen heeft die zorgen voor een heleboel onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, en alle single vrouwen zitten vanzelfsprekend achter bezette mannen aan. Niet los te vertrouwen. Opsluiten moeten ze ze.

All the single ladies, all the single ladies. Put ya hands up!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ze al niet neuken terwijl hij vrijgezel is, waarom zou er dan wel geneukt worden nu hij een relatie met jou heeft?

En hoe doe je dat als jouw vriend biseksueel is? Mag hij dan helemaal geen vrienden hebben?
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 20 jaar zie ik imjn beste vriend, eerste liefde, regelmatig. Hij is er voor mij en ik voor hem. Heerlijk om een goede vriend te hebben. Mijn man en kinderen weten dit.
Waarom zou je in een relatie ineens alle vriendschappen over boord moeten gooien?
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je daar geen zin in hebt, dan zou ik nu al kappen met daten. Die vriendin blijft voor jou een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
nou, jij bent een catch. Eerste wat je doet is zijn beste vriendin ter discussie stellen. geweldig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Montana schreef:
20-03-2024 12:30
Ik zou nooit een date aangaan met iemand die een beste vriendin heeft, of die bijvoorbeeld nog zo'n goed contact heeft met zijn ex.
Ik ook niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb haar 1 keer ontmoet en ze bellen ook best vaak (bijna dagelijks). Ik ken hem nog niet zo lang maar ik heb al twee keer meegemaakt dat ze even belde om de dag door te nemen. En zodra zij belt zie ik gewoon dat hij helemaal opfleurt, hij begint te lachen, grapjes te maken. Niet dat hij dat bij mij niet doet maar alsof hij haar op een soort voetstuk heeft staan ofzo.

Vinden jullie dit dan echt volkomen normaal ..?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven