Open relaties

19-04-2011 10:26 1131 berichten
Heb jij een open relatie? Wil je een open relatie? Heb je vragen of dingen waar je tegenaan loopt? Hier kunnen we ervaringen delen en uitgebreid bomen over alles wat we tegenkomen en waar we tegenaan lopen.



Dit topic staat op "seks" en niet op "relaties". Het mag dus duidelijk zijn dat het gaat over open relaties in de seks sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke date! En dat grijnzen als een bakvis herken ik!
Alle reacties Link kopieren
Labouche, hahaha echt waar? Ik niet denk ik!



Waarom ga je niet meer met hem afspreken als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:labouche schreef op 17 juni 2012 @ 10:49:

nee jij niet meis hahaahWant dan zijn de wonderen echt de wereld nog niet uit en spring ik nu in m'n auto en rij naar hem toe.
Alle reacties Link kopieren
hahaah dan kom ik je tegen ahahaha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, echt waar? Maar waarom denken jullie dat? Er worden niet echt veel uiterlijke kenmerken of plaatsnamen o.i.d. genoemd?
Alle reacties Link kopieren
quote:bibike schreef op 17 juni 2012 @ 12:28:

Echt waar Labouche? Dan zou het wel een heel klein wereldje zijn... Maar áls het zo is, dan heb jij een heel leuke man zeg .



Meis: ik weet dat een van de dames mijn man (heeft ge)date omdat ik er zelf bij was, hahaha. Nou ja, niet elke keer natuurlijk. Maar toevallig is het ook nog de leukste dame van het forum dus hij is ook een bofbips



Hmm, volgens mij weet ik waar ik het ongeveer moet zoeken .



Het zou dan idd een kleine wereld zijn!
Alle reacties Link kopieren
hahah heb ik ook zeker weten
Alle reacties Link kopieren
*



Nog leuke plannen dames?
Alle reacties Link kopieren
@ riverman. Het is juist tegenover gesteld. Maar ik neem niet de moeite om het je uit te leggen. Ga je nooit snappen.Zonde van mijn tijd.
Spelen we het sterren alfabet spel? Jammer dat de laatste blz van het topic onleesbaar zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Het is net of ik een of andere vage monoloog hier heb gehouden!!
Alle reacties Link kopieren
Haha.. meis, ziet er gek uit ja! Ik had dit draadje toevallig nog open staan op m'n mobiel en die ziet er een stuk completer uit hoor, er zijn gewoon een heel stel posts verdwenen.... Ik wist helemaal niet dat dat kon, joh !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al gekeken of er misschien bij de modjes een verzoek was gedaan om wat reacties te verwijderen, maar daar kon ik niks vinden. 't Zal op de een of andere manier dan dus toch wel kunnen!
Labouche en Bibike hadden postings weggehaald, schijnbaar is eea opgeruimd door de mods en wat overblijft is een aantal compleet onleesbare blz.
Alle reacties Link kopieren
Even een egopostje omdat ik het kwijt moet



Mijn lief heeft vanavond zijn 1e "actieve" date! Dat wil zeggen de eerste keer zonder mij erbij in onze relatie. We zijn wel eens samen in een parenclub geweest en hebben een keer een date met een stel gehad. Verder heeft hij deze dame al eens ontmoet ter kennismaking maar toen is er (zoals we hadden afgesproken) niks gebeurd op wat zoenen na.



Ik ben er op dit moment helemaal okay mee, vind het ergens ook wel spannend. Enige wat ik een beetje jammer vind is dat hij vanavond niet naar huis komt (blijft niet slapen bij de dame, maar omdat zij verder weg woont is de date gecombineerd met een congresbezoek en slaapt hij dus sowieso niet thuis vanavond).



Ik had graag na afloop van zo'n eerste date samen geweest maar dat zit er dus even niet in. We bellen wel even na afloop.



Ben vooral erg benieuwd hoe dit gaat voelen! Volgens mij ben ik er meer mee bezig dan hij.....
Alle reacties Link kopieren
ik herken het dat het soms zo uitkomt.



Je zoekt het dan niet op maar er is een mogelijkheid en geen bezwaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ha doddie,



Was dit een reactie op mijn berichtje? Als dat zo is snap ik 'm niet zo goed......
Alle reacties Link kopieren
ja daar reageerde ik op. Ik bedoelde dat je vaak niet eens vanuit een wens apart gaat daten maar dat soms de situatie een mogelijkheid bied, zoals nu dat 1 van de 2 in de buurt is en mogelijkheid is om af te spreken. Als er dan geen bezwaar gevoeld wordt kan daar het begin zijn van swingen naar een open relatie.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ok op die manier. Dank voor de toelichting. Ik kan me voorstellen dat het zo gaat inderdaad.



In dit geval was dit een dame waar mijn vriend al een poosje individueel contact mee had. Ik heb haar dus nooit ontmoet verder.



Wij hebben wel vanaf het begin van onze relatie aangegeven beiden open te staan voor individuele dates. Dat was er alleen nog niet van gekomen (nog niet zo heel lang samen en ook maar een beperkt aantal gezamelijke dates).
Bergkristal, wow! Best heftig toch wel hè? Misschien voel je je niet heel slecht of jaloers maar het houdt je toch bezig. Herkenbaar hoor. De eerste keer dat mijn partner op date ging hebben we samen kleren uitgezocht die hij zou dragen, samen iets gekocht wat hij mee moest en dat was allemaal heel oké. Toen hij weg was had ik mijn toen-minnaar wel even nodig hoor, puur de aandacht. En toen hij thuiskwam vond ik het zwaar. Je gaat allerlei stadia door, tenminste ik wel. Het werd makkelijker gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,



Ik heb voor deze topic maar even een nieuwe nick aangemaakt.

Wij zijn nu zn 16 jaar samen en deze week voor het eerst apart gedate...wat voelde dat goed maar ook erg vreemd en was ook best wel jaloers als ik eerlijk ben....



Daarna veel gesproken samen en we weten wel van elkaar dat we hier samen voor gaan, maar vind het voor nu best wel even moeilijk!



Bergkristal, ik begrijp je gevoel...heb je al iets van hem gehoord?



Caoi!
Alle reacties Link kopieren
Jep, hij heeft gisteren toen de date naar huis was gebeld en we zijn nu weer lekker samen



Het is verwarrend en ook wel heftig, ik kom er later uitgebreider op terug maar krijg zo bezoek. Dank voor de support in ieder geval! Jullie zijn lief!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Even een wat uitgebreidere reactie.



Ik had op de date-avond trouwens afgesproken met een vriend om ook lekker wat leuks te doen. Fijn was wel dat deze vriend zelf oo ervaring met open relaties heeft (in gay kringen wat gebruikelijker) en ik dus ook mijn ei kwijt kon.



Lief en ik hebben idd gebeld toen zijn date naar huis was. Toen voelde ik het wel even heftig binnenkomen. Ik baalde er enorm van dat ik niet bij hem was toen. Gemixte gevoelens van opwinding maar tegelijk ook een naar gevoel, wat zelfs fysiek voelbaar was. Die nacht onrustig geslapen (ook vanwege rumoer buiten, dat moet gezegd).



De volgende dag beiden gewerkt, en ik mijn hoofd er nog wel mee bezig. Toen ik thuiskwam miste ik hem ineens zooooo erg!!! Ik wilde hem zo enorm graag vasthouden enzo! Het was zo fijn om hem weer te zien, te voelen, erover te praten samen. Ik was daar best emotioneel onder (maar heb ik ook sneller na slechte nachtrust). Gelukkig vind mijn lief dat ook prima en geeft hij me alle ruimte om mijn, soms erg irrationele, gedachten onder woorden te brengen.



Tijdens het telefoontje na de date had ik bijv. ineens moeite met het feit dat hij zei "we hebben heerlijk gevreeën". Ik dacht toen "kun je niet gewoon geneukt zeggen, dit klinkt zo lief". Heb ik verder niet laten merken op dat moment maar dat soort rare kronkels mogen er gelukkig ook zijn.



Inmiddels voel ik me weer veel rustiger. We hebben inmiddels veel gepraat, voelen ons zelf nog meer verbonden en hebben zelf ook sex gehad. Op de 1 of andere manier was dat erg belangrijk :D



Het heeft voor mij blijkbaar gewoon even wat tijd nodig om te zakken, en dat had ik ook wel zo ingeschat. Geen boze gevoelens oid naar hem toe maar ik voelde me wel even naar. Maar dat is dan maar zo, en gaat weer over, en ben blij met de manier waarop we erover kunnen praten. Het deed me ook veel goed om te merken dat hij zo'n date echt heel erg in het moment beleeft. Dan is het spannend en fijn, maar de dag erna zit het niet heel erg in zijn hoofd ofzo.



Denk dat er wel een vervolg komt voor hem, en dat is okay, al weet hij dat ik het fijn vind als dat niet al te snel is.



Tot zover mijn verlagje, en @Roos; ben wel blij om te lezen dat het ergens ook minder wordt deze gevoelens. Dat doet me goed om te lezen, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Bergkristal, heel herkenbaar wat je schrijft! Het is ook niet niks als je partner sex gaat hebben met een andere vrouw, je gevoel sputtert toch tegen. Fijn dat je partner snapt wat jouw gevoelens zijn en dat hij ook naar je luistert!



En het wordt idd makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
Hallo bergkristal,



Hoe is het nu met je? Heb jij al een date op de rol staan? Ik ga aanstaande zaterdag op een date, heb hem nog niet eerder gezien, ja wel op fotos enz maar nog niet in het echt!! Zo spannend en ben erg benieuwd hoe de dag gaat verlopen.



Is denk ik ook de juiste manier om zelf dan ook lekker weg te gaan, thuis zitten maakt het alleen maar moeilijker.

Dan word het opeens echt he? Ik had dat ook hoor...dan mis je elkaar opeens zo erg en wil je niks liever dan weer bij de ander zijn.

Gevreeen zou ook niet mijn keuze zijn nee, en ik zou dan ook zeggen van hallo dat doe je thuis, platte sex heb je met haar en sex met gevoel met mij..:) lekker jaloers he ahahhahaha maar dat gaat nu ook al beter, heeft zn tijd nodig denk ik...





Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven