Exact vertellen wat je vandaag hebt gegeten - deel 5

24-08-2016 11:08 1784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 is ook alweer vol! Tijd voor een nieuw topic vol met (h)eerlijke eetlijstjes, lekkere recepten, gezellig geklets en fijn gezelschap!



Wees welkom allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! De eerste keer dat ik dit topic tegenkom. Ik tik dit onder het genot van Alpro Soya Dessert Chocola. Ik ben nog aan het ontbijten.
The most courageous act is still to think for yourself.
Dat is een lekker laat ontbijt artistiqueorchid.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat klopt. Ik ben vandaag vrij en besloot uit te slapen.
The most courageous act is still to think for yourself.
Jee! Deel 5 alweer!



Haha de brownies zijn wat lastig te verzenden ben ik bang. Maar jullie zijn welkom om langs te komen hoor
Alle reacties Link kopieren




T wordt tijd voor boodschappen hier, krijg je als je een weekend weg gaat, geen tijd voor boodschappen. Maar ik ga toch echt pas zaterdag. Goed excuus om lang houdbare dingen te gaan opmaken
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
je hebt toch wel genoeg eieren in huis Friction?



happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Gember, Haha, ja die heb ik (lui als ik ben) even thuis laten afleveren door jumbo maandag. Maar had niet t idee dat de rest ook al zo schaars was (heb nu geen wortels meer, het vlees is eigenlijk ook bijna op, geen enkel fruit meer in huis, sla is op etc. )
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Weer begonnen aan een dieet, van 123 kilo naar 85 gegaan, nu 88, wil naar 75.....



-4 crackers met kaas en komkommer & 4eieren gekookt!....
Alle reacties Link kopieren




Heb niks te eten nu maar kijk naar een genietende mini die een raketje eet haha.

Net alle strijk weggewerkt en de boel is schoon.

Wilde vanavond lasagne maken, maar de ovenschaal past niet en heb de oude kleinere weggegooid
Binnenkort een meet bij Momo zie ik



Overleven op eieren kan ook wel toch Friction? Grapje!



Melissa, wat knap zoveel afvallen. Hoe heb je dat gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Mmm Momo mag ik ook op de verzendlijst ? klinkt héérlijk!
Alle reacties Link kopieren
Een meet is ook nóg beter haha, kunnen we alle lekkere baksels proeven
Alle reacties Link kopieren
Isabella;

Motivatie!!! Als je echt heeel graag wilt ben je er al bijna!



Gezonder eten

Minder eten

Niet snoepen!!!!

Bewegen

3L water per dag, 1 beker melk en verder geen frisdrank!



Op een gegeven moment heb je nooit honger meer...

Gewoon alleen eten wanneer t nodig is!



Zal vast niet heel gezond zijn maar t helpt wel.. Ik ben nu al een ruim jaar 85kg!
Alle reacties Link kopieren
Isabella, absoluut mogelijk!



Haha ja, dan neem ik mijn bijdrage gezonde baksels mee
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Melissa, mijn motivatie is soms ver te zoeken. Zeker met dit weer: ijsjes, rosé, bbq Snoep en frisdrank is al niet aan mij besteed, dat eet en drink ik al eeuwen niet meer.

Maar ik ben inmiddels ook al lekker afgevallen, nog 10 kilo te gaan. Mijn streef is 68.
Alle reacties Link kopieren
Netjesss!!! Goed bezig!!!

Ga zo door!!
quote:Melissa0108 schreef op 24 augustus 2016 @ 13:04:

Netjesss!!! Goed bezig!!!

Ga zo door!!Jij ook!
Alle reacties Link kopieren
@momo: is t lekker in de hangmat?

@elko : ben benieuwd hoe voedsel de post overleefd (dat was jij toch hé)

@fairfax: zo voel je je altijd als je iets nodig hebt wat je net hebt weggegooid. En ik ben nogal van het weggooien dus kom dat vaak tegen

@artistique: groot gelijk! Het is heerlijk om uit te slapen!

@melissa: waw wat knap zoveel afgevallen!



Ik heb mezelf ook nog eens gewogen, doe ik niet zoveel, ben ook niet te dik maar nu toch weer veel afgevallen blijkbaar, merkte het vooral bij m'n broeken, had riem nodig. Van 63 naar 55kg blijkbaar.. (ben 1m63).



Plopsa was WARM! Phoe. Leuk voor de kids vooral. Al vind ik Bellewaerde leuker (is ook dichter), voor volwassenen dan iig. Maar is wrsch omdat ik Bellewaerde van kleins af gewoon ben. Plopsa was de eerste x en bij nieuwe dingen moet ik altijd wennen. Over de middag mayaland gedaan, is binnen want was te warm buiten. Ik geraakte ook niet echt wakker, 3x moeten opstaan voor oudste (spanning?) en dan ben ik de dag erna wrak.



O: 2 crackers met kaas&tomaat

T: bakje aardbeien

L: glut&lact vrije macaroni & kaas (valt ons op dat glutvrij voedsel meer vult, we hebben altijd over)

T: halve meloen

D: bth met ?

T: ?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
leuk een nieuw deel alweer.



Hier volop genieten van de vakantie!

Lig op mijn ligbedje in de tuin onder de boom met een bak aardbeien onder handbereik! Heerlijk zo.
Vast teveel stress gehad in je lijf finjie dat je zoveel bent afgevallen. Pas je een beetje op jezelf?
Heerlijk hè Gizzmo. Ik zag je al in het klaag-topic



Finjie, het is ook wel te warm om vanalles te gaan doen. De kinderen zijn nu logeren toch? Kun jij lekker bijkomen en wat bij eten misschien. Goed op jezelf passen hoor.
Alle reacties Link kopieren
O: alpro soya mild& creamy vanille

L: bagel rozijnkaneel met pindakaas
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!



Ik kwam voor het eerst sinds tijden weer op de zwangerpijler en zag ineens pollewop dr naam bij de reacties staan! Dus berichtje gestuurd et voila



Ik ben zo benieuwd naar mijn postpakketje! Hoop dat het goed aankomt en dat de postbode een beetje snel haar ronde loopt haha. Denk dat ie daarna maar eerst de koelkast in gaat voor ik m open maak



Wil wel graag ook het recept voor de brownie met dulce de leche



Ik heb net het badje opgezet, mogen ze dadelijk in als ze wakker zijn. Jongste ga ik er ook bij zetten, die heeft ontdekt dat je heeeeeel leuk kan spetteren met je handjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven