Verliefd! (wederzijds) maar hij heeft (nog) een vriendin

24-09-2008 11:04 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ergens flink mee in mijn maag en ik ben erg benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken..



Ik ben onlangs op een feest van mijn werk een ontzettend leuke kerel tegen het lijf aan gelopen. (J) Hij is een vriend van een collega van mij. Na die avond hebben J en ik contact gehouden. Ik ben helemaal tot over mijn oren verliefd op die vent, en hij op mij! :love: Mooi toch zou je zeggen..?! Maar hij heeft al 6 jaar een relatie waarvan hij 3 jaar samen woont... Hij was happy met haar, totdat hij mij tegen kwam. Hij had al wel een tijdje lichte twijfels over zijn relatie, hij vroeg zich af of " dit" het nou echt was voor hem.



We hebben 1x samen afgesproken en de vonken spatten er van af toen we elkaar weer zagen. Het heeft me heel wat moeite gekost maar er is die avond niets voor gevallen. Geen zoen, niets.. dit had absoluut kunnen gebeuren overigens.. Maar mijn principe was altijd: " Van gebonden mannen blijf je af" En dat heb ik dus ook gedaan. Maar als er een vervolg komt weet ik niet of ik weer de verleiding kan weerstaan.. Hij houd wel van zijn vriendin maar kan mij niet uit zijn hoofd zetten, en twijfelt nu dus over zijn relatie.



Ik kan 2 dingen doen...



-Ik ga er volledig in mee, ik ben tenslotte vrijgezel en hoef aan niemand iets uit te leggen. Ik zie dan uiteindelijk vanzelf wel of de liefde sterk genoeg, is en of hij voor mij kiest.



-Of ik blijf netjes met mijn handen van hem af, en vertel hem dat hij welkom is op het moment dat hij weer alleen is.



Er zullen nu heel veel meiden gaan roepen; " je moet van gebonden mannen afblijven" Niet doen dus! Dames.. helemaal mee eens.. maar dit is zo moeilijk als je helemaal tot over je oren verliefd bent!! Ik wil liever ook niet 1 of andere slet zijn die een relatie kapot maakt. Echt niet!! Maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten... What to do? :cry: Ik ben zo verliefd...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Via een cursus van mijn wek een leuke vent ontmoet. Maar hij woonde ook 6 jaar samen. Ze heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk. Hij is wel als een vader voor ze.

We hebben steeds na de cursus gegeten samen (duurde half jaar 1 xper week).

De klik was enorm. Ik heb alleen aangegeven dat ik er niets mee wilde doen omdat hij bezet was. Uiteindelijk hebben we een keertje gezoend. Waar ik heel erg spijt van heb gehad. Het druiste zo in tegen mijn principes. Ik vond hem ineens ook minder interssant dat hij zonder geweten zijn vriendin dit kon aandoen.

Ik heb darna afstand genomen van hem, en aangegeven dat ik hier niet aan mee wilde doen.

Hij bleek zo verliefd te zijn op mij dat hij niet wist wat hij ermee aan moest. Hij bleek zich bewust te zijn geworden van de dingen die hij miste bij zijn vriendin.

Uiteindelijk heeft hij alles an zijn vriendin opgebiecht en zijn ze uitelkaar gegaan. Hij is daarna bij mij aan komen kloppen.

Maar om eerlijk te zijn had ik geen trek in hem meer. Ik ben op de een of andere manier erg op hem afgeknapt, door zijn laffe houding. Hij heeft mij daarna nog maanden lang bestookt met mails en smsjes. Ik ben in de tussentijd een leuke eerlijke single man tegen gekomen.



Kies voor optie 2. Je zal er namelijk zelf geen voldoening uit halen als je haar belazerd.
Alle reacties Link kopieren
eleonora schreef op 24 september 2008 @ 12:55:



Het is bij jou natuurlijk héél anders dan bij anderen maar zelfs zij die dachten dat het bij hun allemaal héél anders zou gaan, keken lelijk op hun neus als de aanbedene uiteindelijk toch koos voor de al bestaande relatie.

hear hear
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het zou zomaar kunnen dat de verliefdheid van Lachebekje en haar love interest echt op een relatie uit gaat lopen. Je slaat jezelf alleen voor je hoofd als je je helemaal met huid en haar verslingerd aan zo'n man en hij kiest uiteindelijk toch voor zijn eigen mevrouw. Dan voel je je zó lullig.



Neuken hoeft niet. Het mag maar hóeft niet. Omdat je het niet, als een beest, instinctief móet te doen om de soort in stand te houden en je niet beter weet, kun je best even wachten. Bijvoorbeeld tot het moment dat niks je verliefdheid meer in de weg staat.
Alle reacties Link kopieren
Ok, stel je het volgende plaatje eens voor:



De man in kwestie kiest voor jou. Stel je een leven met hem samen voor. Jullie zijn het eerste jaar straalverliefd en dan wordt het wat gewoner. Niet erg want je hebt een fijne relatie. Je bent inmiddels gaan samenwonen en het is allemaal fijn, nieuw enz enz.



(nog afgezien van de nare start die je kunt hebben als je hem "overneemt" van die andere vrouw maar laat ik dat nu maar even niet verder aanstippen.)



De jaren verstrijken en je bent zes jaar bij elkaar. Je hebt allebei wel eens een "is-dit-alles-gevoel" want ja, dat doet sleur met je. Dus zo heeft ieder wel eens zijn lichte twijfels. Maar dat is toch in alles wat je doet? Toch niet alleen in je relatie maar toch met alles in je leven? Wat je bijv. met je baan wil en met al die levenskeuzes. Sleur zorgt voor twijfel.



Maar goed ik was gebleven in het plaatje op het moment waarop je zes jaar bij elkaar bent en allebei wat gevoelens van sleur hebt. Je vriend komt wederom een leuke vriendin van collega tegen. Deze dame wordt verliefd op hem en hij voelt onder druk van de sleur ook wat chemische stofjes opborrelen. Want dat is verliefdheid, niet meer dan dat. Het zijn stoffen in je hersenen die ervoor zorgt dat je jezelf wilt voortplanten. Cadeautje van de evolutie zeg maar.



Hoe zou jij dat dan als zijn huidige vriendin vinden? Wat zou jij willen? Zou je willen dat hij dan werk maakt van die vrouw? :-O Of zou je het wat fijner vinden als hij meer tijd in jou steekt?



Om een lang verhaal kort te maken. Verplaats jezelf in zijn vriendin want dat kan jij ook zijn in de toekomst. Ook op die minder mooie momenten dat hij de verleiding van een andere vrouw misschien niet kan weerstaan. Wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
@TO...



Ik heb het ook wel eens meegemaakt. Ik heb meerdere minnaressenrelatie van dichtbij meegemaakt en nooit begrepen waarom jezelf dat aan doet.

Heb hem ook verteld dat ik mezelf te leuk vind om genoegen te nemen met de buitenvrouw zijn. Dat vond hij ook en hij heeft me pas weer gebeld toen hij het netjes afgerond had met zijn toenmalige partner.
Alle reacties Link kopieren
hallo lachebekje,



Ik zit in precies dezelfde situatie.. oke niet op een borrel tegengekomen maar op een ander feestje. Daarna nog een paar keer afgesproken en mijnheer in kwestie heeft een vriendin en woont 2 jaar samen. Hij zegt heel graag bij mij te wilen zijn en ook echt verliefd te zijn maar niet te weten wat hij moet doen. Hij wil eerst alles voor zichzelf op een rijtje zetten zodat hij de juiste keuze kan maken. Zijn relatie gaat niet goed maar er komen ook nog een aantal zakelijke aspecten bij kijken waar zijn vriendin ook mee te maken heeft. Ik ben zo verliefd op hem ik weet gewoon niet meer wat te doen. Ik leef met je mee want dit sloopt je. Mijn verstand zegt laat hem inderdaad maar eerst uitzoeken wat hij wil maar aan de andere kant wil ik hem zo graag zien... pfff lastig.. hoewel alle stress is wel goed voor de Lijn !!!!!! krijg geen hap door mijn keel !!!
Alle reacties Link kopieren
En weet zijn vriendin van jouw bestaan af Chaozz?
Alle reacties Link kopieren
marie_liselotte1981 schreef op 24 september 2008 @ 13:36:

En weet zijn vriendin van jouw bestaan af Chaozz?
Nee ze heeft mij weleens gezien op een feestje maar weet niet van mijn bestaan af....
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alle berichtjes nog eens door,

Nogmaals wacht totdat hij echt vrijgezel is..

Het geneuzel over want dan als jullie een relatie hebben en de sleur komt er in en bla bla bla dan doet hij het ook bij jou vind ik echt onzin....

Hoeveel manneverslinders hier zijn nu brave trouwe partners en hebben een hele lieve trouwe partner die vroeger ook flink de bloemetjes buiten zette???

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst!!

Het werkt of het werkt niet.

Dit betekend natuurlijk niet dat het geen player is, maar garanties heb je nou eenmaal nooit.

Vertrouw op je intuitie, doe geen dingen waar je spijt van krijgt.

En wees stijlvol, eerst vrijgezel dan pas daten.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de fase van verliefdheid maakt je lichaam bij het zien of denken aan de bewuste persoon meer of minder van bepaalde neurotransmitters en hormonen aan. Neurotransmitters zoals dopamine, endorfine, adrenaline en noradrenaline. Endorfine is de lichaamseigen pijnstiller (te vergelijken met morfine) en dopamine word ook in verband gebracht met drugs. Dopamine speelt een rol bij genot, welzijn en blijdschap.



Verliefdheid is een tijdelijke verstoring in je normale hormoon en neurotransmitter spiegel.



Als de man in kwestie verliefd op jou is, dan is het natuurlijk een oneerlijke strijd voor zijn huidige vriendin. Die verliefdheid is immers al jaren over aangezien ze niet meer in de beginfase van hun relatie zitten. Bij haar heeft hij andere gevoelens van onder andere geborgenheid. Maar die gevoelens zijn veel minder verslavend.

Hij heeft weer even aan het gevoel van verliefdheid geproefd en wil die dopamine natuurlijk steeds voelen dus ben jij ontzettend verleidelijk voor hem. Hopelijk kan hij rationeel blijven nadenken en dan weten dat hij jou eigenlijk helemaal niet kent. Maar dat door die stofjes (die als een soort drugs fungeren) het gras natuurlijk altijd groener lijkt bij jou. Omdat jij die stofjes bij hem opwekt omdat je nieuw bent. Stel dat jullie een relatie krijgen dan verdwijnt dat gevoel voor jou ook weer.



Met andere woorden, idealiseer alsjeblieft jullie verliefdheid niet. Je kent elkaar nog niet op de manier waarop hij en zijn vriendin elkaar kennen in het dagelijkse leven, mét ruzies, vieze sokken op de grond, zwetende oksels, moeilijke dagen op het werk, sores met familie of vrienden, tijdens ongesteldheid, enz enz enz.



Ik kan me voorstellen dat als je verliefd bent je die persoon graag wilt leren kennen omdat je benieuwd bent waarom juist hij die stofjes in je lichaam uitlokt. Maar daar is het niet de ideale situatie voor hè. Ik zou persoonlijk zelf alleen die gevoelens willen uitzoeken als de man in kwestie geen enkele binding (ook geen emotionele) meer heeft met een ander.
Alle reacties Link kopieren
[quote]liselore schreef op 24 september 2008 @ 13:39:



Het geneuzel over want dan als jullie een relatie hebben en de sleur komt er in en bla bla bla dan doet hij het ook bij jou vind ik echt onzin....



Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst!!

Het werkt of het werkt niet.

quote]



Op zich heb je wel een punt dat resultaten uit het verleden geen garantie geven voor de toekomst.... Maar... Het geeft wel aan dat hij twijfelt voor de verleiding van verliefdheid. Is hij in de toekomst dan wel sterk genoeg om rationeel na te denken als het er op aan komt? Het kan best zijn dat hij dan weer denkt "goh ik wordt verliefd op iemand anders dus moet ik daar wat mee doen" (of iets anders in die trant). Je weet het inderdaad niet zeker. Maar zeker is wel dat hij er op dit moment wel zo in staat, mits hij valt voor de verleidingen van TO want tot op heden is er geloof ik nog niets gebeurt.



Verder kan het heel goed zijn dat verliefde mensen dit "geneuzel" inderdaad niet willen horen omdat ze de roze bril ophebben. Omdat ze door die stofjes niet goed meer kunnen nadenken en hun verliefdheid idealiseren. Net als sommige drugs kunnen die stoffen ook zorgen voor een verminderde werking van het planningscentrum in je hersenen. Maw je denkt minder goed na voordat je iets doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend in een soortgelijke situatie leren kennen. Ik was vrijgezel, hij had een scharrel/relatie van 2 maanden. 1 keer gezoend en toen ik heb ik direct gezegd dat ik me over die zoen al schuldig voelde naar zijn vriendinnetje toe, laat staan dat er meer ging gebeuren. Hij moest het eerst maar beeindigen met haar en dan eventueel met mij verder. Of haar blijven zien, maar dan doe ik niet meer mee. Hij heeft het de volgende dag uitgemaakt met haar en nu zijn we 7 jaar verder.



Grote verschil is dat zij toen nog in een hele prille relatie zaten. Neemt trouwens niet weg dat ik die ene zoen al heel erg fout vond. Mijn vriend trouwens ook, hij heeft het wel eerlijk allemaal opgebiecht aan die meid. Ze is overigens tot op de dag van vandaag nog boos op me en zorgt ervoor dat iedereen die ze kent te horen krijgt dat ik de grootste slet van de stad ben. Tja... dat krijg je he ;-)



Al met al; ik zou helemaal niks met die man ondernemen tot hij netjes zijn huidige relatie heeft beeindigd. Of die kans groot is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat lange relaties komen met pieken en dalen, maar dat je die niet zomaar opgeeft. Zeker niet als je samenwoont.



Ik kan me best voorstellen dat ie van je gecharmeerd is en kriebels heeft. Zeker als het thuis momenteel wat saai is. Maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat iemand daar meteen zijn hele relatie voor op het spel zet.



Verder is het natuurlijk zijn verantwoordelijkheid naar z'n vriendin toe, maar toch vind ik dat jij daar ook een rol in speelt hoor. En echt lekker beginnen is het ook niet met een man die net uit zo'n lange, serieuze relatie komt en die heeft verbroken om jou. Nee, ik zou het dan toch maar gewoon 'netjes' doen.
Helemaal eens! Maar voor veel mensen in het een zware opgave om nog helder te blijven nadenken in die verliefdheidsfase. Niet voor niets dat het zoveel problemen kan opleveren. Je weet totaal niet of je bij elkaar past, jij lijkt uiteraard leuker dan zijn vriendin. Zij heeft zich al bewezen, ze zijn niet voor niets al zolang samen. Als jullie wat beginnen heb je grote kans, dat hij bij jou toch de dingen mist die hij bij zijn vriendin wel had. De geborgenheid oa die hij met haar heeft opgebouwd, terwijl jij nog praktisch een vreemde bent.

Zij is misschien heel zorgzaam, hij kan altijd zichzelf zijn bij haar, ze kennen elkaars mindere puntjes, bij jou is dat nog af te wachten. En deze zaken wegens doorgaans zwaar in een relatie en vaak komt men er snel achter hóe belangrijk ze zijn..het hangt er ook af vanaf wat hij precies mist bij zijn vriendin. Als hij aangeeft dat hij dacht een goede relatie te hebben, dan mag je dat aannemen. Hij is tijdelijk verblind, van verliefdheid. Maar dat zegt verder niks over de kwaliteit van hun relatie. Als je echt enorm veel mist in je relatie, dan is het bij een ander al snel beter...maar dat zie ik hier niet terug.
Alle reacties Link kopieren
dillevanille schreef op 24 september 2008 @ 14:02:

[quote]liselore schreef op 24 september 2008 @ 13:39:



Het geneuzel over want dan als jullie een relatie hebben en de sleur komt er in en bla bla bla dan doet hij het ook bij jou vind ik echt onzin....



Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst!!

Het werkt of het werkt niet.

quote]



Op zich heb je wel een punt dat resultaten uit het verleden geen garantie geven voor de toekomst.... Maar... Het geeft wel aan dat hij twijfelt voor de verleiding van verliefdheid. Is hij in de toekomst dan wel sterk genoeg om rationeel na te denken als het er op aan komt? Het kan best zijn dat hij dan weer denkt "goh ik wordt verliefd op iemand anders dus moet ik daar wat mee doen" (of iets anders in die trant). Je weet het inderdaad niet zeker. Maar zeker is wel dat hij er op dit moment wel zo in staat, mits hij valt voor de verleidingen van TO want tot op heden is er geloof ik nog niets gebeurt.





Kan best, kan ook best van niet.

Begrijp me niet verkeerd, voorzichtigheid is wel geboden, hij is niet eens vrijgezel dus om nu al je hart te verliezen....Maar om te doen alsof het een noitaire vreemdganger is??

De stelligheid waarmee het hier gebracht wordt stoort me. Alsof hij niet een keer een fout mag maken.

We weten namelijk helemaal niet of dit schering en inslag is bij deze jongenman. Het kan dus ook best zijn, dat als ze gaan daten dat er een hele leuke liefdevolle relatie uit voort komt.
Alle reacties Link kopieren
liselore schreef op 24 september 2008 @ 14:17:

[...]





Kan best, kan ook best van niet.

Begrijp me niet verkeerd, voorzichtigheid is wel geboden, hij is niet eens vrijgezel dus om nu al je hart te verliezen....Maar om te doen alsof het een noitaire vreemdganger is??

De stelligheid waarmee het hier gebracht wordt stoort me. Alsof hij niet een keer een fout mag maken.

We weten namelijk helemaal niet of dit schering en inslag is bij deze jongenman. Het kan dus ook best zijn, dat als ze gaan daten dat er een hele leuke liefdevolle relatie uit voort komt.




Dat ben ik met je eens. We weten idd niet of die jongen een notoire vreemdganger is. Hij heeft ook nog niets ondernomen dus wat dat betreft kan dat ook absoluut niet geconcludeerd worden.



Maar als ik TO was zou ik pas gaan daten wanneer hij vrijgezel is en eea heeft verwerkt. Laat hem eerst z'n gevoelens tov zijn huidige vriendin uitzoeken. Het lijkt me veel leuker om een relatie te beginnen met een man die ook emotioneel niet meer gebonden is aan een ex.
Alle reacties Link kopieren
liselore schreef op 24 september 2008 @ 14:17:

[...]





Kan best, kan ook best van niet.

Begrijp me niet verkeerd, voorzichtigheid is wel geboden, hij is niet eens vrijgezel dus om nu al je hart te verliezen....Maar om te doen alsof het een noitaire vreemdganger is??

De stelligheid waarmee het hier gebracht wordt stoort me. Alsof hij niet een keer een fout mag maken.

We weten namelijk helemaal niet of dit schering en inslag is bij deze jongenman. Het kan dus ook best zijn, dat als ze gaan daten dat er een hele leuke liefdevolle relatie uit voort komt.




Hoe vredig is het om te leven met een partner die niet bij de eerste de beste verliefdheid die er geheid zal komen, zo van slag is dat hij jaren vaste relatie ervoor op het spel zet.



De euforie die TO nu voelt zal omslaan in twijfel als de relatie een jaar of wat oud is. 'Is hij nu wel zo sterk om bij mij te blijven?'
Alle reacties Link kopieren
afblijven.



Je weet niet of hij dit al vaker gedaan heeft en of je de zoveelste bent. zo niet, ik vind het vaak kul wanneer er gezegd wordt alles ging goed en ik was erg gelukkig enzo totdat ik jou tegen het lijf liep ....

Bah zo clicheeeeee .
Alle reacties Link kopieren
Ik was de " onwetende" vriendin. Toen ik eenmaal ontdekt had wat er gaande was, heb ik me altijd afgevraagd waarom zij nooit een moment stil heeft gestaan bij waar ze aan meewerkte. Want hoewel ze wist van mijn bestaan en ze wist het al jaren, smste ze vrolijk door, ook op eigen initiatief en sprak met hem af. Uiteraard had hij zijn eigen verantwoordelijkheid maar ik vind dat zij/jij die net zo goed hebt. Het had mij, in zoverre dat mogelijk was, een beter gevoel gegeven als hij het eerst met mij had afgerond en dan pas iets met haar was begonnen. Het einde van mijn verhaal was dat hij toen hij uit de roze roes kwam, geen gevoel meer voor haar had en alle vertrouwen tussen ons beschadigd was. Alleen maar verliezers.
Alle reacties Link kopieren
JohnnyCake schreef op 24 september 2008 @ 14:26:

[...]





Hoe vredig is het om te leven met een partner die niet bij de eerste de beste verliefdheid die er geheid zal komen, zo van slag is dat hij jaren vaste relatie ervoor op het spel zet.



De euforie die TO nu voelt zal omslaan in twijfel als de relatie een jaar of wat oud is. 'Is hij nu wel zo sterk om bij mij te blijven?'
Wie zegt dat dit de eerste beste verliefheid is waarvoor hij zijn langdurige relatie op het spel zet????

Give the guy a break!!

Hij heeft nog niks verkeerd gedaan. Zij moet gewoon wachten totdat hij vrijgezel is en afstand houden om het voor elkaar ivm met alle verliefdheidshormonen niet moeilijker te maken dan dat het is.
Alle reacties Link kopieren
JohnnyCake schreef op 24 september 2008 @ 14:26[/message]:[/b]

[...]





Hoe vredig is het om te leven met een partner die niet bij de eerste de beste verliefdheid die er geheid zal komen, zo van slag is dat hij jaren vaste relatie ervoor op het spel zet.



De euforie die TO nu voelt zal omslaan in twijfel als de relatie een jaar of wat oud is. 'Is hij nu wel zo sterk om bij mij te blijven?'[/quote]



En die twijfel gaat nooit meer weg!!
Alle reacties Link kopieren
liselore schreef op 24 september 2008 @ 14:31:

[...]





Wie zegt dat dit de eerste beste verliefheid is waarvoor hij zijn langdurige relatie op het spel zet????

Give the guy a break!!

Hij heeft nog niks verkeerd gedaan. Zij moet gewoon wachten totdat hij vrijgezel is en afstand houden om het voor elkaar ivm met alle verliefdheidshormonen niet moeilijker te maken dan dat het is.




Liselore, TO ontmoet een kerel op een feestje. (I say again, op een feestje). Het klikt. Ze spreken 1x af en wham! Verliefd.



Dat noem ik dus de eerste de beste verliefdheid. Many more to come.
Alle reacties Link kopieren
@TO, ik mis iets in je verhaal, jullie zijn toch wel elkaars soulmates?
Alle reacties Link kopieren
Sarah123 schreef op 24 september 2008 @ 14:43:

JohnnyCake schreef op 24 september 2008 @ 14:26[/message]:[/b]

[...]





Hoe vredig is het om te leven met een partner die niet bij de eerste de beste verliefdheid die er geheid zal komen, zo van slag is dat hij jaren vaste relatie ervoor op het spel zet.



De euforie die TO nu voelt zal omslaan in twijfel als de relatie een jaar of wat oud is. 'Is hij nu wel zo sterk om bij mij te blijven?'[/quote]



En die twijfel gaat nooit meer weg!!
Oja? Hoe weet jij dit zo zeker te stellen? Ervaring? onderzoek?? Of heb je ook last van twijfel bij elke relatie, hoe die ook is onstaan... Tenslotte waren die als het goed is ook niet allemaal maagd meer en hadden ze misschien een of meerdere serieuze relatie al achter de rug....
Alle reacties Link kopieren
Lachebekje26 schreef op 24 september 2008 @ 11:04:

Hij was happy met haar, totdat hij mij tegen kwam. Hij had al wel een tijdje lichte twijfels over zijn relatie, hij vroeg zich af of " dit" het nou echt was voor hem.



Wat klopt hier niet aan?



Of 'dit' het nou echt is voor iemand vragen veel mensen in een relatie zich af en verliefd worden overkomt ook veel mensen. Waar het om gaat is hoe je hiermee omgaat en ik vind dat hij wat dat betreft nu al heeft bewezen dat hij onbetrouwbaar is door contact te houden met iemand waar hij 'verliefd' op is en die dat ook op hem is. Dat is spelen met vuur zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Lachebekje26 schreef op 24 september 2008 @ 11:04:



Maar hij heeft al 6 jaar een relatie waarvan hij 3 jaar samen woont... Hij was happy met haar, totdat hij mij tegen kwam. Hij had al wel een tijdje lichte twijfels over zijn relatie, hij vroeg zich af of " dit" het nou echt was voor hem.





Als hij straks 40 is vraagt hij zich geheid weer af of jij nou alles bent voor hem. De meeste mannen ontgroeien die crisis. Hij ook?

We hebben 1x samen afgesproken en de vonken spatten er van af toen we elkaar weer zagen. Het heeft me heel wat moeite gekost maar er is die avond niets voor gevallen. Geen zoen, niets.. dit had absoluut kunnen gebeuren overigens.. Maar mijn principe was altijd: " Van gebonden mannen blijf je af"


Van gebonden mannen blijf je af ja. Lekker afspreken met gebonden mannen daarentegen daar is natuurlijk niiiiiks mis mee. Tease him, please him, but don't touch! Laat hem lekker naar je hunkeren zolang je maar niet zoent.



Yeah right. Guilty you are! Next.

:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven