Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "een bak koffie in Rijswijk" is verwijderd ivm hengelen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 06 augustus 2014 @ 15:11:

de huidige laatste pagina van flateuze en onflateuze celebs in entertainment heeft een foto waar malware in zit en ik kan daarom die pagina niet openen (krijg een chrome melding)



Je bedoelt op de pagina met de meest recente berichten? Weet je misschien ook welke foto?



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 06 augustus 2014 @ 15:11:

de huidige laatste pagina van flateuze en onflateuze celebs in entertainment heeft een foto waar malware in zit en ik kan daarom die pagina niet openen (krijg een chrome melding)



Beste broadway,



De melding werd veroorzaakt door een afbeelding afkomstig van de site memecollection. net. Het plaatje is inmiddels verwijderd en als het goed is kun je het topic nu weer gewoon openen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals sorry voor het (per ongeluk uiteraard) plakken van een malware-plaatje in het Flatteuze en Onflatteuze Celeb-topic.



Tevens hierbij de vraag of de oude dicht mag, ik heb al een nieuwe geopend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 06 augustus 2014 @ 16:32:

Nogmaals sorry voor het (per ongeluk uiteraard) plakken van een malware-plaatje in het Flatteuze en Onflatteuze Celeb-topic.



Tevens hierbij de vraag of de oude dicht mag, ik heb al een nieuwe geopend.



Sorry is echt niet nodig, dat het om een onveilige site gaat blijkt helaas pas als het plaatje is geplakt ;)



Bedankt voor het openen van het nieuwe deel, het oude deel zal worden voorzien van een slotje, Veel plezier met plaatjes plakken!



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie even kijken naar forummer deacom. Plaats allemaal berichtjes met vreemde links. Durf er niet op te klikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 06 augustus 2014 @ 17:38:

Kunnen jullie even kijken naar forummer deacom. Plaats allemaal berichtjes met vreemde links. Durf er niet op te klikken.



Bedankt voor je melding!



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Stop gewoon met ouder worden" is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Topic Maak ik een kans. is ter beoordeling offline gehaald voor de moderators.



mvg,



Junior.
Kunnen jullie die etterbak van een Mattho niet eens definitief wegstampen. Hij begint goddomme weer te stalken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 07 augustus 2014 @ 00:08:

Kunnen jullie die etterbak van een Mattho niet eens definitief wegstampen. Hij begint goddomme weer te stalken.



De nick bij Sociadad weer doorgegeven aan de moderator.



Maatregelen worden genomen.



mvg,



Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 augustus 2014 @ 00:14:

[...]





De nick bij Sociadad weer doorgegeven aan de moderator.



Maatregelen worden genomen.



mvg,



Junior.Er zit weer een rat, zucht......
Alle reacties Link kopieren
Doe nog maar een keer.



En weet je wat ik denk? Ik denk dat bij La sociedad gewoon iemand zit te trollen die op dit forum onder een 'normale' nick meepost. Veel te toevallig dat elke keer als wij dit topic uppen dat er ook zowat meteen getrolt wordt door Matth0.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 648003599

Varnish cache serve



Dit krijg ik als ik op "Mijn Laatste" klik.



Laat maar!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En het is een aanfluiting dat iemand binnen het uur met 4 nicks terugkomt na permabannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 07 augustus 2014 @ 00:59:

[...]





Er zit weer een rat, zucht......



Bedankt voor het melden. Maatregelen worden genomen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
En weer....
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 augustus 2014 @ 08:33:

En weer....



Goedemorgen MrsStanleyWalker,



Dank je wel voor het melden. Ik snap jullie frustratie, er worden zsm maatregelen genomen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 augustus 2014 @ 01:01:

Veel te toevallig dat elke keer als wij dit topic uppen dat er ook zowat meteen getrolt wordt door Matth0.Misschien heeft hij een notificatie ingesteld, zodat hij een mailtje krijgt als er iets gebeurt in dat topic?
Alle reacties Link kopieren
Het topic "NHL toelatingsexamen (weer)" is verwijderd ivm dubbel geopend.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het mijn topic niet is, maar kan iemand alsjeblieft iets doen aan de topictitel "Men vriend snapt nee niet"? Het doet gewoon pijn aan je ogen....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Mag ik vragen hoe je je pb-functie (persoonlijke berichten) open kan zetten? Zit te zoeken bij Mijn Viva bij de inbox, maar kan niks hierover vinden.



Alvast dank,

Stala
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:stala schreef op 07 augustus 2014 @ 12:04:

Goedemiddag,



Mag ik vragen hoe je je pb-functie (persoonlijke berichten) open kan zetten? Zit te zoeken bij Mijn Viva bij de inbox, maar kan niks hierover vinden.



Alvast dank,

Stala



Rechts op de pagina bij je ava naar mijn voorkeuren en daar uit/aanvinken.

Maar ik zie al een + bij jou staan. Volgens mij is het al gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Bieb2.0. Was inmiddels al op weg geholpen door een behulpzame mede-forumster.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 07 augustus 2014 @ 11:45:

Ik weet dat het mijn topic niet is, maar kan iemand alsjeblieft iets doen aan de topictitel "Men vriend snapt nee niet"? Het doet gewoon pijn aan je ogen....



Ik heb de typefout in de titel verbeterd.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven