Entertainment alle pijlers

Wat heb je gelezen in 2017?

01-01-2017 09:47 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat heb je gelezen in 2016?



Als vervolg op het 2016-topic. Veel leesplezier
Alle reacties Link kopieren
Mijn doelen voor dit jaar zijn: 40 boeken en 8.000 bladzijden te lezen.

1 Hex - Thomas Olde Heuvelt - 380 blz



Aantal boeken: 1

Aantal bladzijden: 380
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer bij. Dit jaar wil ik 50 boeken lezen. Veel leesplezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij. Wil dit jaar 52 boeken gaan lezen.



Veel leesplezier allemaal.
Oh Hex is goed!



Ik lees vanwege internet en netflix veel te weinig.

Ben net vorige week begonnen met Revival van Stephen King. Ik wil dus weer meer lezen. Ik heb bewust een aantal van die lullige spelletjes op de telefoon gewist. Dat slokte ongemerkt echt veel tijd op.
Alle reacties Link kopieren
o ik ga mee doen, wat leuk! Ik heb net mijn eerste boek uitgelezen, Mooie Leugens van Lisa Unger. Onverwacht leuk, aparte manier van schrijven. Alleen het einde is wat te lang, wat rommelig.



Aantal boeken: 1
The past may be in tatters
But today is all that matters
Wat een leuk idee! Ik hoop dat door regelmatig dit topic om hoog te zien komen een reminder te krijgen om te lezen. Morgen direct naar de bieb om een boek te halen!
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook weer bij. Volgens mij had ik vorig jaar 35 boeken gelezen. Ik probeer er nu meer te lezen.
Een boek per week ga ik niet redden trouwens. Maar dat geeft niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik schrijf mee! Wil dit jaar 50 boeken lezen. Ik koop heel vaak boeken bij de kringloop en heb denk ik wel 20 boeken liggen die ik nog moet lezen.

Nu aan het lezen: Harper Lee - Spaar de Spotvogel
Alle reacties Link kopieren
Ik doe weer mee!



Ik ga dit jaar beginnen met:

1. Of Mice and Men - John Steinbeck
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik wil dit jaar proberen wekelijks een boek te lezen. Vorig jaar heb ik er ongeveer 25 gelezen.

Ik moet nog een boek uitlezen en dan begin ik aan judas, die kon ik vanmorgen downloaden bij Elly.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik schrijf graag mee. Wil ook dit jaar meer gaan lezen.



Nu bezig in Een boek dat ik al heel lang wilde lezen. Kom er alleen moeilijk in, hoop dat dit snel omslaat!



1. Het lot van de familie Meijer - Charles Lewinsky
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar forumonderwerpen gelezen. Er stond nog niet veel.

Een paar nieuwsberichten op nu.nl.

Wanneer het Nieuwjaarsconcert begon.

Dat was het wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook veel minder dan voorheen door voornamelijk Netflix.

Het voornemen is dan ook weer meer te gaan lezen, of een betere verdeling te maken, want ben ook gek op series kijken.



Ik wil deze week Dekmantel van Loes den Hollander uitlezen.

Dit jaar wil ik toch wel graag minstens 30 boeken lezen.



Heb vanuit de bieb nog 4 boeken liggen ik kan dus nog even vooruit.



Het verkeerde pad van Rebecca Griffiths

Blijf waar je bent van Sharon Bolton

De 50/50 moorden van Steve Mosby

Donkere kamer ook van Steve Mosby
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wat meer gaan lezen dit jaar. Boeken dan, want op dit forum heb ik afgelopen jaar zoveel gelezen dat het met het lezen op zich wel goed zit.

Ik ga ook voor de 50 en wil graag elke avond in plaats van spelletjes op mijn telefoon doen boeken gaan lezen.

Nu bezig in: Pogingen om wat van het leven te maken.
Leuk, zo'n topic!

Ik heb het vorige nooit gezien, maar zou hier graag meeschrijven.



Heb niet echt een aantal in mijn hoofd van hoeveel boeken ik wil lezen. Doel: zoveel mogelijk.



1 boek is al uit, zo'n 350 pagina's, het Rosie-Effect van Graeme Simsion.

Dit is een vervolg op het Rosie-Project. Boek over een man die het syndroom van Asperger heeft (al wordt dit nergens in het boek gezegd) en de liefde van zijn leven ontmoet.

Dit deel ging erover dat zijn vrouw zwanger is en dat voor hem weer heel wat moeilijkheden meebrengt.

Vooral een luchtig, vermakelijk boek.



Nu ga ik voor het eerst een boek van Stephen King lezen, heb een verhalenbundel uitgekozen (1408: alles is eventueel). Ben benieuwd.
Ik doe ook mee! Ik heb in de afgelopen week 5 boeken gelezen.



Harlan Coben - niemand vertellen

Harlan Coben - houvast

Renate Dorrestein - zonder genade

John Grisham - de bekentenis

Simone van der Vlugt - herfstlied



Ik ga nu beginnen in David Baldacci - de aanslag



Ik wil minimaal 52 boeken lezen dit jaar.
Nog nooit King gelezen? Wauw.

Een verhalenbundel is inderdaad leuk om mee te beginnen.

Je kan met SK zoveel kanten op. Bloederige horror (Christine, pet semetary, Carry)

Meer fantasy-achtig (ogen van de draak, de donkere toren, de talisman/zwart huis)

Thriller (mr mercedes, de eerlijke vinder)



Ik ben zelf niet zo van de horror maar meer van de thriller en fantasy verhalen. Mijn favorieten zijn De donkere toren en de beproeving.

Het leuke is dat veel andere verhalen daar weer naar verwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik schrijf ook mee! Hoop dit topic ook als reminder te kunnen gebruiken. Heb het steeds veel te druk om te lezen. Ik hoop 15 boeken uit te lezen dit jaar en van m'n lievelings genre fantasy af te stappen en mijn blik te verbreden. Toch begin ik dit jaar met The Shining van Stephen King. Daarna hopelijk het vervolg. Ook wil ik de geniale vriendin lezen.
Ik doe ook weer mee! Ik ga voor 45 boeken dit jaar die zich samen afspelen in minimaal 24 landen op alle continenten



Ik ben vannacht begonnen in Ready Player One, leest als een trein!
Ik doe ook weer mee!!



Ben nog steeds bezig in De Laatste Deelnemer van Alexandra Olivia. Zit goed in elkaar tot nu toe!



O, enne... luisterboeken tellen ook he? Want veel van wat ik lees is luisteren (dyslexie).



Voor wie het wil weten: ik haal mijn luisterboeken van de apps luisterbieb en storytel.
quote:Starshine-2 schreef op 01 januari 2017 @ 12:29:

Nog nooit King gelezen? Wauw.

Een verhalenbundel is inderdaad leuk om mee te beginnen.

Je kan met SK zoveel kanten op. Bloederige horror (Christine, pet semetary, Carry)

Meer fantasy-achtig (ogen van de draak, de donkere toren, de talisman/zwart huis)

Thriller (mr mercedes, de eerlijke vinder)



Ik ben zelf niet zo van de horror maar meer van de thriller en fantasy verhalen. Mijn favorieten zijn De donkere toren en de beproeving.

Het leuke is dat veel andere verhalen daar weer naar verwijzen.



Ja, erg he. Terwijl ik zo graag lees.

Als het me bevalt, ga ik zeker meer lezen van hem. Bedankt voor je lijstje, daar kan ik wat mee. Ik ga dan van elk genre van hem een boek uitkiezen, al vermoed ik dat ik een thriller het leukst ga vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 01 januari 2017 @ 12:29:

Nog nooit King gelezen? Wauw.

Een verhalenbundel is inderdaad leuk om mee te beginnen.

Je kan met SK zoveel kanten op. Bloederige horror (Christine, pet semetary, Carry)

Meer fantasy-achtig (ogen van de draak, de donkere toren, de talisman/zwart huis)

Thriller (mr mercedes, de eerlijke vinder)



Ik ben zelf niet zo van de horror maar meer van de thriller en fantasy verhalen. Mijn favorieten zijn De donkere toren en de beproeving.

Het leuke is dat veel andere verhalen daar weer naar verwijzen.



En dan heb je natuurlijk ook nog de Groene Mijl en De Ontsnapping, die goed verfilmd is als Shawshank Redemption.



Ik ga voor 52 boeken dit jaar. Maar snel beginnen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zo, het topic loopt al goed. Ik ben nu bezig in de importbruid. Vermakelijk boek voor tussendoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven