Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.



Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.



Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?



Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 11:29:

[...]





Ja, dat omschreef ik dus ook.... Maar soms lukt het niet bij mij. ook omdat je dan toch bang bent om het helemaal te laten gaan (met het risico dat je toch een hard geluid hoort).





ohh dit werkt zo op mn lachspieren, tranen van het lachen inmiddels, ik denk dat ik het topic maar even van het begin ga lezen, denk dat ik dan echt buikpijn van het lachen ga krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 12:00:

[...]





Soms lijkt het of je enkel en alleen reacties wil uitlokken. En ik vind het niet fair hoe je sommige mensen over één kam scheert en dit op een denigrerende manier (in mijn ogen) laat merken. Alsof je wil provoceren. .



Wanneer scheer ik mensen over 1 kam dan?



Ik heb juist het gevoel dat mensen mijn posts over 1 kam scheren. Dit is een TO/opmerking van Martin, dus vind ik het stom. Voel me soms echt een paria.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:04:

[...]





Wanneer scheer ik mensen over 1 kam dan?



Ik heb juist het gevoel dat mensen mijn posts over 1 kam scheren. Dit is een TO/opmerking van Martin, dus vind ik het stom. Voel me soms echt een paria.



Als je je uitlaat over wat vrouwen al dan niet kunnen eten in jouw ogen bijvoorbeeld. Zulke dingen benoemen komt voor mij zeer arrogant over. Alsof je wil zeggen 'ik weet hoe het heurt'. Maar wie bepaalt nou eindelijk hoe dingen moeten? Wat voor de één ordinair is, is voor een ander een levensstijl.



Ik zal niet ontkennen dat ik soms ook mensen die 'me vriend' zeggen direct als dom zijnde bestempel (als voorbeeld). Maar dat leg ik later weer naast me neer. Jij lijkt soms iedereen ervan te willen overtuigen dat jouw waarheid de enige weg is.



We hebben allemaal (denk ik) wel forummers die we in meer of mindere mate waarderen, maar als een grote groep een flinke aversie tegen je heeft moet je het soms bij jezelf zoeken.



Ik scheer jouw topics overigens niet allemaal over één kam. Bij vragen waarin ik me herken of in die mijn ogen de discussie waard zijn reageer ik zeker.
Alle reacties Link kopieren
O my, martin, je hebt je voorheen misschien niet heel handig uitgelaten over een en ander.
Alle reacties Link kopieren
Mmm.... misschien heb ik teveel als een olifant door de porseleinkast gelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dunschiller schreef op 11 januari 2012 @ 16:04:

Een vrolijk én toepasselijk liedje



klikkerdeklik !
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 11:58:

Ik heb ook wel eens remsporen in mijn slipje.?????? Gewoon goed vegen en dan vochtig toilet papiertje.... Klaar... Geen last van
Alle reacties Link kopieren
martin81, 9 uur geleden

Mmm.... misschien heb ik teveel als een olifant door de porseleinkast gelopen.





Klopt
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:15:

Even voor de duidelijkheid; ik weet natuurlijk dat dit menselijk is en dat iedereen (ook vrouwen) hier wel eens last van kunnen hebben.



Mijn twijfel zit m erin dat ze dan ook nog eens zo nonchalant is. Ik zou zelf in zo'n situatie (en ik ben notabene een man!), dan hemel en aarde bewegen om te voorkomen dat ze bij mijn boxer kon komen.



Ik vind jou grappig, en je topics ook.



Maar goed, ik snap de afknapper!

Gatverdamme, is ze aan de schijt ofzo!?

Ik vind het een smerig idee... en een beetje lax dat ze die zo laat slingeren.

Als je met een vent naar bed gaat, dan zorg je toch dat je schoon bent, en niet zon string aan hebt.. als ik aan de schijt ben ga ik dus echt niet weg, heb je vochtig toiletpapier voor.





Bah.. En nu nog proberen te slapen straks.
Ps.

De topics die ik van je heb gelezen vind ik wel grappig, alleen soms beetje smerig.

Het is niet zo dat ik jou topic aan klik als ik wil gaan eten, wel als ik ff wil lachen,... waar komt die man nu weer mee?



Dus ik scheer ze ook over 1 kam:) maar wel op de positive manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolores007 schreef op 26 februari 2012 @ 01:49:

Ps.

De topics die ik van je heb gelezen vind ik wel grappig, alleen soms beetje smerig.Welk topic van mij is nog meer smerig dan? Dit is toch de enige?
Alle reacties Link kopieren
Martin, ze maakt n compliment. Bedank ervoor ipv verdedigende vragen te stellen. Zo sluit jij jezelf wederom buiten, komt nl heel arrogant over als je dat doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 26 februari 2012 @ 10:01:

Welk topic van mij is nog meer smerig dan? Dit is toch de enige?



Heb je nou echt niet door dat de meeste normale mensen niet 'gezellig kletsen' over piemelbrie en lichaamsgeuren tijdens de seks? En dat is nog maar 1 voorbeeld van een topic over een smerig onderwerp.
Piemelbrie
Alle reacties Link kopieren
piemelbrie!!!!
Alle reacties Link kopieren
Kutprut.
Alle reacties Link kopieren
Sorry eerste dat in me opkwam.
Alle reacties Link kopieren
bah.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg dat. Maar even terug naar het onderwerp. Ik zou zelf dat slipje in de prullenbak getiefd hebben. Als ik het gesignaleerd had. En dat lijkt me wel want de eerste weken ben ik enorm tuk op dat soort dingen. Zou me doodschamen.
quote:martin81 schreef op 26 februari 2012 @ 10:01:

[...]





Welk topic van mij is nog meer smerig dan? Dit is toch de enige?Oh, had jij die over die sexpiemel niet geschreven? Die dacht ik namelijk haha:)
Piemelbrie hahaha, kopkaas bedoel je:P Missy-acy
Alle reacties Link kopieren
Mag ik nog 1 ding opmerken in deze categorie?



Ik moest ook een keer heel erg veel gas kwijtraken, terwijl ik ook heel erg moest plassen. Maar er stond zo'n druk op dat ik me niet kon ontspannen om de urine te laten gaan. Immers, daarmee zou ik ook een keiharde, twintig seconden durende wind hebben, gelaten.



Toen moest ik de wc weer verlaten met een bomvolle blaas EN een maag vol gas.
Alle reacties Link kopieren
Dit zou voor mij reden nummer 1 zijn om af te haken. Natuurlijk is het menselijk en natuurlijk heeft iedereen hier wel eens last van, maar niet alles wat menselijk is hoef je op deze manier te showen. Ik kan wel zoooveel dingen bedenken die menseljik zijn maar liever voor mezelf houd en van een ander ook niet wil weten of zien.
Tja ik denk altijd als je moet, dan moet je. Moet je poepen en kan je het niet ophouden, dan moet je gaan poepen en er niet krampachtig over doen. Zorg er wel voor dat de wc daarna lekker ruikt en geen remsporen achterlaten. Zelfde geldt voor windjes laten. Zo zijn er ook mensen die niet durven te poepen op een openbaar toilet. Nou, de meerderheid poept wel op een openbaar toilet, wat een stank komt je tegemoet als je dan eindelijk aan de beurt bent om naar de wc te gaan in een openbare gelegenheid..

Maar on topic, remsporen in iemands onderbroek is ranzig. Zeker als je net met die persoon aan t daten ben, kan dat wel een afknapper zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven