Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren in de Fata, wat een drukte... Ik moet zeggen ik vond het minder dan de vorige keer dat ik er was.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 27 oktober 2013 @ 09:18:

Leen65 dat heerst bleek ook gisteravond op ons tantraworkshop avondje. Dat maakt dat enige stellen dus vanmiddag niet naar de Fun4two zullen komen. Wij gaan dus lekker wel, slachtoffers zoeken voor de tantrische massageoefeningen die we als huiswerk hebben meegekregen....



Leen65 maken jullie vaak gebruik van de speeddate optie op sdc? Wij vroeger ook wel maar na wat mindere ervaringen zijn we daarmee gestopt en gaan we voor speeddate maar naar een club.



Wij snakken ernaar, onze eigen "erotische blokhut" in de achtertuin weer in gebruik te nemen, daklekkage verholpen en met de koude wintermaanden in het verschiet is dat altijd onze "PC" thuis geweest.



Hoop vanmiddag dat we weer leuke stellen mogen ontmoeten en dat de konijntjes aan ons voorbij zullen gaan....



Wauw maybibi,



Lijkt me heerlijk, zo'n houten privé clubhuis.

Die "konijntjes" laat je toch maar 1 keer toe ?



Ik ga hier niet hengelen, maar ben wel nieuwsgierig in welke regio jullie wonen. mailtje mischien ?

Leen65 en ik steken er een beetje hetzelfde in, vandaar.



Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 27 oktober 2013 @ 11:38:

Het is inderdaad zo dat de afzuiging in de rokersruimte wel wat beter zou mogen.





Dat is wel een gewaagde opmerking ......



(flauw hé)



Alle reacties Link kopieren
quote:kreeftje023 schreef op 27 oktober 2013 @ 12:49:

Ik was gisteren in de Fata, wat een drukte... Ik moet zeggen ik vond het minder dan de vorige keer dat ik er was.Kun je iets meer over de avond en je ervaringen vertellen? Wij willen ook een keertje op vrijdag- of zatrdagavond gaan. Maar omdat we zo gewend zijn aan de Fun (en weten dat het daar altijd wel ok is) maken we eigenlijk nooit die stap.
Alle reacties Link kopieren
quote:leenman schreef op 27 oktober 2013 @ 12:49:

[...]





Wauw maybibi,



Lijkt me heerlijk, zo'n houten privé clubhuis.

Die "konijntjes" laat je toch maar 1 keer toe ?



Ik ga hier niet hengelen, maar ben wel nieuwsgierig in welke regio jullie wonen. mailtje mischien ?

Leen65 en ik steken er een beetje hetzelfde in, vandaar.







Is ook lekker ons snoozlehutje.... ff oogjes prikken, ca 35m2 20-25 graden mogelijk, jacuzzi, sauna, stoomcabine, matrassen mmmmmmmmmmmmm hahahaha



Wij wonen in de Betuwe, ach toevallig vroeg een bevriend swingersstel waarom we op vele sites ons profiel hadden verwijderd (de vele wappers) en dat wij enkel nog op AM stonden.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 27 oktober 2013 @ 10:05:

Ik vind dat ze in de Fun4two een rokersverbod moeten instellen.

De kleine rokersruimte heeft werkelijk geen enkele zin, de hele club stinkt en geeft problemen.

Ik heb problemen met mijn longen en heb het zwaar op zo'n avond...voor mij mag de rokersruimte in een leuk huisje buiten!Als oud roker, schijnen de ergste te zijn, ik draai om bij thuisdates of club als er rookgordijn hangt zo smerig en los daarvan een asbak kus je ook toch niet?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Laten we nou geen rokersdiscussie hier gaan voeren.

De rook of de geur in Fun4Two is voor mij (als niet-roker) niet merkbaar. Of ik moet echt voor de rokersruimte gaan zitten.

Nu heb ik geen problemen met longen oid, dus geen idee hoe het dan zou zijn,

Neemt niet weg dat ik wel voor goed toezicht ben op roken buiten deze ruimtes, en een zeer goede afzuiging in de bestaande of nieuwe rokersruimten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, na de Eyes wide shut party in de Eroxx kregen we de smaak te pakken en gisteren hebben we Fun4Two bezocht. We hadden hier al één en ander gelezen over deze club, maar je moet het toch echt zelf ervaren.

We hadden nl. van de berichten jong publiek verwacht maar dat viel reuze mee, wij zelf als vroege veertigers vielen echt niet uit de toon.

Mooie mensen, veel kijken maar voor ons idee weinig swing contacten gezien. Er was veel activiteit boven maar vooral met de eigen partner (zo leek het). Ook vielen de buitenlandse gasten ons op.

We hebben het chloor gedeelte nauwelijks bezocht vanwege de dominante geur daar die op je longen slaat :-). Misschien dat daar meer gebeurde.

Het was eigenlijk gewoon uitgaan in je lingerie en als je zin had kon je lekker naar boven voor meer. De muziek vonden we eentoning en het werd al genoemd, dat roken! Het viel op dat dat ook buiten de rokersruimte gebeurde. Niet en masse maar t.o.v. ons bezoek aan de Eroxx viel dat meteen op. We hadden bij de fun wat meer spanning verwacht. Net als we dat bij de Eroxx wel voelden, daar waren de mensen ook wat uitbundiger en meer uitdagend gekleed.

Bij de Fun duurde het erg lang voordat de laatste zijn trui met spijkerbroek uit had en daarna bleven er nog veel in een t-shirt lopen.

Mooie sfeervolle club verder, echt mooier verzorgd dat de Eroxx maar misschien in een wat minder moderne stijl. Het kwam wat meer vintage over. De banken zaten er in ieder geval beter :-) en je kon ook goed om de dansvloer heen zitten.

Misschien dat we de Fun een keer op een vrijdag bezoeken. Weet iemand of daar verschil in zit t.o.v. de zaterdag?

Ons volgende bezoek wordt waarschijnlijk de Fata Morgana. Daarna wellicht de Dolce Vita, alleen op de dag dat het uitkomt is daar een Saints en Sinners feest. Heeft iemand enig idee wat we daarvan moeten verwachten en wat voor dresscode geldt dan. Op de site van Dolce Vita komen we daar niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, jullie reizen wel wat rond Aupont. Overnachten jullie dan ook ergens??

Wij hebben de Fun meerdere malen overwogen maar met entrée en overnachting is het best wel duur.

Zelf wil ik nu weer heel graag nog eens naar Acanthus in België. Ik vind het een erg mooie club, altijd veel te beleven en je kunt er blijven slapen. Vorige keer gedaan en erg goed bevallen.

Hoe vonden jullie Eroxx? Is ook favoriet voor ons. Redelijk in de buurt en leuke overnachtingsmogelijkheden.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
We wonen best centraal, maar voor Eroxx hebben we overnacht, voor Dolce Vita moet dat ook. Fun is een half uurtje rijden, dus goed te doen.

Eroxx beviel ons goed, we hebben ons maar gelijk aangemeld voor de volgend eyes wide shut party.

Dit vinden we zo leuk uitgaan, we hebben het geld er graag voor over.

Acanthus lijkt ons ook mooi, maar dat is echt ver weg, bijna Lille!

Maar wie weet
Alle reacties Link kopieren
Overnachten in de buurt van de Fun kan al voor rond de ¤ 50,-. Soms wat meer, soms wat minder; Bij Campanille in Gouda. Zeer dichtbij de club en er gaan altijd wel taxis terug naar de club, dus je zou zelfs een taxi kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Na vijf maanden weer eens Fun bezocht, wat een achteruit gang zeg! Leek de Fata wel hoorde ik mensen regelmatig zeggen. Veel rokers, oude spijkerbroeken, sexyloze kleding bij heren én dames. Zaterdagavond muziek die loei hard stond. Nee wij voorlopig even niet meer. Helaas bestaat er in NL wiet direct een alternatief
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 28 oktober 2013 @ 00:37:

Na vijf maanden weer eens Fun bezocht, wat een achteruit gang zeg! Leek de Fata wel hoorde ik mensen regelmatig zeggen. Veel rokers, oude spijkerbroeken, sexyloze kleding bij heren én dames. Zaterdagavond muziek die loei hard stond. Nee wij voorlopig even niet meer. Helaas bestaat er in NL wiet direct een alternatiefEroxx?? Heeft alleen geen bubble bad.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ja toen wij nog in dommelen woonde.... dan zou het erg dichtbij geweest zijn. Nu vanuit de Betuwe zou ik eens moeten kijken.



Heb je aandelen Eroxx lol



Ik ga thuis balletje opgooien
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 28 oktober 2013 @ 20:15:

Ja toen wij nog in dommelen woonde.... dan zou het erg dichtbij geweest zijn. Nu vanuit de Betuwe zou ik eens moeten kijken.



Heb je aandelen Eroxx lol



Ik ga thuis balletje opgooienNee, ben zo sympathiek dat ik mee denk!!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Plagen mag toch?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wat staat de fun toch slecht in het nieuws de laatste tijd .. ik hoop dat de nieuwe eigenaren eens serieus gaan luisteren naar alle klachten .. Voor ons is de fun te ver .. en als er een hotelletje bij moet vind ik het toch wel erg duur worden voor een avondje billen showen ...



Nee wij hebben de thuisfeestjes ontdekt .. bevallen veel beter .. veel leuke stellen ontmoet tot zover .. en altijd lekker veel actie :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fluffyhunnybunny schreef op 29 oktober 2013 @ 11:07:

Wat staat de fun toch slecht in het nieuws de laatste tijd .. ik hoop dat de nieuwe eigenaren eens serieus gaan luisteren naar alle klachten .. Voor ons is de fun te ver .. en als er een hotelletje bij moet vind ik het toch wel erg duur worden voor een avondje billen showen ...



Nee wij hebben de thuisfeestjes ontdekt .. bevallen veel beter .. veel leuke stellen ontmoet tot zover .. en altijd lekker veel actie :-)Klopt en we komen er nu jaar of tien, maar we zeiden het hier thuis al tegen elkaar, vroeger werd je door Laurens en Rinneke welkom gegeten...... Ook dat is over..
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist het idee dat de Fun er steeds beter uit gaan zien.

Blij dat die chagrijnige Laurens weg is. En Rieneke had er al tijden geen zin in. Juist de nieuwe eigenaren maken met iedereen een praatje en zijn niet zo van de 'vriendjes' zoals de oude eigenaren wel waren.

Zoals wij het zien veranderen ze langzaam de boel (zal ook wel met financiën te maken te hebben) Boven is een mooie nieuwe ruimte gekomen, de versleten handdoeken van vroeger zijn allemaal vervangen, er wordt meer georganiseerd.

Daarnaast zie ik helemaal niet dat de fun de laatste tijd slecht in het nieuws is. Als er 1, 2 of 3 mensen hier iets posten, dan is dat nog niet representatief.

Zelf heb ik ook wel wat dingen die ik verbeterd zou willen zien, maar als ik de Fun vergelijk met een Mystique of Showboat, dan steekt de Fun er nog steeds met kop en schouders ver boven uit. En voor het entree-geld krijg je bij de Fun meer terug dan bij welke club in Nederland ook. Behalve wellicht de Fata.
Alle reacties Link kopieren
[quote]maybibi schreef op 29 oktober 2013 @ 14:00:

[...]





welkom gegeten...... quote]





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 29 oktober 2013 @ 19:28:

Ik heb juist het idee dat de Fun er steeds beter uit gaan zien.

Blij dat die chagrijnige Laurens weg is. En Rieneke had er al tijden geen zin in. Juist de nieuwe eigenaren maken met iedereen een praatje en zijn niet zo van de 'vriendjes' zoals de oude eigenaren wel waren.

Zoals wij het zien veranderen ze langzaam de boel (zal ook wel met financiën te maken te hebben) Boven is een mooie nieuwe ruimte gekomen, de versleten handdoeken van vroeger zijn allemaal vervangen, er wordt meer georganiseerd.

Daarnaast zie ik helemaal niet dat de fun de laatste tijd slecht in het nieuws is. Als er 1, 2 of 3 mensen hier iets posten, dan is dat nog niet representatief.

Zelf heb ik ook wel wat dingen die ik verbeterd zou willen zien, maar als ik de Fun vergelijk met een Mystique of Showboat, dan steekt de Fun er nog steeds met kop en schouders ver boven uit. En voor het entree-geld krijg je bij de Fun meer terug dan bij welke club in Nederland ook. Behalve wellicht de Fata.



Maar "technisch" heb je ook helemaal gelijk hoor, ook tov andere clubs! Wij doelen vooral op de veranderingen die langzaam maar zeker "toegestaan" worden en "voorheen" ondenkbaar waren.



Prijs/kwaliteit is qua entourage en gebodene prima in orde. Alleen als je club zoekt met spijkerbroeken, tshirts, "zeemannetjes", lijven vol met tatoos etc etc was dat nooit de Fun, nu helaas wel!



Vroeger werd er gefluisterd.... heb jij wel card gekregen ... waarom wij niet.... ze discrimineren... nu krijgt helaas een ieder een card en vrije toegang!



Economische crisis werkt natuurlijk ook door in clubland, hoop dat na de crisis sommige "goede" zaken van voor de crisis in ere zullen worden hersteld.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Tijden veranderen ook. Zelf draag ik ook alleen maar spijkerbroeken en gympen. Vind ik mooier, modieuzer en hipper dan vele zogenaamd nette broeken en schoenen. Sommige uitvoeringen daarvan associeer ik eerder met het programma A Gypsy Wedding

Ook tattoos (heb er zelf geen) zijn nu ook een breed geaccepteerde uiting. In alle lagen en klassen kom je ze tegen. En moet zeggen: Er zitten vele mooie exemplaren bij.

Daarnaast spreek ik ook stamgasten die er al meer dan 10 jaar komen en die hebben ook armen, ruggen, borsten vol met plakplaatjes. Dus Laurens en Rieneke vonden dat blijkbaar ook ok.

Over het ondergoed ga ik een heel stuk met je mee. Daar zouden ze best beter op kunnen letten. Deden Laurens en Rieneke overigens ook niet, want daar heb ik 3 jaar geleden al eens iets van gezegd, maar werd een beetje meewarig aangekeken.

Waar de nieuwe eigenaren zeer zeker wel op letten is vervelend gedrag. Laurens greep de laatste jaren nergens meer in, maar de nieuwe eigenaar loopt rondjes, beneden en boven, en spreekt einzelgangers boven of opdringerige mannen op hun gedrag aan.



Tijden veranderen. Clubs zullen nooit meer die functie kennen die ze vroeger hadden. Nu ga je naar een site waar je stellen ontmoet. In de gloriejaren van de Fun was dat nog in opkomst, en ontmoette je andere stellen in een club, of je plaatste een advertentie in de Rosie of de Candy. En dan zat je 6 weken te wachten op reacties.
Alle reacties Link kopieren
Klopt natuurlijk, spijkerbroek als verzamelnaam dekt de lading niet langer. Maar laten we zo zeggen, "voor elk wat wils", dus als clubs invulling geven aan een heersende "behoefte" en die herkenbaarheid van bv een Fun of willekeurig een andere club met historie/cultuur gaat steeds meer verdwijnen. Dan zal dat volgens mij uiteindelijk leiden tot verschraling alles "hetzelfde" worden.



Ook aan de bar dit weekend de opmerking gehoord, op zondag in de Fun, medewerkers die zeiden dat er veel meer drank was gebruikt dan ingeschat. Dat "dit" steeds vaker voor aan het komen was. Dus verandering van publiek leidt ook vaak tot "andere" veranderingen.



Maar ja zo heeft ieder zijn ding, zolang als je gaat je de ander maar respecteert...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 28 oktober 2013 @ 20:25:

Plagen mag toch? Tuurlijk! Hoeft ook niet altijd serieus. Zo had ik het ook wel opgevat hoor!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 29 oktober 2013 @ 21:21:

[...]





Tuurlijk! Hoeft ook niet altijd serieus. Zo had ik het ook wel opgevat hoor!Als ik het goed begrepen heb, hebben jullie de Fun nog nooit bezocht en is een door jou opgestelde "rationele/eerlijke" vergelijking Fun vs Eroxx (nog?) niet mogelijk?
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven