Date praat veel over andere vrouwen

18-11-2019 09:30 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al lange tijd mee op het forum maar heb nu even een account aangemaakt om zelf een vraag te stellen. Na drie jaar vrijgezel te zijn geweest heb ik sinds een maandje contact met een man van 39. We hebben al een paar dates gehad die zeker wel gezellig waren. Toch is er iets wat ik niet zo leuk vind. Maar de kans is groot dat ik me aanstel dus daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen.

Wat mij dus een minder fijn gevoel geeft is dat hij het best veel over andere vrouwen heeft tijdens onze dates en onder het appen. Hij werkt in de makelaardij en komt blijkbaar veel vrouwen tegen. Hij zegt dan van ja ik heb gisteren samengewerkt met een vrijgezelle vrouw, ze was heel aardig en het was gezellig.
Oke, dat kan natuurlijk. Maar hij zegt of apt dit soort dingen bijna dagelijks.
Dat hij vrouwen leert kennen via zijn werk en dat ze vrijgezel en aardig zijn.

Ook zegt hij dat hij veel vrouwen om zich heen heeft maar hij wil niks met ze. Ze zijn gewoon vrienden. Hij gaat wel af en toe met een andere vrouw uit eten en bijkletsen. Ook kent hij vrouwen van cursussen waar hij contact mee heeft want hij praat makkelijk met iedereen, volgens hem.

Tijdens onze date, afgelopen zaterdag werd hij gebeld door een vrouw, dat zei hij eerlijk maar hij nam niet op. Die vrouw had een huis verkocht van hem. Gisteravond laat apte hij van ja ik had visite en dat was gezellig. Bleek dus de vrouw te zijn van dat huis die hem zaterdag belde. Ze is de hele avond geweest.

Ik vind het dus een beetje ongemakkelijk dat hij zo makkelijk en snel contact legt met andere vrouwen terwijl hij met mij aan het daten is. Ook speelt hij in een klein bandje en wordt hij dan weer gebeld door een vrouw uit dat bandje als wij samen zijn. Mijn gevoel zegt van dit is niet goed. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd maar ik word hier onzeker van. Stel ik mij aan?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof hij zelf onzeker is en met dit gedrag vooral wil laten zien dat ie toch echt wel gewild is.
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien wil hij met jou ook alleen vriendschap?
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook onzeker, zijn ex had hele kwetsende opmerkingen over hem gemaakt zei hij. Dit weekend zei hij dat hij met die andere vrouwen niks wil maar dat hij ons wel een kans wil geven. Dus dat hij niet alleen vrienden wil zijn met mij.
Alle reacties Link kopieren
Frambei schreef:
18-11-2019 09:43
Klinkt alsof hij zelf onzeker is en met dit gedrag vooral wil laten zien dat ie toch echt wel gewild is.
Dat was het eerste wat ik ook dacht: laten zien hoe goed hij wel niet ligt bij de vrouwen

Zelf zou ik daar geen zin in hebben, iemand die je net kent en steeds over andere vrouwen praat
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie het ook over vrienden of echt alleen over vrouwen? In geval van het laatste klinkt het als een rare kwiebus.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Clarissa32 schreef:
18-11-2019 09:51
Hij is ook onzeker, zijn ex had hele kwetsende opmerkingen over hem gemaakt zei hij. Dit weekend zei hij dat hij met die andere vrouwen niks wil maar dat hij ons wel een kans wil geven. Dus dat hij niet alleen vrienden wil zijn met mij.

Bof jij even.
Such fun!1
Je stelt je niet aan, het is zo’n typische makelaar. En typische makelaars zijn gladde figuren. Wens deze man succes met al die vrouwen en ga op zoek naar een man die minder vol is van zichzelf. En meer manieren heeft, want welke man zit nou over andere vrouwen op te scheppen tijdens een date? Dat doen alleen de foute figuren. Laat hem zijn Vespa starten en heel hard wegscheuren.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil een aai over zijn bol en een sticker uitzoeken voor in zijn boekje. Vrouwen willen hem. Grote jongen.
Alle reacties Link kopieren
Clarissa32 schreef:
18-11-2019 09:30
Mijn gevoel zegt van dit is niet goed. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd maar ik word hier onzeker van. Stel ik mij aan?

Als jij je er niet goed bij voelt, zou ik er niet mee doorgaan. Zelfs al zouden wij vinden dat jij je aanstelt, als jij het toch zo voelt?
Doet mij een beetje aan mijzelf denken, alleen dan zonder dat ik het steeds zou zeggen. Dat vind ik dan weer wat duiden op onzekerheid.

Dat hij veel met andere vrouwen omgaat zou geen probleem moeten zijn. Doe ik ook. Ik zit ook in het vastgoed, waardoor je veel mensen ontmoet en dus ook veel vrouwen. Sommigen zelfs heel leuk. Nou, daar ontstaan dan wel eens vriendschappen uit, of gewoon af en toe contact. En natuurlijk ook wel eens meer, maar als je een fijne relatie hebt natuurlijk niet.

Echter: als jij je niet goed voelt daarbij en het niet vertrouwt, dan is de vraag of jullie wel goed bij elkaar passen.
anoniem_382249 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 10:07
61.19% gewijzigd
Hatchi schreef:
18-11-2019 09:54
Je stelt je niet aan, het is zo’n typische makelaar. En typische makelaars zijn gladde figuren.
Ik ken uiteraard heel veel makelaars, maar ze zijn zo uiteenlopend dat ik niet kan zeggen dat er nu echt een heel standaard typetje van bestaat. In de ogen van het publiek wellicht, maar ja. Zo is er over ieder beroep wel een vooroordeel. ;)
DS1971 : geen OP quoten of je hebt zo dadelijk een ban aan je broek.
Hatchi schreef:
18-11-2019 09:54
Laat hem zijn Vespa starten en heel hard wegscheuren.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Hij wil het een kans geven,dit zegt die waarschijnlijk ook tegen die andere vrouwen.Dit zijn mannen die niet zonder die aandacht van andere vrouwen kunnen.En daar moet je maar net een relatie mee willen
Teveel en te lang over zichzelf vertellen is al raar, maar dan ook nog steeds in relatie tot andere vrouwen da's helemaal kierewiet.

TO, je bent geen 'lieve Mona'-hulpverleenster voor mannen met issues door een vorige relatie dus als je het niet fijn vindt om steeds over andere vrouwen te horen, geef dat dan heel duidelijk te kennen.
Het klinkt als een sneu gastje.
Alle reacties Link kopieren
het Is raar en respectloos naar jou toe. Een gehalte van kijk mij eens goed in de markt liggen! Zit hier wel met jou maar keuze uit heel veel meer....
Iedere keer wanneer hij dit doet dat slaat toch een gesprek dood? Waar hebben jullie het over als het niet over andere vrouwen gaat?
Alle reacties Link kopieren
Makelaar dus kan goed kletsen, ik denk dat ie niet onzeker is het is gewoon een gladjanus en hij naajr nu al duidelijk dat je niet de enige vrouw zal zijn in zijn leven, als ie het weer zegt dan zeg, goh interessant joh ga je toch lekker bij die vrijgezelle vrouwen zitten, dan blokkeren en weg ermee dat je het al een maand pikt zeg :nut:
Alle reacties Link kopieren
Of hij doet het om jou het gevoel te geven dat je echt wel God op je blote knietjes dankbaar mag zijn dat hij jou, van al die vrouwen die hij dagelijks tegenkomt, een kans wil geven :roll: . Onaantrekkelijk gedrag en als het aan mij ligt een red flag voor een onzekere of aandachtsgeile man. Dus nee, je stelt je niet aan. Ik zou er geen zin in hebben. Je kan hem vragen waarom hij nog zoveel bezig is met andere vrouwen en kijken hoe hij reageert. Als hij daar veel belang aan hecht zou ik hem succes wensen met al die anderen.
vriendgedumpt wijzigde dit bericht op 18-11-2019 10:45
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar wat een afknapper. Is die kerel verder wel leuk? Want ik zou hier niet op zitten te wachten.
Alle reacties Link kopieren
En je kan niet tegen hem zeggen dat je het vervelend vindt?

Ik heb sinds kort ook een nieuwe vriend, een mooie, succesvolle man. De eerste date had hij het ook steeds over zijn exen. Toen bedacht ik me dat hij dat deed omdat hij toch wat onzeker was, mooi en succesvol of niet. De 2e date was het al stukken minder, maar toen hij het toch weer ter sprake bracht heb ik direct gezegd dat ik dat niet zo interessant vond, daarna nooit meer gehoord. Onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele onzekere man, totaal onaantrekkelijk zulk gedrag dat jou zogenaamd duidelijk zou moeten maken dat jij héél blij mag zijn omdat jij uit ál die vrouwen die hem willen, de gelukkige bent. 🤢
Het is vooral raar dat hij benoemt dat ze vrijgezel zijn.
Ik heb zelf een periode veel mannelijke vrienden gehad, maar die had ik dus al. En die zag ik ook veel.
Sommige mannen hadden daar jouw idee bij, dus dat ik expres met hen afsprak om hen heel jaloers te maken, wat natuurlijk niet zo was, ik had die vrienden al lang.
Dit klinkt anders, ik kondigde dat niet aan van: oh kijk die KNAPPE Jan die blijft maar bellen, maar ik ben nu met jou schatje.
Ja we hadden afgesproken vorige week en hij is echt HEEL KNAP, mensen zeiden 'wat zijn jullie een mooi stel zeg!'
super avond mee gehad ook, wat een INTELLIGENTE man zo BELEZEN ook en we doen hetzelfde werk dus echt wat een avond was dat.
Nou belt hij ALWEER maar ik neem hem niet op hoor, ik zie hem morgen toch weer.

Dan zeg je gewoon: ik was met mijn vriend Jan, hij is nogal een beller maar ik app even dat ik morgen terug bel, we hebben van de week enorm gelachen kom ook eens mee, volgens mij mag je hem ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Afknapper. Vooral dat hij je er ook nog over appt. En de reden die hij ervoor heeft zou me weinig kunnen schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven