Open relaties

19-04-2011 10:26 1131 berichten
Heb jij een open relatie? Wil je een open relatie? Heb je vragen of dingen waar je tegenaan loopt? Hier kunnen we ervaringen delen en uitgebreid bomen over alles wat we tegenkomen en waar we tegenaan lopen.



Dit topic staat op "seks" en niet op "relaties". Het mag dus duidelijk zijn dat het gaat over open relaties in de seks sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Niet?
Alle reacties Link kopieren
Utopia?
Alle reacties Link kopieren
quote:lislislislis schreef op 30 juni 2012 @ 19:23:

Open relatie bestaat niet ...



Nou goed dat je het ons even laat weten,aangezien jij het blijkbaar allemaal wél weet



Alle reacties Link kopieren
quote:lislislislis schreef op 30 juni 2012 @ 19:23:

Open relatie bestaat niet ...En waarom niet? Ik vind zoiets op een topic kwakken zonder onderbouwing nogal irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:meis34 schreef op 01 juli 2012 @ 16:36:

[...]





En waarom niet? Ik vind zoiets op een topic kwakken zonder onderbouwing nogal irritant.



Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de onderbouwing waarom het NIET zou kunnen bestaan??



Please share it MissKnowItAll. aka Lis
Alle reacties Link kopieren
Toch fijn dat er een hoop mensen happy zijn in een niet bestaande relatie

Pure tijdverspilling
Alle reacties Link kopieren
quote:tasje69 schreef op 01 juli 2012 @ 17:04:

Toch fijn dat er een hoop mensen happy zijn in een niet bestaande relatie

Pure tijdverspillingEn zo is het maar net!
Alle reacties Link kopieren
Even een update.. date van zaterdagavond werd het toch niet...nu contact met een potentiële nieuwe kandidaat, hij komt erg leuk over en we appen en mailen wat over en weer...



Vrijdag voor het eerst bellen ben benieuwd of hij ook zo leuk klinkt als die apt.....



Zucht haahh altijd weer spannend..hoe is het met de rest?



xxxxitsmexxx
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het prima



De emoties zijn alweer helemaal gezakt. Maar een volgend avontuur samen zou wel mijn voorkeur hebben :D
Alle reacties Link kopieren
Net voor het eerst gebeld...wouw wat is ie leuk zeg!!!

Was wel even ongemakkelijk maar ja was de eerte keer...



Nu wachten op een date helaas....



Gelukkig is alles weer gezakt @bergkristal, is het wel wat je wil? Apart daten?



xxxxitsmexxxx
Alle reacties Link kopieren
Als ik zin heb om met iemand anders seks te hebben, doe ik dat. Het is mijn lichaam en ik ben geen bezit.
Alle reacties Link kopieren
@sitha, Natuurlijk ben je geen bezit, maar zou jij het leuk vinden als je partner met iedereen het bed induikt zonder overleg daarover met jou?

Een open relatie is gebaseerd op veel vertrouwen in elkaar en alles gebeurd in overleg. Als je met anderen seks hebt zonder dat je partner dit weet, ga je vreemd, heeft niets met een open relatie te maken.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me aan bij doosje
Alle reacties Link kopieren
Weer even een update..

Morgen een date, we gaan gezellig ergens lunchen...ben zo benieuwd naar hem!!



Hou jullie op de hoogte...



xxxitsmexxx
Alle reacties Link kopieren
veel plezier morgen xitsmex
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel...ga om 11 uur weg...zal je net zien kan ik vandaag totaal mn bed niet uitkomen en voel ik me rot wahahah....
Alle reacties Link kopieren
De heen weg was echt verschrikkelijk en dacht ik wahah waarom doe ik dit mezelf aan ..



Daar aan gekomen stond ie op me te wachten...wat een heerlijke vent en wat hebben we gelachen en gekletst ja gekletst ;) ketsen komt later



Hebben nog niet gezoend maar dat gaat de volgende date zeker gebeuren..we plannen al snel iets..



Hoe is het met de rest?



xxitsmexxx
Up voor Missdaisy.
Dank je Rooss, ik ga lezen zodra ik tijd heb.
Alle reacties Link kopieren
Lief heeft vanavond een date! Toch wel weer spannend, heb een rare kriebel in mijn buik. Is voor ons ook pas de 2e keer dat hij een date heeft (zonder mij erbij, wel vaker met een stel).



Maar waarschijnlijk is het weer helemaal goed als we straks weer tegen elkaar aan kunnen kruipen!
Sterkte Bergkristal, ik snap dat het niet makkelijk is. Zoek lekker afleiding zo ik zo zeggen en voor je het weet kruipt hij weer naast je!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Roos, lief van je! Maar sterkte wensen is ook weer niet nodig hoor voor mijn gevoel. Meer de mengeling van opwinding en lichte spanning.



Vorige keer (de eerste keer) vond ik het op het moment zelf spannend, direct erna even moeilijk en de dag erna juist een enorm geil idee. Lekker wispelturig dus!



Wat ik toen wel lastig vond was dat hij die avond ook niet bij mij sliep (ook niet met date trouwens maar gewoon alleen, kwam zo uit). Wat dat betreft ben ik blij dat hij vanavond gewoon lekker bij mij slaapt. Weer even samenkomen.....



Maar heel hartelijk dank voor je lieve woorden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aardig wat vrienden/kennissen die bewust kiezen voor polyamourie. Het werkt bij hen heel goed.
Hij ligt vast alweer lekker naast je, kristal!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss; zeker! Was heel fijn dat hij er weer was, en we hebben heel fijn gepraat en elkaar geknuffeld. En dat sloeg halverwege ook weer om in opwinding, waardoor hij hier ook nog even aan de bak "moest".



Arme man....'t leven van een toyboy valt niet mee! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven