Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 14 juli 2014 @ 19:36:

[...]





Ik vrees dat je te hoge verwachtingen van mij hebt



Eerlijk gezegd had ik het zelf ook nog niet geprobeerd en ik zie nu dat het ook best even kijken is, eerlijk gezegd



Als je iemand geblokkeerd hebt dan kun je deze op de volgende manier deblokkeren. Allereerst even een bericht opzoeken van degene die je hebt geblokkeerd, bijv door te kijken in een quote van de ander. Dan kun je als het goed is op de plaats waar dat bericht staat rechtsboven kiezen voor "toon bericht". Dan komt het bericht weer in beeld. Je kunt dan weer kiezen voor verberg bericht, maar ook het poppetje weer aanklikken dat je ook hebt aangeklikt om te blokkeren.



Wil je dit eens proberen?



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 14 juli 2014 @ 19:45:

[...]





Eerlijk gezegd had ik het zelf ook nog niet geprobeerd en ik zie nu dat het ook best even kijken is, eerlijk gezegd



Als je iemand geblokkeerd hebt dan kun je deze op de volgende manier deblokkeren. Allereerst even een bericht opzoeken van degene die je hebt geblokkeerd, bijv door te kijken in een quote van de ander. Dan kun je als het goed is op de plaats waar dat bericht staat rechtsboven kiezen voor "toon bericht". Dan komt het bericht weer in beeld. Je kunt dan weer kiezen voor verberg bericht, maar ook het poppetje weer aanklikken dat je ook hebt aangeklikt om te blokkeren.



Wil je dit eens proberen?



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva



Gelukt!



De forummer leek helemaal van de aardbodem verdwenen, zag ook geen enkel verborgen bericht (! Was enigszins slim om daar naar te zoeken )

Maar nu stond dat er wel weer tussen, dus gefixt !
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 14 juli 2014 @ 19:50:

[...]





Gelukt!



De forummer leek helemaal van de aardbodem verdwenen, zag ook geen enkel verborgen bericht (! Was enigszins slim om daar naar te zoeken )

Maar nu stond dat er wel weer tussen, dus gefixt !



Fijn! En je hebt mij ook weer wat laten ontdekken, dus bedankt daarvoor



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Baby led weaning/ rapley methode is verwijderd. Oproepjes voor andere media zijn niet toegestaan



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Het topic Ervaringen onmogelijke liefdes is verwijderd, omdat de TO minderjarig is



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Het topic Zonder condoom is verwijderd wegens spam



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
We zijn toe aan deel 7 van het forumfeuilleton over het filmpje van de uithuisplaatsing. Mag er een slotje op deel 6?
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mods,



Ik heb per ongeluk een dubbel topic geopend: wat te doen in zomervakantie op de kinderpijler.

Kan dit samengevoegd worden?
sounds like something I would say
Alle reacties Link kopieren
Parenclub Swingen Thuisdates topis graag slotje is >3000 Ik heb per ongeluk ook in verkeerde plek dezelfde oproep gedaan, kun je die gelijk verwijderen?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 15 juli 2014 @ 10:01:

We zijn toe aan deel 7 van het forumfeuilleton over het filmpje van de uithuisplaatsing. Mag er een slotje op deel 6?





Slotje is geplaatst!



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:brigitte-zoveel schreef op 15 juli 2014 @ 10:49:

Hoi mods,



Ik heb per ongeluk een dubbel topic geopend: wat te doen in zomervakantie op de kinderpijler.

Kan dit samengevoegd worden?





De postings uit het ene topic heb ik toegevoegd aan het andere topic



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 15 juli 2014 @ 13:09:

Parenclub Swingen Thuisdates topis graag slotje is >3000 Ik heb per ongeluk ook in verkeerde plek dezelfde oproep gedaan, kun je die gelijk verwijderen?



Beste maybibi,



Het topic is voorzien van een slotje. Veel plezier in het volgende deel.



Daarnaast is het topic waarin je om sluiting verzoekt verwijderd.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 juli 2014 @ 13:23:

[...]





Beste maybibi,



Het topic is voorzien van een slotje. Veel plezier in het volgende deel.



Daarnaast is het topic waarin je om sluiting verzoekt verwijderd.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaDank je wel!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Het topic Welness vakantie enquete is verwijderd. Enquetes zijn niet toegestaan.



met vriendelijke groet,



Junior
Kan het topic jaloezie op de psyche pijler niet eens van de prikker af?

Het is nu meer dan een jaar geleden dat het geopend is en zo vaak wordt er niet op gereageerd. Vind het een beetje storend worden. Net alsof jullie topic zo veel belangrijker is dan alle andere topics op die pijler.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mod!



Ik tracht de forummer schuddebuikje een PM te sturen maar het lukt niet via mijn eigen inbox. En ik zie onder haar forumnaam ook geen icoontje voor een PM staan. Kan/wil jij me hier alsjeblieft mee helpen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 juli 2014 @ 22:36:

Hoi Mod!



Ik tracht de forummer schuddebuikje een PM te sturen maar het lukt niet via mijn eigen inbox. En ik zie onder haar forumnaam ook geen icoontje voor een PM staan. Kan/wil jij me hier alsjeblieft mee helpen?



Beste Enn,



Kan je misschien forumster Schuddebuikje in een topic vragen of ze de instellingen wil aanpassen zodat ze PB kan ontvangen?

De instellingen zijn te vinden rechts naast de avatar bij `Mijn voorkeuren`.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik heb jouw antwoord ge-quote en in het topic geplakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk het onderwerp Spontaan feestje gesloten, mag deze open? Dan kan het gelijknamige, maar later geopende onderwerp dicht. B.v.d.
Alle reacties Link kopieren
Mag deze weer opengemaakt worden?



Spontaan feestje?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:twintignul schreef op 15 juli 2014 @ 23:02:

Ik heb per ongeluk het onderwerp Spontaan feestje gesloten, mag deze open? Dan kan het gelijknamige, maar later geopende onderwerp dicht. B.v.d.



Ik zal het topic weer openen .



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
En deze

Tickel in "Spontaan feestje?" weg.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 15 juli 2014 @ 23:15:

En deze

Tickel in "Spontaan feestje?" weg.



Ik had ze meteen tijdens het openen samengevoegd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Discussie: Huisvrouwen op dit forum is verplaatst naar Overig.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Zelfhaat bij vlagen; In hoeverre te bestrijden? is verplaatst naar Psyche.



Daarnaast is Speeltoestel verplaatst naar Kinderen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven