Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.



Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.



De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.



Met vriendelijke groet,



Moderatorteam Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hans66 schreef op 19 april 2013 @ 09:19:

Bedoel je:

- Ga naar http://forum.viva.nl/forum/list_categories;

- Klik op één van de 10 topics onder LAATSTE 10 TOPICS?



Dat heb ik geprobeerd. Hetzelfde tabblad van hetzelfde venster wordt gebruikt. Ik kan op de browser weinig instellen en ik denk dat de systeembeheerder hiervoor verantwoordelijk is en de zaak in goede banen leidt. Ik kan het thuis uitproberen met Firefox (onder Windows 8 en Mac OS X).Ik heb Firefox Hans en heb al verschillende dingen geprobeerd, maar ik denk dat dit toch iets is voor de technische dienst.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik kan niet meer via mijn Iphone inloggen. Nog wil via mijn Ipad en de computer. Hebben jullie een idee?



Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Het was een heel gedoe voor mij om het werken de te krijgen op de pc maar het is gelukt met dat in cache wissen.
Alle reacties Link kopieren
YES! 2x Control F5 lukt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:



kabouterpuntmuts schreef op 18 april 2013 @ 22:31:

Ik vind het echt absurd dat jullie verwachten dat ik mijn webgeschiedenis ga wissen zodat jullie site werkt. Echt ab-surd.





Heb je al 2x Ctrl- F5 geprobeerd? Dat werkte bij mij en ik hoefde mijn geschiedenis niet te wissen.

Of forum je op een tablet of telefoon? Dat is andere koek.

--------------------------------------------------------------------------------





--------------------------------------------------------------------------------





Hier nog steeds niet. HEt is zo echt geen doen. Amper te lezen met al die irriantie bolletjes in beeld!

Gaat dat nog opgelost worden door Viva zelf?
Alle reacties Link kopieren
Inloggen op de app is niet meer mogelijk!
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik op het viva forum wil, terwijl ik aangevinkt heb dat ik ingelogd moet blijven.

Dat had ik eerst niet. Nog meer mensen last daarvan?

O ja...ik heb een laptop.
Alle reacties Link kopieren
Jullie moeten forceren dat de stylesheets worden herladen bij bezoekers die al eerder zijn geweest en nu terugkeren. De site ziet er niet uit tot je reload doet of de browser cache cleared.
Alle reacties Link kopieren
quote:powervrouw schreef op 19 april 2013 @ 11:48:

Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik op het viva forum wil, terwijl ik aangevinkt heb dat ik ingelogd moet blijven.

Dat had ik eerst niet. Nog meer mensen last daarvan?

O ja...ik heb een laptop.

Ja, hier ook steeds opnieuw inloggen (op laptop).

Ik zie zelfs helemaal geen mogelijkheid meer om aan te vinken dat ik ingelogd wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 19 april 2013 @ 12:44:

[...]



Ja, hier ook steeds opnieuw inloggen (op laptop).

Ik zie zelfs helemaal geen mogelijkheid meer om aan te vinken dat ik ingelogd wil blijven.Dit dus, heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
quote:lorrelies schreef op 19 april 2013 @ 11:37:

Inloggen op de app is niet meer mogelijk!Ik kan op de app wel inloggen, maar als ik het forum aanklik dan krijg ik een foutmelding, dat die pagina niet bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Hhhmmmm..gelukkig ben ik niet de enige dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat ik op het viva forum zit!! Waarom staat er door heel mn scherm en de tekst: viva forum, viva forum, viva forum! Ik kan hierdoor amper iets lezen. Heb de cookies al eens verwijderd en pc opnieuw opgestart maar dit helpt allemaal niet! Tips?
Zelfde probleem als Aiksje hier. Nog steeds.

Cookies en de hele meuk al 20 keer verwijdert,

Ctrl F5 al een keer of 30.

Ik heb nog steeds al die tekst dwars over mijn beeld.
Alle reacties Link kopieren
maken jullie ook weer een lijstje van de al gemeldde bugs? anders krijg je het hele verhaal 100 keer...



als ik klik op een link in "nieuwe topics" opent mijn browser automatisch een nieuwe tab. dat wil ik niet, voor je het weet staat alles vol. Is dit de bedoeling? Ik wil gewoon in mijn huidige venster worden doorgelinked, zoals vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn iPhone kan ik niet inloggen..

Op iPad kan ik wel op de app, niet reageren (zelfde fout als op iPhone) maar ik kan niet via safari op het forum komen.. Dan is het scherm onleesbaar.. Ik kan daar natuurlijk geen ctrl-f5 doen..



Hoe kan ik safari resetten op de iPad?
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 19 april 2013 @ 14:33:

Met mijn iPhone kan ik niet inloggen..

Op iPad kan ik wel op de app, niet reageren (zelfde fout als op iPhone) maar ik kan niet via safari op het forum komen.. Dan is het scherm onleesbaar.. Ik kan daar natuurlijk geen ctrl-f5 doen..



Hoe kan ik safari resetten op de iPad?

Dat is gek, ik kan juist via de iPad niet op de app, maar via safari gaat het prima en geen gekke dingen door het beeld.



Zo te lezen is bij de een iets een probleem wat ik de ander weer geen probleem is en vice versa. Hoe gaan ze dat oplossen??
Alle reacties Link kopieren
De tekst tussen de berichten en het reactievenster "Plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer" heeft een lelijke grootte.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar 'mijn profiel' wil, krijg ik een error.

Kan mijn ava of wat dan ook niet aanpassen.



Heb nu trouwens geen avatar, zie alleen maar 'afbeelding van Spininhoek'
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
HALLO MODERATORS, IK LAS ERGENS, IK WEET NIET OF HET EEN GRAPJE WAS OF NIET, MAAR IK PROBEER HET TOCH MAAR.. DAT JE HET FORUM PAS WEER GOED KREEG ALS JULLIE DE PERSOON IN EEN "GROEPJE" PLAATSEN. EN DAT JE DAT BIJ HET MOD.TOPIC MOEST VRAGEN. IK HOOP DAT IK HIER OP DE JUISTE PLAATS BEN. IK KRIJG NAMELIJK NOG STEEDS, ONDANKS HET PROBEREN VAN ALLES TIPS EN SUGGESTIES HIER ALLEMAAL TEKST DOOR DE REACTIES BIJ HET FORUM. ALVAST BEDANKT.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjes schreef op 19 april 2013 @ 16:50:

HALLO MODERATORS, IK LAS ERGENS, IK WEET NIET OF HET EEN GRAPJE WAS OF NIET, MAAR IK PROBEER HET TOCH MAAR.. DAT JE HET FORUM PAS WEER GOED KREEG ALS JULLIE DE PERSOON IN EEN "GROEPJE" PLAATSEN. EN DAT JE DAT BIJ HET MOD.TOPIC MOEST VRAGEN. IK HOOP DAT IK HIER OP DE JUISTE PLAATS BEN. IK KRIJG NAMELIJK NOG STEEDS, ONDANKS HET PROBEREN VAN ALLES TIPS EN SUGGESTIES HIER ALLEMAAL TEKST DOOR DE REACTIES BIJ HET FORUM. ALVAST BEDANKT.



Beste Jacjes,



Het beste kan je een email sturen met je probleem naar de moderators op forum@viva.nl.



mvg,



Junior.
Is mijn onderschrift er al?
Nee, nog niet. Waar kan ik hem wijzigen?
Alle reacties Link kopieren
hehe ik kan weer lezen na het 2x ctrl f5!!



en nu zie ik pas waarom iedereen zo jammert over het roze.. dat zie ik nu pas.. dás nie een beetje roze!! da's RRROOOZZZEEE!!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
ik mis wel het knopje onder de forumindex om alle laatste topics te zien en niet maar een paar
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven