Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
23-01-2020 21:00
Deze is idd vreselijk.
Snap niet hoe zoiets door een keuring komt

Ik vind 'm gewoon goor. Zo'n lalalalalalalalala-tong in extra lang ineens naast je oor.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
KeesGL schreef:
22-01-2020 10:09
Ik wilde het ook wel eens weten, dus even met een koptelefoon geluisterd.
Ze zingen "It's a Sunweb Holiday" maar wel moeilijk te horen. :sun:
Dat is nog logischer dan mijn gedachte “it’s a summer holiday”.
Alle reacties Link kopieren
op de radio over Univé, over de winter, en een sterretje in je ruit , zo'n irritante stem, volgens mij van Leontine Borsato
Alle reacties Link kopieren
Die juffrouw die aan miljoenen mensen in Nederland en daar buiten haar kleding verkoopt.
Moet ze toch wel een grote kledingkast hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die van de vakantie discounter en die ene van die man en vrouw in bed over het wisselen van energiemaatschappij ofzoiets, weet even niet meer waarvan.

ZO IRRITANT.
Alle reacties Link kopieren
RosesBird schreef:
02-02-2020 00:17
Die van de vakantie discounter en die ene van die man en vrouw in bed over het wisselen van energiemaatschappij ofzoiets, weet even niet meer waarvan.

ZO IRRITANT.
Die met Paul Haenen?
Wat is er irritant aan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
02-02-2020 00:24
Die met Paul Haenen?
Wat is er irritant aan?
Die vrouw en alles wat zij zegt en doet.
Alle reacties Link kopieren
RosesBird schreef:
02-02-2020 00:31
Die vrouw en alles wat zij zegt en doet.
Die vrouw en de man worden door Paul Haenen gespeeld.
Denk dat er in Nederland heel veel van dot soort gezapige stellen zijn :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclame van Niveau Q10 met die gezichtsuitdrukkingen op dit moment heel irritant.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
De radioreclame van Goossens (meubelwinkel). Wat een raar accent heeft die vrouw. Alsof ze totaal mislukt Brabants probeert te spreken of zo. Of een buitenlandse die heel goed geoefend heeft op de tekst maar niet weet waar ze over vertelt. Ik weet het niet, maar het klinkt heel irritant!
Peijnenburg met Frans Bauer die in het Engels gaat zingen.

:-[
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
03-02-2020 07:14
Peijnenburg met Frans Bauer die in het Engels gaat zingen.

:-[
Altijd goed mikken om de tv op mute te zetten. Ook in het Engels is het een enorme oorwurm
Alle reacties Link kopieren
Tempozakdoekjes. Iets met een atronaut die de was doet. Hij wast, al zingend, zijn atronauten pakwaar nog een Tempozakdoekje in zat maar dat kon hij nog gebruiken.

???
Even geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren
De reclame voor een pijnstiller, weet even niet welke. Hoe die voice-over het woord " menstruatiepijn" uitspreekt. Of het één of andere venerische ziekte is.. :-x
Friezin71 schreef:
03-02-2020 11:14
Altijd goed mikken om de tv op mute te zetten. Ook in het Engels is het een enorme oorwurm
:-D
Alle reacties Link kopieren
Alles met als thema middelen tegen vaginale schimmels, inlegkruizen, rommel waarmee je als vrouw de vagijn zogenaamd dient te reinigen en de incontinentiezooi. Tenenkrommend, altijd. Ook alle reclames over afvallen, waarom moet het altijd een vrouw zijn sowieso? Zeer irritant.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
De reclame van farmcamps. We waren lozeren bij de boer Zo leuk zou je ook ez moeten doen..
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
03-02-2020 07:14
Peijnenburg met Frans Bauer die in het Engels gaat zingen.

:-[

neee die is geweldig! Have you a moment for me... Make some time for me free... :rofl: :muziek:
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe Jumbo reclame .... :facepalm:

Of die reclame waarin een animatie zingt over dat haar jurk te knel zit .... :facepalm:


Ik mis reclames waar je echt om kan lachen ... Kan me er geen 1 voor de geest halen van de afgelopen jaren. |-)
Alle reacties Link kopieren
Die van Eneco (of Nuon?) waarin het prachtige lied 'Het Dorp' wordt verkracht door vals zingende Nederlanders.
Wim Sonneveld draait zich toch om in zijn graf?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Sonneveld het sentiment wel zou waarderen. Dat het voor een reclame is dan weer niet.

En ik wil állen pijnstillingsreclames ook nomineren, omdat mensen ineens weer álles kunnen, wel 12 uur lang!!!!, met een pilletje. En die pilletjes helpen bij mij niet (6)
En die smeerseltjes ook niet (voltaire)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die Toyota reclame waarin de klimaatdeuger de verwarming lager zet, de kraan dichtdraait etc. etc.

Om vervolgens hysterisch tevreden in een elektrische auto weg te rijden, want ze is O ZO goed bezig. |-)

Het kobalt in die wagens worden door kinderen in Afrika uit mijnen gegraven, maar goed.


De Skyr reclame waarin vaderlief op de bakfiets zijn dochter naar school brengt. Die blik die ze hem geeft, is ZO irritant. Ik had haar uit die bakfiets gedropt ... ga maar lekker lopen. |-)
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
07-02-2020 10:24
Die Toyota reclame waarin de klimaatdeuger de verwarming lager zet, de kraan dichtdraait etc. etc.

Om vervolgens hysterisch tevreden in een elektrische auto weg te rijden, want ze is O ZO goed bezig. |-)

Het kobalt in die wagens worden door kinderen in Afrika uit mijnen gegraven, maar goed.


De Skyr reclame waarin vaderlief op de bakfiets zijn dochter naar school brengt. Die blik die ze hem geeft, is ZO irritant. Ik had haar uit die bakfiets gedropt ... ga maar lekker lopen. |-)
Ik denk zelf altijd dat ze boos is dat ze in die koude bakfiets zit, in plaats van in een lekker verwarmde auto, maarja, dat ben ik ;-D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een of ander keukenmerk, dat "herinneringen maakt in de keuken". Iemand hier die zegt als ze gaat koken "Kom ik ga eens wat herinneringen maken"?
Je maakt eten, herinneringen komen pas later
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
En die wijsneus die in haar eentje buiten blijft trainen in de stromende regen: "Ja want je zei, jongens naar binnen"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven